خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست

پس از شایعات فراوان و جدایی قطعی رضاییان، با قراردادی دوساله دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست تا عملکرد خوب نقل و انتقالاتی پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم پرسپولیس پس از آن‌که پس از پنج قهرمانی متوالی، قهرمانی لیگ برتر را به رقیب قدیمی استقلال واگذار کرد، با توپی پر فصل نقل و انتقالات را شروع کرده است.

سرخ‌ها تا اینجای کار علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش سابق خود را دوباره به خدمت گرفته‌اند، با مرتضی پورعلی گنجی قرارداد امضا کرده‌اند و حالا هم دانیال اسماعیلی فر یکی از بهترین دفاع راست‌های حال حاضر ایران را به خدمت گرفته‌اند.

پیوستن اسماعیلی فر به پرسپولیس به معنای جدایی قطعی رامین رضاییان از جمع سرخ‌پوشان خواهد بود هرچند این امر پیش از این نیز قطعی به نطر می‌رسید.

دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست

دانیال اسماعیلی فر پس از عقد قرارداد دوساله با پرسپولیس گفت:

«خداراشکر مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس داشتیم به این نتیجه رسیدیم که دو سال با هم همکاری کنیم. امیدوارم در آینده اتفاقات سال‌های گذشته پرسپولیس تکرار شود و بتوانیم افتخار آفرینی کنیم.»

دفاع راست فصل پیش سپاهان در خصوص تلاش برای دعوت به تیم ملی نیز گفت:

«بالاخره در سپاهان هم باید از نظر فنی خودم را بالا می‌آوردم، اینجا هم همینطور است. مربی تیم ملی یک سری نقطه نظر دارد و باید خودم را به آنها نزدیک کنم وگرنه اگر در بارسلونا هم بازی کنم و از نقطه نظرات سرمربی تیم ملی دور باشم دعوتم نمی‌کند. سعی می‌کنم آن چیزی که کادرفنی تیم ملی و پرسپولیس می‌خواهد نزدیک به هم باشد که من هم بتوانم به اهدافم برسم.»

در پایان نیز دانیال اسماعیلی فر در پاسخ به شایعات تغییر مدیربرنامه‌اش برای پیوستن به پرسپولیس افزود:

«من برای آمدن به پرسپولیس مدیر برنامه‌هایم را عوض نکردم و این سوال را باید از کسی بپرسید که هیچ پیشنهادی نداشته باشد. اکثر تیم‌های ایران من را می‌خواستند و خواسته خودم بود که به پرسپولیس بیایم.»

به هرروی دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست و حالا باید گفت پرسپولیس گوی سبقت را در فصل نقل و انتقالات از دیگر تیم‌ها ربوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا