خرید تور تابستان

انتقاد قالیباف از ستاد نمازجمعه و سازمان تبلیغات

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در یادداشتی در اعتراض به برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال در مصلای تهران، در انتقادی تلویحی به ستاد برگزاری نمازجمعه و سازمان تبلیغات اسلامی نوشت: «علاوه بر این مصلی كار ويژه خودش رو داره و جاي برگزاري نمايشگاه‌ها و فعاليت‌هاي اقتصادي نيست».

به گزارش انصاف نیوز، این دو ستاد مسوولیت برگزاری نماز جمعه و تولیت مصلای تهران را بر عهده دارند و به دلایلی که هیچوقت هم اعلام نکرده اند تصمیم گرفتند تا فقط در برخی ماه های سرد سال نماز جمعه در مصلی برگزار شود.

مسوولین وزارت ارشاد نیز به دلیل خالی و‌ بلامصرف بودن مصلای تهران در بخش عمده ای از سال، پیشنهاد برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در آن را داشته اند.

هنوز مسوولین سازمان تبلیغات و ستاد برگزاری نمازجمعه واکنشی نسبت به سخنان قالیباف نشان نداده اند.

متن یادداشت اینستاگرامی آقای قالیباف در پی می آید:

«نقش رسانه‌ها در آگاهي بخشي و پيشرفت جامعه انكار ناپذيره. خيلي علاقه داشتم كه بين اهالي رسانه و در جشن سالانه‌شون در نمايشگاه مطبوعات و رسانه‌ها شركت مي‌كردم اما به رغم ميل باطني بدليل پايبندی به قواعد و مقررات شهر كه ضامن سلامت، پاكيزگي و آرامشه، از حضور در جمع اين عزيزان محروم شدم.

با احداث مجموعه شهر آفتاب و مصوبه شورای اسلامي شهر تهران مقرر شد همۀ نمايشگاه‌هاي پربازديد در اين مكان برگزار بشه. رعايت اين مصوبه و مقررات مشابه اونه كه در كاهش ترافيك و آلودگي شهرمون مؤثره. اي كاش دولت محترم هم به قانون احترام مي‌گذاشت و اين نمايشگاه‌ و نمايشگاه هاي مشابه، كه پربازديد هستند را در شهر برگزار نمي كرد.

علاوه بر این مصلي كار ويژه خودش رو داره و جاي برگزاري نمايشگاه‌ها و فعاليت‌هاي اقتصادي نيست. وقتي ما متوليان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاريم چه توقعي از شهروندان مي‌توانيم داشته باشيم؟

ديروز اختتاميه نمايشگاه مطبوعات بود. ضمن تشكر و قدرداني از زحمات تلاشگران عرصه رسانه آرزو مي‌كنم كه در زمينۀ رسالت شون براي آگاهي بخشي و حل معضلات فراگير آحاد مردم از طريق پيگيري موضوعات از متوليان امر براي اجراي دقيق تكاليف و رعايت قانون موفق باشن. به اميد پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. (وقتي ما متوليان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاريم چه توقعي از شهروندان مي‌توانيم داشته باشيم؟) خوب گفتي سردار دکتر! به قانون و حقوق مردم احترام نميگذاريد ولي ادعايتان گوش فلک را کر کرده است و تابلوي بسيجي در دست مي گيريد! تابلوي بسيجي را در دست نگيريد ولي حقوق مردم را رعايت کنيد، اين، به صواب و ثواب نزديک تر است اگر بدانيد/بخواهيد بدانيد.

  2. یعنی شهردار پایتخت اینقدر بی اطلاع است که مصلی تهران دست ستاد نماز جمعه نیست. واقعا این را خواجه حافظ شیرازی هم میداند. بعد این آقا میخواهد رییس جمهور هم بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا