خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شاه‌قاسمی: اینها BTS را می‌پرستند!

احسان شاه‌قاسمی، استاد علوم ارتباطات دانشگاه تهران، چند وقت پیش یادداشتی راجع به BTS [گروهی از خوانندگان پاپ کره‌ی جنوبی] و در مذمت طرفداری غیرمنطقی و حتی خشن نوجوانان از این گروه نوشت که با واکنش‌های شدید و خشن نوجوانان حامی این گروه همراه بود. آقای شاه‌قاسمی این نوجوانان را به طرفداری و علاقه‌مندی به هنرمندان و دانشمندان دیگر دعوت می‌کند.

انصاف نیوز در گفت‌وگوی پیش رو از آقای شاه‌قاسمی دلیل این توصیه‌اش، شرح ماوقع حمله‌هایی که به او شده و تحلیلی که از رفتار این نوجوانان دارد را پرسیده است.

انصاف نیوز: معیارهایی را که شما در این یادداشت زشت و ناپسند دانسته‌اید چه تعارضی با این امر دارند که BTS برای نوجوان‌های ما جذاب باشند؟ در واقع اینکه ستاره‌های این گروه‌ها به باور شما ظاهرشان نه مانند زنان است و نه مانند مردان و نه مانند بزرگسالان و نه کودکان چه منافاتی با این امر دارد که نوجوان ما طرفدار آن‌ها باشند؟ و به طور کلی این محبوبیت یا علاقه چه پیامد منفی‌ای می‌تواند داشته باشد؟

احسان شاه قاسمی

ببینید ما منتقد اجتماعی هستیم و درباره‌ی مسائل اجتماعی قضاوت می‌کنیم. وقتی شما منتقد فرهنگی یا اجتماعی هستید حتما یک ایده‌آلی در نظر شما هست که در قیاس با آن می‌گویید هواداری BTS بد است.

هواداری از BTS بچه‌های ما را در جهت خلاف خوشبختی سوق می‌دهد. فرزندان ما که هوادار این گروه هستند می‌گویند BTS حال آنها را خوب می‌کند اما شما عملا خلاف این امر را می‌بینید. چیزی جز خشم، حمله‌ی جمعی، فحاشی و… از اینها نمی‌بینید. این بچه‌ها می‌گویند BTS آنها را از خودکشی نجات می‌دهد درحالیکه یکی از بالاترین آمارهای خودکشی را در کره و در بین خوانندگان KPOP می‌بینید. یک مثال دیگر از القائات بد این گروه‌ها این است که شما برای اینکه آدم یا شهروند خوبی باشی باید صورت بی‌نقص و بی‌خدشه‌ای داشته باشید. به این ترتیب این هواداری منبع عدم اعتماد به نفس، نارضایتی، ناامنی روانی، آسیب زدن به اطرافیان، آزردگی و تحریک‌پذیری می‌شود. 

بنابراین نه فقط من که بسیاری افراد دیگر که در کشور ما مدعی اندیشه هستند باید نسبت به این شرایط واکنش نشان بدهند. این وظیفه‌ی امثال من است که پدیده‌های اجتماعی را ببینیم، در مورد آنها قضاوت کنیم و قضاوتمان را با دیگران همخوان کنیم. 

من که زورم نمی‌رسد که این بچه‌ها را از BTS جدا کنم ولی به عنوان یک پدر و یک معلم واقعیت را به بچه‌ها می‌گویم. چرا باید اینها اینقدر از گفته‌های من خشمگین شوند؟! فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن هم این است که این بچه‌ها خودشان هم در اعماق قلبشان با من هم‌عقیده‌اند. من صرفا به اینها فقط یک تلنگر می‌زنم اما اینها به جای اینکه بیشتر فکر کنند خشمشان را سر من خالی می‌کنند. 

انصاف نیوز: البته یک بخشی از این واکنش‌ها هیجانات مختص سن آنها و نوجوانی است.

بله این کاملا طبیعی است. شیوه‌ی سالم این است که هیجان نوجوانی برای ساخت آینده‌ی این نوجوانان استفاده شود. مثلا در رقابت برای کسب نمره‌ی بهتر باید این هیجان یا دست‌کم بخشی از آن استفاده شود اما عملا درس مسئله‌ی اصلی بچه‌های ما نیست و گوشی‌ها و سرگرمی مغز بچه‌های ما را خورده و آنها را خرفت کرده است. 

خیلی ساده می‌پرسند «اگر BTS  را نپرستیم پس چه کسی را بپرستیم؟» (تلخندی می‌زند) یعنی چه؟! یعنی اگر ما BTS را نپرستیدیم حتما باید کسی باشد که او را بپرستیم؟! 

انصاف نیوز: به هر حال همانطور که خودتان هم اشاره کردید احتمالا این شرایط به دلیل خلائی است که ما برای این بچه‌ها ایجاد کرده‌ایم.

ببینید هم ما خلاء ایجاد کرده‌ایم؛ هم دولت ایجاد کرده است؛ هم آموزش و پرورش و هم فرهنگ پدرو مادرها غلط است اما حرف من اینجاست که در این شرایط فقط خود این بچه‌ها هستند که می‌توانند به خودشان کمک کنند. این یک اصل اساسی در روانشناسی و مشاوره است. به فرض که تمام این خلاءها وجود دارند شما یک بار زندگی می‌کنید خودتان چه نقشی در نجات خود داشته‌اید؟! با این استدلال‌ها فقط به پاسخ «هیچی» می‌رسید. BTS شما را نجات می‌دهد؟! خودتان باید فعالیت کنید؛ دنباله‌روی این و آن، BTS یا شاه‌قاسمی نباشید. شما هستید که زندگی می‌کنید و عواقب کارهایتان را می‌بینید.

این قبیل فکرها که این بچه‌ها دارند و مثلا می‌گویند که ما نتوانستیم مدرسه‌ی غیرانتفاعی برویم ولی BTS ما را نجات داد خب این حرف‌ها عاقلانه نیست. ما فقط یکبار زندگی می‌کنیم و وظیفه داریم همان یک بار را هرچه شکوهمندتر بگذرانیم. اگر امکانات نیست برای هیچکس نیست؛ هیچکس ایده‌آلی که می‌خواهد را در اختیار ندارد باید تلاش کنیم که کمبودهایمان را جبران کنیم. این همان چیزی است که کسی به بچه‌های ما نمی‌گوید، ولی من می‌گویم. من می‌گویم پسر من، دختر من خودت به فکر خودت باش؛ از کاستی‌ها نگو. بله، این مشکلات وجود دارند ما که زورمان نمی‌رسد مثلا پدر و مادرمان را عوض کنیم. تلاش کن و خودت را نجات بده در این سنی که می‌توانی. 

اگر BTS علاقه‌ای هم به شما دارد از سر درآمدی است که عایدش می‌شود. می‌گویند ما تحت همین عنوان BTS کار خیر کرده‌ایم و 15 میلیون پول برای بیماران نیازمند جمع کرده‌ایم خب مگر BTS کمک مالی‌ای به شما کرده است؟! یک نمونه مثال بزنید که این گروه خودش چنین کاری کرده باشد. BTS اینها را تشویق می‌کند که برای فلان کار پول جمع کنند بعد خودش نقشی در آن ندارد و دانش‌آموزی که کرایه‌ی تاکسی‌اش را شاید نداشته باشد در این کار سهیم می‌شود. این‌ گروه‌ها توجه شما را به پول تبدیل می‌کنند. بچه‌های عزیز ما اینجا مستخدمین بی‌جیر و مواجب آنها شده‌اند. چند سال دیگر که از این دوران سنی عبور کنند خودشان به این کارهایشان خواهند خندید اما فرصت این دوران دیگر به آنها بازنخواهد گشت.

انصاف نیوز: در یادداشتتان به حملات مجازی‌ای که از سوی این نوجوانان حامی BTS متوجه شما شده بود هم اشاره کردید. اگر بخواهید به چشم یک مصلح به آن حملات نگاه کنید چه تفصیری دارید؟ آیا منطقی در این رفتار نوجوانان دیدید یا منطقی در این غیرت و حمایت شدیدی که از این گروه دارند دیدید؟

منطقی وجود ندارد. شما وقتی منطق دارید نیازی به حمله ندارید. شاید منطقی هم این نوع حمایت داشته باشد ولی این منطق برای این بچه‌ها نیست بلکه برای BTS است.

BTS چیزی را ارائه می‌کند که در زندگی این بچه‌ها نیست یعنی به آنها می‌گوید شما از دین‌های رسمی کنده شده‌اید اما نیازتان به دین برطرف نشده است پس بیایید من را بپرستید. من (BTS) هم نیازهای دینی شما را برطرف می‌کنم و هم نیازهای دنیوی شما را، یعنی هم شیکم؛ هم رقاصم؛ هم آوازه‌خوانم و هم بُتَم! 

در راستای همین خداگونه بودن این گروه برای این بچه‌ها نکته‌ی جالب توجه این است که این حمایت حالت همه‌گیری دارد، یعنی شما وقتی BTSای هستید باید سایرین را هم BTSای کنید. BTS یک خود دیگری مثل دین‌های رسمی ایجاد می‌کند همانطور که داعشی می‌گوید شما یا مسلمان داعشی هستی یا مسلمان کافری و اگر کافر شدی هر کار غیراخلاقی علیه شما رواست و بلکه ثواب دارد؛ مثلا شما اگر ایزدی هستی ثواب این است که زن‌هایتان را به برده‌ی جنسی تبدیل کنند و مردهایتان را هم بکشند. BTS هم دنیا را به دو دسته‌ی army(ارتش حامیان) و hater(متنفر، دشمن) تقسیم می‌کند. اگر شما hater باشید هر کار غیراخلاقی‌ای علیه شما مجاز است از جمله حمله کردن، فحاشی کردن، تهدید به قتل و… . بعد از آن یادداشت من بیشتر از هزار پیام تهدید به قتل داشتم. 

دلیل این همه فوران خشم این است که این بچه‌ها هم در اعماق ذهن و قلبشان با من موافقند اما این تنها چیزی است که دارند بنابراین خود را توجیه می‌کنند. اگر کسی جرئت کند، از این حریم گذر کند و سراغ آن مجموعه‌ی تناقضات این بچه‌ها برود این کار بی‌نهایت این‌بچه‌ها را خشمگین ساخته است.

انصاف نیوز: اگر این تناقضات را به روی این بچه‌ها نیاوریم و در مکالمه با آنها همراهی کنیم متوجه می‌شویم این نوجوان‌ها از رقص یا رنگ‌هایی که این گروه به کار می‌برند یا مدل لباس پوشیدن آنها خوششان می‌آید و دیگر مثال‌هایی که خودتان هم اشاره کردید خب چه اشکالی دارد یک نوجوان از چنین مواردی خوشَش بیاید؟

نه تنها اشکالی ندارد بلکه خیلی هم خوب می‌تواند باشد مشکل من با این قسمت از ماجراست که اینها BTS را می‌پرستند. فرض کنید شما طرفدار داریوش باشید اگر کسی بیاید ایرادی به داریوش وارد کند شما پاسخ او را نمی‌دهید اما اگر پرستنده‌ی داریوش باشد شرایط فرق می‌کند. مشکل من این است که BTS نوجوانان ما را به پرستنده تبدیل کرده است. موسیقی BTS هیچ فضیلتی ندارد. در اینکه بچه‌ها خوششان می‌آید مشکلی نیست مسئله پرستش BTS است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. لَكُمۡ دِينُكُمۡ وَلِيَ دِينِ.
    تو رو اون خدایی ک میپرستین دست از سر ما نوجوونا بردارین بزارین راحت زندگیمونو بکنیم

    575
    75
    1. این آیه که گفتید اصلا می دونید برای چه کسانی بیان شده و ادامه آیه رو هم لطفا بگید
      ضمنا آیه برای سوره کافرون هست که مفهموم کلی برائت از مشرکین هست .
      اگر بنا به دست برداشتن بود پس اونا هم از صادر کردن فرهنگشون باید دست برمی داشتن

      28
      35
    2. حاجی هر چیزیی که هیتر داره قشنگه اگه یک چیزی هیتر نداشته باشه که چیزی تی باید یک سری آدم ا&***ل باشن چرت و پرت بگن بخندی

      67
      18
      1. حالا تو خودت دقیقا چی به دنیا یاد دادی و چند نفر می شناسنت حتا نصف تلاشی که بی تی اس کردو نکردی اونا 13سال تلاش کردن تا به اینجا رسیدن ارتش آرمی تا همیشه با بی تی اس عه بی تی اس هم داره جواب تلاشاشو میبینه

        144
        24
        1. میگی ما BTS رو میپرستیم ؟ نه
          این ک ما با هیتر هاشون خشن بر خورد میکنیم اینه که دارن ب علایق ما توهین میکنن اونم نه ی بار و دوبار همچنین که اصلا سعی نکردید بفهمید دلیل این ک ما ب طرف BTS کشیده شدیم چی هست و این که چرا ما آنقدر دوسشون داریم .
          درسته دلیلش اینه ک درک نکردید دلیلش خود خواهی و بی توجهی شما بزرگسال هاست افرادی ک سعی میکنن فقط مشکلات گذشته خودشون رو ما نداشته باشیم درحالی آنقدر درگیر همچین چیزی شدن ک نمی‌تونید ببینید ما فقط نیاز داریم شما رو در کنار خودمون داشته باشیم ولی این کار رو نکردید ما رو هول دادین تو چاه تاریک ولی BTS نور کوچیکی هست ک دست ما رو میگیره و از سیاهی ک خوانواده و دولت برامون ساختن بیرون میکشه
          این که یه غریبه با کیلومتر ها فاصله با عشق و امید تشویقت کنه و سعی کنه بهت انگیزه بده واقعا جالبه و آدم مشتاق میشه ک ببینه اون کیه و هرچی بیشتر اون خلوص نیت رو می‌بینیم بیشتر متوجه میشیم ک این کار اونا نیست ک مارو نجات بدن کار کسایی هست ک بلا رو سرمون آوردن و اون اشخاص چ کسایی هستن ؟
          خوانواده خونی خودمون ، هموطن ها مون !!
          چرا آدم باید از افراد نزدیک خودش ضربه بخوره ؟
          اگه شما این دنیا رو برامون تیره و تار نمی‌کردید نیازی نبود ک یه نور کوچیک رو دو دستی بچسبیم
          وقتی سعی می‌کنید ب این رفتار هاییک مثلا برای کمک مون هست ادامه بدین مثل این میمونه ک بخواید با هرچه در توان دارید اون نور رو خاموش کنید و تنها چیزی ک داریم رو آزمون بگیرد و برمون گردانید ب همون تاریکی ک بهمون داده بودید مثل ی زندان
          شاید اون ی غریبه باشه که زره زره بهمون نزدیک شده ولی همونطور ک ما بخاطر توهین ب اونا عصبی میشیم اونا هم برای رفتار های افراد امثال شما برا محافظت از ما هر کاری میکنن کاملا برعکس شما ها ک دارید از قصد بهمون آسیب می‌زنید
          حتا اگر هم این راه اشتباه باشه تو نمیتونی ی اسباب بازی رو به زور از دست ی بچه بکشی
          آدما اینجوری هستن هرچی رو ممنوع کنی بیشتر ب طرفش کشیده میشن تو میخوای کمک کنی درسته ؟
          تو روانشناسی خوندی درسته ؟
          پس چطور تا الان متوجه نشدی ک این جراین سر چی هست ؟
          BTS چیزی رو ب ما میده ک شما ها ازمون گرفتین !

          امید
          عشق
          حمایت
          درک
          اونا ما رو درک میکنن چون خودشون هم مشکلاتی داشتن و میتونن بفهمن هر کسی تو این دنیا از این مشکلا داره پس چیزی ک خودشون نیاز داشتن رو دارن ب افرادی مثل خودشون میدن
          این ک چند تا آدم بخوان بهم کمک کنن چیز بدیه ؟ جرمه ؟ اشتباهه ؟
          چرا انقدر بر زد اونا و ما حرف می‌زنید ؟
          شما هایی ک تو ناز و نعمت بزرگ شدی و همه چی داشتی
          حق نداری راجب این جور چیزا قضاوت کنی
          و ی چیز دیگه راجب پرخاش آرمی ها نسبت ب هیتر ها
          هیتر های عزیز اگ از چیزی خوشتون نمیاد طرفش نرید راجبش حرف نزنید دنبال اخبارش نرید چرا ذهنت خودتون رو با چیزایی ک دوست ندارین درگیر میکنید ؟
          شما کاری ب کار ما نداشتا باشید ماهم کاری با شما نداریم من دیدم ک خیلی عکس و گیف و ویدیو های زشتی راجب BTS ساختن هیتر ها ولی اگ شما از اعضای گروه BTS خوشتون نمیاد چرا این چیز ها رو تو گوشیتون نگه می‌دارید؟
          چرا سعی می‌کنید با آرمی ها درگیر بشید ؟
          لطفا هر کس سرش تو زندگی خودش باشه و ب همدیگه اهمیت ندیم همونطور ک تا الان انجامش دادیم مرسی‌.

          192
          25
          1. حق می دهم آما من ARMYبا افتخار برای خودم به کسی مربوط نمی شه که

            23
            2
          2. وقتی میگید ما به علایق شما احترام بزاریم شما هم باید به هیت دادن ما احترام بزارید مگه نمیگید باید به عقاید هم احترام بزاریم؟ پس چرا تا ما هیت میدیم شما خودتونو سپر میکنید جوری که انگار ما به شما هیت دادیم جمع کنید بابا شما اگه احترام گذاشتن به عقاید بلد بودید نه اینکه سر تعصب بدون فکر حرف بزنید! شو بخیر

            9
            16
    3. ولتون کنن که ده سال دیگه یا بیست سال دیگه که زندگیتون به فنا رفت بیاید بگید چرا هیچکس به فکر ما نبود
      چرا کسی به ما درست غلط و نگفت؟

      48
      144
      1. اها یعنی اگه طرفدار بهنام بانی محمدرضا گلزار باشیم اینده مملکت بهتر میشه؟ حالا همین خواننده های کشورمون تا الان چیکار کردن؟به نیازمندا کمک کردن؟به طرفدارشون روحیه و امید و ارزش دادن؟معلومه که نه
        همین بی تی اس که شما میگین معلوم نیس دخترن یا پسر همینا به ما ارزش میزارن درسته مارو نمیشناسن ولی بهمون احترام میزارن به دین اسلام و مردم مسلمان احترام میزارن.
        ادمایی مثل شما تا حالا کی به فکر جوونا بودین کی به جوونای کشورتون ارزش گذاشتین؟
        ما ارمی ها طرفدار بی تی اس هستیم
        چطور شماها طرفدار شجریان و امثال ایشون هستین ماهم طرفدارشونیم.خب این چه ایرادی داره دقیقا؟
        همه چیو از دست جوونای کشورتون گرفتین نه تفریح دارن نه استراحت نه آزادی نه امنیت نه رفاه
        دست از سرشون بردارین تو همه چی دخالت نکنید به شما چه که طرفدار گروه کی پاپن به شما چه که تیپ پسرونه میزنن سرتون تو زندگی خودتون باشه مثلا شما ها ادمای بالغی هستین که میاین تو همه چی دخالت میکنین؟همین بی تی اس که بهشون میگید جنستیشون معلوم نیس به ما جوونا یاد دادن تا همیشه قوی باشیم برای هدفامون بجنگیم هیچوقت ناامید نشیم بهمون یاد دادن که جنبه های خوب و مثبت زندگیو ببینیم.کمی تحقیق بد نیس

        221
        14
        1. هر روز ی ی چیز میگن عکس لو رفته یکی از اعضای بی تی اس در کنسرت فلان دوست داشته رفته پولشو تو دادی به شما چه شما برین همون رضا گلزارتوتو بپرستین دیگه بسه سرتون تو زندگی خودتون باشه فضولای مملکت

          90
          6
  2. سلام به شما؛میخواستم بگم شایدطرفدارها بارفتارشان باعث شدن همچین فکری کنید اما مافقط نمیخوایم کشوری که توش بزرگ شدیم انقدر مخالف چیزی باشه که مادوستش داریم،ما اونهارو نمیپرستیم مابه اونا مدیونیم،من خودم به شدت افت تحصیلی داشتم وهمین بی تی اس باعث انگیزه داشته باشم برای درس خوندن،اونا بت نیستن که بخوایم بپرستیمشون،اونا خدانیستن،اوناکسانی هستن که مهربرنی رو به دنیا نشون دادن.مثلا اگریکی از یاران پیامبرازکسی میشنیدکه دارن درمورد پیامبردرمورد فردموردعلاقش بدمیگن عصبی نمیشد،ناراحت نمیشد.من با تمام احترام اینارو بهتون گفتم

    628
    34
    1. هیتر مورد نظر لطفا دهان گشادت را ببند وگرنه زبانت را از حلقت بیرون کشیده و به صورت پاپیونی دور گردنت گِره خواهم زد. با تشکر

      139
      19
    2. من واقعا برای شما متاسفم که راجب ما این جوری فکر میکنی
      من خودم رو مثال میزنم
      من افسرده بودم این افسردگی فقط به دست یکی از آهنگای بی تی اس درمان شد
      بی تی اس تا الان کلا یه آهنگ افسردگی که اونم نه افسردگی بیرون داده که میتونم بگم اون هم من رو آروم میکنه
      شاید بهتر باشه بگم من بیرون که میرم بی حجاب نیستم و به خدا و پیغمبر و روز قیامت اعتقاد دارم
      و اینکه شما میگین که اعضای بی تی اس نه شبیه به دخترن نه پسر و نه بچه و بزرگسال شما این حرف خودت رو نژاد پرستی نمیبینی و از سیاه پوستان علیه نژادپرستی حمایت میکنی؟

      152
      10
    3. باشه میریم دنبال محمد رضا گلزار و شاهرخ استخری….
      برو بابا اگه خیلی دقدقتون اینه اول اهنگاتونو سلبریتی هاتونو و هزار تا کوفتتون رو درست کنید که نوجوان و جوان های مملکتمون نرن دنبال سلبریتی و.. های کشور های دیگه
      درزم بی تی اس و ارمی تا ابد باهمن زر مفت نزنین

      65
      6
  3. منم به شما یک نصیحتی بکنم
    شما اول برید راجب به بی تی اس و ارمی هاشون تحقیق بیشتری کنید و قضاوت رو به جای راستگویی به بچها اموزش ندید شما وقتی چیزی در این مورد نمیدونی راجب بی تی اس نگین چون ما ارمی هارو از خودتون به رنج درمیارین مرسی بابت توجه تون به ما .

    517
    30
    1. شما واقعا نمی خواهید درک کنید که ما با دیدن و جوش دادن به آهنگ های بی تی اس آرامش میگیریم
      فقط بهونه می خواهید بیارید
      پرستیدن یعنی چی ، اونا حتی به کاخ سفید رفته بودن که نژاد پرسی رو از بین ببرند
      شما واقعا این لطفا اون ها رو نمی بینید
      و فقط فکر می کنید بچه ها با دید اونا جوگیر می شن
      ما با دیدنشون معنی زندگی، امید رو فهمیدم
      سعی کردم برای زندگیم بجنگم
      و همین طور آینده ام
      ناامید نشم

      پس لطفاً درک کنید☔

      121
      10
    1. شما به چه جرعتی اینو میگید ؟؟؟
      الان چون ما بی تی اس رو دوست داریم به شما ضرر میزنیم ؟؟؟
      کمی عاقل باشید بی تی اس کمک های دلاری
      به کشور ها احدا کرد آنوقت مملکت شما یه قرون هم به یه نفر احدا نکرده
      ما تو این مملکت نمی مونیم مملکتی که شما صاحبش باشید

      57
      4
  4. ما با اونا خوشحالیم، اونا درکمون میکنن، بعمون ارزش میدن، بخاطرمون کلی زحمت کشیدن
    اما کی تاحالا باهامون این رفتارو داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مثلا ما نمیتونیم بریم کنسرتشون، نمیتونیم آلبوم اصل پسرا رو داشته باشیم، فق بخاطر اینکه آرمی هستیم کلی سرکوف میخوریم ک اینا چیه نگاه میکنی و….
    ما با فیلماشون زنده اییم و اینو هم میخوایین از ما بگیرید؟؟؟
    چی میشه بزارید ما نوجوونا هم کمی خوشحال باشیم
    هیشکی درکمون نمیکنع
    و من 3 ساله ارمیم و تاحالا جوری حس نکردم ک دارم پرستششون میکنم
    شاید بهتره کمی خودتونو جای ما بزارید تا ببینید چیا رو تحمل میکنیم
    چرا حق انتخاب زندگی نداریم؟؟؟
    چرا حق نداریم خوشحال باشیم؟؟؟؟
    تو این مدت ها، دیگه هیشکی خوشحال نیس و شاید BTS بتونه ما رو خوشحال بکنه
    حداقل اونا اینقدری لیاقت دارن ک میرن ب نیازمندا کمک میکنن
    حداقل سرشون تو کار خودشونه و مث بعضیا نیستن ک دنبال ناموس دیگرونن

    534
    32
    1. جالبه ما هم نوجوان بودیم و طرفدار پدیده های زمان خودمون البته هیچ وقت درسطح پرستیدن نبود و همین طور هیچ‌وقت مدیونشون نبودیم و فکر نمی کردیم اونها برای ما زحمت کشیدند البته

      21
      67
      1. هر روز ی ی چیز میگن عکس لو رفته یکی از اعضای بی تی اس در کنسرت فلان دوست داشته رفته پولشو تو دادی به شما چه شما برین همون رضا گلزارتوتو بپرستین دیگه بسه سرتون تو زندگی خودتون باشه فضولای مملکت

        39
        3
      2. چون شماها هیچ وقت توی وضعیت ما نبودید هر نسلی سختی های خودشو داره ولی نسل ما نیاز داشت کسی حمایتش بکنه توی این وضعیت کمکش کنه که زنده بمونه و کاری که خانواده هامون انجام ندادن اونا برامون انجام دادن و این باور غلطی که ما اونا رو میپرستیم رو بریزید دور ما فقط اونا رو دوست داریم و اصلا خوشمون نمیاد که به علایق ما بی احترامی بشه پس این رفتار های ما که فکر میکنید پرستیدن نتیجه ی رفتار های خودتونه

        43
        4
      3. الان ما زندگیمونو مدیون اوناییم من خودم میخواستم خودکشی کنم ولی با صداشون منو به زندگی برگردوندن

        32
        3
    1. بچه جان
      آدما بهم مربوطن
      تو و امثال تو قراره نسل آینده ی این مملکت باشید
      اون آدمایی که الان در هر زمینه ای کار میکنن
      چه مهندس چه دکتر چه وکیل چه معلم چه وزیر و مدیر و کارخونه دار
      حتی زنای خانه دار و مردای متاهل
      اینا همه قراره بمیرن و شماها بیاید جاشون
      شماها قراره به نسل بعد خدمت کنید
      و نسل بعد از اون رو به دنیا بیارید و تربیت کنید
      آینده ی سرزمین رو دستتون بگیرید

      بعد به نظر خودت اگر راهنماییتون نکنن کسایی که بزرگترن و باتجربه تر
      آینده ی مملکت چی میشه؟
      اتفاقا این آدم بخاطر زندگی خودشه که داره این حرفا رو میزنه بخاطر بچه ها و نوه هاشه
      شغل و درس و حرفه اش همینه

      21
      91
      1. چه ربطی داره طرفدار کسی بودن هیچ اشکالی نداره
        اینی که میگن خودکشی تو کره زیاده به خاطر فشار درس و فشار کار هستش خیلی زور داره کسی که از کره جنوبی فقط یه پوست صافشونو خودکشیشونو میدونه میاد راجب هر چیزی نظر میده
        کاش اگر ما پوست صاف نداشتیم حداقل یکم عقل داشتیم بیشتر برای نوجوونا وقت میذاشتیم و درکشون میکردیم یکم بهشون فضا می‌دادیم
        خودکشی بریا آقای گلزار تو کشور ما ب چشم کسی نمیاد ولی للاقه مند بودن ایرانی ها به کره ای ها خیلی برای مسوولین زور داره
        خیلی سیستم تحصیلی این کشور درسته امدن برا من نظر میدن که نوجوونا چیکار کنن چیکار نکنن مدارس همش شده شکنجه گاه بریا بچه ها اونوقت توقع دارین چه جوری بچه ها درس بخونن و برن آینده کشور رو بسازن همه یا دارن از ایران میرن یا زدن تو کار هنری و کارای بدون مدرک
        دانشجوهاهم که مدرک میگیرن میزارن در کوزه ابشو میخورن اگر نوجوونای ایرانی خلا عاطفی دارن برای اینکه خانواده ها صبح تا شب سر کارن دارن طرف نره سر کار نمیتونه مایحتاجشو در بیاره برای همین بریا خانواده اش تایم نداره تو خارج دختر و پسر از همون اول باهم دوستن و ارتباطشون یه چیز طبیعیه ن اینکه تو ایران تا میرسن ب راهنمایی چون جنس مخالف ندیده ان‌ نمیدونن چطوری باید برخورد کنن و سریع بدون شناخت و در نظر گرفتن لیاقتشون میرن تو رابطه
        واقعا جای فکر داره برای خیلیا
        الان خوبه ی دختر ۱۵ ساله بره با یه پسر وسط خیابون سیگار بکشن ؟؟چ اشکالی داره ک بی تی اسو دوست داره ؟ اونم فقط داره فیلماشو نگاه میکنه و اهنگاشو گوش میده؟اینم نکنه؟ پس بفرمایید چه کار کنه؟با شخص جنیفر لوپز شما مشکل نداری؟خانومم هست!هیچ بحث عشق و عاشقی هم پیش نمیاد
        من نمیدونم واقعا به جای درست کردن یه سری مسائل گیر دادن به این بچه ها
        چیکار دارید با اون طفلیا

        40
        1
      2. به شما مربوط میشه؟تو یه روز میمیری و نسل بعدو نمی‌بینی پس بهتره به فکرشم نباشی

        21
        5
      3. عجیبه، ما باید همیشه به حرفتون گوش کنیم
        نه میتونیم طرفدار بی تی اس باشیم
        نه سریال خارجی ببینیم
        کلا هیچکاری‌نمیتونیم بکنیم
        الان بهنام بانی یا گلزار خیلی خوبن؟
        بهنام بانی رو دوست داشته باشیم عیب نیست ولی بی تی اس رو دوست داشته باشیم بده؟
        همه باید مثل تو باشن؟
        این افکار پوسیده‌تون رو کنار بزارین
        همه مثل هم نیستن، یکی بی تی اس دوست داره یکی گلزار
        علایق متفاوته، نمیشه هرچی شما میخواید باشه
        به سیاه پوستا بی احترامی کنیم نژاد پرستیه
        به کره ای ها توهین کنیم نژاد پرستی نیست
        خواننده های ایرانی موهاشون رو رنگ کنن پسرن
        بی تی اس رنگ کنه دختره
        گلزار آرایش کنه اشکالی نداره
        ولی‌ بی تی اس نباید آرایش کنه
        افکار پوسیده‌تون رو کنار بزارین
        ماهم آدمیم، نباید فقط به کشورمون خدمت کنیم
        مگه ما اسباب بازی شمامیم؟ هرکاری میگید انجام بدیم؟
        لطفا انقدر حرف نزنید

        40
    2. هانی تو صد در صد آرمی نبودی که اینجوری داری دربارشوم زر زر میکنی
      شیطان پرست خودتی
      چطور بخودت اجازه میدی اونارو قضاوت کنی اگه دیگه فنشون نیستی میتونی دیگه آهنگاشون رو گوش ندی
      اما نمیتونی بهشون توهین کنی
      بجای اینکه بشینی دیگران رو قضاوت کنی یکم وقت برای پیشترفتت بزار
      واسه ی آیندت تلاش کن نمیخواد بیای این چرت و پرتارو بگی
      هر کیش و مذهبی که دارن واسه ی خودشونه و واقعا به کسی ربطی نداره
      حداقل بی تی اس مارو بیشتر از بقیه درک کردن و بارها خنده به لبمون آوردن بد ترین روز های عمرمونو برامون قابل تحمل کردن و بیاید اینم در نظر داشته باشیم که اونا هم مثل ما انسان هستن

      75
      5
  5. بابا همه چی از مون گرفتین خوشبختی شادی ….. قیمت هارو کشیدین بالا پدر مادر هارو جلو بچه هاشون شرمندع کردین بخاطر این گرونی وضعیت طوری شدع ک بچه ها همه افسرد شدن اصلا شادی نمیدون چی
    بعد این همه درد BTS امد مارو از این درد ها کشید بیرون ب ما امید زندگی کردن تلاش کردن داد این همه میخاین بگیرن خوب دیگ راحت بگین بریم بمیریم چرا باید زندگی کنیم وقتی همه چیو گرفتین اصلا جوان های این کشور اهمیت برای شما ها دارن یکم ب فکر ما هاباشید ما انسانیم آدم آهنی نیستم ک هرچی میگید گوش کنیم .

    447
    17
    1. والا یکی نی بهشون بگه عوض تحلیل کردن های الکی برید وضع کشورو درست کنید تا به این چیزا گیر بدین هنوز درگیر حجاب و… این مسائلن

      22
      1
  6. خانواده ها را مقصر نشمارید. سانسورهای صدا و سیما، وزارت ارشاد، فرهنگستان و آموزش و پرورش عوامل اصلی و اساسی وضعیت نابسامان خلا فرهنگی در جامعه اند. هیچ گاه نخواستند به آزادی فردی و ذاتی بچه ها احترام بگذارند. خوب می دانید که آن ها از نصیحت و پند و اندرز نفرت دارند. نتیجه ی باید ها و نبایدها در هنر و موسیقی و فرهنگ و ادبیات، همه را سرخورده و عاصی کرده است. چرا بچه ها در مدارس، کلاس موسیقی نداشته باشند؟ برای همه چیز بدل درست کرده ایم. هنر، هنر نیست، همان طور که موسیقی، موسیقی نیست و ادبیات، ادبیات نیست. بچه ها این ها را خیلی خوب می فهمند.

    337
    17
    1. میگی امار خودکشی بالاست?! ببین اونایی که خودکشی کردن آرمی بودن?! میگی خود کیپاپ هم خودکشی میکنه..ولی بی تی اس جزو کیپاپ نیس! تو تا حالا اهنگی از بی تی اس شنیدی? نه.. پیشنهاد میدم که بری یه چنتایی از اهنگاشونو بگوشی همین اهنگی که چن روز پیش منتشر کردن.. اهنگای سولوی اعضا.. همه ی این اهنگارو تفسیر کردن و پیام مثبتی که پشت اینا بود باعث میشد حیرت زده بشیم! نه.. ما هیچوقت اونارو نپرسدیدیم ما طرفدار اوناییم به هرحال هر کسی که شهرت داشته باشه طرفدار هم داره بلاخره.. شاید بگین خشنیم وبطور غیرطبیعی واکنش نشون میدیم.. اره شاید دیگه بعضیا تحملشون تموم شده زیادی بهشون سرکوفت زدین این مخالفتا این توهینارو تموم کنین ماهم آرامش میگیریم.. میگی اوضاع خوب نیست و باید برا زندگی تلاش کرد..خب شما اقای شاه قاسمی..شاید تو زندگیت نقص هایی نداشتی..و پدر مادرت تو بچگی برات کم نزاشتن..اما کلا میگم آدم تو زندگیش نیاز به پشتوانه داره نیاز به کسی که بهش امید بده و پیام مثبتی بده.. که متاسفانه پدر و مادر این دور زمونه فقط میگن درس بخون.. درس بخون.. و درس بخون.. درحالی که هیچ انرژیی بهت نمیدن و فقط این کلمه رو میگن.. حالا خوبه برا بعضیا اینطوریه.. نمیدونم باور میکنی یا نه.. اما به ولله احد پدر و مادر من بهم میگن ترک تحصیل کن.. بارها تو انتخلب رشته گفتن دست بکش بیخیال شو.. اما من دارم پافشاری میکنم و درسمو ادامه میدم.. یبار خسته شدم.. ازین سرکوفتایی که پدر و مادرم بهم میزدن.. خاستم ترک تحصیل کنم.. دو سه هفته مدرسه نرفتم.. افسرده شده بودم.. به مادرم گفتم من این وضعیتو نمیتونم تحمل کنم میخاین بمیرم? میدونین مامانم چی بهم جواب داد? بمیر فوقش یه فاتحه میگیریم برات.. ببینید.. خاستم بهتون بفهمونم که تا اینجا کسی که بهم امید زندگی داده بی تی اس بوده.. اونای بهمون فهموندن که هرطور شده باید زندگی کرد.. و براش تلاش کرد درسته شما هم اینو گفتی اما هیچوقت بهمون امید دادی؟هیچوقت برامون ارزش قائل شدی? هیچوقت باهامون خندیدی? اصن هیچوقت باعث خندمون شدی?.. خود اعضا خود اعضای بی تی اس اصلا درموردشون هیچ خوندی? میدونی اونا چه سختیایی رو گذروندن? شوگا تو بچگیش از خونه پرت شده بیرون.. و در حدی پول داشته که نمیدونسته باهاش کرایه اتوبوس رو بده یا غذا بخره بخوره.. شاید بگین ما بچه ایم.. من کاری به بقیه ندارم چون از شرایطشون هیچ خبری ندارم پس خودمو مثال میزنم.. شاید بگین من بچم.. اما با سختی هایی که کشیدم از نظر ذهنی الان 50 سالمه.. خودمم میدونم از نظر ذهنی دیگه بالغ شدم و تکامل پیدا کردم.. و فرق بین.. بد و خوب رو میدونم.. و من بی تی اس رو انتخاب کردم.. نه به عنوان خدا نه به عنوان خونواده.. به عنوان یه گروه خواننده که اهنگایی با پیام مثبت داره.. ای کاش میتونستم رو در رو باهاتون حرف بزنم و بیشتر بگم! چون دلایل زیادی هست.. زیاد عیب و ایراد گرفتین اما من برا همشون دلیل محکم و منطقیی دارم! امیدوارم تا اینجا جوابتون رو گرفته باشین..

      84
      2
  7. به نظر من چیزی که باعث میشه بچها طرفدار BTS باشند اینه که اونا سال ها تلاش کردن و سختی کشیدن تا تونستن به موفقیت های عالی برسند و این تلاش باعث جلب رضایت نه تنها نوجوان ها بلکه خیلی از بزرگسالان میشه . بجای اینکه بیایید توهین کنید به افکار بقیه خودتون رو با اون ها سازگار کنید.

    408
    16
    1. چون شما گفتی ما از آرمی بودن دست میکشیم.
      وجدانا با خودت چی فکر کردی؟؟؟ احمق خاک توس

      27
      1
  8. مرگ بر بی تی اس. بی تی اس شیطان پرست هست . منم تا ۲ هفته پیش به مدت ۲ سال آرمی بودم اما الان متوجه شدم آنها آدم های خوبی نیستند و می خوان با آهنگهای مزخرفشون ذهن نوجوانان و جوانان رو خراب کنند

    61
    685
    1. فقط بگو کجاش؟چیش؟ تو آرمی نبودی عزیزم یه آرمی واقعی ازین غلطا نمیکنه
      آهنگ life goes on رو شنیدی؟ stay gold چی؟ بشین پایین سرمون درد گرف
      دلم میخواد شیطان پرستی بی تی اس و برام توصیف کنی!…
      کسی که وقتی تو عربستان کنسرت میزاره میکروفن طلایی رنگ شو با دستمال می پوشونه یا وقتی یه زن مسلمون میبینه میفهمه که نباید باهاش دست بده
      ودففففف
      بس کنین بابا

      460
      17
      1. سلام
        نمیدونم چرا انقدر با بی تی اس مشکل دارن اونا خیلی کمک کردن به بقیه خیلی تلاش کردن که به اینجا رسیدن با اینکه یه بلینک هستم واقعا نمیخام به بی تی اس اینجوری توهین بشه لطفا یکم احترام بزارین به انتخاب های بقیه

        65
        3
    2. افراد زیادی میان میگن من آرمی بودم دیدم رفتار بدی دارن دیگه آرمی نشدم . منم چند سال قبل همین فکر رو داشتم ولی وقتی دیدم به مسلمون ها احترام میزارن تو کنسرتشون اذان پخش میکنن این افکار مزخرف رو از ذهنم بیرون کشیدم میدونید چقدر به جنگ زده افراد بیکار ، سیاه پوستان کمک کردن خواهشاً همون طور که نقاط منفی رو میگید به نقاط مثبت هم توجه کنید

      319
      10
      1. باید یاد گرفت به سلایق همدیگه احترام گذاشت بعد . گروهBTS هیچ مشکلی نداره این مغز شماست که مشکل داره ….

        57
        2
    3. کسی الان منتظر جواب تو نبوده هر کاری بخوایم میکنیم و این عقیده و افکار پوسیده ی خودته اگه یکی شیطان پرست قراره باشه تتلوئه
      طرز فکرت مال خودت
      فقط ب کسی هیت نده
      ما ام هیت نمیدیم

      18
    4. این که از بی تی اس خوشا نمیاد نظرت محترمه ولی حقی نداری توهین کنی و بی منطق بهشون بگی شیطان پرست و ….

      45
      3
    5. فقط میتونم بگم تو احمقی بیش نیستی و صدردصد ارمی واقعی نبودی تاحالا پس برو به اربابت بگو ما گولتو نمیخوریم و بشین سرجات

      23
      4
    6. خانم جان شما کار دیگه ای ندارین نمیدونم خدا چرا بعضی از رو افرید فکر کنم برای تفریح

      10
      3
    7. من خودم روانشناسم و روی بی تی اس تحقیقات زیادی انجام دادم آن ها غیر از خوبی هیچ چیز بدی ندارند فقط دعا میکنم خدا شفاتون بده .

      63
      7
      1. دقیقا من خودم از ۱۵ سالگی طرفدارشون بودم الان ۲۰ سالمه و همیشه بخاطر وجود این پسرا هست که زندگیم شیرین بوده و هست

        13
  9. لطفا بس کنید تا کجا میخواید ادامه بدید؟ شما چه میدونید برامون چیکار کردن ؟ خودتون میگید تو دین ما قضاوت کردن گناهه دروغ گفتن گناهه ولی خودتون دارید انجام میدید بس کنید دیگه

    278
    13
    1. دوسدارم بدونم ربطش به شما چیه؟
      چه تاثیری تو زندگی شما داره
      به شما چه که ما چی دوسداریم
      پ.ن:من آرمی نیستم ولی انجینم

      25
      2
  10. شما که اینقدر نگران وضعیت بچه های سرزمینتی اول برو سرزمین تو درست کن بعد بیا اینجا سخنرانی کن درزم پول برای شما هم مهمه یعنی شما به پول اهمیت نمیدن خیلی مسخرست واقعا BTS با حرفای که میزنه امید های که بهمون میده به ما کمک میکنن برعکس کشور خودمون که برای علاقه ای که بچه های سرزمینش احترام قاعل نیست

    263
    12
  11. معلومه ما کسایی رو همایت میکنیم که بهمون امید میدن شما اگه یکم تحقیق کنید می فهمید BTS بهمون میگه همون طور که هستید خودتون دوست داشته باشین درزم میگی ما عصبیم معلومه که کسی که میاد چرت و پرت تحویلمون میده به کسی که دوسش داریم بهمون امید میده میگه اینا روی شما تاثیر منفی چیزا رو عصبی میشیم تو لطفا بچه ای خودت و بچسب کاری به بقیه نداشته باش

    230
    9
  12. اولا که برای شما تتلو خوبه ک هرچی فوشه و فحاشی و کارای زشته از اون یاد میگیرید؟ من خودم دوتا اهنگ از تتلو گوش دادم نمیتونم جلو فوش و عصبی بودنمو بگیرم
    دومن ک هرکی فحاشی میکنه ک دلیلش بی تی اس نیست من خودم یکیشونم و وقتی بیرون خونم و به بی تی اس فکر میکنم حالم خوبه در کل حالم خوبه ولی دلیل عصبی شدنم خانوادمه، مال من خوانوادست مال بقیه شاید فرق داشته باشه من تو خونه خود به خود عصبی عم و دوس دارم گریه کنم چرا؟ چون کسایی مثل شما تو نونمونم هستن نه به علایق بچه هاشون احترام میزارن نه بهشون عشق میورزن ما وقتی نیاز به محبت داشتیم بی تی اس رو پیدا کردیم و دلیلش قیافشون نیست شما به ظاهر اهمیت میدید از قدیم گفتن کتابو از روی جلدش قضاوت نکن ولی خودتون یه گروه خواننده رو از روی چهرش قضاوت میکنید این کار درستیه؟ شما به دو دلیل این مقاله هارو مینویسید 1از محبوبیت بی تی اس سواستفاده میکنید تا مقالتون بازدید خوبی بگیره 2از روی تنفر و حسادت به اونا چون بچه یا زنتون اونا رو بیشتر از شما دوست داره

    261
    9
  13. ببخشید کجا ما بی تی اس رو میپرسیتیم ما فقط دوسشون دارم و خواهیم داشت و اینکه از طریق نوشتنت فهمیدم داشتی با فشار اینو مینوشتی

    262
    11
  14. متاسفم واسه طرز فکرتون واقعا متاسفم
    هیچ قصد ندارم ازشون واسه شماها تعریف کنم ک ازشون خوشتون بیاد چون از قدیم گفتن خر چ داند قیمت نقل و نبات
    برای تغییر مغز های پوسیده…

    212
    7
    1. ۱. علایق دیگران هیچ ربطی ب کسی نداره
      ۲.به قول خودتون قضاوت حرامه
      ۳.سرتون از زندگی شخصی دیگران بکشید بیرون
      ۴.زدید زندگی جوونا رو خراب کردید ی کاری کردید حتی آرامش و امنیت نداریم بعد میاین ب علایقشون توهین و قضاوت میکنید
      ۵.بعر میگین ک بهشون میگیم عصبی میشن
      و…. شما خودتون یکی بیاد ب امید تون ب خانوادتون ب کسایی ک ب امید بودنشون زندگی میکنید تا بهت آرامش بدن کاری کنند بخندی با اهنگاشون امید بگیری و با حرفاشون تلاش کنی از زندگیشون تلاش کردن و یاد بگیری دنبال علایق باشی عاقلانه تصمیم بگیری باعث بشن خودتو همین جور ک هستی دوست داشته باشی ب خودت احترام بزاری و خودت باشی ن چیزی ک دیگران با خواسته شون ازت بتی ساخته باشن
      لطفا اول حرف طرفدار هاشون رو بشنوید بعد قضاوت کنید
      فک کن چن نفر باشن ک بهت امید بدن در هر شرایط کمکت کنن ک خوب باشی و خودت باشی بعد چن نفر بیان به امید ت توهین کنن باید هم عصبی بشی چون همون کسایی توهین میکنن ک خودشون زدن زندگی و جوونیت و آرامش و امنیت و…. رو ازت گرفتن
      ارمی تا ابد

      24
      1
        1. من با حرف های این سایت موافقم ..
          بی تی اس به راحتی بچه هارو گول میزنه و در آخر در دامی می اندازتشون که هیچکس نمی تونه از اون بیرون بیاد..
          صبر کنید و عاقبت آرمی بودن رو ببینید

          4
          16
    1. ایشون فقط نقد کردن جهان اینقدر کوچیک نیست که فقط هیتر و طرفدار داشته باشه ایشون نقاد هستند توهینی نکردن

      6
      1
    2. سلام به تمام ارمی های دنیا. و یک سلام دیگر به دلیل زندیگیم دلیل خوشی هام به تنها هامی زندگیم BTS امید وارم BTS و ARMY جاودان باشه…..
      شما کی باشین که امده و راجع BTS نظر میدین در حالی که هیچی درباره شون نمی دونین. ما BTS را پرستش نمیکنیم چون انها خدا نیستن، بت نیستن اگه شما همچین فکر هایی دارین بدونین که
      این شما هستین که عقیده تون به اسلام کمه و یک مسلمان واقعی نیستین…… پس اول از اینکه چیزی بگویین بشینین و خوب فکر کنین به عواقب حرفاتون. امدین میگین که BTS شیطان پرستی می کنن با چه منتقی هم چین حرفی می زنین بیاین و اول یک دلیل منتقی بیارین برای اسبات حرفی که زنین . همه
      شما هایی که میگین من قبلا ARMY بودم و حالا فهمیدم که انها همچین ادمهایی هستن اینو بوننین که شما اسلا ARMY نبودین. من به عنوان یک دختر افغان سختی های زبادی را تحمل کردم مثلا اجازه نراریم به مدرسه بریم تحسیل کنیم واسه همین همین هم میخواستم خودکشی کنم با این هال که می دونستم خودکشی در اسلام حرام است ولی با این حال میخواستم این کارو انجام بدم. چون واقعا از این زندگی خسته شده ام تا اینکه یه روز یکی از دوستام BTS را به من معرفی کرد از اون روز به بعد دیگه زندگیم عوض شده و دیگه اسلا به خودکشی فکر نمی کنم من فقد یه سالو نیمه که ARMY هستم ولی با ابن حال BTS را با هبچ چیزی عوض نمی کنم. من خوانوادم کاملا یه خوانواده مزحبی بود پدر بزرگم ملا بود و همین طور هم عموم و پدرم هم تو این این جور مساعل حساس بود اوا وقتی که من راجع به BTS به انها گفتم به جای این که مرا توحین کنن از من پشتبانی کردن تا دنبال چیزی باشم که دوست دارم و نه دنبال چیزی که امسال مثل شما میگن.
      شما امده به BTS عیراد می گیرین و این کار تون به نوعی به انها توحین می کنین در حالی که هیچکبس به تتلو عیراد نمیگیره تمام اهنگ های تتلو پر شده از فحش در حالی که اهنگ های BTS پر از امید و خوشی و زندگی است. اهنگ های BTS و البته خود BTS برای ما ARMY جنجی است که هر گز از بین نمیره در حالی که سال ها و ماه ها میگزره و همین طور عمر ما با این حال ما تا اخرین نفسی که می کشیم BTS در یاد ما خواهد بود نه تنها در این دنیا بلکه در دنیای اخرت هم به عنوان یک ARMY زندگی خواهیم کرد و به این که یک عنوان یک ARMY زندگی کردیم دیگه پشیمانیی ندارم…. و این که دنبال ارزو هایم رفتم نه این که در زندگی و اینتخواب های کسی مداخله کنم این را گفتم که بدانید که سر تان ده کار خودتان باشه و ده کارای دیگران مداخله نکنید. نمیخواهم در باره خوبی های BTS توزیع بدم چون تنها چیزا که چشم شما میتواند ببیند بدی است و تازه اینکه شما حتا بدی کسی را دیده نمی توانید فقد پشت انها تحمت می زنید
      از قدیگ گفتن خر کجا داند حرف ادم

      26
      3
  15. اول اینکه برید یکم درمورد بی تی اس و آرمی تحقیق کنید بعد بیاید نظر بدین دوما اونا هیچوقت نمیگن منو بپرستید اونا میگن عاشق خودتون باشین بین من (بی تی اس) و خودت ،خودت رو انتخاب کن، بعدشم دارین میاین توهین میکنید،قضاوت میکنید توقع دارین بهتون حمله نشه؟! مثل این میمونه که، فلانی! چون پدر و مادرت ایراد دارن و این حقیقته من درموردشون حرف میزنم و تو هیچی نگو! منطقی باش، بزار من قضاوتشون کنم درضمن خودکشی آیدلا به خاطر فشار کمپانی و حرفای آدمایی مثل شماست ،( بی تی اس خانوادمونه نه خدا) ازین که خودم رو از باتلاقی که توش گیر افتاده بودم نجات دادم و تونستم خودم رو بشناسم و دیگ دست به خودکشی نزنم،همه ی اینارو مدیون این هفتا فرشته ام ، تونستم رو درسام تمرکز کنم،هدفم رو پیدا کنم و کنکورم رو به خوبی بدم.من الان 20 سالمه و دانشجومعلمم، میخوام یه معلم فوق‌العاده بشم و به دانش آموزام یاد بدم چطوری خودشون رو دوست داشته باشن و همیشه خوشحال باشن و هیچوقت بقیه رو قضاوت نکنن و وقتی هیچی نمیدونن لازم نیست نظر بدن…

    219
    8
    1. مطمعن باش بهترین معلم دنیا میشی خانم معلم کاش همه معلمان مثل تو بودن به جای یاد دان قانون مثلثات ،قبلش دوست داشتن خودمون و قضاوت نکردن دیگران ( کاری که این شاه قاسمی و دار و دستش میکنن) رو یاد بدن

      13
      1
    2. راستی تیتر رو عم درست کنید این ب درخت میگن
      یکم ادب خوبه
      حداقل همون bts ک ازشون بد میگین ادب دارن

      23
      1
    3. خداروشکر که شیطان پرستایی مثل آیدلا جونشون رو عزرائیل میگیره مونبینم داره تو جهنم میسوزه چی از این بهتر

      5
      50
      1. حرف دهنتو بفهم، تو مونبین رو نمیشناسی نیاز نیست راجبش حرف بزنی
        از کامنتت معلومه نه عقل داری نه شعور که پشت سر کسی که مرده حرف میزنی
        فکر کنم نمیدونی حق الناس یعنی چی
        دوستانی که میگفتن ایران درست شده، با وجود ایشون ایران هیچ وقت درست نمیشه:)

        15
        1
        1. وقتی یه بی‌گناه میمیره و اینا همچین چرت و پرتیایی پشت سرش میزنن چه انتظاری داری درمورد بی تی ای فکر خوبی کنن؟

          9
          1
      2. تو الان هیتری نه؟اصن چرا وقتی هیتری باید مونبینو بشناسی؟میبینی؟هه انقدر این افراد تو جهان طرفدار دارن و برتر از تو و امثال تو هستن که دیگه تو هم شناختیش
        اولا که عزرائیل جون همه رو میگیره کسی که مثلا دین داری
        دوما که مونبین انقد انسان خوبی بود و قلب میلیون ها نفرو شاد کرد که جاش تو بهترین جای بهشته اون تویی که به قضاوتات و دروغات جات تو جهنمه

        16
        1
    4. چقدر شما خانم معلم با فهمی خواهید شد بانوی محترم خیلی خوشحالم که همچین خانم معلم با شخصیتی هم وجود داره مطمئن باش موفق میشی و دانش آموزانت عاشقت میشن به امید روزی که بتونیم به همین یاد بدیم چجوری باید به علایق دیگران احترام بزارن امیدوارم بتونین به همه ی خواسته هاتون برسید

      12
      2
  16. انقدر … قضاوت نکنین!!!
    من خودم توی بهترین شرایط زندگی و توی بهترین شرایط تحصیلی قرار دارم و خودم هر وقت احساس خطر از سمت چیزی بکنم ولش میکنم ولی وقتی میبینم که بی تی اس راجب به زندگی و امید و زیبایی هاش حرف میزنم چرا باید ولشون کنم؟ اینکه میگین بی تی اس هیچ تاثیری نداشته اشتباه محضه…. هیچ انتظاری هم ندارم که بتونیم درک کنین شما وقتی سن ما بودین یه کوچه داشتین و چن تا همبازی ولی این ماییم که با بزرگترین مشکلات مثل سر و کله زدن با پدر و مادارا و قضاوت هاشون و گیر نیفتادن توی دام هایی که جامعه برامون پهن کرده هستیم… این ماییم که زجر میکشیم… بخاطر افت تحصیلی و قبول نشدن تو تیزهوشان و این زهرماریا نابود میشیم و شخصیتمونو خرد میکنن
    ما دنبال یه بهانه اینم که به زندگی ادامه بدیم اوکی؟ و برای یه طرفدار بی تی اس بهتر از پسرای بنگتن پیدا نمیشه و شما با این کارتون فقط و فقط نفرت نوجوونا از خودتون و جامعه تون بیشتر میکنین
    سوالی که پیش میاد اینه که میکاپ چه مشکلی داره؟ شما دلت میخواد ما طرفدار بقیه بشیم برو آدم درست و حسابی پیدا کن بعد… من بیام طرفدار تتلو بشم؟ گلزار؟ سپهر خلسه؟ والا به خدا چیزی که ارمیا انتخاب کردن حداقل دلیل و منطق داره…

    185
    6
  17. بی تی اس علاقشو ثابت کرده و ماهم ندیدیم که بخوان از ما سواستفاده کنن
    مدرکیم ندارین که ثابت کنین میخان از علاقه ارمیا به خودشون سواستفاده کنن حتی برای موضوع مضخرف همجنسگراییم مدرکی ندارین
    چیزی که اکثر نوجوون هارو سمت بی تی اس کشونده رها شدن از مشکلات روزمره آزاردهنده شونه… آرمی ها بی تی اس رو دوست دارن و عاشقشونن چون اونها رو سمت زندگی برمیگردونه به آرمی هاشون یاد میدن که به آسمون نگاه کنن از وزیدن باد، بوی گلا، ابرها، ماه، خورشید، درخت، زندگی لذت ببرن
    بی تی اس منبع الهام و زندگیه
    خواهشا توهین نکنین!!
    و الله شدید العقاب
    زشته واقعا که راجب چیزی ک نمیدونین و احساسی که درک نمیکنین انقدر احمقانه و لجوجانه قضاوت کنین… جواب خدارم اون دنیا خودتون میدین دیگه تصمیم با شماست

    درضمن ما btsای نیستیم اسممون “آرمی” ه.
    متاسفم که وقت مو هدر دادم چون باز این شما بین که نمیفهمین…هیچوقت:) ولی من یکی که کوتاه نمیام:))))) بای؛ )

    165
    6
    1. اسم خودت و نزار آرمی و ابرو های آرمی هارو نبر بعد از کدوم منبع میای یه همچین تهمتی میزنی جنابعالی هیتری که الکی میای میگی آرمی بودم

      12
      1
  18. ناموصن چقد وقت گذاشتی اینو نوشتی؟ باش آقا اصلا بی تی اس بد ما ارمی ها هم اونارو میپرستیم(با اینکه اصلا همچین چیزی نیست) ولی بیا ببینم نظر خودت چیه یکی که داره خودکشی میکنه به آهنگای بی تی اس گوش میده و از این کار پشیمون میشه به نظرت کسایی که با آهنگاشون باعث میشن بقیه به زندگی امید داشته باشن بدن؟

    178
    5
  19. اگر کمی دقت کنین می‌بینین که هرچی سر ما نوجوونا میاد تقصیر خودتونه! اگه این حجم از سخت گیری تو کشور نبود شاید هیچ کدوم از ما به سمت فرهنگ بیگانه نمی‌رفتیم. نصف بچه ها به موسیقی علاقه دارن ولی می‌دونن تو این مملکت به جایی نمی‌رسن! افکار پوسیده بزرگان و والدین هم از یه طرف مثل نمک روی زخم ماست.
    چرا اول به طور کامل در مورد بی‌تی‌اس تحقیق نمی‌کنین بعد بیاین مقاله بنویسید تحویل مردم بدین؟
    اون روزایی که والدین و جامعه فشار هنگفتی بهمون وارد می‌کردن بی‌تی‌اس بهمون یاد داد از این سختیا برای رسیدن به آینده درخشان استفاده کنیم. در حالی که تو این مملکت از نظر خیلیا همه باید دکتر و مهندس باشن، بی‌تی‌اس گفت خودتون باشین! بهمون یاد دادن خودمون ارزشمندیم و دیگران حق قضاوت کردن و اجبار کردن ما رو ندارن!
    حداقل دو تا از آهنگاشون رو گوش بدید بعد بیاین در مورد شیطان پرست بودن و این چرندیات مقاله بنویسید. بی‌تی‌اسی که موقع اذان در کشور های اسلامی کنسرتشون رو متوقف می‌کنن شیطان پرستن؟
    وقتی توانایی فرهنگ سازی غنی و قوی ندارید که در اختیار ما بذارین، لطفاً نیاین چیزی که بهتر از خودتون هست رو تخریب کنین! کشور ما انقدر زیر ساخت و منابع عالی داره ولی هیچ استفاده ای ازش نمیشه. از همون روزی که به جای فیلم و سریال سازی در مورد ایران باستان و ایران قبل از اسلام شروع به ساخت سریال مختار نامه و یوسف پیامبر و شونصد هوارتا فیلم در مورد انقلاب کردید، باید می‌دونستید که کسی سراغ این رسانه ها نمیاد! از همون روزی که «تنکیو» رو کلمه بیگانه دونستید ولی «ممنون» رو نه، باید انتظار سوق افکار عمومی به کشوری که فرهنگش رو ارجمند می‌دونه رو می‌داشتید.
    بی‌تی‌اس مانعی برای پرستش خدای بزرگ نیست و ما هم اون ها رو نمی‌پرستیم؛ بلکه اون ها رو الگوی خودمون قرار دادیم تا مثل شما سرمون رو تو علایق و سلایق شخصی دیگران نکنیم.
    بنده خودم یه آدم مذهبیم تا این لحظه بی‌تی‌اس رو به عنوان بتی برای پرستیدن ندیدم. امیدوارم از این طرز فکر پوچ دست بردارین و باعت و بانی جدا شدن ایران از کل دنیا نشین. با این کار این مملکت هر لحظه بیشتر به سمت فروپاشی پیش میره.
    #آرمی_بی‌تی‌اس_برای_همیشه

    239
    8
    1. ببینید مسئله این هست که گاهی اوقات نوجوان ها از ظاهر و استایل اونا هم تقلید می کنند بدون اینکه در نظر بگیرند اونا یک ادیانی رو دارند و فرد یک دین . مثلا از گردنبند صلیب اگر اون استفاده می کند استفاده کردنش برای یک مسلمان مشکل داره .
      یا میکروفون طلا که استفاده می کند علاوه برخودش که آسیب مس زند قانون اسلام رو هم لغو می کند .
      احترام به ملیت ها چیزی هست که همه طرفدار اند حتی همین جناب نقاد ولی
      اینکه فکر کنید صرفا فقط به خاطر شما انجام میشه یکم باور ساده است .
      بیایم واقع بین باشیم .
      اینکه بخوای هیچ مانعی نباشه چیز دقیقا مناسبی نیست .
      منظورم این هست بیشتر افراد میگن ما حتی نباید به ️‍ کار بگیریم اما یک سوال .
      تا این حد که بگیم این دست خودش اون اختیار خودش و اجتماع رو در نظر نگیریم به نظرت کار درستی هست ؟
      و اینکه یک سری از رقص ها مناسب مسلمان نیست اما آیا به این نکته هم نوجوان توجه داره یا خیر ؟ مشخصا نوجوان توی سن استقلال اند ولی این رو بدونند اونا الان یک انسان بالغ اند نوجوان نیستن که بخوان از کسی تقلید کنند .
      اما با این حال یک عالمه محدودیت از طریق کمپانی ها دارن و بازم آزادی که حرفش رو می‌زنند ندارن !
      و اینکه در انتها ایشون فقط نقد کردن چیزی راجب شیطان پرستی و… نگفتن که میگید .

      2
      6
    2. خاک تو سرتون BTS بهترین اهنگارو داره
      مثل اهنگای کشور نیست که همه مزخرف بخونن اهنگ سازای کشور ما از رو آلبوم BTS
      دزدی کردن ولی به اونها اتهام زدن وافعان برا ذهن مریض شما نمی تونم چیزی بگم

      16
      3
  20. علایق هر انسان به خودش ربط داره تو میایی تتلو گوش میدی اون یکی میاد امینم آهنگاش رو گوش میده اون یکی میاد رپ فارسی گوش میده ما تا ابد آرمی میمونم نه به حرف تو گوش میدیم نه حرف ریسی رو
    #ارمی _میمانیم.

  21. من امسال چهارمین سالی است که ارمیم ونمیدونم اینا حرفا رو از کجاتون در میارید شیطان پرست واقعا که مسخره است
    BTS داخل مصاحبه هاشون داخل کنسرت هاشون و حتی داخل اهنگ هاشون از خدایکتا و تنها سرپرست این جهان بزرگ حرف می زنن و تشکر می کنن که خدا بهشون فرصت داده تا اینجا باشن و باعث خوشحالی میلیون ها ادم باشن و اینکه BTS کمک ها مالی زیاد به تمام مردم جهان حتی مردمی که داخل اسیا زندگی نمی کنند کرد بعد میگن ارمی کمک می کنه و به اسم BTS ثبت میشه اشتباه نکن ارمی ها با الگو گرفتن از کار های خوب هفتا فرشته زمینی هر کدوم سیع می کنن هرچی در توان دارن برای کمک به مردم کشور خودشون و مردم ضعیف کشور ها دیگه بزارن
    لطفا هیت ندید اگر می خواهید نهی از منکر کنید محترمانه انجام بدید این کارو البته من فکر نمی کنم در زمینه BTS نهی از منکر درسته باشه چون اونها دارن تلاش می کنن برای زندگی خودشون و با اعتماد به خدا روزاشون سپری می کنن
    BTS بی نقص نیست ولی هر روز سیع می کنن بهتر از دیروز باشن بس هر روز از روز قبل خودشون بی نقص تر هستن
    من به ارمی بودن خودم افتخار می کنم و همین طور خانوادم به ارمی بودن احترام میزارن
    پس لطفا اول بفهمید BTS و ARMY کی هست بعد نظر بدید و اینکه فکر نمی کنم شما درک شناخت BTS رو داشته باشید
    واینکه قضاوت کردن اشتباه است چه درست باشه چه غلط چه خوب باشه چه بد
    I love you BTS

    7
    1
  22. ببخشید شما اول راجب BTS و Army بیشتر تحقیق کنید و بعد از اینکه اطلاعات کافی از این گروه کسب کردین از گروه ایراد بگیرین اینکه ما این گروه رو حمایت میکنیم دلیل نمیشه که ما اونا رو میپرستیم ما بی تی اس رو نمیپرستیم ما انگیزه شادی روحیه اعتماد به نفس و خیلی چیز های دیگه از بی تی اس یاد گرفتگی چیزی که هیچ مدرسه ای یا هیچ کس تو ایران به ما یاد نداد توی ایران نه تنها وضعیت خوبی نداریم بلکه تنها چیزی که آموزش و پرورش به اون توجه میکنه تحصیل دانش آموزه و هیچ توجهی به حال روحی دانش آموزان ندارند به دلیل بی توجهی به حال روحی دانش آموزان سالانه کلی دانش آموز خودکشی میکنند ولی وقتی بی تی اس اومد یه تعدادی دست از خودکشی برداشتند چرا؟ چون بی تی اس اونها رو درک کرد به اونها کمک کرد و خیلی چیزها به اونها یاد داد مثلا من خودم یه زمانی خیلی افسرده بودم جوری که کم کم داشتم کار هامو میکردم و نقشه ای برای خودکشی میکشیدم تا دیگه دردی نکشم همون موقع ها بود که یکی از دوستانم باعث شد بیشتر راجب بی تی اس تحقیق کنم در واقع من حدود چهار یا پنج سال پیش می شناختمشون ولی زیاد دوست نداشتم ازاین گروه بیشتر بدونم چون اون موقع حال روحیم خوب بود دو سه سال پیش بود که به شدت افسردگی گرفتمو نمیتونستم خودمو تحمل کنم وقتی بی تی اس وارد زندگیم شد انگار راهی پیدا کردم که دوباره تازه بشم و دوباره زندگی کنم الان دو سه سال از اون قضیه میگذره با وجود اینکه به روان شناس مراجعه کردم سرعت بهبودیم با بی تی اس زیاد شد و من روز به روز دارم بهتر میشم همینطور بی تی اس باعث شد خودمو دوست داشته باشم و نفرت از خودم رو کنار بزارم الان من جوری که دوست دارم زندگی میکنم یا جوری که دوست دارم لباس میپوشم البته منظورم از اینکه لباس هایی که دوست دارم رو میپوشم لباس هایی با سبک های جدید است و این سبک های جدید خلاف قوانین نیست

    7
    1
  23. دلیل اینکه بهتون حمله میشه اینه که انتظار دارید بچه ها چیزی باشن که شما میخواهید. موسیقی مورد علاقه شمارو گوش کنن، رشته مورد علاقه شما رو بخونن، شغل مورد علاقه شما رو داشته باشن. اگر بهتون حمله میشه بخاطر اینه که به علایقشون توهین کردید.
    توی متن اشاره کردید که جامعه و آموزش پرورش ما نقص داره و این نوجوون هان که با وجود این نقص ها باید به داد خودشون برسن؛ جناب خودتون عرض کردید «نوجوان». نوجوان بچه‌است. چیز زیادی از دنیا نمیدونه تازه داره وارد اجتماع میشه و یادمیگیره. وظیفه نداره خودش برای خودش بستر مناسب برای رشد فراهم کنه. وظیفه شما و امثال شماست این چیزها.

  24. ما فحاشی میکنیم ؟ شاید به خاطر رفتار نسنجیده ی شما با بی تی اس و آرمی هاست ‌.ما افراط نمی‌کنیم توی دوست داشتن این گروه ولی شما هم یکم راجبشون تحقیق کنید زندگی نوجوان ها قبل و بعد آشنا شدن با بی تی اس رو ببینید بعد حرف بزنید .اره یه سری آیدل ها خودکشی کردن ولی چرا ؟ به خاطر همین رفتار ها و حرف ها و هیت های شماست.وگرنه اونا هل نیستن خودکشی کنن

  25. اول اینکه شماها دوتا فیک اذمیو دیدین که این چیزارو میگن!
    ما اسکل نیستیم کسیو بپرستیم بی تی اسم اسکل نیست بگه مارو بپرستید!‌‌‌‌‌ بعدم‌اینکه اونا فهمیدن جنسیتشون برا شماها سخته مشکل خودتونه که نمیتونید یه پسر بالا ۲۶ سالو با یه دختر تشخیص بدید ،
    بی تی اس به ما یاد نداد که اگه کسی بهشون توهین کرد براشون فحاشی کنیم ، اونا گفتن هرچیم بهمون توهین شد هیچی نگین فقط رد بشید! شعور اون هفت تا پسر اینقدری بالاس که بگن به استعداد و موسیقی ما تف بزنید ولی به فنامون‌کاری نداشته باشید ، تو کنسرت عربستان جیمین روی میکروفونش دسمال بست چون طلایی بود! و حتی اخر کنسرت اونا تعظیم نکردن چون مسلمونا فقط به خدا تعظیم‌میکنن ، حتی وقتی یه دختر با حجاب رفت رو استیج جیهوپ گفت بهش دست نزنید! اونا با اهنگاشون به ما فهموندن به نظر بقیه اهمیت نده تو فقط یه بار زندگی‌میکنی پس بخاتر نظر مسخره کسی خودتو تغییر نده ، خودت باش! شوگا گفت ما به دنیا نیومدیم که بی نقص باشیم ، اومدیم‌که برای خودمون کافی باشیم ، وقتی تو اهنگ آیدول و لایف گزون و …. میگن خودتو دوست داشته باش! وقتی تو کنسرتاشون میگن بلند بگید خودتو دوست داشته باش! وقتی اهنگاشون درباره بچه هاییه که فشار مالی زیادی به خانواده هاشون وارد میکنن وقتی جیمین میگه ما ایرانیارو دوست داریم!وقتی اعضا میگن اگه کسی فحاشی میکنه تمومش کنه و با ادب باشه پس مشکل از خانواده لعنتی خود اون فنه که بلد نیوده مثل آدم تربیتش کنه! اول یکم تحقیق کنید بعد بیاید از خودتون یه مشت حرف بی دلیل و منطق دربیارید!!!

  26. این همه تو حرف زدی حالا منم می‌خوام ازطرف همه ارمیا بگم که یاد بگیر سرت تو کار خودت باشه. واسه اینکه به فکر نوجوونا و کشور باشید خیلی چیزا هست که مشکل داره اما به سادگی ازش گذر میکنید و صدای مارو خفه میکنید. اما یه روز مردم مثل آتشفشان منفجر میشن! حالا هم بهتره بدونی نه تنها ما ارمیا بلکه نوجوونا و جوونای دیگه هم تا آخر عمرشون میتونن با اختیار خودشون، هرکسی رو به عنوان ایدل مورد علاقشون دوست داشته باشن، توعم نمیتونی دخالت کنی. منتظرم بشینی گریه کنی و فشار بخوری

  27. وقتی اینقدر دانایی و آگاهی ندارید که بی تی اس رو با داعش مقایسه میکنید واقع نمی‌دونم چی بگم .خاک تو سرمون با این کسایی که تو کشور ما پست و مقام دارن مثل این یارو قاسمی

  28. برو دوتا از مصاحبه های بی تی اس رو ببین که به آرمی ها گفتن با میترا کاری نداشته باشید . اگه هیت دادن سکوت کنید و…. بعد بیا بگو بی تی اس آرمی ها رو ویبره سمت حمله به هیترا

    13
  29. برو بابا خود نامجون توی فستا گفت اگر خیلی راجب ما اطلاعات دارید این عشق نیست وسواسه باید از هم فاصله بگیریم یکم.خی این یعنی که خود اونا هم نمی‌خوام ما اونا رو بپرستیم ( که نمی پرستیم ) بعدشم میگی چون ما بی تی اس رو می‌پرستیم وقتی شما چرت میگید راجب بی تی اس باید سکوت کنیم ؟ برو طرفدار های گروه ها و خواننده های ایرانی رو ببین همین ماکان بند .جرعت داری بگو مثال رهام هادیان زشته ( که نیست )ببین چجوری پارت میکنن

    15
    1. جناب معلم اگر این پیام می‌خونی باید بگم من با سن سی و چند سال علاوه بر شناخت پرفسور سمیعی و پرفسور مریم میرزاخانی ریاضی دان. پرفسور سمیعی جراح مغز و اعصاب. شاعران ایرانی از جمله حافظ و سعدی و فردوسی و مولانا و. پروین اعتصامی و فروغ فرخزاد و نیما یوشیج و سهراب سپهری. طرفدار پرو پاقرص BTS هم هستم. ده سال که هستم از زمانی که شروع کردن. شما خبر داری که جئون جونگکوک کوچک تربن عضو BTS چند میلیارد تومان به پول ایران به بیمارستان کودکان سرطانی کره بخشیده خبر داری سر زلزله ترکیه و سوریه اعضا BTS. کمک مالی کردن بدون اینکه به طرفدار هاشپن بگن به ما پول بده. واقعا متاسفم. وقتی میگی خشونت پخش می‌کنند چون اونا. با اینکه. دین رسمی ندارن. بارها گفتم به پدر مادرتون احترام بزارید. درس بخونید مثل ستاره بدرخشید. هیچ وقت آرمی ها رو تشویق به این کار نکردن که بی نقص و سکسی باشند برعکس همیشه گفتن شماها همیشه زیبایید و دلیلی نداره با آرایش و جراحی زیبا بشید. شما به اندازه کافی زیبا هستید. اونا واقعا طرفدارهاشون دوست دارن. ولی شما چی در صدد تخریب کسانی هستی که آسیبی بهت وارد نکردن. توهین بهت نکردن. بهتر قبل از سخرانی در مورد اعضا اطلاعات کسب کنید خرد بودن اونا ثابت شده ولی مرد بوده عده ای ریش دار نه

      7
      1
  30. من یه آرمی هستم و به سنی رسیدم که بدونم چی خوبه و چی بده
    BTS کمکه مالی نکرده؟ BTS کنسرتایه رایگان میزاره من BTS را نمی پرستم اونا مثله برادرن برام مثله خانوادم هستن صورته زیبا؟ همیشه همه اعضا به آرمی ها میگن قیافه مهم نیست بلکه باطن و هوش و عقله که مهمه متنه آهنگاشون میدونی همیشه معنی هایه خاص و انگیزشی داره ؟
    اول برو یه تحقیق بکن راجبه کیپاپ و BTS و آرمی ها بعد بیا حرف بزن

    14
    2
  31. نه فقط بی تی اس بلکه کل کیپاپ به ما یاد داد خودمونو دوس داشته باشیم به ما یاد داد قوی باشیم چیزی که من تو کل این دوازده سال تحصیل یاد نگرفتم و بهمون یاد ندادن

    14
    1
  32. عاا خب یه چیزی
    چیزایی که داری میگی همه رو برعکس کن
    اونموقع بخون و برو با بی تی اس مقایسه کن
    ببین کدومش نزدیک تره
    اوکی؟
    مثلا داری میگی بی تی اس ما رو تشویق میکنه به کمک کردن به نیازمندا و اینا ولی خودش هیچکار نمیکنه خب بری داخل گوگل هم سرچ کنی برات میاره که بی تی اس چقد به نیازمندا کمک کرده
    پرستیدن؟ استباهه شماها ما رو مجبور به پرستیدن چیزایی میکنید که ما درک نمیکنیم و بی تی اس هیچوقت نیومد بگه ما رو بپرستید بلکه گف از ما استفاده کنید تا خودتون رو دوس داشته باشید و به ما توهین کنین و حق ندارین به آرمی های ما توهین کنین.
    تویی که مودت مثلا ادعات میشه حرفات منطقیه خب داری اشتباه میکنی چون تو فق نگران دینی
    بی تی اس تو اوج بدبختی های ما بهمون کمک کرد ولی شماها چی؟ شماها خودتون باعث اون بدبختی بودین..
    ببین اینکه میگی من مسئولم مزارم نوجوانان کشورم راه اشتباه رو برن..تو تنخا کاری که میتونی واسه خوشحالی ما بکنی اینه که دخالت نکنی
    ما چیز هایی رو که باید در مدرسه بجای عربی و معارف و علوم.. یاد میگرفتیم رو بی تی اس بمون یاد داد.
    اینکه خودمون باشیم. خودمون و دوس داشته باشیم. از ما فقط تو دنیا یکی هست. وجود ما با ارزشه و..
    ما با همین روال الانمون خوشحالیم و قصد نداریم از خوشحالیمون بزنیم پس الکی تلاس نکنین..!

    14
    2
  33. نه تنها بی تی اس بلکه کل کیپاپ به ما یاد داد خودمونو دوست داشته باشیم بهمون یاد داد قوی باشیم بهمون گفت زندگی سختی داره ولی شیرینه چیزی که ما تو این دوازده سال تحصیل یاد نگرفتیم و یاد نخواهیم گرفت
    پس دست بردارید و با این کاراتون دلیل شادیمونو رو ازمون نگیرین..

    13
    1
  34. ببینید، ما نوجوون های ایرانی با مشکلات زیادی رو به رو هستیم. توی کشوری که انقدر سخت گیری و سرکوفت زدن زیاده، چطوری از ما همچین انتظاراتی دارید؟ شما نتونستید از اول کاری کنید که ما به کشورمون و خودمون علاقه داشته باشیم. اما بی‌تی‌اس کاری کرد که ما خودمون رو دوست داشته باشیم و از چالش‌های آینده نترسیم. به علاوه ما واقعا امکانات یه نوجوان دیگه تو یه کشور دیگه رو نداریم. کلاس‌های متفرقه که دوست داریم امتحان کنیم توی مدرسه برگزار نمیشن، امکان خرید خیلی از وسایل مثل آلبوم اصل رو نداریم! چرا؟ چون تو ایران زندگی می‌کنیم. بی‌تی‌اس توی بدترین شرایط به کمک ما میاد و بهمون یادآوری میکنه که ما فوق‌العاده‌ایم. و اینکه کاملا مشخص بود کوچکترین تحقیقی درباره بنگتن نکردید. طرز فکر قدیمی‌‌تون رو اصلاح کنید.

    11
    1
  35. حرفات هیچ منطقی داخلش نبود ‌. کاش واقعا قبل از صحبت یکم تحقیق میکردین ما اونا رو نمی پرستیم اصلا همچین چیزی نیست واقعا دیگه بسهه خسته شدیم از بس با شما بحث کردیم

  36. یعنی چیزایی میگین که آدم شاخ درمیاره
    بس نیست .
    بنظرم این بچه بازی ها رو تمومش کنید
    ما خسته شدیم از بس گفتیم .شما خسته نشدین
    هعییی خداا ملت واسه معروف شدن دست به چه کارهایی که نمی زنن و لطف کن از بی تی اس دیگه هیچ وقت ببین هیچ وقت صحبت نکن چون لیاقتش رو نداری اسم اون ها رو به زبون بیاری

  37. واقن من موندم چرا به علایق دیگران حتی ی ذره احترام نمیذارین؟ شما چه میدونین اونا برای ما چیکار کردن اونا به ما امید دادن به ما یاد دادن خودمونو دوست داشته باشیم بعد شما میاین میگین ما اونارو میپرستیم؟ اصن شما چه میدونید علاقه چیه؟ ماهم وطن خودمونو دوست داریم و براش ارزش قائلیم طرز فکر شما واقعا غلطه این همه کشور از BTS خوششون میاد اما شما بجای اینکه مارو درک کنید…. لطفا به علایق هم احترام بذاریم. تا همیشه عاشق BTS خواهیم موند

  38. چرا چرت میگین ؟؟البته خب نمی‌تونید درک کنید ک اونا باعث امید ب زندگیمون شدن اینو فقط ی آرمی درک می‌کنه و البته اینکه ما فن چ کسی باشیم ب کسی ربطی نداره..
    من ب جاتون بودم وقتمو سر این حرفای چرت هدر نمی‌دادم!

  39. چرا قضاوت میکنید اگه شیطان پرستند چرا باید توی کنسرت اذان پخش کنند و اونها به ارمی های مسلمان دست نمیزنند و نامجون از خدا تشکر کرده و یک جا کل اعضا میگن افراد مسلمان و باحجاب را دوست دارند چرا چرت و پرت میگید اخه؟

    9
    1
  40. از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیست ارمی ها اینا میخوان بینمون اختلاف بندازن نزارین اینجوری بشه زیاد به چرت و پرتاشون گوش ندین الان هم مامانم هم بابام ارمیه

    12
  41. اسمش روزنامه انصافه ولی وقتی همچین چرت و پرتی رو منتشر میکنه بنظرم اسمش بی انصاف بود بهتر بود

    10
    1
  42. ما اونارو دوست داریم و ازشون حمایت میکنیم اینجوری نمیتونین مارو قانع کنین که از اونا بدمون بیاد چون اونا چیزای مهمتری به ما یاد دادن که مدرسه به ما یاد نداد پس…..

  43. به شما هیچ ربطی نداره که مردم دوست دارن کی رو بپرستن و با گفتن این حرف ها خودتون رو اذیت نکنید

  44. به تو هیچ ربطی نداره که کی دوست داره کسی رو بپرسته پس با گفتن این حرفا خودتو خسته نکن تا تمام آرمی ها نریختن رو سرت

    4
    1
  45. واقعا کاری به اونی که این حرف ها رو زده ندارم پایگاه های خبری که خبر های مهم تر و البته عاقلانه تر نادیده میگیرن و همچین خزئبلاتی رو به عنوان خبر انتشار میدم
    از تیتر این مثلا خبر معلوم بود چیه و من حتی حاضر نیستم چند ثانیه از عمر رو صرف خوندش کنم
    اونا اونور دنیان و ذره ای از این چرت و پرت هاتون به گوششونم نمیرسه پس چقدر خوب میشد شما هم واقعا دست بردارید از اینها اگدوس تو وستشون نداری این ذره ای برای طرفدارای واقعی اونها مهم نیست

    4
    1
  46. اخع شما ها کار زندگی ندارید
    همش گیر دادید بع کره‌ای ها مخصوصا بع BTS
    باباجان یکم برید تحقیق کنید جستجو کنید ببینید بی تی اس چع کار هایع عالی انجام داده
    شما ها همش همه چیز رو گرون کنید
    بعد گیر بدین بع بی تی اس
    اول اینکه برید مطالعه کنید درمورد بی تی اس بعد بیاد بگید اینا کی هستن یکم فهم داشتن خبع

    7
    1
  47. باشه ، شما خوبید به خوب بودن ادامه بدید
    واقعا غیر قابل درکید، هیچ جای دنیا به موسیقی ای که من ندیدم چیز مستهجن یا خلاف باور های دینی و انسانی باشه به چشم یه چیز بد نگاه کنن
    از بنگتن بکشید بیرون و برید سراغ فیلمای هالیوودی و بعضی خواننده های آمریکایی.. تمام

    7
    1
  48. ما بی تی اس رو خدا نمیدونیم ما فقط یه خدا رو میپرسیم اون هم الله
    یکی از چیزایی که بی تی اس بهمون یاد داد همین امید داشتن به خدا و توکل کردن به خدا بود
    اینکه نا امید نشیم
    بی تی اس یادمون انداخت که تنها نیستیم

    9
    1
  49. منتقد عزیز(شا قاسمی) نقد شما به درد همون جایی میخوره که خودت میدونی ی برنامه بریز برو ببین خوش بگذرون
    اینهمه ما تو تنهایی داشتیم غلت میزدیم و افسرده بودیم به فکر ما نبودید حالا ک ی گروهی مثل بی تی اس که به مردم و طرفداراش امید و انگیزه میده پیدا شده ب فکر ما افتادید
    واقعا چ ملت بدبختی هستیم ک نمیتونیم ی لحظه شاد باشیم

    7
    1
  50. اول ایرانمونو خراب میکنید ، بعدش ارزوهامونو سرکوب میکنید، بعد از اون سرگرمی هامونو ازمون میگیرید، بعدش از هر طریق محدود و ممنوع مون میکنید ، ادعای خدابودن میکنید، ادعای خوب بودن میکنید، چرا فکر میکنید با یه مشت بچه طرفید؟!…
    نسل ما بچه نیست بخوایین گولش بزنین، ریالو دیدی؟رتبه اول بی ارزش ترین پول جهانه، آذوقه رو دیدی؟؟ هرکسی نمیتونه داشته باشدش، سیستم آموزشی رو دیدی؟ این همه بچه با افکار مختلف و دیدگاه های مختلف میرن داخلش و با یه مشت افکار ثابت و برابر از اون سیستم و دستگاه میان بیرون ، خانواده ها رو دیدی؟! به بدبختی دارن دووم میارن، واهایی خدا.. فکرشو بکن… مملکت خودت داره ریزش می‌کنه ، داره از هر طرف گند بالا میاره ، بعد ۲ تا آدم که فقط از لحاظ سنی اونم عددی بزرگ شدن ، میان این حرفا رو میزننو ، اصلانم ما نمیدونیم می‌خوان از این طریقا پول دربیارن، بدین سان روییند دولت مردان ایران زمین/// خنده دارین، شلوار خودتونو نمی‌تونید بکشید بالا… میخوایین مال یکی دیگ رو بکشین پایین …ما اونا رو نمیپرستیم ، انسانیت یاد گرفتیم ازشون ، چیزی که تو مملکت خودمون به حراج میزارنش و همه جا میفروشنش… بیل میزنی اول باغچه خودتو بیل بزن، بابا عاقل شین، زشته ،،،خیلی زیاد

    11
    3
    1. بله آقای دکتر این حقیقت محضbts دنیا رو به دو گروه تقسیم کره army و heatr ها و شما الان جزو قسمت دومید برای همون پیام هایی که دریافت می‌کنید همه منفی هستند من خودم اهنگ های bts گوش میدم از نظر محتوا هیچ گونه تعرضی بهش وارد نیست شاید متوجه نشن ولی دستبند آرمی خریدن شکل اونا لباس پوشیدن رفتار کردن و تقلید کورکورانه همون پرستیدن فقط میشه از همین کلمه برای این افراد استفاده کرد فرق بین طرفدار و مقلد زیاده

      1
      5
  51. تموم شد؟ بشدت تاثیر گذار بود..‌.
    من رفتم بی تی اسو ان استن و انفالو کنم بای.

    ( وی موزیک IDOL را برای بار هزارم پلی میکند)

    5
    9
  52. تاثیر بد؟
    شما نمیتوانید ببینید ی شخص توی زندگیش انتخاب هایی راجب ب لباس پوشیدنش و و سبک زندگیش داره الان واقعا نمیدونید دخترن یا پسر؟هخخخ
    اونا دلیل زندگی آرمی هاشونن راجبشون تحقیق درس بکنید بعد راجب نسل ما حرف بزنید-!
    ی بار شده معنی ی اهنگشون رو سرچ بکنید یکم بیشتر ب خودتون زحمت بدید؟؟

    6
    1
  53. نامجون تو لیریک یکی از آهنگاش میگه: آهنگ های من برای همه نیست مخصوصاً براتو بچه

    13
  54. اونا زندگی مارو نجات دادند شمام دهنتونو ببیندید وقتی هیچی نمیدونید
    حالا حتی اگه شمام توی کره به دنیا می یومدین
    ما ایرانی ها نمیتونستیم بگیم زنی یا مرد
    بعدم مردونگی به ریش نیست بعضی ها ریش دارن اما اصلا مرد نیستند

    11
    1
  55. با سلام و احترام
    خواهشا اینقدر به بی تی اس بدبین نباشیم و به قول ما بهشون هیت ندیدن اونها به ما خوبی کردن نژادپرست نبودن جلوگیری از ظلم محبت کردن …..یاد دادن
    مارو از افسردگی نجات دادن
    لطفا ازتون خواهش میکنم دست از باور های غلط بردارید اصل ماجرا رو ببینید من درک میکنم که الانه خیلی سخته بتونی راست و دروغ رو تشخیص بدید ولی از ما که آرمی هستیم بپرسید اگه بخواید خوبی هاشون رو بهتون بگیم نسبت به همه چیز یه لیست بلند میشه ساخت پس لطفا ما رو به خوبی کردن به جلوگیری از ظلم و نژاد پرستی با معرفی بی تی اس تشویق کنید میدونم که الان با خودتون میگید اوکی من الان به بچه هام و این و اون میگم کار خوب کنید وقتی تاثیر نداره چرا الکی تلاش میکنید

    9
    1
  56. ما کسی رو نمیپرستیم ما اون هارو دوست داریم ما دوستی ای رو تیجتد گردیم که تا تبد پایداره نه فقط بی تی اس بلکه تمام گروه های کیپاپ بعدم ما فحاش نیستیم ما ناراحت میشیم که شما انقدر نژاد پرست و جنسیت پرست هستید . بله !اونا واقعا ما رو از خودگشی نجات دادن ، نصف تعداد آرمی ها معادل نوجوان هایی هست که از خودکشی و به خصوص افسردگی نجات پیدا کردن

    20
    2
  57. اه حالم بد شد
    شاه قاسمی تو ساکت و سرت تو کار خودت باشه چی گذاشتین که خوشحالمون کنه همش حرف حرف حرف یکم عمل هم بد نیست با وضع گرونی دلیل لبخند زدن نداریم که بی تی اس دلیل لبخند زد نمونه

    7
    1
  58. ما اون هارو نمیپرستیم . ما اون هارو مثل عضوی از خوانواده مون برادرمون میبینیم . ما فحاش نیستیم فقط ناراحت میشیم میبینیم شما انقدر جنسیت زده . نژاد پرست هستین. شما میپرسید اونا دخترن یا پسر ما میگیم اونا پسر نیستن مردن حتی فرا تر از مرد اونا فرشته نجات ما نوجوون ها هستن من خودم ۷ سال هست که آرمیم . بله!اونا واقعا ما رو از خودکشی نجات دادن . اصلا شعار اون هارو شنیدید؟ خودت رو دوست داشته باش (ILOVE MY SELF) مدونستید تعداد نصف آرمی ها معادل نوجوون هایی هست که از خودکشی و افسردگی نجات پیدا کردن ؟ وقتی همسر شما هم ببینه کسی پشت سر شما یا بچه هاتون بد میگه اون هم خونش به جوش میاد و عصبانی میشه
    ما نمیگیم شما هم اون هارو دوست داشته باشد چون ما دوستشون داریم میگم کاری به علاقه ما نداشته باشین

    9
    3
  59. شما واقعا نمی خواهید درک کنید که ما با دیدن و جوش دادن به آهنگ های بی تی اس آرامش میگیریم
    فقط بهونه می خواهید بیارید
    پرستیدن یعنی چی ، اونا حتی به کاخ سفید رفته بودن که نژاد پرسی رو از بین ببرند
    شما واقعا این لطفا اون ها رو نمی بینید
    و فقط فکر می کنید بچه ها با دید اونا جوگیر می شن
    ما با دیدنشون معنی زندگی، امید رو فهمیدم
    سعی کردم برای زندگیم بجنگم
    و همین طور آینده ام
    ناامید نشم

    پس لطفاً درک کنید☔

    5
    2
  60. به جناب شاه قاسمی نا محترم بفرمایید وقتی راجب چیزی که نظر شما را نپرسیدند و اصلا نظر شما کوچیک ترین اهمیتی هم ندارد نظر میدهید همین میشود، کار را به جایی رسانده اید که میخواهید راجب علاقه مندی های جوان هم نظر بدهید و نظر ما هم این است که بهتر است همه چیز را رها کنید، گوشه خانه بنشینید و نان ماستتان را بخورید، کمتر نظر پوچ بدهید تا مورد ازار هم قرار نگیرید هر کسی حق دارد نسبت به توهین و حرف نا به جا نسبت به چیزی که به ان تعصب دارد واکنش نشان بدهد و مطمئن باشید اگر ازاری که به شما رسیده جدی بود مجددا نظر پر فیض نمیدادید. امید است زودتر خود را بازنشسته کنید تا ما همه از نظر دادن شما راجب چیزی که به شما مربوط نیست راحت شویم. با تشکر

    7
    1
  61. با هیچی کار ندارم فق ازین خوشم میاد که BTS انقد کارش درسته که تو یکی داری بدجور میسوزی!
    از این به بعدم برو قشنگ تر درمورد این هفتا فرشته و آرمی ها تحقیق کن حداقل کمتر چرت و پرت تحویل مردم بدی

    9
    2
  62. اوکی چرا به جای اینکه پاشید راجب داغون بودن روحیات نوجوونای الان به خاطر گرون بودن همه چیز به خاطر محدود بودن به خاطر ذهنیت پوسیده خانواده هاشون که هنوز تو دوران قاجار به سر میبرن بنویسید میاید مقاله راجب سرگرمیای نوجوونا مینویسید که روزاشونو میگذرونه؟اره باشه ما دیگه btsکنسل میکنیم ..خب لعنتی من نوجوون باید بیام بشینم کنار خانواده که از دردو مرض زندگی میگن؟ازینکه هر روز چقد همه چیز بد تر میشه؟ حد اقل میتونم با همون چارتا اهنگی که داشتم خودمو از چیزای منفی دور کنم .این خیالتونو راحت میکنه که فردا رفتید صدر چارت افسرده ترینو بی انگیزه ترین ادمای دنیا اوکی من دیگه بیخیال میشم.
    فقط حسرت اینکه منم تو مدرسه کلاس موسیقی و زبانای مختلف جز اون عربی زهر ماری داشته باشم به دلم مونده نتنها من بلکه همه پس همه بد بختیارو با خبرای منفی از صنعت موسیقی btsلا پوشونی نکنید !

    4
    2
  63. به نام خدایی که انسان و جهان را آفرید در مورد مسئله کی پاپ بهتره بگم داعش بدون ریش و پشم
    باید عرض کنم که این گروه امپریالیسمی و خدا ناباور از سال ۲۰۱۳ شروع بکار کرده و به سرعت در تمام جهان پروموت و معروف شده (به احتمال زیاد با کمک فرماسونری و فریب های جنسی این گروه به قدرت رسیده و می خواهند جوانان مارا به حیوانات جنسی تبدیل کنند ) نقشه های شوم بسیاری دارند حتا در بعضی مواقع زوال عقل در میان بی تی اس فن ها دیده شده این موزیک نه از نظر منتقدین نه امتیاز خوبی دارد و نه ریتم موزیک خوبی ولی واقعا ما از قبل باید به صنعت موسیقی ایران می‌رسیدم ما باید از هنرمندانی چون رپر های کشور ایران و سنتی نوازان و اپرا کشور حمایت میکردیم تا به این وضع موجود در میان جوانان نمی افتادیم و اینکه این چند دهه نفری که توهین کردن به مقاله نویس به بیماری که بهش دچار شدین آگاه شین جای این کار و افکار خدا ناپسند میتوانید تاریخ پرگهر ایران را بخوانید تفریح کنید به صدای فولادین هنرمندان ایرانی گوش دهید تا باشد ایران و ایرانی

    1
    24
    1. حقیقتا شفای تو یکی رو از اون بالاسریم سریع تر میخوام نکشیمون با اون تاریخ گهربار ایران که بخاطر دسیسه ی بیگانگان و خوش گذرانی پادشاهان و وزیران و وابستگی به حکومت غیر ایرانی کلا ورشکست میشدن :///

      5
      2
    2. اومدم حرف بزنم ولی با منطق آره
      حرفام خط به خطش دلیل داره
      رو هوا حرف نمیزنم
      اسکی نمیرم
      هیت نمیدم
      بد شما رو نمیگم
      من آرمیم
      ولی یه ایرانیم
      وطن فروش نیستم
      دنبال شادیم
      تو مهراد و دوست داری من بی تی اس و چرا ما جرا رو کشیدی به فن اکسو
      وقتشه جمع کنیم هممون این بچه بازیا رو
      این هیت دادنا رو فن وارث سازی هارو
      بزار جوابتو بدم گفتی اینا کین؟
      سرچ کن بزرگ ترین فندوم جهانین
      فناوری میلیونین اونا ابدین
      واسه هفتا پادشاشون جونشون میدن
      ما گرمی دو بردیم که جهانیه
      بعد استوری کردی بی تی اس کیه؟
      بی خیال تکن واسه رپ ایران گفتیم اول فنات بعد با ما کوتاه میاییم
      فناتیک گفتن ما زیر ۱۴ سالیم من ۱۸ سالمه خوب و رسا صدامو داری؟
      با رپ دفاع میکنم از لیدرمون فوش نمیدم درست مثل کیم نامجون
      نامجون استورمه شاه رپ آره
      واسه هر تارکتی یه دلیلی داره
      ارتش آرمیا صف به صف پشت بی تی اس ادامه بدی پایان بدی برات داره یه

      8
      1
    3. خدایا اینو بدون هیچ نوبتی شفا بده آمین
      آره بی تی اس 2013 دبیو کرد ولی همون سال معروف نشد اصلا اون سالها کسی بی تی اس رو نمیشناخت جوری که سال 2016دیگه قرار بود دیسبند بشن ولی نشدن و از 2017 به بعد دیگه شناخته شدن، خیلی برای رسیدن به این جایگاه تلاش کردن، ولی فکر کنم تو تازگیا با فرماسون آشنا شدی^^ خلاصه که هر چرت و پرتیو باور نکن و منظورت از منتقدین کیه دقیقا؟ من یه کارشناس تو قسمت موسیقی ندیدم که بیاد بگه آهنگای بی تی اس بی معنین، ریتم ندارن و….. Amigdala, Spring day, Stay gold اینا بی معنین؟ پس منظورشما از معنی چیه؟

      3
      1
    4. شما به زندگی خودت برس نیازی نیست کاری به کار دیگران داشته باشی خدا اگر خداست خودش می‌دونه جای کی بهشته جای کی جهنم نمی‌خواد به علایق مردم بی احترامی کنین

      4
      1
  64. هر ادمی با یه چیزی خوشحاله
    چی میشه یکم راحتمون بزارید ما سلیقه و نظر خودمو نو داریم و اگه بخوایم باهاتون صحبت کنیم خیلی حرفا برا قانع کردنتون داریم
    اصن کی گفته تو اهنگا فحاشی میکنن یا این اهنگا بدن حداقل قبل انتشار حرفای اشتباه یه بار درست تحقیق کنید
    اونا برای رسیدن به اهدافشون همه کار کردن و خیلی سختی کشیدن پس میشه بزرگترین درس زندگی رو از اونا گرفت که با وجود این همه سختی از رویاشون دست نکشیدن پس ماهم باید سعیمونو بکنیم
    دیگه چی میخوایت جز این از ما چرا سعی میکنید اونا رو خراب کنید
    ولی اینو بدونید هر چقدرم سعی کنید بازم نمیتونید مانع پیشرفتشون بشید
    علت برخورد تهاجمی که باهاتون شده میتونه بخاطر این همه بی منطقی باشه

    5
    1
  65. خداروشکر مشکل کمبود دارو و مشکل گرونی و همه چی حل شده با خیال راحت نشستید دارید شکر بی تی اسو میخورید به شماها چه اخه هرکی هرچی بخواد دنبال میکنه خواننده های دوزاری خودتون خوبن که رو صحنه یا مستن یا بالا میارن اول به اونا رسیدگی کنید بعد بشینید مقاله بنویسید راجب بی تی اس شماها هرکاری هم که کنید هیچوقت نمیتونید علاقه و عشق ارمی ها رو به بی تی اس کم کنید بلکه با اینکارتون گند میزنید به یه ذره احترامی که براتون میزاریم و باعث بیشتر شدن تنفرمون نسبت بهتون میشه یه چیزی هم نامجون براتون گذاشته که*: اهنگای من برای همه نیست مخصوصا تو بچ*

    7
    2
  66. فیلم اینو داخل اینستا دیدم فقط بلده شر تف بده. همین بی تی اسی ک میگی برای جوانان بده اصن میدونه چند نفر رو از خودکشی ک میتونست موفق باشه و اون فرد بمیره نجات داد؟میدونه با چند هزار یا ملیون ادم چجور رفتاری کرد ک باعث شد معیار هاشون بالا بره و خودشون رو برای چیزی ک هستن دوست داشته باشن؟!میدونه. رفتار اونا باعث شده ک ارمی ها واسه خودشون ارزش قائل باشن؟!شرط میبندم علاوه بر اینکه نمیدونه نه تحقیق کرده و میدونه ارمی چیه نه میدونه جیهوپ و جونگکوک کی هستن اونا رفتاری داشتن ک ارمی ها دیگ نگاهشون دختر پسر نداره ینی برای ارمی ها رنگ دختر پسر نداره علاقه دختر پسر نداره لباس نداره مدل مو نداره علاوه بر اینا این شمایید ک شعور ندارید نه بی تی اس و ارمی ها اونقد شعورتون پایینه ک باید توی هر چیز نظر بدید اینقد نظر بدید با اینکه اونا به نداشته هاشونم نمیگیرن باعث قدرت بیشترشونم میشه اینقد توی همه جیز نظر دادین ک حالا توی همه کشور ها میگن ایران خرابه کمتر نظر بدین ک اینجوری نشه. به عقیده بقیه احترام بزاربن. همین کاراتون و میکنین ک مردم اینجوری مقابلتون وایمیستن ادامه بدین تا ببینیم ک برنده میشه..

    4
    1
  67. انقدر از کلمه بچه استفاده نکن. من ارمیایی میشناسم که الان شوهر دارن بچه دارن حتی افراد مسنم طرفدار بی تی اسن حتی خودمم الان 21 سالمه پس الکی هی نگو بچه بچ. ه همین حرفارو میزنین بعد میگین چرا حمله میکنین چون مارو بچه و نفهم میبینین چون نمیزارین جوونیمونو بکنیم شما خودت داری میگی حالتونو خودتون خوب کنین، مثله اینکه تو ایران زندگی نمیکنین مثلا برای یه دختر جوون چه سرگرمی هست تو ایران فوقش باید برم پارک بعد همونو برگردم خونه پس چه مشکلی هست برای حال خوبمون طرفدار بی تی اس و اهنگاش باشیم. حداقل اهنگاشون خیلیییی بهتر از هرچی اهنگ ایرانی که شنیدم. پس لطفاااااااا تو کار ماها دخالت نکنین و بزارین نفس بکشیم و همین دل خوشیو از ما نگیرین. من قبل از اینکه با بی تی اس اشنا بشم حالم از خودم بهم میخورد دوبار خودکشی کردم ولی وقتی با بی تی اس اشنا شدم اهنگاشونو شنیدم ک چجوری درکمون میکنه و چجوری بهمون امید میده، بهمون یاد میده به خانواده هامون احترام بزاریم یا بهمون اعتماد به نفس میده یا میگه باید درسمونو بخونیم حالممم خیلییییی بهتر شد الان یه کارایی میکنم که من قبلی حتی فکرشم نمیکرد همچین کارا بکنم. همین بی تی اسی که شما میگین کاری کرد که هیچکسسسس تو زندگیم نکرد منو تو بدترین شرایط نجات داد و الان زنده بودنمو مدیون اونام پس اره هرکاری براشون میکنم و نمیزارم کسی بهشون چرت پرت بگه، پس لطفا شماعم از مسائلی خبر ندارین الکی حرف نزنین ممنون

    12
    1
  68. الان گفتید که کسی که پول تاکسی نداره، نباید کمک خیریه کنه؟ این دینیه که توداری؟ پس من بی دین. بخاطر شرایط جامعه و مملکت ما دقیقا چه پولی صرف bts کردیم، وقتی حتی نمیتونیم آلبوم بخریم یا کنسرت بریم.

    شما میگی bts ما رو از درس و زندگی انداخته، ولی اونا خودشون الگو و نماد سخت کوشی برای مان. اونا آدم های بدین؟ کافیه توی لایوشون بگی درس داری ولی اومدی لایو، اگه دنبال ویو و سو استفاده بودن نمیگفتن برید پای درس تون.
    شما هر چی می خوای بگو، من خوشحال و راضی که اونا وجود دارن، بخاطر درس هام شاید ام وی ها رو تا چند ماه نبینم، ولی ران بی تی اس من رو از افسرگی کرونا و خونه نشینی نجات داد و من هیچ وقت اینو فراموش نمیکنم.

    7
    0
  69. ببیند تو شبکه مستند فیلم درباره توهین به بی تز اس گذاشتین هیچی نگفتیم نزاشت اون وزیر ارشاد….. که بی تی اس تو ایران اجرا کنه هیچی نگفتيم. اگه خدای ما اینها باشند شما غلط می کنید به خدای ما توهین میکنید خوبه ما به خدای شما توهین کنیم. حالا ما فرض کردیم بی تی اس خدامون باشه اما درحالی که عضوی از خانواده ماست.مگه آنها به شما توهین کردن که شما بهشون توهین میکنید. دشمنی بین مردم ایجاد نکنیدچون با جمعیتی میلیونی از سراسر جهان به فنا میرید

    16
    4
  70. شما که انقد خوبید چرا مارو از افسردگی در نمیارید؟ مگه اونا بد نیستن؟ چند تا از کارای خیر اونارو انجان دادید که به خودتون جرات میدین ازشون ایراد بگیرین؟ البته باعث افتخاره که انقد بد میگیر چون هنش از حسااادته بسوزین چون واری که شما مسعولشین و فقط پولشو میخورن و فقط نگاه میکنین و ایراد میگیرن، اونا بدون هیچ دستمزدی انجان میدن.
    پرچم بی تی اس همیشه بالاست.

    6
    1
  71. لطفا بیهوده قضاوت نکنید،قضاوت فقط کار یک نفر هست که اونم کار خداست شما حق ندارید راجع به کسانی که ازشون اطلاعات کافی ندارید یا کامل اونهارو نمی شناسید بیخود قضاوت کنید شما از زندگی هیچ کس خبر ندارید و هیچ چیزی درباره بی تی اس نمی دانید پس لطفا قضاوت بیجا نکنید و شایعه نسازید ک باعث خطای ذهن و سوء تفاهم شود

  72. من دیگه حرفی ندارم از این حجم از …! اقا کاری ندارم اصن ولی بجای اینکه منطقی نظر بدید خیلی مسخره و غیرمنطقی فقط از روی ظاهر قضاوت کردید
    من واقعا اونقدرها طرفدار سفت و سخت بی تی اس نیستم ولی وقتی میای توی ی خبرگذاری رسمی در مورد یه چیزی که اطلاعات کافی ازش نداری نظر میدی باعث میشه از همتون متنفر بشیم میدونید مشکل از ما نیست مشکل از شماست که فکر میکنید میتونید بدون تحقیق کردن هرچی دلتون خاست بگید وگرنه منم میتونم بیام در مورد دین ، نظام و هر چیز دیگه ای بدون اطلاعات داشتن و تحقیق کردن نظر شخصیمو بگم و این اصلا منطقی نیست
    انصاف و عدل سرتون نمیشه حداقل منطق داشته باشید

    1. من بی تی اس رو نمی پرستم، نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن آرمیا بی تی اس رو می پرستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      کااااااملااااااا دروغه من بعد از اینکه بی تی اس رو شناختم هم از اون به بعد به جای شال چادر می پوشیدم و علاقم نسبت به خدا و دین اسلامی بیشتر شده….، شما هیچی نمیدونید….. 🙁 فقط بلدید حرف بزنید

  73. سلام من با افتخار ارمیم. اینکه ما چی گوش میدیم و چکار میکنیم به خودمون مربوطه چرا نمیتونید خوشی مردم ببینید میگردید ببینید با چی حال میکنن بعد میاید در موردش بد میگین نه که همچی گل و بلبله این کارا بده؟
    بی تی اس بهترین گروهیه که باهاش اشنا شدم تا اخر عمرمم ارمیم تنها چیزی ک امیدوارمون میکنه ک زنده باشیم فقط همین بی تی اسه تامام

  74. شما اول برین به فکر فرهنگ خودتون باشید که واسه ازدواج یه بازیگر اینهمه مسمومیت و خودکشی داریم،کسایی که به قول شما میپرستیمشون مارو از خودکشی و افسردگی دور میکنن، قضاوت واسه شماها که مثلا قبول دارین تنها قاضی ما خداست یکم زیادی بزرگ تر از دهنتونه، تو همین شرایطی که به جز چارتا عکس و یه گوشی نمیتونیم چیزی ازشون داشته باشیم هم گیرین؟؟؟؟

  75. اوکی ولی فک نمیکنم به کسی ربطی داشته باشه ک ما کیارو دوست داریم فن کیا هستیم و حتا کیارو میپرستیم
    اگه خیلی میدونین و ادعای همه چیز دانی دارین ب زندگیه خودتون برسین و از این بدبختی دربیاین ب شما ربطی نداره ما کیارو میپرستیم
    اره من برا بی تی اس جونمم میدم …

  76. اول اینکه میخوام بگم که ما بی تی اس رو نمیپرستیم اگر هم بپرستیم حتما ارزشش رو داره
    آرمی بودن کار سختی نیست اینکه زندگیتو مدیون ۷ تا فرشته باشی که کیلومتر ها ازت دورن اگر میخوایید ما رو قضاوت کنید اول بیایین کفشای مارو بپوشید با چشمهای ما ببینید بعد درمورد ما نظر بدید اکه روزهایی که حالمون خوب نبود شما قبل بی تی اس به دادمون میرسیدید قطعا الان شما ها رو می پرستیدیم این رو بدونین که اگه شما اون توجه که بی تی اس به ما میده یا حرفایی که اونا به ما میزنن رو بگین قطعا ما شما رو برتر بدونم این رو هم بدونید این احسان شاه قاسمی هم از این موضوع راضیه چون تو خوابش هم نمی‌دید اینقدر مشهور بشه تویی که داری از بی تی اس استفاده میکنی برای مشهور شدنت دیگه حق نداری بهش هیت بدی در مور فحش های هم که میشنوین حقتونه من اگه بیام به کسی که زندگیتونو بهش مدیونین هیت بدم بعد تر از من فحش میدی بد تر از من خشن میشی

  77. با تمام احترامی که به نظراتتون قائلم باید بگم که
    اگر انقدر طرفداری من و امسال من از بی تی اس شدیده باید به دنبال دلیل منطقیش بود!
    ما اونارو نمیپرستیم و این فقط شما نیستید که خدارو میشناسید و میپرستید!
    این یه علاقه‌ ی طبیعی و ساده‌ست مثل بقیه ی علاقه‌مندی هامون من خودم به قدری از فیزیک خوشم میاد که گاهی با یکی از دوستام سر مسائل فیزیک و شیمی بحث میکنیم و هرکدوم طرفداری یکی رو و این به معنای پرستش فیزیک نیست!
    وقتی توی جامعه ای زندگی میکنیم که جای حمایت از ما سلیقه هامون رو با هزار و یک مستند و مقاله سرکوب میکنن معلومه با علاقه و شدت بیشتری به سیلقه و علاقمون میپردازیم!
    همه چیز به قدری توی کشور حوصله سر بر شده که
    چیزی برای سرگرمی پیدا نمیکنیم!
    صنعت موسیقی خوبی که نداریم
    وضعیت فیلم سازی هامونم که معلوم الحاله
    بعد ادعا میکنیم که ما برتریم و اگر طرفداری یه گروه خارجی رو بکنیم کافریم ، بت پرستیم ، پرخاشگریم و برای جامعه مضرّیم؟
    جای اینکه از شیوه ها و روش های اونا برای جذب نوجوونا به سمت خودتون تلاش کنید دارید با سرکوبشون اونارو از خودتون دور میکنید
    دلیل اعصبانیت ما از این وضعیت و توهین به علاقمون منطقیه چون مثل کشور های دیگه نمیتونیم به کنسرتشون بریم
    نمیتونیم آلبوم هاشون رو خریداری کنیم
    نمیتونیم از نزدیک ببینیمشون
    باهاشون صحبت کنیم
    و مجبوریم از پشت صفحه ی گوشی حمایتشون کنیم چون جای اینکه شما پشت ما باشید
    اونا پشت ما بودن حتما الان میخندید ولی همین خنده هاتون و به تمسخر گرفتن نسل جدید باعث شده انقدر با علاقه به کشور های دیگه و مهاجرت و… فکر کنیم!

  78. ولی لطفا درک کنید و بهمون حق بدید که انسان تو نوجوونی میتونه خودش علاقشو انتخاب کنه بنگتن حال منو خوب میکنه بدون اونا من افسرده میشم شما دوست دارید نوجوونای جامعه افسرده و سرد باشن؟ هرکسی سلیقه ی خودشو داره شما شایدسبک کلاسیک دوست داشته باشید ولی من کی پاپ دوست دارم تاحالا شده بهتون در این مورد بی احترامی کنیم؟
    درضمن بیشتر خودکشی ها هم بخاطر این بوده که یک سری انسان بی احساس به اید ها و فن هاشون هیت دادن و تحت فشارشون گذاشتن شما باید با هیترا مقابله کنید نه ارمی ها نه بلینکا نه ارو ها و…
    پس درک کنید و انقدر بی منطق نباشید

  79. من به عنوان یک دختر و یک دانش آموز ایرانی زندگی بدون تفریح و یک نواختی داشتم و همیشه فقط توی اتاقم بودم ، همین باعث افسردگی من شده بود ، مدام خودمو سرزنش می کردم ، چون جوون های بیکار مملکتمون رو می دیدم از آینده خودمم نا امید شدم و هیچ انگیزه ای برای تلاش واسه زندگیم نداشتم … ولی من تغییر کردم ، آدم شادی شدم ، فهمیدم اگه تلاش کنم می تونم ، فهمیدم منم با ارزشم ، فهمیدم که باید خودمو هر جوری که هستم دوست داشته باشم ، آدم مهربون تری شدم یاد گرفتم به علایق دیگران احترام بزارم و …
    خب می دونی دلیل این تغییرم چی بود؟ ، آره درست فهمیدی همش به خاطر بی تی اس بود … از وقتی که بی تی اس رو شناختم زندگیم معنا پیدا کرده …
    توی هواداران هر گروه موسیقی ، خوانده ، بازیگر ، چهره های معروف دیگه یه سریا هستن که افراط می کنن , یه سریا هم هستن که حد وسط رو حفظ می کنن و حالا شما اومدین با دیدن اون یه گروه آرمی های افراطی دارین همه ی آرمی ها رو قضاوت می کنین … واقعا دلیل این کارتون چیه؟
    منم متوجه هستم بعضیا افراط می کنن ولی همه ی آرمی ها که این جوری نیستن!!
    ما اون ها رو نمی پرستیم بلکه قبولشون داریم و منبع انگیزه و انرژیمون شدن … اون ها بُت نیستن که بخوایم اون ها رو بپرستیم.
    لطفا به حرف هایی که می زنید توجه کنید چون کلمات خیلی قدرت دارن …
    آخه یعنی چی که آرمیا بت پرستن؟؟!!!
    آرمی شدم هستم و می مونم و از انتخابمم مطمئنم.
    چیز هایی که بی تی اس به ما یاد داد شما به ما هیچ وقت یاد ندادین پس تعجبی هم نداره که ما اون ها رو ترجیح میدیم.

  80. با تمام احترامی که به نظراتتون قائلم باید بگم که
    اگر انقدر طرفداری من و امسال من از بی تی اس شدیده باید به دنبال دلیل منطقیش بود!
    ما اونارو نمیپرستیم و این فقط شما نیستید که خدارو میشناسید و میپرستید!
    این یه علاقه‌ ی طبیعی و ساده‌ست مثل بقیه ی علاقه‌مندی هامون من خودم به قدری از فیزیک خوشم میاد که گاهی با یکی از دوستام سر مسائل فیزیک و شیمی بحث میکنیم و هرکدوم طرفداری یکی رو و این به معنای پرستش فیزیک نیست!
    وقتی توی جامعه ای زندگی میکنیم که جای حمایت از ما سلیقه هامون رو با هزار و یک مستند و مقاله سرکوب میکنن معلومه با علاقه و شدت بیشتری به سیلقه و علاقمون میپردازیم!
    همه چیز به قدری توی کشور حوصله سر بر شده که
    چیزی برای سرگرمی پیدا نمیکنیم!
    صنعت موسیقی خوبی که نداریم
    وضعیت فیلم سازی هامونم که معلوم الحاله
    بعد ادعا میکنیم که ما برتریم و اگر طرفداری یه گروه خارجی رو بکنیم کافریم ، بت پرستیم ، پرخاشگریم و برای جامعه مضرّیم؟
    جای اینکه از شیوه ها و روش های اونا برای جذب نوجوونا به سمت خودتون تلاش کنید دارید با سرکوبشون اونارو از خودتون دور میکنید
    دلیل اعصبانیت ما از این وضعیت و توهین به علاقمون منطقیه چون مثل کشور های دیگه نمیتونیم به کنسرتشون بریم
    نمیتونیم آلبوم هاشون رو خریداری کنیم
    نمیتونیم از نزدیک ببینیمشون
    باهاشون صحبت کنیم
    و مجبوریم از پشت صفحه ی گوشی حمایتشون کنیم چون جای اینکه شما پشت ما باشید
    اونا پشت ما بودن حتما الان میخندید ولی همین خنده هاتون و به تمسخر گرفتن نسل جدید باعث شده انقدر با علاقه به کشور های دیگه و مهاجرت و… فکر کنیم!

    14
    1
  81. و باز هم دعوا… این گفت و گوی بی‌پایان بار ها تکرار شده و نتیجه‌اش چیزی جز دعوای بیشتر نبوده و نخواهد بود.
    به جای درک و فهم همدیگر باهم دعوا کنیم! چه راه‌حل خوبی است برای ما…
    امثال بی‌تی‌اس برای شما چی هستند؟ برای ما چطور؟ چرا فکر می‌کنید این نوع طرفدار بودن پرستش است؟ با چند دیدگاه این نتیجه را گرفتید؟
    انسان بی خطا نیست، انسان کاملا عاقل هم نیست. قبول ندارید؟ پس اگر به همه یک راه درست نشان دهیم، همه آنها این راه را دنبال خواهند کرد؟ خیر.
    حال شما این راه درست را که در ذهن خود دارید با تعصب و قافل از هیچگونه درکی به بقیه نشان دهید… هرچند نمیدانم این راه درست است یا خیر.
    برای یک نوجوان قصه‌ی بزرگسالانه نخوانید! اسمش است، نو. جوان.
    پ.ن: خودم هم از امثال این نوجوانان که به اصطلاح برای شما عجیب هستند، هستم…

  82. میشه بپرسم به شما چه ربطی داره من چی دوست دارم؟؟ من میخوام بی تی اس رو دوست داشته باشم ، چرا باید تشخیص جنسیت کسی، برای شما دغدغه باشه؟؟؟ مگر اینکه بیکار باشید لطفا سرتون توی زندگی خودتون باشه ارمی ها و کی پاپر ها هم سرشون تو کار خودشون!!! بس کنید لطفا

  83. میدونی همینای که داری درموردشون چرت میگی به ما گفتن خودتو دوست داشته باش برای خودت ارزش قائل باش راه خودتو برو به حرف دیگران اهمیت نده اینارو تو زندگی بهمون کی یاد داد مامان وبابامون میخوان ما مایه افتخارشون باشیم‌. معلم میخواد ما خوب درس بخونیم.اجتماع ازمون میخواد مفید باشیم .ولی بی تی اس میخواد خودمون باشیم . پس بجای اینکه بییان ازشون انقاد کنیم اول برین ببینین چه انرژی به طرفداراش میده بعد بییان انتقاد کنید و فقط هم انقاد های مزخرفتون این باشه که اینا شبیه دختران تشخیص دادنشون سخته فقط بییان به سلیقه تمام جامعه احترام بگذاریم اینجوری جامعه جای بهتری میشه

  84. کی گفته آرمی ها فقط نوجوانان من خودم۲۹ سالم ارمی هستم شما چکار علایق دیگران دارین حالا اگر عرضه دارین یه گروه شاد پر انرژی مثل بی تی اس تو ایرلن درست کنین همه خوانندهاتون از هم تقلید میکنن یکی مثل اون بهنام بانی نمیتون زیر اون همه چربی خودش تکون بده چه خواستی که برقصه‍♀️

    4
    1
  85. واقعا این حرف های شما خیلی ناپسنده و زشت هست شما هیچ درکی از علایق ما ندارین و نمی‌تونین درک کنین ما با گوش دادن به اهنگاشون آرامش میگیریم و اگر اونا نبودن الان خیلی از ما نبودیم اونا ما رو نجات دادن و بهمون کمک کردن به زندگی ادامه بدیم اگر اونا نبودن شما الان هیچ نیروی جوانی نداشتین!!!
    نباید در مورد کسایی که هیچ شناختی ازشون ندارین نظر بدین اگر میتونین برای کشور خودتون همچین کسایی رو فراهم کنیم که به مردم امید بدن…
    ما ارمیا همه مون زندگیمونو مدیون اوناییم شما حق ندارین بهشون بگین دختر،کودک و…!!!یکم دقت کنین میبینین اونا بیشتر از شما مَردن
    براتون به خاطر این طرز فکر مسخره تون متاسفم شما برین به زندگی خودتون برسین و با پولاتون حال کنین ما از بی تی اس چیزای قشنگی یاد میگیریم که مهم ترینشون دوست داشتن خودمونه چیزی که تو مدارس شما تدریس نمیشه و به جای اینکه بهمون امید بدن تخریبمون میکنن و با بقیه مقایسه مون میکنن!!!!
    الان بی تی اس باعث شده جوانان و نوجوانان کشور امیدوار تر باشن و بتونن با این وضع کشور کنار بیان و شما حق ندارین از اونا بد بگین…شما کشورتون،جوانانتون،نوجوانانتون و کمتر شدن آمار خودکشی رو مدیون اونا هستین
    درضمن این نظارات شما هیچ آرمی ای رو از اونا دلسرد نمیکنه و حتی اونا نظرات شما رو نمی‌بینن پس سرتون بکنین تو کار خودتونو به نظرات و علایق ما احترام بزارین.

  86. من خودم ارمی نیستم ولی اینکه میگین بی تی اس نوجوونا رو تشویق میکنه به اینکه وطن فروش باشن چیز خیلی مسخره ایه واقعا ، به نظرم اول برین درباره ی این گروه تحقیق کنین صحبت هاشونو گوش کنین بعد بیاین نظر بدین درباره ی اینجور چیزا، از ما میخواین محمدرضا گلزار و خواننده های ایرانیو دنبال کنیم ، خواننده های ایرانی فقط بلدن درباره ی عشق واینجور چرت و پرتا صحبت کنن که واقعا مسخره اس اما بی تی اس همیشه تو اهنگاش داره درباره ی دوست داشتن خودمون و موفقیت صحبت میکنه اینو من با اینکه ارمی نیستم درک میکنم،برعکس درواقع این خواننده های ایرانی هستن که به فکر پول و ثروتن نه بی تی اس ، این رو دوباره میگم من ارمی نیستم ولی واقعا این حرفارو درک نمیکنم، تازه نوجوونا نیستن که بی تی اسو دوست دارن بلکه بسیاری از ادمای بزرگسالم هستن که طرفدار بی تی اسن، من خودم اهنگای کیپاپ رو گوش میدم و اینکه میگین اینا کاری میکنن که از درس زده بشین چیز واقعا چرتیه
    من خودم هم درسمو میخونم هم شاگرد زرنگم و هم به سراغ علایقم میرم و هیچ وقت کیپاپ یا اهنگای خارجی باعث نمیشن که من از درس زده شم یا کشورمو دوست نداشته باشم

    8
    1
  87. چرا سعی میکنید همه چیز رو انقدر بد جلوه بدید.ارمی ها برای تک تک صحبت های شما جواب کامل و منطقی دارن.
    اول از همه که ما بی تی اس رو نمیپرستیم.طرفدارشون هستیم.بهشون افتخار میکنیم.مثلا طرفدار های استقلال و پرسپولیس که سر و دست میشکنن که بلیت بازی هارو بخرن دارن تیم هارو میپرستن؟؟
    الان کجای قیافه بی تی اس عجیبه؟شاخ دارن؟دم دارن؟رنگ پوستشون سبزه؟مگه شما و خانوادتون چه شکلی هستید که قیافه بی تی اس رو عجیب میدونید؟من واقعا مشتاقم قیافه شمارو بببینم که بفهمم شما خودتون چه شکلی هستید که این 7تا پسر رو عجیب میدونید.اگر منظورتون ریش و سبیل داشتن و بوگندو بودنه باید بگم نسل اونا در کل جهان تموم شده. درک میکنم شما توی 30 سال پیش زندگی میکنید ولی نمیتونید از بقیه جهان اینگونه توقعی داشته باشید.واقعا نمیتونید از بی تی اس خوب بگید؟شاید اجازشو ندارید
    من کسی رو به جز اولی لاندن نمیشناسم که بخواد شبیه بی تی اس بشه و بنظر من اولی لندن اختلال روانی داره.
    دقیقا چرا بی تی اس باید به ما پول بدهد وقتی کشور هایی مثل یمن.فلسطین و… هستند که به کمک نیاز دارند؟
    شما در بخشی از این مطلب گفته اید که بی تی اس کمکی به جهان نکرده است که این نشان دهنده مطالعه و تحقیق کم شماست.
    ۸۸ هزار دلار به دانش اموزای کم درامد هدیه دادن
    ۲ میلیون دلار به جنگ زده های یمن کمک کردند
    ۵۰۰ میلیون وون برای مقابله با خشونت علیه کودکان اهدا کردند نمیخوام مطلبم طولانی بشه مگرنه مثال های بیشتری میزدم. به هر حال کمک های بی شمار بی تی اس نشان میدهد که صحبت شما صحت ندارد .
    بی تی اس به ما دوست داشتن خودمونو یاد داد و بی تی اس عینا میگه:به جای اینکه برنامه های مارو ببینید درس بخونید.تلاش کنید. و اگر بی تی اس پولدار هست و شما پولی ندارید به ما مربوط نیست.
    من به خواست خودم در سن نوجوانی به دوستان خودم کمک میکنم و هر سال در جشن عاطفه های مدرسه هم پولی از مستمری ماهانه ام را برای نیازمدان کنار میگزارم.ما این را از بی تی اس اموختیم.همان جوانانی که شبیه دختر به نظر میرسند بخشنده تر از ما هستند. و در کره هیچ پسری ریش و سبیل ندارد.
    بی تی اس دنیا را به آرمی و هیتر تبدیل نکرده بلکه فندومی به نام آرمی به وجود آورده.گروه های دیگر فندوم های دیگر دارند که آنها هم تعدادشان کم نیست.طرفدار های بلک پینک را بلینک و طرفدار های اکسو را اکسوال می نامد.من هیتر هیچ گروهی نیستم و هم آرمی و هم آرو (طرفدار کروه آسترو )هستم..پس این ادعا که بی تی اس دنیا را به دو قسمت تقسیم کرده هم صحیح نیست و اگر کمی در گپ هایی (در اپ های ایتا.روبیکا و به خصوص سروش)که نوجوانان در آن حضور دارند بگردید نمونه های متعددی از فحاشی های هیتر ها را میبینید.
    اگر آرمی ای قصد دارد کسی را طرفدار بی تی اس کند برای این است که خودش از بی تی اس لذت میبرد و دوست دارد بقیه را در این امر سهیم کند.و بی تی اس هیچ دستی در این قضیه ندارد
    نمیخوام متنم رو طولانی تر از این کنم و نکته ای که در آخر میخوام بگم اینه که قبل از نوشتن و نقد کردن موضوعی درمورد اون اطلاعات کامل کسب کنید و بی تی اس به ما یاد داد برای خوشحالی خودمون زندگی کنیم نه برای تایید دیگران .موفق باشبد

  88. بی تی اس سبک زندگی سالم رو وارد کرد.بی تی اس همیشه به آرمی ها توصیه میکنه غذا های سالم بخورید.ورزش کنید.کتاب بخوانید.درس بخوانید.خودتونو دوست داشته باشید و فکر نمیکنید شنیدن همچین حرف هایی از زبان کسانی که نوجوان بهشون اعتماد داره تاثیر گزار تر از شنیدن اون از زبان کسانی که سعی کردن قضات و مقایسش کنن باشه؟

  89. خندم میاد…میگه چون درون قلبشون با حرفام موافقن،فحش میدن
    من نمیفهمم دقیقا به چه زبونی باید به اینا بگیم از ما بکشن بیرون

  90. من حرفم به اون بدبختیه که نمیدونه اینا دارن چی میگن و فقط بخاطره شکل و قیافشون ارمی هست خاک تو سر اون

    3
    4
  91. کی گفته نوجوانان؟
    من خودم 27 سالمه و یه مادرم پسرم و شوهرم با علایق خودشون آرمی هستن و طرفداری میکنن
    همین که کنسرت نذاشتن بس نبود
    حالا فن بودنشونم غیر اخلاقی شد
    یکم به طرز فکر هم احترام بزاریم
    اگه فن اونا باشی معنیش این نیست که مسلمان نیستی ♡”

  92. واقعا که اگه به جای دور کردن ما از چیزی که دوسش داریم یکم هم به فکر وضع مملکت بودید الان وضع کشور این جوری نبود

  93. سلام خدمت شما عزیزان. من یه مطلبی راجب اینکه میگین اینا معلوم نیست دخترن یا پسرن بگم : اینکه بی تی اس یا همون ایدلای کی پاپ میان موهاشونو رنگ میکنن یا بلند میزارن اینجوری میگین اگه یه سلبریتی ایرانی بیاد تد ایران اینکارو کنه میگید به خاطره شغل شه اگه بیاد ارایش کنه میکرد به خاطره شغلشه خو بی تی اس و ایدلا هم برای شغلشون میان این کارو میکنن. شما خودت اگر به نظرات خودت بی احترامی شن ناراحت نمیشی؟ اگر مثلا شما بیان به اعتقاداتت نظر بد بدن ناراحت نمیشی جوابی بهشون نمیدی یا فقط میشینی سکوت میکنی؟ نه معلومه که سکوت نمیکنی. ولی تا ما ارمیا میایم یچیز میگیم میگی اینا خشنن؟ این افکار سم درباره ی کی پاپ هنوز کنار گذاشته نشده. همین سلبریتی های خودتون چی دارن که به عنوان فرشته خودمون بپرستیمش؟ همین اقای شاهرخ استخری یه ادم فوق العاده بی ادب و مسخره هستن. همینکه شنا میاین میگین ارمیا میگن اینا دلیل زنده موندنمون هستن ولی توی کی پاپ نصفی شون خودکشی میکنن، بی تی اس هیچوقت دوست ندارن ارمیا هاشون رو مثل رفیقاشون از دست بدن و دوست دارن به ارمی ها انگیزه بیشتر برای بیشتر زندگی کردن بدن. شما خودت و امثالت چه کاری برای این انگیزه ابن نوجوانان و جوانان کردید که میاین همچین حرفی میزنید. من نمیدونم چرا به اعتقادات خودتون که بی احترامی میشه باید طرف بره زندان ولی اگر شما بخواید به اعتقادات بقیه بی احترامی کنین حرف شما درسته؟ مگه ما مردم فرقمون چیه باهم؟ چی به حال تو میشه اگه بی تی اس تو ایران طرفدار نداشته باشه؟ نمیشه که همه مردم نظراتشون مثل هم باشه که. نمیشه مردم همه این محمد گلزار و رافی پور شما رو بفرستن میشه؟ نه نمیشه پس بیاین به نظرات همدیگه احترام بزاریم. ممنون.

  94. سلامو عرض ادب….
    من یدونه آرمی هستم عاشقشونم…… ولی شما دارین بهشون هیت میدید دارید در واقع دل کسایی که آرمی ان رو میشکنین
    وقتی شما ما رو ناراحت میکنین گریه مونو در میارید امیدی بهمون نمیدید اذیتمون میکنید تنها کسایی که بهمون کمک میکنن این هفتا فرشتن اصلا آهنگ هاشونو گوش دادید؟ از هرکدومشون عشق امیدو مهربونی فوران میکنه….
    شاید از ما خیلی دور باشن ولی چسبیدن به قلب ما

  95. یه سوال دارم من آرمی نیستم ولی برام خیلی جالبه مملکت ما دغدغه اش شده بی تی اس؟ من سلیقه ام کی پاپ نیست ولی وقتی میبینم اطرافم طرفدارش هستن برعکس خواهر من به شدت طرفداره و به شدت خوشحالم .. داره تلاشش رو برای رسیدن به هدفش می‌کنه چون داره میبینم کسی که طرفدارشه جون کنده .. قبل اینکه یه چیزی بگید تحقیق کنید.خود خداتون از قضاوت خوشش نمیاد اصلا این هیچی چرا فکر میکنید بچه های امروزه با بد و بیراه گفتن قانع میشن .. من مطمئنم خودم بعد خوندن این متن به جمع آرمی ها خواهم پیوست.حالا خوبای ما شما بودین اینه وضعیت ما .. بازم با احترام واقعا ۶ دقیقه از عمرم رو هدر دادم️

  96. من آرمی نیستم ولی میخوام بگم که اینا کارشون درست نیست.من خودم یه سونیک فنم(یه قهرمان)و وقتی به آرمیا هین میدن درکشون میکنم چون خودم حتی توی فضای مجازی و فضای واقعا مخصوصا مدرسه اطرافیام هی به سونیک هیت میدادن و منم خیلییییییی ناراحت میشدم…واسه همین نگران نباشید منی هم که فن بی تی اس نیستم هم درک تون میکنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا