خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای ادعاها علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده چه بود؟

ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده در روزهای اخیر با ادعاهایی علیه خود در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است که به نظر در گذشته نیز مطرح شده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، در روزهای گذشته و همزمان با انتشار خبرهایی پیرامون برکناری رضا ثقتی، شایعاتی نیز علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده در برخی رسانه‌های غیررسمی مطرح شده است‌.

واکنش قوه قضایبه به شایعات علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده

این شایعات که پیش از این هم در خرداد ۱۴۰۱ علیه آقای روحی مطرح شده بود اتهامات غیراخلاقی را متوجه این مداح می‌کرد. در همان روزها دادستان لنگرود گفت: شایعات منتشر شده علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده را تکذیب می‌کنیم و وی هیچ پرونده‌ای در دادسرای لنگرود ندارد.

این مقام قضایی درباره‌ی دلایل مطرح شدن این موارد علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده گفته بود: رسانه‌های معاند با وارد کردن اتهام ناروا و به دور از واقعیت به ابوذر روحی در صدد کاهش و بی اثر نمودن اثر سلام فرمانده برآمدند که این حربه دشمنان بی اثر است.

دستور دادستان

دادستان لنگرود از دستور «شناسایی عوامل انتشار اکاذیب به مراجع مربوطه» خبر داده بود.

با وجود گذشت بیش از یک سال از این دستور قضایی بار دیگر همان شایعات علیه ابوذر روحی مطرح شده است.

«اتهامات شنیع» علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده

خبرگزاری اصولگرای فارس در همان روزها و در واکنش به این شایعات، آن را «اتهامات شنیع» نامید و نوشت: استقبال کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف، رسانه‌های ضدانقلاب و برخی از رسانه‌ها و جریانات داخلی را به واکنش واداشت تا با دستاویز قرار دادن شایعاتی، روند موفقیت آن را کُند کنند.

در ادامه‌ی این گزارش آمده است: یک مرتبه با اکانتی با هویت نامعلوم در توییتر اتهامی شنیع به «ابوذر روحی» وارد کردند که بلافاصله «میرحسینی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود، آن را از اساس تکذیب و اعلام کرد که اصلاً چنین پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود تشکیل نشده.

ماجرای ادعاها علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده چه بود؟
ماجرای ادعاها علیه ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده چه بود؟

بنا بر مطالب منتشرشده در کانال‌های اطلاع‌رسانی ابوذر روحی خواننده سلام فرمانده بر خلاف شایعات منتشرشده مشغول مداحی در مراسم‌های عزاداری شب‌های محرم در لنگرود است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنظرم اشتباه میکنند، الان حل تمام مسائل و مشکلات مملکت در این است که همه همت کنند و سرودهای خوش مضمونی بسازند که همه و همه از کودکان گرفته تا بزرگسالان در خانه و در راه و در مدرسه و محل کار مرتب هی بخوانند و حالش را ببرند.
    اگر این اتفاق بیفتد همه مشکلات و مصائب مملکت اعم از اقتصادی اجتماعی فرهنگی صنعتی کشاورزی دامداری و… بسرعت حل خواهد شد.

    147
    120
  2. دروغ برای دشمنان اسلام کنتوری نمی اندازد
    البته عدد کنتور را امروز نمی توانند بینند باید حتما به درکات نائل شوند

    34
    5
  3. به نظرم شما یک «بی» به اول عنوان سایت خودتون اضافه کنید: «بی انصاف نیوز» بیشتر بهتون میاد! خیلی راحت و غیر منصفانه هرچیزی که مطابق میل خودتون نباشه را یا منتشر نمی‌کنید و یا خیلی زود حذفش می‌کنید…

    27
    12
  4. آخرالزمان دیگه چجوری میخواد خودشو نشون بده خدا عذاب کافران رو بیشتر و بیشتر و بیشتر کنه

    28
    5
  5. شنونده باید عاقل باشه.
    کسی که برای ایران و اسلام تلاش میکنه و خاری برای چشم دشمنا شده
    شک نکنین از هر راهی برای ضربه زدن و خراب کردنش استفاده میکنن.

    39
    7
  6. این رسمه که اگه کسی صاحب اسم و رسم میشه بهش تهمت ناروا می زنند اون تهمت به قاری قرآن سعید طوسی و این هم ابوذر روحی مداح اهل بیت و فردا هم حتما پشت سر یه آخوند مذهبی این حرف رو در میارن. بیدار زندگی کنیم و حقیقت بین باشیم

    21
    7
    1. اولا شما اول اسمتون نتا به معنای نتانیاهو اسراییل هست دوما میخواستی اینطور گندهای این بزرگواران را نشان بدی؟

      2
      1
  7. من میدونستم به زودی ی دسیسه برای ابوذر روحی درست میکنن ی ترور انجام میدن فکر میکردم ترور بیولوژیک باشه ولی ترور شخصیت کردن
    خوب روش اینا اینطور هست وقتی حریف نمیشن یا ترور فیزیکی میکنن مثل ترور دانشمندان هسته ای مون یا تردر شخصیت میکنن مثل ابوذر روحی

    14
    4
    1. ترور بیولوژیکی؟!
      کوتاه بیا بابا لابد بعدش میخواستی بگی ترور میکروبی یا ترور سایبری یا نکنه ترور اتمی!!
      مگه ابوذر گودزیلاست

      6
      10
    2. این عاغا خودش خودشو ترور کرده لازم نیست کسی ترورش کنه ایشون را خدا ترور کرده

      7
      9
  8. سلام به آقای ابوذر روحی من واقعا ازایشون بابت سرودسلام فرمانده تشکر میکنم که هزار بار گوش بدهم احساس خوب می‌کنم واین شایعات به این مرد بزرگ نمیچسبه درود خدا بر ایشان

    7
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا