خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هتل ها و آپارتمان های مشهد؛ اقامت در شهر مشهد مقدس

رپورتاژآگهی

هر هتلی که توسط یک خانواده یا مدیر ایرانی اداره می شود قطعاً هتلی است که می خواهید در آن اتاق رزرو کنید زیرا مهمان نوازی در خون ایرانیان فرو رفته است ، در مورد هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد ، نیز می توان همین حرف را زد. مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام و مهم ترین شهر زیارتی و مذهبی کشورمان و یکی از مهم ترین شهرهای توریستی و گردشگری ایران می باشد که در طول سالانه زائران فراوانی را میزبانی میکند. وجود مرقد مبارک حضرت امام رضا علیه آلاف التحیه و الثناء این شهر را از این حیث مورد اهمیت کرده است.

وقتی قصد سفر به مشهد مقدس را دارید ، به ندرت می توانید یک مسافر پیدا کنید که از غذای ایرانی یا مهمان نوازی شکایت داشته باشد و حتی ممکن است به شما هشدار دهند که ممکن است بهترین زمان زندگی خود را در سفر به مشهد داشته باشید.

در زیر تعدادی از هتل های مشهد و هتل آپارتمان مشهد جهت معرفی را به طور کامل بررسی خواهیم کرد :

هتل آپارتمان کنعان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های ارزان قیمت در مشهد مقدس است. در نزدیکی حرم امام رضا (ع) ، تمام 28 واحد اقامتی ساخته شده در چهار طبقه هتل دارای تهویه مطبوع ، یخچال و تلویزیون هستند که این مکان را از نظر اقتصادی برای زائران و گردشگران جهت اقامت منطقی می کند. اکثر اتاق ها مجهز به آشپزخانه و وسایل آشپزی هستند که می توانند مهمانان را مطابق رژیم غذایی خود طبخ کنند.

هتل آپارتمان کنعان مشهد غذاهای ایرانی را با عطر و طعم و دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های گرم و سرد سرو می کند. کافی شاپ دنج هتل آپارتمان کنعان مشهد مکان خوبی برای گذراندن اوقات خوشیند در اینجا می باشد.

لابی مجلل هتل آپارتمان کنعان مشهد ، مطابق با سلیقه اکثر افراد و تزئین زیبا ، یک محیط آرام را برای همه افراد در هر سنی ایجاد می کند. فضای پارک، تاکسی سرویس ، آسانسور و دسترسی به اینترنت از دیگر امکانات عالی هتل آپارتمان کنعان مشهد است. سرانجام ، پرسنل مهربان و مجرب این هتل آپارتمان در مشهد باعث اقامتی خوشایند برای شما میشود.

هتل جواد مشهد

هتل نوساز جواد مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) محیطی آرام است که مهمانان می توانند از آن لذت ببرند. هتل چهار ستاره جواد  فاصله بسیار اندکی تا ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی دارد و کمتر از 5 دقیقه پیاده از ورودی این هتل به ورودی حرم مطهر می توان رسید.

اگر واقعاً می خواهید از اوقات فراغت خود در شهر لذت ببرید ، قبل از شروع سفر به مشهد باید در این هتل اتاق رزرو کنید. این هتل یکی از بهترین انتخاب ها جهت رزرو هتل مشهد می باشد. هتل جواد مشهد با داشتن اتاقها و سوئیت های کاملاً زیبا و کاملاً مجهز ، دارای امکانات اقامتی فوق العاده ای است. هر اتاق مبله در هتل جواد شامل سرویس اتاق 24 ساعته و حمامهای جداگانه ای است که با حوله های بهداشتی ، لوازم بهداشتی و دوش پر شده است. در هر اتاق یک تلویزیون LCD  نیز وجود دارد. برخی از واحد های این هتل چشم انداز زیبا به حرم مطهر رضوی دارند و نیز این هتل با داشتن امکانات رفاهی متعارف و محیطی عالی با منظره ای چشم نواز از حرم امام رضا (ع) همراه با یک رستوران مجلل که غذاهای خوشمزه ای را سرو می کند ، برای گردشگران و زائران انتخابی بسیار عالی و ایده آل می باشد.

از دیگر امکانات هتل جواد مشهد می توان به صبحانه بوفه رایگان ، کافی شاپ و اتصال سریع اینترنت اشاره کرد. اسپا و سایر امکانات تفریحی مانند سالن بدنسازی نیز برای اقامت راحت تر در هتل تعبیه شده است.

در ادامه یکی از هتل های دو ستاره قیمت مناسب مشهد مقدس را معرفی میکنیم که از نظر اینکه قیمت مناسبی دارد گزینه مناسبی برای اقامت در مشهد مقدس و رزرو تور مشهد با اقامت در این هتل می باشد.

معرفی هتل رازی مشهد :

این یک هتل دو ستاره واقع در قلب مشهد و نزدیک به بسیاری از مراکز خرید است بنابراین تهیه یک سوغاتی برای دوستان و خانواده شما بسیار آسان و سریع خواهد بود. از دیگر ویژگی های خوب هتل رازی 15 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی مشهد است. فاصله این هتل به صورت پیاده تا حرم مطهر بیشتر از 20 دقیقه پیاده روی است اما از طریق سرویس حرم میتوانید به راحتی و در زمان کمتر از 10 دقیقه به ورودی حرم مطهر برسید.

با وجود داشتن دو ستاره ، کارکنان حرفه ای و مجرب هستند و برخی از آنها حتی چند زبانه هستند که می توانند به زبانهایی مانند  انگلیسی و عربی صحبت کنند.

هتل حلما مشهد یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های سه ستاره مشهد مقدس می باشد که از نظر کیفیت واحد ها و امکانات و خدمات بسیار شرایط ایده آلی دارد. دکوراسیون و طراحی داخلی شیک هتل حلما مشهد بسیار زیبا و شیک می باشد. این هتل در خیابان خیابان امام رضا , امام رضا 26 واقع شده است و حدودا 15 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. تاریخ افتتاح هتل حلما مشهد سال 1394 بوده است. قطعا هتل حلما انتخاب خوبی جهت رزرو و اقامت در مشهد مقدس می باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا