خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قدردان نباشید، سرمایه‌گذاری تعطیل!

ژائله گفت: دولت آگهی داده، یکی فروخته و یکی هم خریده است، حالا یک روزی یک قاضی حکم می دهد که این معامله ابطال شود، خب من هم بر می گردانم، پولم و خسارتم را بدهند کنار می کشم.

به گزارش سایت محلی آناج، یونس ژائله مالک فعلی مجتمع کشت و صنعت مغان در واکنش به انتقادات از نحوه واگذاری این مجموعه اظهار داشت: ما باید قدر سرمایه های انسانی را بدانیم و کارآفرینان و تلاشگران در این عرصه را به مردم معرفی کنیم، اگر این افراد تشویق شوند بیشتر تلاش خواهند کرد، اما بعضاً می بینیم نه تنها چنین افرادی حمایت و تشویق نمی شوند، بلکه تخریب هم می شوند.

ژائله افزود: سرمایه گذار وقتی ببیند مردم قدرشناس نیستند، مجبور می شود سرمایه اش را در جای دیگر حتی خارج از کشور به کار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز در ادامه سخنانش گفت: بعضی دوستان به حاشیه ها دامن می زنند. اگر یک سازمانی یک شرکتی را متهم به احتکار می کند و بعداً مشخص می شود که این اتهام درست نبوده، من مقصر نیستم. یک جریان و باندی نشسته اند و فقط فکر می کنند چطور می توانند ما را تخریب و اتهام زنی کنند.

ژائله در خصوص ابهامات در واگذاری کشت و صنعت مغان هم ابراز داشت: دولت آگهی داده و این شرکت را به فروش گذاشته است. من هر جایی احساس کنم که امکان سرمایه گذاری باشد، انجام خواهم داد و از کسی هم نمی ترسم، چون خلافی مرتکب نشده ام، یکی فروخته و یکی هم خریده است، حالا یک روزی یک قاضی حکم می دهد که این معامله ابطال شود، خب من هم بر می گردانم، پولم و خسارتم را بدهند کنار می کشم.

وی ادامه داد: کسانی که از خصوصی سازی ها انتقاد می کنند، منافع شان با خصوصی شدن شرکت های دولتی به خطر افتاده است. شرکت کشت و صنعت مغان در کل 47 سال گذشته به اندازه سال اخیر که خصوصی شده سودده نبوده است، من خودم جزو منافع ملی هستم و کسانی که با چنین عباراتی با خصوصی سازی مخالفت می کنند، با منفی بافی سرمایه گذاران را دلسرد می کنند، آیا منافع شان از شرکت های دولتی قطع شده است؟ بد کرده ایم که 2500 نفر اشتغال جدید در منطقه ایجاد کردیم؟ چرا پس به این توجه نمی کنند که اشتغال ایجاد شده و تولید سه برابر شده است. من اصلا از این موضوع ضرری نمی بینم، یک چیزی را فروخته اند و ما هم خریده ایم و حالا هم در بهترین وضعیت کار می کند.

ژائله به مستند متری شش و نیم که اخیرا از صدا و سیما پخش شد هم واکنش نشان داده و گفته: بروند برنامه متری شش و نیم درست کنند، بارها هم پخش کنند. خب بکنند هیچ تاثیری و ایرادی ندارد. یک جریان فکری به وجود آمده که پول خرج می کند تا ثابت کند اشکالی در کار بوده، نباید به موضوعات ساده نگریست و همین برخوردهاست که کشور را به این روز انداخته است.


مستند مورد اشاره‌ی ژائله

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا