خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین خرید استقلال یاغی جدید فوتبال ایران خواهد بود ؛ یک پرسپولیسی با نکونام به توافق رسید

آریا برزگر مهاجم 21 ساله شیرازی سابق پرسپولیس تهران امروز با جواد نکونام به توافق رسید تا اولین خرید استقلال یاغی جدید فوتبال ایران باشد.

به گزارش انصاف ورزشی، استقلال با جواد نکونام کم کم فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده است و بعد از آنکه حضور ابوالفضل جلالی در فصل آینده هم قطعی شد و احتمالا رقیب او جعفر سلمانی نیز ماندنی خواهد بود، جواد نکونام برای اولین خرید خود در فصل نقل و انتقالات دست روی یک پرسپولیسی سابق گذاشت.

آریا برزگر که امروز جلسه‌ای را با جواد نکونام برگزار کرد بر سر پیوستن به باشگاه استقلال تهران به توافق رسید هرچند هنوز این انتقال جنبه رسمی پیدا نکرده است.

برزگر 21 ساله فصل پیش را در تیم سقوط کرده نفت مسجدسلیمان گذراند اما پیش از آن دو فصل و نیم را تحت قرارداد پرسپولیس بود که البته به جز نیم فصل اول، 2 فصل را به صورت قرضی در باشگاه‌های فجرسپاسی شیراز و ویتبسک بلاروس پشت سر گذاشت.

برزگر در روزهای گذشته تورنمنت موفقی را زیر نظر رضا عنایتی و در ترکیب تیم المپیک ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا سپری کرد و حتی اگر گل زیبای او در دقیقه 96 به فلسطین نبود تیم عنایتی به جای نایب قهرمانی در دور گروهی حذف میشد.

به جز برزگر به نظر میرسد نکونام مهدی ممی زاده وینگر فصل گذشته نفت آبادان را هم برای استقلال می‌خواهد تا به نوعی نکو نقل و انتقالات استقلال را با بازیکنان جوان کلید زده باشد.

گفتنی است برزگر در صورت پیوستن به استقلال جزو لیست بزرگسالان این تیم نخواهد بود که این نیز فاکتور مثبت دیگری در این انتقال است که احتمالا به زودی رسمی خواهد شد.

اولین خرید استقلال یاغی جدید فوتبال ایران خواهد بود ؛ یک پرسپولیسی با نکونام به توافق رسید
اولین خرید استقلال یاغی جدید فوتبال ایران خواهد بود ؛ یک پرسپولیسی با نکونام به توافق رسید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا