خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پست همسر داریوش مهرجویی چند وقت قبل از به قتل رسیدن | آیا سر بری اتفاق افتاده است؟

قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده استکد

داریوش مهرجویی و همسرش با بریدن سر به قتل رسیدند؟!

داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر امشب به شکل فجیع با ضربات چاقو به قتل رسیدند؛ قتلی که با روایت‌های ضد و نقیضی درباره کیفیت وقوعش همراه شده است.

به گزارش «تابناک»؛ داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس ساعتی قبل در ویلاهای کرج به شیوه فجیعی با ضربات چاقو به قتل رسیدند.



خبرگزاری صدا و سیما هم با انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه گزارش داد: «قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها به صورت سربری و در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است.»

از سوی دیگر ایسنا گزارش داد: «این حادثه در مشکین دشت رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس خبر داده است. همچنین طبق اطلاع خبرنگار ایسنا به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست… شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است»

چند وقت پیش وحیده محمدی فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی و با چاقو خبر داده بود.

داریوش مهرجویی و همسرش با بریدن سر به قتل رسیدند؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. این جنایت کار کسانی است که در پی به آشوب کشیدن کشور هستند در سالگرد مرحوم مهسا امینی نتوانستند کاری کنند با قتل یک منتقد می خواهند به آشوب ها دامن بزنند

    1. تو واقعا نابغه هستی .تو یک ملت رو نفهم میبینی وانتظار داری یک ملت زیر این فشار اقتصادی وحشتناک باشند واکه اعتراضی کردن اسمشرو بذاری اغتشاش.حتما حقوق تو هم نجومیه.نابغه تا حالا دیدی کسی برا ۳۰میلیون تومن با سه نفر دیگه بره سر یه پیرمرد و زنرو از بدنش جدا کنه .دیدی یا نه . اغتشاش گر تویی همه چیز که فکر میکنی مردمن ،خودتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا