خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش وزیر به زدن یک معلم در حمیدیه با پنجه بوکس!

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ولی یکی از دانش آموزان در حمیدیه با ورود بدون اجازه به کلاس درس یکی از همکاران فرهنگی ما را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، بابک نوری‌زاده امروز با اظهار تاسف از ضرب و شتم دبیر فیزیک توسط ولی دانش آموز در حمیدیه گفت: متاسفانه دیروز چهارشنبه ٥ اردیبهشت، در پی تاخیر یکی از دانش‌آموزان روستای دهکده حمیدیه همکارمان آقای جرفی دانش‌آموز را به دفتر راهنمایی می‌کند که پس از تماس وی با اولیا خود، پدر وی بدون هماهنگی و اطلاع مسئولان مدرسه به کلاس درس معلم مراجعه کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی گفت: هم اکنون ضارب دبیر فیزیک متواری است، دقایقی پس از این اتفاق واحد حراست، ارزیابی عملکرد و حقوقی منطقه در محل حاضر شده و به تنظیم شکوایه‌ای علیه ضارب اقدام می‌کنند و پیگیری‌ها در این خصوص هنوز ادامه دارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: ما در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از طریق مراجع قضایی با جدیت هرچه تمام پیگیر این اتفاق ناگوار تا حصول نتیجه هستیم و امیدواریم پس از این شاهد این چنین وقایع تاسف باری نباشیم. معلم مضروب دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاهپور اهواز هستند.

همچنین پایگاه خبری حمیدیه امروز دراین باره از قول موسی سعیدی، مدیر مدرسه در حمیدیه خوزستان نوشت: در 15 فروردین دانش آموز توسط دبیر به علت بی نظمی هل داده می شود و زمین می خورد. طی این حادثه دانش آموز از ناحیه دست راست مصدوم می شود.

مدیر مدرسه گفت: طبق قانون دبیر خاطی به بازرسی معرفی و طی جلسه ای که با ولی و دبیر انجام می شود مصالحه صورت می گیرد. روز گذشته ۵ اردیبهشت دبیر به دانش آموز اجازه ورود به کلاس نمی دهد که بعد از دقایقی ولی دانش آموز با ۳ تن ناشناس به مدرسه می آید و مباشرت به فحاشی و درگیری فیزیکی می کنند. در این بین ضارب با پنجه بوکس دبیر را از ناحیه بینی مصدوم و متواری می شود.

واکنش وزیر

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در واکنشی توییتری به این حادثه نوشت:

«بسیار متأسفم که در آستانه هفته تکریم تلاش ها و فداکاری های معلمان صبور، شاهد بروز چنین اتفاق ناگواری هستیم. به معاونت حقوقی دستور پیگیری و حمایت همه جانبه قضایی داده و شخصا موضوع را دنبال می‌کنم. به هیچ‌فردی اجازه کوچکترین تعرض و بی احترامی به همکارنم را نمی‌دهم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خوبش شد، تا یاد بگیره معلم اجازه ی کتک زدن دانش آموز رو نداره. اینکه دانش آموزی درس نخونه یا با تاخیر مدرسه بره یا غیبت بکنه، هیچ کدوم هیچگونه حقی برای معلم و تاظم ایجاد نمیکنه که به دانش آموز فحاشی کنه یا کتکش بزنه. این پدر بهترین کار رو کرد. دمش گرم

    5
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا