خرید تور تابستان

پاداش آسیایی پرسپولیس چه شد ؛ غفلت مدیران یا تحریم

پاداش آسیایی پرسپولیس پس از گذشت چند سال از نایب قهرمانی این تیم در آسیا پرداخت نشده است. این اتفاق باعث تعجب و ایجاد سوال‌هایی برای هواداران شده است.

به گزارش تسنیم افشای پرداخت برخی پاداش‌ها در فدراسیون عزیزی خادم باعث شده خیلی از اهالی فوتبال از این پرداختی‌های عجیب شگفت زده شوند و نسبت به این رویه انتقاد داشته باشند. با این وجود پیش از این هم در فوتبال ایران به نسبت ارزش پولی هر سال رقم‌های عجیبی به عنوان پاداش پرداخت شده است. یکی از موارد مجهول در این راستا پاداش آسیایی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان 2018 است که هنوز برای برخی از هواداران سؤال است که این پول چگونه هزینه شد.

پس از آن که تیم پرسپولیس در سال 2018 نایب قهرمان آسیا شد، بسیاری از هواداران این تیم هرچند از عدم موفقیت پرسپولیس در کسب جام ناراحت بودند اما فکر می کردند پاداش این تیم در آسیا که عددی قابل ملاحظه نیز بود خرج پیشرفت و موفقیت باشگاه خواهد شد.

حالا با گذشت چند سال این اتقاق نه تنها رخ نداده است بلکه به نظر می‌رسد پاداش آسیایی پرسپولیس در جیب مدیران وقت فدراسیون رفته است.

چند سال قبل وقتی از ایرج عرب راجع به سرنوشت پاداش آسیایی پرسپولیس سوال شد او گفت ” در زمانی که این پاداش به ما تعلق گرفت دلار 16 هزار تومان بود و مبلغ ریالی پاداش 32 میلیارد تومان می‌شد. از دو میلیون دلار حدود 100 هزار دلار را AFC به عنوان خیریه و بیش از 200 هزار دلار را برای بدهی برداشت کرد و وقتی مبلغ پاداش به دست‌ ما رسید یک میلیون و 600 هزار دلار بود که همزمان با دلار 11 هزار تومانی شد و مبلغ پاداش به 17 میلیارد تومان رسید. بخشی را برای هزینه میزبانی فینال و بخشی هم برای دستمزد بازیکنان پرداخت کردیم. عددی بیش از آن چیزی که درآمد داشتیم هزینه کردیم”

اما با توجه به مبلغ بالای پاداش آسیایی به نظر می‌رسد اگر یک کندوکاو دقیق صورت بگیرد نمی‌توان به این ادعا که این مبلغ خرج میزبانی و دستمزد شده باشد توجه کرد. باید دید آیا نهادهای نظارتی در این ماجرا ورود خواهند کرد یا خیر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا