خرید تور تابستان

پایان روز اول جام جهانی 2022 قطر | تحقیر میزبان پر سروصدا برابر اکوادور

پایان روز اول جام جهانی 2022 قطر با برگزاری دیدار افتتاحیه و شکست دو بر صفر تیم میزبان قطر برابر اکوادور رقم خورد تا میزبان شب تلخی را پشت سر بگذارد.

به گزارش انصاف ورزشی، جام جهانی 2022 قطر با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد و در دیدار افتتاحیه تیم میزبان پرسروصدای جام یعنی قطر با یک نمایش افتضاح با دو گل از تیم نه‌چندان قدرتمند اکوادور شکست خورد.

این در حالی بود که در این دیدار تیم اکوادور موقعیتهای بسیار زیادی را هدر داد و یک گل مردود نیز وارد دروازه قطر کرد تا عملکرد ناامیدکننده میزبان بیش از پیش نمایان شود.

مرد اول این بازی «انر والنسیا» کاپیتان اکوادور بود که دو گل تیمش را به ثمر رساند و هر بلایی دلش خواست برسر مدافعان قطر آورد؛ هرچند او در دقایق پایانی مصدوم شد و لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد.

اما حاشیه‌های قابل پیش بینی جام 22 از بازی افتتحایه آغاز شد و یکی از هواداران اکوادور در ورزشگاه به کنایه فریاد میزد که پولهایتان کجاست و همین مورد باعث ملتهب شدن فضای ورزشگاه شد.

میزبانی پرانتقاد قطری‌ها که مواردی چون محدودیتهای خاص برای هواداران تیمها، همچنین کشته شدن هزاران کارگر در روند آماده سازی ورزشگاهها و … را شامل میشود، قطر را تبدیل به یک میزبان نسبتا منفور کرده است.

اما فردا دیگر بازی این گروه بین هلند و سنگال برگزار خواهد شد و همچنین از گروه دو ایران و انگلیس و ولز و آمریکا به مصاف هم خواهند رفت که شما میتوانید برای تماشای این مسابقات با انصاف ورزشی همراه باشید.

پایان روز اول جام جهانی 2022 قطر

گروه A

دیدار افتتاحیه:

قطر 0 _ اکوادور 2

گلها: انر والنسیا

پایان روز اول جام جهانی 2022 قطر | تحقیر میزبان پر سروصدا برابر اکوادور
پایان روز اول جام جهانی 2022 قطر | تحقیر میزبان پر سروصدا برابر اکوادور

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا