خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استدلالی نادرست برای شرکت در جنگ غزه

حجت‌‌الاسلام احمد حیدری در یادداشتی با عنوان «استدلالی نادرست برای شرکت در جنگ غزه» که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

در اشغالگری و درنده‌خویی رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی هیچ شکی نیست همچنان که در مظلومیت فلسطینیان آواره و ساکنان سرزمین غزّه؛ و نیز در این که این مردم حق دفاع مشروع و انسانی از حریّت و سرزمین خود را دارند، و به همین جهت مجاهدان فلسطینی تا زمانی که بر مرزهای دفاع مشروع و انسانی پابفشرند، از جانب همه آزادگان جهان بخصوص همکیشان مؤمن خود، تأیید و پشتیبانی تبلیغی، سیاسی و مالی می‌شوند.

در عین حال عقل سلیم به همت برای گسترده نشدن این جنگ خانمان‌سوز و ویرانگر حکم می‌کند لذا آیت الله جوادی آملی با صدای بلند به همه مسلمانان جهان پیام دادند که: «الآن همه مسلمانهای عالم باید کمک بکنند و سعی کنند: اولاً جنگ توسعه پیدا نکند، خدای ناکرده به جاهای دیگر نرسد؛️ ثانیاً آتش بس تأیید بشود.[تا کمک رسانی به آوارگان بی‌پناه صورت گیرد]».

گر چه خوشبختان رهبری انقلاب تصریح کردند که ایران در عملیات «طوفان الأقصی» شرکت نداشته و سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی غربی هم عدم شرکت ایران را تأیید کرده و لذا بهانه‌ای برای کشاندن پای ایران به این جنگ و گستردن آن برای استکبار جهانی وجود ندارد، ولی در گوشه و کنار سخنانی بر زبان رانده می‌شود که خطرناک بوده و چه بسا بهانه شعله‌ور شدن این جنگ و کشیده شدن پای ایران به این مهلکه باشد.

تأسف‌بارتر این که آقای امیرعبداللهیان مرد اول سیاست خارجی کشور در برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام می‌کند: «با داعش یا باید در متروهای تهران رو به رو می شدیم یا دو هزار کیلومتر آن طرف‌تر؛ امروز[هم] اگر از غزه دفاع نکنیم، باید از شهرهای خود دفاع کنیم.». البته استدلال غلط و بی‌مبنای آقای امیرعبداللهیان را قبلا بارها از تندروهای کیهانی برای توجیه شرکت ایران در عملیات برون‌مرزی علیه داعش شنیده‌ایم ولی تکرار آن از جانب مرد اول دیپلماسی کشور تأسف‌بارتر است. در مورد این استدلال بی‌پایه و غلط باید بگوییم:

  1. اولا این استدلال استکبار جهانی و دیگر متجاوزان برای مداخلات نظامی‌شان در سراسر دنیا از جمله افغانستان، عراق و … می‌باشد. آنها هم می‌گویند اگر با آنها در کشورهایشان و هزاران فرسنگ ‌آن‎طرف‌تر از آمریکا نجنگیم، مجبور می‌شویم با آنها در اروپا و آمریکا بجنگیم[همچنان که در مرکز آمریکا برج‌های دوقلویمان را منفجر کردند و …].
  2. مردم هر کشوری برای دفاع از مرزهایشان، امنیتشان، ناموسشان و حیثیت وجودیشان انگیزه عقلی، دینی و اخلاقی کافی دارند ولی این انگیزه‌ها در ورای مرزها به شدت رنگ باخته و افول می‌کند، لذا همه قبول دارند که قدرت دفاعی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله تا زمانی که دفاع از مرزهای کشور فراتر نرفته بود، با بعد از آن و ورود به خاک عراق قابل مقایسه نیست. قبل از فتح خرمشهر، همه مردم برای جانفشانی در دفاع از کشور خویش و عقب راندن متجاوز تا مرز بین االمللی حجّت داشتند و لذا با دل و جان می‌جنگیدند ولی با ورود به خاک عراق، این حجّت برای بسیاری از دست رفت و دیگر با جان و دل جنگیدن، فراموش شد و هر چه زمان گذشت و نفوذ به خاک عراق بیشتر شد، از قدرت دفاعی و هجومی ایران هم کاسته شد.
  3. اساس دینی این ادعا را باید در تفسیر غلط جمله امام علی(ع) یافت که فرمود: «ما غزی قوم قطّ فی عقر داارهم الّا ذلّوا»(خطبه 27 نهج البلاغه). امام در تحریص اهل عراق برای دفاع و مقابله با متجاوزان شامی که از مرزها عبور کرده و به شهرهای عراق می‌تاختند و جان و مال و ناموس آنان را مورد تجاوز قرار می‌دادند، این سخن را فرمود که اگر در مرزها جلوی اینها را با شدت نگیرید و سزای تجاوز به مرز کشور را در همانجا کف دستشان نگذارید، به شهرهای شما حمله می‌کنند و آنگاه مجبور می‌شوید در آستانه ورودی خانه‌هایتان و به قول آقایان در متروی تهران یا خیابان‌های تهران با آنان رودر رو شوید و قطعا ذلیل خواهید بود.

امید که عقلانیت در سیاست خارجی بر «انقلابی‌گری کور» و به قول قرآن: «اغوا کننده»[قصص/18] پیروز شود و مانع گسترش این جنگ ویرانگر گردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جدای از پرداختن به واضحاتی مثل ضرورت دفاع از مظلوم ومسلمان.
    اگه مقاومت فلسطین ولبنان فرو بریزه کشور بعدی ما هستیم
    واقعیت رو نمیشه انکارکرد

    346
    469
      1. تا کی شعار پوچ توخالی بی تاثیر مرگ بر اسرائیل بروید فلسطین تان را آزاد کنید اگر صادقید مومنید راستگو!؟

        86
        28
    1. با سیاست باید جواب کشتار مسلمان رو داد لازم نیست ایران وارد شود(عاشقان تفکر خمینی) مسلمانان و نیروهای انقلابی بر علیه اسراییل کودک کش وارد خواهند شد همانطور که همیشه ایران پشتیبانشان بوده بر علیه اسرائیل کودک کش و قاتل،.
      ولی رژیمی که اینچنین دیوانه وار بیمارستان را می زند شاید فردا همانطور که تهدید می کند ایران را اماج حملاتش قرار دهد،پس عاقلانه هست در فلسطین با اسراییلیها بجنگیم.

      51
      70
    2. چرا جو میدی برادر
      خدا پدرتو بیامرزه بالاخره حجت الاسلام حیدری یه حرف حساب زد
      در اینکه از مظلوم باید دفاع کرد حرفی نیست ولی چرا فکر میکنید حتما باید برین جونتو بدین والا همین اب و خاک خودمون مظلوم کم داره که الان داره بهشون ظلم میشه حتما باید برین بجنگین؟؟
      حتما باید چهارتا بمب بریزن رو سر خواهر و برادرامون
      ما جنگ نمیخواهیم والا
      بزارین سران مملکت با روشهای دیگه جانبداری کنن از مردم مظلوم
      کاری نکنین توی ایران خودمون دوباره شاهد تن های خونین پیر و جوون باشیم چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه
      ما امنیت میخواهیم اگر امروز در ایران جنگ شروع بشه خوب چه فرقی داره با اینکه شما ها میفرمایین بعدا باید بجنگیم در هر صورت نتیجه یکیه

      93
      34
    3. بله با این رویه فعلی بایدم بعدی ما باشیم وقتی با کل دنیا دشمن باشیم و دشمنی کنیم بایدم سراغمون بیان حتی متحدین ما مثل روسیه و چین هم هر جا که نیاز دارن دشمن میشن مثل برجام یا در روابط با اعراب

      96
      28
    4. دمت گرم اقای حیدری حرف حق جواب نداره
      نزارین یه عده باعث شن رو سر ملت ما بمب بریزن

      83
      27
    5. دقیقا! باید خون سردی مان را حفظ کنیم.
      اسرائیل تنها نیست. ناتو پشتش است، با ناتو جنگیدن کار درست نیست. بگذارید عرب ها پیشقدم شوند !

      74
      24
    6. جریان این همه ادعا در دفاع از فلسطین و غزه و حماس چی شد جریان روز جهانی قدس چی شد خدا مسلمانان از مکر مکاران زیاده خواه به تو پناه می برند

      63
      19
      1. همه کسانیکه که متقاصی رفتن هستند هرچه زودتر برندتاببینیم چقدر مرد عمل هستند

        97
        17
    7. عزیزم اینجا نه افغانستان نه عراق و نه فلسطین .
      سنگ فلسطینی جماعت رو به سینه نزنیم
      کاش مجسمه صدام رو از شهرشون برمیداشتن بعد شماها خودتونو به آب و آتیش میزدید
      فلسطینی جماعت عاشق صدام حسین لعنت الله علیه

      156
      51
      1. اینا‌همون حر فاییه که دست نشانده ها و تریبون های اسراییلی و بهایی توی ایران توی مغز پوک شماها کردن.
        و هدفشون هم کاملا مشخصه. این حجت الاسلام هم …. زیرا فهمش انقدر کمه که نمیدونه حزب الله توی جنگ قبلی هم کمک ایرانیان رو نپذیرفت و گفت شما به منطقه اشنایی ندارید.و ما فعلا نیازی نداریم. این برای اعلام حمایته مگر اینکه واقعا لازم بشه. و اگر لازم بشه حتما باید با دشمن مبارزه و مقابله کرد. وگرنه مهر … به پیشانی خیلیا میخوره.

        36
        70
      2. صدام با موشک تل آویو را زد و عرب ها را حمایت می‌کرد…….ایرانیان در بین عربها احترام ندارند .

        75
        15
      3. استدلال اولی که فرمودن خیلی نابجاست چرا که اسرائیل ثابت کرده فقط مدعی خاک فلسطین نیست مگه همین اسرائیل و آمریکا نبودن که داعش رو که مدعی سوریه و عراق و ایران بود ساختن و حمایت میکردن با چنین رژیمی توقع چه برخوردی رو دارین؟
        این که آمریکا به بهانه تامین امنیت خودش در خاورمیانه اومده رو نسبت بدیم به حمایت ایران از حماس خیلی قیاس نابجایی هست
        ایران اونجایی وارد شده که فارغ از مباحث دینی و اسلامی ضرورت امنیتی براش داشته من بشدت معتقدم:
        اگر نبود مقاومت حماس و حمایت‌های ایران، امروز این امنیت در ایران نبود و اسرایل مدعی شیراز و اصفهان و … میشد

        39
        55
    8. متاسفانه این گوشه و کنایه زدن ها در غالب استدلال، خودش یک نوع اغواگری است.
      هر عقل سلیمی و درک فهیمی تایید می کند که برای دفاع از ارزشها و آرمانها و باورها و اعتقادات مرز و سرزمین معنا ندارد.
      مگر دین و مذهب مرز می شناسد که برای دفاع در برابر جنایت کاران توصیه به رعایت مرز بندیها می شود.
      واقعا شرم باد بر بزدلان و ترسوهایی مثل این نویسنده که پشت القاب و عناوین به ظاهر دینی پنهان می شوند و اراجیف به هم می بافند.

      62
      110
      1. مگر مردم فلسطین در جنگ تحمیلی برای دفاع از مردم مسلمان ایران جنگیدند که حالا ما بخواهیم برای دین و شریعت به کمک آنها برویم. نه تنها به ما کمک نکردند که تعداد زیادی فلسطینی از بین سربازان عراقی به اسارت گرفته میشدند که مشخص میشد برای کمک به صدام با ما در جنگ بودند. اگر شما اطلاعی از این موارد ندارید و کورکورانه فقط حرف میزنید انتظار نداشته باشید بقیه مردم آگاه هم اینها را فراموش کنند. هنوز جریان خون‌های اهدایی از طرف مردم ایران به فلسطینی ها را فراموش نکردیم که چون خون شیعه بوده آنها را نجس می‌دانستند و در چاله چال کردند.

        86
        22
      2. غزه تو را میخواند، برو و به درجه رفیع شهادت نائل شو ای مرد بزرگ ، کاش همه کسانی که دلشون میخواد برن جنگ به زودی به این مهم برسن و هرچه سریعتر به درجه رفیع شهادت نائل بشن، الهی آمین

        86
        10
      3. میگم دولت انگلیس و فرانسه تصمیم گرفتن اسلام زدایی کنن آخه یکسری مجرم و متهم گرفتن که مسلمان بودن انتحاری هم بودن و تا الآنم برهمه ثابت شده که وهابیت ریشه در خاورمیانه داره و دنیا براش شیعه سنی یا وهابی فرقی ندارد همه رو مسلمان می‌خونن حالا به نظر تو خوبه که شیعه و سنی رو بندازن به جون هم و ایران رو تبدیل به جهنم بکنند با این استدلال که اگر در ایران نجنگیم باید در فرانسه بجنگیم مگه مردم عراق و سوریه یا فلسطین سپر شماست؟ بزدل شما هستید که از ترس تا می‌بینید یکی پیدا شده و به دشمنت سیلی زده زودی مشت گره میکنید و نیرو میفرستید و اسمش رو هم گذاشتید مقاومت اگه ترسو نیستی سینه در کشورت سپر کن و مردم رو راضی نگهدار و در همین جبهه که در کشورت هست بجنگ اقتصاد مردمت رو درست کن تمام جنگ هارو باختیم جوانی که انقلاب کرد الان پیر شده و یا مرده . تو هنوز دنبال چی هستی

        52
        11
      4. اگر دین و مذهب مرز نمی شناسد چرا در ۸ سال جنگ تحمیلی یک فلسطینی یا لبنانی ندیدیم که در جبهه نا بر علیه صدام بجنگد؟
        وقتی که دزفول نوشک باران می شدچرا فلسطین و لبنان و یاسر عرفات و سران وقت لبنان عمل صدام حسین را محکوم نکردند ؟ جرا وقتی حلبجه بمباران شیمیایی شد فلسطینیان و لبنانی ها خفه خون گرفته بودند و این وحشیگری صدام را محکوم نکردند ؟ چرا در لندن و پاریس بر علیه صدان راهپیمایی نکردند ؟

        4
        2
    9. با سلام و درود بر شما یاد جمله مثلا نصحیت آمیز همرو بن سعید به امام حسین علیه السلام هنگام خروج از مکه افتادم
      عمرو بن سعید بن العاص برادرش یحیی بن سعید را با جماعتی فرستاد تا امام حسین (ع) را از رفتن به عراق بازدارد؛ اما موفق نشدند و حتی کار به مشاجره لفظی و درگیری با تازیانه انجامید که مقاومت یاران حضرت مانع موفقیت آن‌ها گردید.

      آن گروه گفتند: ای حسین! آیا تقوای الهی را پیشه نمی‌سازی و از جماعت بیرون رفته و بین امت را جدایی می‌افکنی؟

      امام در جواب آن‌ها این آیه را قرائت کرد: «لِی عَمَلِی وَ لَکمْ عَمَلُکمْ أَنتُم بَرِیونَ مِمَّآ أَعْمَلُ وَ أَنَا بَرِی ءٌ مِّمَّا تَعْمَلُونَ؛[۳۵] عمل من برای خودم و عمل شما از آن شما است. شما از آن‌چه من می‌کنم بیزارید و من نیز از اعمال شما بیزاری می‌جویم.»

      https://www.mashreghnews.ir/news/637715/%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%B9-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%AD%D8%B0%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%D8%AF

      17
      11
    10. البته حرف های آقای وزیر فقط در حد شعار است وگرنه جمهوری اسلامی ایران الان‌هم در غزه نمی جنگد و از افرادی هم‌که تاکنون ثبت نام کرده اند کسی به غزه نرفته است ( معلوم نیست آن ثبت نام به چه درد غزه می خورد) .
      رئیس جمهور آمریکا علنا اظهار می کند که از اسراییل دفاع می کند و تاکنون چند بار به اسراییل رفته . ولی مسئولین ما حتی جرات نمی کنند به غزه بروند . چه رسد به اینکه بخواهند بجنگند .

    11. کاملا معلوم سایت ایجاد شده ضد دین و اسلامه ، جمع کنید کاسه کوزتونو برنامه ای طراحی کردید که فقط به نظرهای ضد دین و اسلام وانسانیت امتیاز میده

    1. کشورهای غربی در راس اونها آمریکا اگه میتونست با ایران جنگ کنه یه ثانیه هم درنگ نمی‌کردند و صدها بهانه ریز و درشت درست میکردند تا با ایران جنگ کنه پس نه جرات دارند و نه انقدر احمق هستند که خود زنی کنند… جاوید ایران ما

      15
      24
    2. دوستان علت دشمنی اسرائیل با ایران چیه تا به حال از خودتون پرسیدید چرا کشورهای دیگه این نگرانی رو ندارن دلیلش فقط بر میگرده به دشمن تراشی خودمون ما همیشه پرچم آمریکا واسرائیل رو لگد مال میکنیم پرچم متعلق به ملت هاست ن دولت ها تصور کنید اگه در آمریکا پرچم ایران هم اینطور لگد مال بشه خوبه حرف آخر علت دشمنی اسرائیل با ایران عملکرد غلط خودمونه

      56
      19
    3. متاسفانه همین استدلال ها هست که باعث شده کشورای مسلمان تو سری خور باشن، اگه مقاومت و حزب الله نبودن تا الان به ما حمله کرده بودن، الان اسرایل تنها مشکلش، فاصله زیاد با ایرانه، اگه تو کشورای همسایه پایگاه داشته باشه که کارمون تمومه.

      16
      40
  2. جناب حجت‌الاسلام ، آنوقت دفاع از مظلومان چه می شود. آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف چه می شود. با این استدلال شما ما از اول اشتباهی انقلاب کردیم و اشتباهی با استکبار و استعمار سر شاخ شدیم. این را بدانید که هر وقت ترسیدید، بازی را باختید.

    276
    453
    1. آخه بدبختیه ما اینه که چون توی شرایطی نامطلوب هستیم اصحاب مملکتی هرکی نظریات و تفکراتی رو داره که تقریبا درست اما باهم در تضاد هست.بخاطر همین فهم راهکار درست کمی مشکل هست

      5
      1
    2. کشور ما رهبر داره. هر وقت اذن جهاد داد آماده ایم برای دفاع از مظلوم و شهادت. شهادت در راه انسانیت و آزادگی. چه در مرز چه فرا مرز.
      ضمنا این بیانات جناب شیخ بیشتر بوی ترس میده تا دلسوزی برای ملت و کشور.

      21
      43
    3. دفاع از مظلوم نمی‌تواند گزینشی باشد چرا از مسلمانان چین که تحت ظلم و نسل کشی هستند دفاعی از طرف ما صورت نمی گیرید؟

      41
      8
    4. خوب بفرما داوطلب شو برو چرا بی هردی امثال شما رو ما باید باجونمون بدیم درحالی که به ما ربطی ندارد دنبال مظلوم میگردی به سطل اشغال ها و کوچه خیابان هامون نگاه بنداز کم مظلوم نمی‌بینی چرا به فکر اونا نیستی

      45
      11
    5. دوست عزیز ایا میدانی هزینه جنگ را باید خود مردم عزیزبدهند.ازاول جنگ غزه دلار۵هزارتومن بالارفته.اقایون دلسوزمردم خودمون باشن نه اینکه همش فکر دفاع از یه کشور دیگه ای که نمیدونیم چه خبره اونجا

      99
      41
    6. من با هر اتفاقی که باعث بشه هزینه هایی که ایران بابت حماس و اینا میکنه قطع بشه موافقم. اون سر دنیا هر کس هم هرکسی رو به هر تعدادی که دوست داره بزنه بکشه یا برن همو ماچ کنن و آشتی کنن به من هیچ ربطی نداره.

      72
      29
    7. مرد حسابی از حمایت فقط خودن حلاوی فاتحه رو بلدی دشمن تو هر کاری که فکر می کنه می تونه رو بدون ترس داره انجام می ده بعد تو از ترس مثل بید به خودت می لرزی و میگی صلاح نیست؟
      لابد مردم کوفه هم صلاح نبود که از امام حسین دفاع کنن اگر تا چند روز دیگه کمک به غزه نرسه مردمش از تشنگی و گرسنگی می میرن و به وسیله بمب ها با خاک یکسان می شوند اگر دشمن با منطق را نمیاد همه رو با زور میشه آدم کرد باید شهر های اسراییل رو با خاک یکسان کرد تا نتواند به مردم فلسطین آسیب برساند

      28
      62
      1. وقتی همچین کشوری اینقدر ضعیفه نباید جنگو شروع میکرد ما خودمون تو بدترین وضعیت اقتصادی هستیم همین افغانستان داره مسخرمون میکنه

        35
        8
    8. سلام حاج ا قا
      از این خجالت میکشم ک اخوند اینارو میگه
      مرد خوب تو قلب داری من ن ب دین کار دارم ن ب نژاد
      ایا انسان نباید ب هم نوع خودش ک بهش ظلم ستم شده تا کشتار طایفه ای من تو وظیفه نداریم انسان باشم جون انسان بی گناه نجات بدیم
      باید بذاریم این شر این کفتارتک تکمونو ب تاریکی هدایتمون کنه وای بر تو این مرد خوب امیدوارم خدا از گناهات بذره اگه ی ذره ایمان داشته باشی

      13
      27
  3. شما بهتره حرف نزنی وای بر شما با این تفکر.
    شما یه بز دل هستی که وارد لباس روحانیت شدی
    شما اگه زمان امام حسین (ع)هم بودی و ندای هل من ناصر امام رو میشنیدی باز دلیل میاوردی ….

    284
    415
    1. اصلاح طلبان سرمایه ها و سربازان نیابتی اسرائیل در ایران.نظر شیخ در خصوص شلیک گلوله به همسر و تهمت پرستو به وی چیست؟!!!!

      150
      208
      1. تحلیلتان بس عجیب و پرتزویر بود
        اول که این داخل جنگیدن و خارج جنگیدن اصلش سخن شهیدحاج قاسم عزیز است نگفتید که عوام با تحلیل غلط شما همراهی کنند
        دوم اینکه چگونه بعد کشتار بیمارستان هنوز به جاه و مال تخت خود فکر می کنید که نکند جنگی شود و به خطر بیفتد ،
        سوم اگر جنگ سی و سه روز را به یاد داشته باشید پس نباید از خطر حمله به ایران واهمه داشت و ترسید
        چهارم ، صلحی که در آن یک طرف همیشه قربانی ایست می شود صلح ؟مردمی که هروز به دست سربازان با اعتراضی کوچک کشته می شدند صلح بود ؟!!
        آه از کوفیانی که داعیه آمدن امام زمان خود را دارند اما برای یاریش به مظلموم تمرین مظلومان جهان هم می ترسند کمک کنند

        37
        30
        1. اصلا معنی امنیت ملی رو میفهمی، در نظر گرفتن امنیت ملی یا دفاع از مردم دیگر کشور های مسلمان بدون در نظر گرفتن امنیت ملی!!! اولویت با کدام است؟ امیر عبدالهیان سیاست مدار است مثلاً ، باید به فکر امنیت ملی مردم ایران باشد، چیزی که برایش قسم خورده و دست روی قرآن گذاشته.

          17
          13
      2. توجیهات کسانیکه در کربلا امام رو تنها گذاشتند به مراتب بهتر بود
        جدا اینکه از مسائل استراتژیک فهم ناقصی دارید
        ایضا نگران نباشید لای پتو امنه ، حتی اگه دشمن داخل خاک مون بشه

        32
        31
    2. افرین دورسته همچین ادم های زمان امام حسین ع سکوت کردن و در زمانی که امام زمان بیاد همچین ادم های سکوت میکنن امام حسین ع گفته مقابله ظلم سکوت نکنید و حضرت علی ع گفته با کفر ودفاع از مظلوم بجنگید….

      13
      12
    3. با این بیان شما، صحبت آقای امیرعبدالهیان مطابق روایت امام علی علیه السلام است نه شما.

      8
      7
    4. شما جماعت اصلاح‌طلب روتون نمیشه،وگرنه به راحتی می‌گفتین حق با اسرائیل هست و غزه تجاوزگره…آمریکا و رژیم صهیونیستی و داعش به طور واضح میگن اصل کار ایران است و ما باید ایران رو نابود کنیم،بعد این اصلاح طلب ها شدن ماله کش صهیونیست ها،ننگ بر شما…

      14
      22
    5. بزدلی به این نیست که از عقلت استفاده کنی
      اتفاقا حرف حساب زده با سیاست پیش بریم بهتره تا فردا جنازه های پرپر سده رو خاک کنیم
      جوونای ما چهل سال پیش نرفتن زیر خاک که امروز خودمون باعث شیم امنیتمون از دست بره

      23
      5
    6. آقای احمدی زلف های پریشانت گویای همه چیز هست ، حتی اگر حرف ام نمیدی و فقط عکست را می دیدیم میتوانستیم قضاوت کنیم که چه در سر داری ، فقط لطف کن از قرآن کریم و سخنان مولایمان سوء استفاده نکن خود میدانی جایگاه تخریفگران کجاست.

      11
      15
    7. چرا برا پیدا کردن مظلوم از تلسکوپ استفاده میکنید ؟ با چشم غیرمسلح هم میشه جستجو کرد.

      45
      3
      1. اتفاقأ بر عکس رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت و مقاومت در بهترین حالت و با کمک کردن به آنها خودشان آزادی سرزمین شأن را رقم خواهند زد

        12
        6
    8. شما هم اگر زمان امام علی علیه السلام بودی حتما از خوارج می‌شدی . افراط بد عزیز دل برادر .

      27
      18
    9. شما که بزدل نیستی چرا از توی خونه‌ت و زیر پتوی گرمت پیام مینویسی؟ تشریف ببر مرد عمل باش

      44
      5
    10. چه میزان بی ادبی،کسی که پاسخ منطقی نداره،روی ب بی ادبی میاورد،مشخص می‌شود یکبار هم قرآن کریم نخواندی

      9
      6
    11. چیه دردت اومد،از حماقت ها ویاوه گویی هایتان.خجالت نمی کشی به لباس روحانیت و همچنین به مرجعیت مسلمانان توهین میکنی،لعنت خدا بر تو و امثال تو با تفکرات صهیونیستیتان،امثال شما دقیقا خود شیطانید که میخواهید دنیا رو به آتش بگشید.این گوی و این میدان.شماها تنها هستید

      20
      7
    12. امثال ده نمکی ها و … کدام گوری هستند در حالی که فقر و فحشا ۱۰۰ برابر شده ولی خبری از افشاگری در این مورد وجود ندارد
      بعدش هم اگر شما ها اندازه نخود غیرت داشتید اول از همه از مردم مظلوم کشورمان دفاع می کردید بعد سنگ دفاع از مظلومان فلسطین را به سینه می زدید.
      ضمنا کسانی اگر بخواهند بروند به جنگ غزه کسی جلویشان را نگرفته و نخواهد گرفت.

      48
      20
    1. خب دولت کنونی که فهم درستی از عمق استراتژیک داره چرا بجای مردم کشور خودش روی نیروهای نیابتی اعراب حساب باز کرده اعرابی که حتی حاضر نیستن خون های اهدایی ما شیعیان استفاده کنن همین حماس هر بار که بین ایران و عربستان قرار گرفت به سمت برادران عربشون رفتن و دقیقا مثل ی نیروی مزدوری عمل کردن هر کی پول بیشتری داد رفتن سمت اونا

      21
      6
    2. شما که داری زحمت بکش برو غزه جنگ رو دست بگیر و خلاص
      با یه مشت افراطی شدیم 85 میلیون

      41
      18
    3. متاسفم برای شما که هیچ فهمی از حقوق ملل ندارید
      احتمالا شما از ان دسته ی قمه کشان اراذل و اوباش هستین که انسانیت رو فدای معرکه گیری های سیاسی کردین
      یه کلام ختم کلام سیاست ناموس ندارد

      21
      3
  4. شیخ لا تخف،
    کسی شما رو نمیبره غزه
    ترس برادر مرگه،
    بلایی که بر سر غزه اومده بخاطر ترس از جهاد بوده

    182
    226
    1. بابا شما هم غزه برو نیستین.جنگ مال دلاورانی مثل همت بود که شعارنمیدادن عمل میکردن.شمامردجنگید؟نهاین تا میدون فلسطین میرید چهارتا شعار و والسلام.

      29
      12
    2. درود بر شما
      همون جمله ی رهبر کره ی شمالی که اخیراً به زبان عربی برای اعراب نوشته درمورد این شیخ ترسو هم صدق میکنه
      ” انتم جبناء یا عرب =شما بزدل هستید ای اعراب” .
      اگر دقت کنید تمام حکام کشورهای عربی با استدلال این شیخِ بی وجود ، باعث و بانی این مظلوم کشی توسط سگ هار صهیونیزم شدن .
      دوستمون درست میگه ، تو نترس شیخ ، انقدر شیر مرد هنوز توی این مملکت و بین مردم آزاده ی جهان هست که کسی به تو نگه برو جنگ ، اگر از ترس داری میمیری ، خواهشاً حرف نزن و شبهه ایجاد نکن ، مطمئن باش کسی نمیگه لالی ، حداقل اینجوری تیشه به ریشه ی حرّیت و ظلم ستیزی نمیزنی . درضمن اون لباس پیامبر رو از تنت در بیار که اصلاً زیبنده ی انسان های بزدل نیست .

      23
      27
    3. شما ابعاد رو نمی بینی فقط جلوی پات رو زورکی می بینی
      اخه مردم ایران چه گناهی کردن که باید تاوان یاوه گویی های شما و سران رو بدن
      تا کی ؟

      36
      12
  5. تفکر کثیف اصلاح طلبی غربگرا همین حرفه که امثال شما میزنن. یاسر عرفات سالها جنگ نکرد بعد فهمید نمیشه به صهیونیست ها و غربی و امریکا اعتماد کرد و فقط با اسلحه باید با اونها حرف زد.الان تو وامثال تو بدستور. اربابتان مشغول لجن پراکنی هستید

    167
    217
    1. اقا اینا نونشون از غرب و اسرائیل میاد اگه اسرائیل نباشه این اصلاح طلبا از گشنی میمیرن باید به اینا گفت
      لطفا شما خفه شو زر نزن….

      9
      17
    2. یک تجربه از کشور خودمان در مقابل روسیه تزاری:
      روحیه جنگ طلبی ایرانی ها بدون داشتن تجهیزات نظامی باعث شد دو سوم کشور را تسلیم روسیه نماییم یاسر عرفات هم این رو فهمید و نجنگید چه بسا اگر می جنگید کل فلسطین را تقدیم صهیونیست‌های جنایتکار می کرد و وضعیت الآن فلسطین هم نتیجه خیانت کشورهای به اصطلاح قیم فلسطین بود

      27
      11
    1. شمااگر درزمان حضرت علب علیه السلام بودی بنظرم جای ابوموسی اشعری احمق رو میتونستی پرکنی اخه نادان بحث مرز وملیت نیست بحث امت وعقیده س امروز فلسطین وفردا ایران ودیگرکشورهای اسلامی مورد هدفه تاریشه کن کردن کامل دین محمدی
      البته باوجود ابوموسی اشعری های زمان بعیدهم نیست کفار به اوج برسن

      10
      16
    2. چرا وقتی یک نفر حرف حق میزنه مورد هجوم سوپر انقلابی ها قرار می گیره کل جهان یک بار ایران را در جنگ ۸ ساله امتحان کرده و هیچ وقت کشوری جرات حمله به ایران را ندارد پس عاقل باشید و مشکلات هم وطنان خودمان را حل کنید که طبق گزارش مرکز آمار ۶۰ میلیون ایرانی زیر خط فقر زندگی می‌کنند

      18
      7
  6. اگه به خونه خود شما حمله شه بزنن زن و بچه هات رو بکشن بعد میگی همسایه نباید دخالت کنه این خونه منه
    دفاع از مظلوم واجبه بعدشم همین شما روشن فکرا کشور رو به این وضع کشیدید

    155
    193
    1. خوب پاشو برو چرا داوطلب نمیشی چیه انتظار داری ارتش هم باهات بفرستیم کشور رو از این هست بدار کنیم

      14
      4
    2. سلام وعرض ادب
      ن بگو اگه همسایتون دشمنت هم باشه وخونش آتیش بگیره ،بازهم نباید یه کم آب ببری واون آتیشو خاموش کنی،بابا سنگ دلی تاچقدر

      19
      8
    3. کاسه ی داغتر از آش شماها و امثال تان هستین
      شما ها کی میخواهین بفهمید که در اینجور مناقشات باید دیپلماسی میانجی رو پیش گرفت
      امروزه دوران لشکر کشی برای حمایت از
      فلان کشور منسوخ شده و این تفکر باعث اسیب دیدن کل مردم کشور حامی خواهد شد . فقط باید از طریق دیپلماسی و سازمانهای بین المللی پیش رفت .

      24
      16
  7. هیچ کس دوست ندارد جنگی رخ دهد ولی ما با دشمنی به نام گاو شاخ دار بی عقل مواجه هستیم که اگر در غزه الان به مقاصد شوم خود که همان اخراج مردم مظلوم غزه از آن منطقه به صحرای سینا برسد نوبت کشورهای مسلمان از جمله ایران سوریه و لبنان خواهد رسید .الان وقتشه که ملتهای مسلمان منطقه متحد شده و شر گاو شاخ دار را ازکشور فلسطین بکنیم.

    162
    152
    1. بله اگر کل کشورهای اسلامی برن جلو حرفی نیست ولی به غیر لبنان کسی کاری کرده؟؟

      4
      3
    2. ما حتی هم مرز نیستیم با اسرائیل خخخ اونجوری که کل خاورمیانه رو اول باید بگیره بعد تازه میرسه به ما خخخ

      8
      3
    3. ِـ پیامبر(صلى الله علیه وآله) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، کسى که این فریاد را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست). حدیث مشهور در کافی و وسایل الشیعه. البته کم و کیف و زمان کمک و سایر مصالح باید باید مورد توجه باشد وباید در این مورد تابع رهبر شایسته امان باشیم. اما بی تفاوتی و کمک نکردن با این آسمان ریسمان کردن ها درست نيست.

      19
      7
    4. اگه غزه فلان بشه فردا نوبت ایران یا کشور دیگه است!!!!! از اون حوابهای احمقانه….غزه به اندازه یکی از شهرستانهای تهران هم نیست اون موقع اون رو با ایران بزرگ مقایسه میکنی ،،،صدام با حمایت تمام غرب نتونست حتی یه وجب از خاک کشورمون رو جدا کنه،،،انقدر دنبال کشوندن ایران به جنگ اسرائیل و فلسطین نباشید…..

    1. این اقایون همونایی هستن که وقتی عباس میرزا پسرفتحعلی شاه درحالیکه جنگ باروس رابرده بودوتاتفلیس پیش رفته وخزانه مملکت خالی ووی نیازپشتیبانی اسلحه واذوقه گفتن بایدازنجف کسب تکلیف کنن تاپاسخ ازنجف برسدسپاه ایران شکست خوردمتاقزوین عقب نشینی کردواین اقایان برای عقب نشینی تاسرحدات فعلی یک میلیون وپانصدهزارتومان غرامت تاروس عقب بروندانهم ازمردم گرفته شدکاری که میشدازقبل انجام شودوسپاه ایران شکست نخورد،بریدتاریخ روبخونیددرموردکودتای علیه مصدق هم همین کوتاهی دیده شد

      13
    1. امثال شما هرگز جانتان فدای ایران نخواهد شد فقط می تونید فدای آمریکا و اسرائیل باشید.کسانی جانشان را فدای ایران میکنند که غزه و لبنان و عمق استراتژیک بودن کشورهای همسایه و مسلمان رو درک کردند نه بزدلهایی مثل شما

      7
      18
    2. من از اینهایی که می گویند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران خیلی خوشم میاد یه پسر عمویی دارم که همیشه در فضای مجازی همین شعار را میزنه اولا خیلی اهمیت نمی دادم ولی دیدم خیلی ایران ایران می کنه و شعار ایرانو پس میگیریم و از این قبیل شعارها در مطالبش می زنه . تنها یک بار برایش یک پیغام گذاشتم گفتم هشت سال جنگ بود و دشمن بخشی از ایران را اشغال کرده بود آیا یک روز هم برای این ایران به جبهه رفتی؟ یک قدم در راه کمک به نیروهای در حال جنگ کردی ؟ من که تو رو می شناسم رفته بودی زیر دامن مادرت قایم شده بودی و من و امثال من زندگی رو رها کردیم و رفتیم و دشمنو از خاک وطن بیرون کردیم و سوغات آنهم آثار شیمیایی تا آخر عمر شد و تو با کارهای احتکاری و غیره شدی ملاک خلاصه حالا دیگه در پیام هاش از این شعارها نمی ده.
      آقا و خانم ایران هم از همین جنس هستند فقط جلو کیبرد می تونند شعار بدن و جناب شفیعیان هم برحسب وظیفه یا خود با اسم مستعار این شعار را می نویسند و به اسم مخاطب پخش میکنند و یا این که بمحض دیدن پیامی از دست آنرا باز نشر می دهد. بقول ترک ها آما تا بحال ده ها پیامی که برچکش زده و دستشو رو کرده رو سانسور کرده

      18
      11
      1. اینها همونهایی هستند که سعی داشتند ایران را به جنگ طالبان بفرستند امروز هم سعی دارند ایران را به جنگ اسراییل بفرستند و فردا هم سعی خواتند کرد ایران را تشویق کنند با دیگری نثلا لا آذربایحان یا ترکیه یا تمارات یا امریکا و کانادا بکشانند نخیر ایران تازه از جنگ ۸ ساله فارغ شده است و تا دشمن به مرزهای ما حمله نکند ما با کسی جنگ نخواهیم کرد جنگ با داعش هم از طریق نیروهای هواخواه ایران و امت اسلامی بود و ایران نیرویی آنجا اعزام نکرده بود مگر تعدادی جان بر کف ایقارگر برای مستشاری

        9
        4
    3. هم غزه هم لبنان
      جانم فدای ایران

      بیشتر کسانی که شعار نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران سر می دهند جان که هیچ ریالی برای ایران خرج نمی کنند… تصورشون از ایران خودشون و شکم و ….

      17
      14
    4. کسانیکه صادقانه جانشون را فدای ایران کردند هم مدافع لبنان بودند و هم مدافع غزه مثل شهید سلیمانی و ..‌ اما امثال تو نه ایران براش مهمه نه مظلومان جهان بلکه فقط به فکر خدمت به آمریکا و وطن فروشی هستید

      6
      8
  8. چیه تمام بدنت لرزگرفته نترس شماها ک ب جنگ نمیرید بازماملت عزیزدرهرصحنه آماده ایم فقط منتظردستوررهبریم شماراحت باش بگیربخواب ؛این اسرائیل بایدروش کم شع بایدمحوشع من نمی‌دونم ازچیع این کشورمیترسن این جماعت عرب بی‌غیرت کشوری مثل امریکاازاون وردنیاپاشع بیادکمک اسرائیل اونوقت این کشورهای عرب شکم پرست درخواب خفتن وای وای برملتی ظلم بشه برهمسایه گرسنه اش ک اون دنیاجواب گوی آنان ملاحسین بایدباشع مانمیگیم جنگ ولی ظالمم نبایدرشدکنه دلم این چندمدت ب درداومدبچهای شمایه زمین نمیخورن شمانگران میشیدایناهم مثل فرزندان ماهستن والله کمک نشه ب ایناازهزاران گناه کبیره هم بالاتره

    149
    168
    1. حاج آقا
      شما آن زمان را با این زمان مقایسه می کنید. مثل ابوموسی اشعری حرف زدی

      5
      3
    2. اولا ” ؛ شما ملت نیستی ، یک نفر هستی که نظر خودت را می توانی بگویی ! کسی حق ندارد از زبان ملت صحبت کند .
      دوما ” ؛ اگر دنبال ظالم و ظلم می کردی ، کی به اطراف خودت و جوانان کشور نگاه کن ، اگر واقع بین – عادل و انسان باشی ، حتما ” پیدا می کنی .

      10
      1
    3. شما روحیه جهادی خوبی داری ها کاش از این روحیه برای مبارزه با ظلم توی کشور خودمون استفاده کنی.
      ما در مقامی نیستیم که بخواهیم ملتی را محو کنیم.این کار فقط و فقط به دست مهدی فاطمه سلام الله علیه صورت می‌پذیرد.

      13
      8
    4. مثل چی داری دروغ میگی برو لباس رزم بپوش اسلحه دستت بگیر برو فرودگاه امام .شعار نده بدبخت مقلطه گر .برو انشالا اسراییل میفرستت بهشت شماها و امثال شما فقط زورتون به چندتا بچه بی دفاع میرسه

      17
      8
    5. شما از طرف ملت حرف نزن فقط از طرف خودت بگو !! مگر منافع شما به خطر افتاده همیشه حرف حق تلخه برای یک عده تندرو بی مغز شما دلت به حال ملت مظلوم خودمان د سیستان کردستان کرمان خوزستان و جای جای ایران بسوزه که بدون امکانات اولیه دارند با بدبختی روزگار میگذرانند شما نمیخواد حافظ منافع اعراب تندرو مثل خودتان باشید !! اگه دفاع از آنها لازم باشه میبایست خود اعراب اقدام کنند دست از سر این ملت بردارید اینها ملت و فرزندان ما نیستند

      23
      12
    6. از جنبه های مختلف نقد دارید.
      ساده ترینش اینکه نترسید. قدرت نظامی ایران به قدری هست که اگر تنها نایبانش(گروه های مقاومت) تحت حمایت ایران تصمیم به حمله جدی بگیرند، زمان زیادی تا نابودی اسرائیل نخواهد ماند.
      آشنایی با قدرت پهبادی یمن دارید؟ موک های حزب الله را می شناسید؟

      10
      12
  9. به گاوگفتن حقیقت روتعریف کن راستیرودرستی چیه …گاو گفت شما یونجه ی مرادوسه برابرکنید راستی ودرستی همینه من چکاربه حقیقت دارم حالا انقلابیونی که تادیروزملت رواغفال می کردندودائم شعارمرگ براسرائیل می دادندراستی ودرستی این اقشاراینه که میگن ماغلط کردیم..هرچندمن به نوبه ی خودم مخالف دخالت ایران هستم ولی منظورم اینهاست که یک روزنعل می کنندویک روزهم بی دلیل نعل رومی کَنَند..امان ازسادگی ما

  10. هیچ عقل سلیمی طرفدار جنگ نیست .ولی وقتی دشمن، احمق و جنایتکار باشه و هدفش ضربه زدن به ما باشه وقتی با همسایه درگیر شد ما باید به همسایه کمک کنیم که جنگ به خانه ما کشیده نشه .اسرائیل دشمن همیشگی مابوده و اگر بتونه فلسطین رو نابود کنه مطمئنا به سراغ ما خواهد امد . از یه روحانی خیلی بعید بود اب به اسیاب اسرائیل بریزه . به چه قیمتی ابروی خودشو برده با این استدلالی که کرده ؟ خدا می داند .

    2
    6
  11. درواقع هدفش خیره…کم این ملت سختی کشیده کم جوان داده کم تحریم شدیم کم ماشین های روزدنیا روغزه ای سوارشدن وماآشغالها رو سوارشدیم حالا اگرایران واردجنگ بشه با این تحریم ها ودشمنی ها میدونی چه بلایی سرملت مامیاد بعدهمین غزه که بهانه ی همه ی دولت هاست فرداماروفراموش هم می کنه..همین از۲۰۰۰کیلومتری صدای مرگ گفتنمان بره بسه کافیه..بسه بابا بزاریددوروزهم این ملت احساساتی یک نفسی بگیرن ..زلزله هم کهدوبال شده خراسان روزی دوبار..بایدبه این هافکرکرد

    8
    1
  12. اقای که این حرفو میزنی پس دفاع از مظلوم چی میشه اصلا چشم هامون رو این جنایت ببندیم
    یادت رفت همین چند وقت پیش همین رئیس اسرائیل تو سازمان ملل ایران رو تهدید به حمل نظامی واتمی کرد
    اقای حیدری شما نونت از اسرائیل در میاد که اینجوری میگی مگه اقای حیدری نمیدونی این اسرائیل دشمن اسلام هست ومگه نمیدونی که این اسرائیل دشمن اول اسلام وامام زمان وشیعه هست…
    اقای حیدری من میتونم قسم بخورم که تو نونت از اسرائیل میاد …

    1
    7
  13. حرف شما صحیح است اصلا فلسطین اگه آزاد شد با برخوردی که من از چندتا فلسطینی دیدم اصلا درمورد ما اونجوری که ما فکرمیکنیم نیستن و خیلی نصبت به ما با تنفر حرف میزنن اونا اسطورشون صدام حسینه .

    8
    1
  14. شریح قاضی اگر الان زنده بود جلوی این مثلا تحلیل سر تعظیم فرود می آورد و جزو پامنبری های ثابت ایشون می شد.

    3
    2
  15. حاج آقا فرمایشات درست فرمودند مردم غزه مسلمان هستند چرا ما بریم جنگ .عربهای گردن کلفت چکار کنند مردم غزه هم مثل آنها فردا وضعشان بهتر شد مارا آدم حساب نمی کنند شنیدن کشته شدن انسانها برای هیچ کس خوشایند نیست ولی نباید جو گیر شویم اگه مسنله دفاع از مسلمانان است خود مردم ایران نیازهای زیادی دارند که باید رسیدگی شود هر کی حرف راست می گوید یا با آمریکا رابطه دارد یا ترسو است

    8
    2
  16. خب اینم به جور دفاع از ظالم و قاتل هست…..نتیجه این رفتار جز کمک به عنسراییل در جنایاتشه؟ نه جناب حجت ……، مرزهای انقلاب ایران محدود به خاک ایران نیست، تا قلب عنریکا رفتیم جلو…حالا شما خوشت نمیاد یه بحث دیگه ست. ولی جلو چشم شماها عنسراییل رو سلاخی میکنیم، بشین نگاه کن ، نگاه کن ببین سر احمق های که سال گذشته غلط اضافی مردن ، چه بلایی میاریم، ببین و لذت ببر …سال گذشته خواستن در ایران قتل عام میلیونی راه بندازن، حالا خودشون قتل عام میشن….بشین و ببین و لذت ببر.

    2
    5
  17. به والله دیگه نمیشه خودمون رو گول بزنیم و این جماعت رو نادان فرض کنیم استدلال های اشعری گونه این جماعت در عصر اطلاعات قابل باور نیست ، اینها دقیقا تمام کارهاشون با منافع ملی در تضاد است دوبار میخواستند ایران رو وارد جنگ بی انتها با طالبان بکنند که به جنگ مذهبی کشیده بشه و حالا چشمهای کورشون رو فقط به قاب تصویر رسانه های آمریکایی دوختن که بایدن آمده برای حمایت بی چون و چرا از اسرائیل، کر هستند و صدای کارشناس های آمریکایی رو که دارن به دولتشون هشدار میدن دقیقا با این لفظ که توانایی مقابله با حزب‌الله را هم ندارند چه رسد به سر شاخ شدن با غول نود میلیونی ایران ، از کارشناس آمریکایی پرسیدن که پس ناوهای آمریکا برای چی رفتند گفت اونها دقیقا مواظبند زیاد از حد به ساحل اسرائیل نزدیک نشن و در برد موشک‌های مقاومت قرار نگیرند ، در ضمن اگر رهبری در مورد دخالت ایران به اون شکل فرمودند دقیقا پیامی بود که در مواقع ترور های سالهای پیش اسرائیل صادر می‌کرد و تمام دنیا میدونست که کار اسرائیل هست رهبری هم با ادبیات خودشون جوابشون رو داد ولی این بابا دوزاریش نیفتاده ، پیام بعدی ایشون هم این بود که اگه ادامه بدین هیچکس نمیتونه جلوی محور مقاومت رو بگیره ، به نظر حضرات واقعیت اینه یا تماماً گوش به فرمان فرمانده هستند
    اگر فلسطین تا الان آزاد نشده چون فرمانده نداشته ، رهبراشون هم مثل این بابا عمله آمریکا بودن خدا رو شکر رهبری مثل سید علی نصیب ایران کرده که محافظ ایران در برابر صهیونیست خارجی و داخلی

    4
    6
  18. جانت فدای ایران ؟ اولا چیزی رو که در حد تو نیست نگو امثال تو با یه پخ شلوارشون خیس میکنند مستندش هم تو آشوب های پارسال هست ، دوما چرا اربابت نمیگه نه اسرائیل نه اوکراین پولم فدای یو اس

    2
    4
  19. متاسفانه تاریخ تکرار میشه ، مولا علی هم هر موقع دستور قیام میداد عده ای بی عقل ساز صلح میزدند و همین طور خون به دل ایشان کردن
    ولی کور خوندید مردان سرزمین پارس با تربیت خمینی و هدایت حسینی دل امام زمان رو شاد خواهند کرد ، ما دیگه میدون رو دست ابوموسی اشعری نخواهیم داد، اگر ساکت نشستیم گوش به فرمان رهبریم اشاره کند بدون مکس وارد دریای آتش میشیم و استدلال دوزاری امثال این بابا تاثیری در اراده ما نداره

    2
    6
  20. من کاری با سیاسی کاران ندارم ولی به عنوان یک مسلمان و آزاده مرد از شما سوال می کنم که آیا رواست که مسلمانان در غزه مورد وحشتناک ترین حملات و جنایات رژیم منفور قرار بگیرند و ما بی تفاوت و به بهانه ترس از گسترش جنگ خاموش باشیم ؟!!! آیا رواست که آمریکای جنایتکار آشکارا و عملا از رژیم غاصب حمایت مالی و تسلیحاتی بکند و بطور رسمی اعلام کند که در کنار اسرائیل هستیم ولی ما از ترس حمله اسرائیل و آمریکا خاموش باشیم ؟!! به فرض هم پای ما هم به معرکه نبرد با کوک کش ها کشیده شود چه می شود ؟!!! امام حسین (ع) با این که می دانست نتیجه جنگ با دشمنان چه می شود از جوانان خودش هم دست کشید. و بهترین جوان خودش را به میدان نبرد نابرابر فرستاد اون وقت شما از جنگ و نتیجه ویرانگر آن هراس دارید ؟!!! به خدا این چند روز زندگی دنیا ارزش دیدن پر پر شدن بچه مسلمانها توسط جنایت کار ترین و خبیث ترین حکومت یعنی اسرائیل را ندارد . حالا شما سیاسیون همان کار را بکنید که در مورد انتقام سردار سلیمانی کردید . اوف بر شما!!!

    3
    5
  21. آقایان مگه حرف بدی زده میگه باید آتش بس بشه و جنگ تموم بشه چون جنگ خوب نیست .خودتون که دارید میبینید که این جنگ چقد کودک زن وبچه شهید شدن .الان بهترین کمک به فلسطین اینه که نگذاریم از این بیشتر آواره شن اونم فقط با آتش بس و پایان دادن به این جنگ.

    7
    1
  22. با منطق این آقای معمم و عدم کمکهای ایران به محور مقاومت بی شک مرزهای اسرائیل، الان تا حوالی ایران گسترده شده بود. من نمیگم بر طبل جنگ بکوبیم اما منطق این بنده خدا بسیار منفعلانه و از سر ترسه که منجر به جری تر شدن این غده سرطانی میشه. اسرائیل وحشی با این حرفهای شیک امثال این آقا متوقف نمیشه و زبان زور رو بهتر میفهمه.

    2
    5
  23. شما بر اساس مبنای غلط تحلیل میکنید پیغمبر فرمودند سامری امت موسی می‌گفت لا مساس یعنی به من دست نزنید سامری امت میگه لا حرب جنگ نه چقدر در قرآن خداوند مدح مجاهدین رو فرمود و فرمود مجاهدین اعلام میکنن هذا ما وعدنا الله و رسوله بر اساس دنیا نگاه کردید نه بر اساس قرآن میشه بفرمایید نیل تا فرات یعنی چه میشه بفرمایید جشن پوریم یعنی چه میشه بفرمایید این حرامی ها چرا در این جشن خون می‌خورند چند بار رهبری فرمودند اینها با ایرانی قدرتمند مشکل دارند نفهمیده و نسنجیده اگر بر اثر نفاق درونی نباشد سخن راندید جناب یه فکری بر حال ایمان سست خود کنید که فصل نزدیک ظهور فصل ریزشهاست و وای به حال کسی که در این فصل ریزش کند و خوشا به حال اونی که خدا دستش را بگیرد اللهم عجل لولیک فرج و مراجعه مداوم به قرآن درمان قلب بیمارست یا علی

    2
    3
  24. البته خون آشام های جهان می خواهند در عالم جنگ باشد ، اما این تصمیمات بر عهده ی رهبر عظیم الشان و عالی تدبیر هست و هرچه ایشان تکلیف فرمایند باید اطاعت شود و ما مطیع امر ایشان .
    از مرگ در راه خدا هم نباید ترسید .

    3
    4
  25. نظر هردونفرتون صحیح هست ولی بایداینوقبول کنیم که هرچندماباایمان وقوی هستیم تاحدی که درتوانمون باشه باید کمک ملت مظلوم فلسطین باشیم ولی ورود ایران بتنهایی دراین جنگ که درمقابل اکثریت چه عرض کنم کل کشورها بجزتکوتوکی اونم نیمه جان خواهد بوداگه عقلایی عمل کنیم بصلاح نیست مگر آنکه فوقهاحکم جهاد بدهند که تکلیف شود وما هم عمل کنیم وبدون درنظرگرفتن امکاناتمان انبوه حامیان رژیم غاصب رویم بجنگیم فقط به جهت تکلیف وشهادت….. گوشت جان بی ارزش ما درمقابل موشک‌های چند تنی هدیه آمریکا وکشورهای اروپایی توکلت علی اا..

    1
    2
  26. شما ترسوها8سال قبل مملکت رو با دروغ پردازیاتون به فنا دادید همه چی دادید هیچی نگرفتید حتی اطلاعات محرمانه کشور روکف دست دشمن گذاشتیدخودتونم به امریکا فروختید چی گرفتید؟

    2
    4
  27. با این تحلیل مشخص شد که یا از بینش سیاسی بسیارپایینی برخورداری و یا فردی مغرض هستی ازاین دوحالت خارج نیست

    2
    2
  28. پیش از پاسخ های مستدل و منطقی ، ابتدا باید از ایشان بپرسیم ، ملاک وشاخص شما در قضاوت در مورد انتخاب مسیر در دوراهی های مهم و تعیین کننده چیست ؟ در داستان ورود بخاک عراق هم دو نظریه مطرح شد که یکی از آنها همین نظر جنابعالی بود اما بلاخره اکثریت مجاهدین در معرکه و فرماندهان شجاع و مخلص و یاران حضرت امام و مهمتر از همه آنها خود حضرت امام ره که مظهر حکمت و عزت و خردورزی بود، کدام گزینه را انتخاب کردند؟ و سالها بعد وامروز آیا همه عقلا نگفته اند که اگر صدام و ماشین جنگی او را دنبال نکرده بودیم و فریب صلح طلبی او حامیانش را خورده بودیم به همان سرنوشت مرحوم یاسر عرفات و ذلت چند دهه ای و از دست دادن بیشتر خاک فلسطین و … دچار می شدیم !
    چرا صراحتا نمی فرمایید به ولایت فقیه و تعیین خط مشی اصلی او در مواضع با دشمن که قانون اساسی هم همین را گفته اعتقاد ندارید ؟ نوشته جنابعالی پر از خطا و مغالطه است که به هرموردی باید پاسخ طولانی داد اما مختصرا عرض می شود :
    ۱. انتخاب عدم باور و پذیرش صلح خواهی صدام بعد از آزاد سازی خرمشهر، توسط امام ره و مسوولین نظامی و سیاسی کشور ، از حکیمانه ترین مواضع نظام و انقلاب بود و نهایتا تعقیب متجاوز و فراهم کردن مقدمات سقوط او مارا به پیروزی در دفاع مقدس رساند (مگر اینکه جنابعالی معتقد باشید در دفاع مقدس ما شکست خوردیم !!!)
    ۲ . آمریکا و سران سه گانه اروپایی همراه او هم همین نظر شما را دارند و میگویند ایران ورود و جانبداری نکند تا ما علنا ورود کنیم و از اسرائیل با همه توانایی هایمان پشتیبانی کنیم و ملت فلسطین را نابود کنیم و بجای اسرائیل ، فلسطین را از صفحه روزگار محو کنیم .
    ۳ . همان رهبر خرد ورزی که در ماجرای کمک خواهی صدام از ایران، برای ورود به جنگ با آمریکا پس از تجاوزش به کویت و همراهی با حزب بعث عراق ، ودر خواست تعدادی از نمایندگان تند روی مجلس برای همین کار ، با شجاعت و صراحت فرمودند ما در این جنگ اعلام بی طرفی می کنیم ،
    در ماجرای فتنه بسیار خطرناک داعش ورود کردند و سپاه قدس را به فرماندهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی روانه متن معرکه جنگ کردند و با تقدیم شهدای حرم و حمایت صریح و علنی از جبهه مقاومت ، چشم فتنه را از حدقه در آوردند و هزینه چند ده میلیاردی آمریکا و آبرو حیثیت او را بر باد دادند و پس از ترور شهید سلیمانی به دست آمریکا ، صراحتا فرمودند انتقام خواهیم گرفت بعد با دستور شجاعانه و حکیمانه ایشان ، مهمترین پایگاه ابر قدرت آمریکا در خاور میانه (عین الاسد) را باخاک یکسان کردند وتهدید هدف قرار دادن ۵۲ نقطه ایران توسط ارتش ترامپ را ، به هیچ پنداشتند ودر عمل آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و ..‌‌.
    و در زمانی دیگر فرمودند ماز هر حرکت و اقدامی که در جهت از بین بردن اسرائیل باشد صراحتا با همه امکانات و … حمایت می کنیم و از گفتن آن هن هیج ابایی نداریم .
    داعش با اسرائیل هردو جنگ طلبان نیابتی آمریکاهستند .
    ۳ . بلاخره نفرمودید در حوادث مهم در نظام جمهوری اسلانی ایران ، رهبری حکیم و دور اندیش و مشورت پذیر ، تصمیم میگیرد یا به قول شما جاهلان تند رو ؟
    ۴ . بهتر از جنابعالی در مورد ماهیت اسرائیل و اهداف خطرناک صهیونیست ها که در نوشته ها و مواضع صریح آنه بیان شده و تاریخ چند دهه رفتار آنها و سازش یاسرعرفات و .‌‌.. قدری مطالعه بفرمایید تا متوجه شوید تاریخ اثبات کرده که دفاع البته هزینه دارد اما سازش هم هزینه دارد و هزینه سازش به مراتب از هزینه دفاع بیشتر است .
    ۴ . تطبیق آیه ۱۸ سوره قصص باین مباحث ، نشان از عدم آشنایی جنابعالی با محتوای این آیات و تفسیر مفسرین ، دارد و مقایسه مع الفارق است .
    ۵ . یکی از راههای صحت سنجی هر تحلیلی اینست که ببینیم دشمنان ما بااین تحلیل موافق اند و آن را می پسندند یا مخالف آن هستند . انصافا با توجه به مواضع گذشته و اخیر آنها، خودتان قضاوت کنید .

    5
    5
  29. بله ارسال نظر قبلی تکرار شد چون عیلرغم ادعای آزاد اندیشی مدعیان اصلاح طلبی تان ، آنرا در نظرات ارسال شده خوانندگان، نیاوردید . چقدر شجاع و آزاد اندیش و طرفدار آزادی اندیشه و … هستید !!!
    بله حرف حق تلخه ، البته حقیقت تلخ نیست بلکه برای ذائقه مخافان حقیقت ، حقیقت البته تلخ است .
    اگر غیر از این است نظر بنده را در همین نظرات منعکس کنید .

  30. بله نه غزه نه لبنان جانت فدای اربابان کودک کش اسرائیل و آمریکا ،
    مطمئنا اگه بحث دفاع از وطن و ایران بشه شما ترسوهای بزدل یا زیر پتو هستی یا میری اونور آب جهت نوکری و کاسه لیسی اربابانت.

    2
    1
  31. امثال جنابعالی نگران نباشید جنگ هم بشود جای فرار برایتان فراوان است و بهتر است این تحلیل های کودکانه را هم در جلسات هم تیمی های خودتان مطرح کنید تا دیگران بگویند احسنت احسنت

    4
    1
  32. واقعا تاسف آور هستید شما اصلاح طلبها همیشه سعی کردید دشمنان را قویتر نشان بدهید هشت دفاع مقدس هیچ سربازی وهیچ رزمنده ای ترسی از ورود وجنگیدن درخاک را نداشت این گروه هاشمی رفسنجانی بود که همه چی جنگ را قطع کردن وقتی جنگ بودجه ای نداشته باشد برای خرید مهمات سرباز درخاک عراق با دست خالی نمی توانست بجنگد استدلال خودت بذار درکوزه آبش بخور شما اصلاح طلبها روی قاجار را سفید کردید با ظلمی که به ملت و کشور ایران کردید

    2
    2
  33. دوست عزیز شماچرا این همه جنایت وکمک علنی غرب وامریکا واین همه کشتاروظلم رانمیبینی چرا جنایتکاران ازادندهرغلطی انجام دهند وفقط ماهم مثل تماشاچی وبی خاصیت فقط نظاره ومحکوم کنینیم پس چه فرقی بادیگران وهمدستان ظالم وجباران دنیاپرست داریمخودت رو جای اون مظلومان بگذارواقعا همینومیگی؟!!اگرجنگ برما ضررداره برانها صدبرابرضررش بیشتره اشتباه نشه امروزایران دستبسته ویا خوفی نداره بلکه برعکس خیلی بااقتداروقدرت هستش وشکرخدا انها برای مایک سیبل محسوب میشن اگرخطری باشه صدبرابرش برای اونهاهم هست وخودشون هم خوب میدونن وگرنه لحظه ای درنگ نمیکردندتفکرحقیرانه وباخوف باتوجیه غلط حقارت میاره شکرخداانقدرقدرتش هست که دربرابراین ظالمان جنایتکارایستادونابودشان کردکه شماازان بیخبریدیه جایی یه شیری بایدیکباربرای همیشه کارراتمام کندوشماتعلل کنیدانهاهرگزتعلل نخواهندکرداثبات شده

    3
    1
  34. شجاعت و آزاد اندیشی و … شما رادیدیم
    بله حرف همان است ، حقیقت و بیان آن برای شما ، همیشه تلخ بوده .
    چی شد نظر بنده رو گذاشتید و بعد از لحظاتی برداشتید .! کی به شنا دستور داد حذف کنید ؟ در نظر بنده توهین و… هم که نبود .
    برای دیگران این برخورد ناشی از ضعف منطقتان را حتما خواهم گفت .

  35. سلام
    حیف که این لباس تن شماست
    تا بتونی هر زری بزنی
    مردک تو دوست داری در لحاف بمیری خب برو بمیر
    این مردم با همه وجود میخوان جانشان را نثار راه عشق کنند
    مثل شماهایی مایه ننگ این انقلاب و کشور هستید
    ما مرگ در میدان نبرد با اعیادی شیطان را آرزو میکنیم

    2
    4
  36. حاجی شما نترس از جنگ شما کلی خونه و ویلا دارید تو کشورای اروپایی…
    این ما جوونای بیکار سر خیابوناییم که برا ناموسمون خاکمون وطنمون خون میدیم…
    تو به فکر ثروتت باش هه…

  37. آنهایی که بر طبل جنگ میکوبند یا سودی برایشان خواهد داشت یا اینکه نادان تشریف دارند فرض کنید ما امروز با اسرائیل وارد جنگ شدیم آیا توان نابودی کامل اسرائیل ، امریکا و سایر متحدانش را داریم؟ آیا سود و زیان این جنگ را حساب کرده اید؟ چند ده میلیون نفر باید بمیرند تا چند میلیون فلسطینی به فرض محال به خاکشان برسند؟ چند ده میلیون نفر یهودی و مسیحی باید کشته شوند تا راه هموار شود بر فلسطینیان، ظاهرا عده ای ذات وجودیشان باید در جنگ تعریف شود هر چند که همانهایی که اکنون کامنت دفاع از جنگ و اعزام به غزه میگذارند در صورت وقوع جنگ یا خادم پشت جبهه خواهند بود یا در اولین فرصت به کاخهای خود در سوئیس و امریکای جنوبی نقل مکان خواهند کرد و جنگ میماند و فرزندان فقرا( التماس تفکر)

    3
    2
  38. من یک اصلاح طلب بودم الان هم اصولگرا نیستم اما دیگه با این انحراف در تفکر اصلاح طلبی هرگز خودم را اصلاح طلب نمی توانم قلمداد کنم.
    ما جنگ طلب نیستیم اما اگر رهبری صلاح بدانند مثل نوجوانی دوباره پا در رکاب خواهیم شد..
    ضمنا حضرت شیخ علت سستی در دفاع مقدس بی انگیزگی آقایانی بود که به جای جبهه ها به فکر جنگ سیاسی و رقابت با رقبای سیاسی جهت فتح کرسی های قدرت در مجلس،و غیره بودند و همچنین مدیران ترسویی که حرف امام را زمین گذاشتند

    2
    2
  39. به نظرم رهبری به اوضاع مسلط هستند.اسرائیل باید از بین برود.اما نه با هزینه فقط ایران.بلکه مشارکت همه کشورهای منطقه.بعد از اینکه اسرائیل از بین رفت.بیشتر از ایران ،کشورهای منطقه کیفش را می برند.همه مردم منطقه میخواهند اسرائیل از بین برود اما دولت ها نمی خواهند یا بهتر است بگوییم می ترسند پا پیش بگذارند.مصر کلی جنگید اما تنها ماند.ایران نباید تنها بماند در این قضیه.

    2
    1
  40. توکه از حرف مولا داری برعکس برداشت میکنی، پس نظرت راجب اون جمله مولا چیه که هر مسلمانی حتی به گوشش برسه داره ظلم میشه به هر زنی مرگ براش بهتر تا زندکی !!؟؟ نظرت راجب اون چیه!!! و اینکه منظوره تو این هنوز کلییت اسلام به خطر نیوفتاده که کسی بخاد اعلام جهاد کنه!!! ماهم داوطلب هستیم و‌کاری اصلا فعلا به جهادم نداریم،، امسال شما همونایی هستید که تو بانک ها هم ربا گرفتن حتی از روی قران تشخیص میدید و سکوت کردید،، یا حتی به مال وقفی هم رحم نمیکنید،
    درود بر سردار دل و‌سربازانش و فرماندش

    2
    3
  41. ما باید به جنگ با اسراییل برویم جانم فدای آقا.جنگ.جنگ.جنگ.بریم برای کشتار وتجاوز

    6
    19
    1. رک بگم اخمق به تمام معنا تو هستی
      ایا به عواقب این حرفت که گریبانگیر کل مردم ایران خواهد شد فک کردی؟

      6
      3
  42. خداوکیلی شرم نمی کنید لباس پیغمبر رو پوشیدید بعد تفکرتون اینه. پیامبر فرموده: هر کس صدای کمک غیرمسلمانی رو بشنود و به او یاری نرساند مسلمان نیست. غیر مسلمان!!!! بابا بسه شما اصلاح طلبا حبا کنید. همین شما پذیرش قطعنامه رو به امام تحمیل کردید. خدا شر شما رو از سر ملت حماسی و جهادی ایران کم کنه ان شاءالله.

  43. باید از جناب حیدری پرسید آیا اسرائیل را به رسمیت میشناسد یا نه؟
    اگر نمی‌شناسد پس چرا ورود ایران به خاک فلسطین را با ورود ایران به خاک عراق در زمان دفاع مقدس تشبیه می کند؟ آیا اگر وارد خاک فلسطین شویم باید رضایت مردم فلسطین را بگیریم یا رضایت اسرائیل را؟
    در ثانی با اینکه میدانم آقای حیدری میداند که برای کمک به همسایه ای که مورد تجاوز قرار گرفته لحظه ای درنگ نباید کرد ولی حالا چرا اینجا جور دیگر نظر میدهد برایم جای سوال است!!

    2
    1
  44. ایکاش بجای امیرعبدالهیان کم خرد آدمایی با این منطق و استدلال د. راس امور بودن

    17
    16
    1. متاسفانه این گوشه و کنایه زدن ها در غالب استدلال، خودش یک نوع اغواگری است.
      هر عقل سلیمی و درک فهیمی تایید می کند که برای دفاع از ارزشها و آرمانها و باورها و اعتقادات مرز و سرزمین معنا ندارد.
      مگر دین و مذهب مرز می شناسد که برای دفاع در برابر جنایت کاران توصیه به رعایت مرز بندیها می شود.
      واقعا شرم باد بر بزدلان و ترسوهایی مثل این نویسنده که پشت القاب و عناوین به ظاهر دینی پنهان می شوند و اراجیف به هم می بافند.

      8
      8
      1. جنگ‌شد شما و دوستانتون تشریف ببرید به شهادت برسید بر بال فرشتگان بنشینید برید ملکوت.از مردم که سالهاست برای خرید گوشت و مرغ خون دل میخورن نسخه نپیچید لطفا.ما هشت سال درگیر جنگ بودیم کلی جوانهامون رو مثل گلبرگ پر پر بردیم خاک کردیم اینبار نوبت شماس خودتون برید لطفا.مرسی

        6
        4
  45. همیشه اصلاح طلبا برا خوشآمد افکارعمومی وفریب آنها تحلیلهایی ضد امنیتی میکنند درحالیکه این مباحث تخصصیست یک مثال ساده اگر در مقابل یک سگ قرارگرفتی وفرار کردی اون سگ هارترمیشه ولی یک سنگو برداری سگه فرار می‌کنه اینجا سگ اسراییل وآمریکاست باید بهشون حمله کرد تاهارترنشند

    10
    6
  46. دفاع از مظلوم یک اصل هست. با استدلال تو هر جنایتی تو دنیا شد باید نشست ونگاه کرد. بهش حجت اسلام هم میگن….

    4
    3
  47. به نظرم همه شما راست میگین ولی نگران نباشید تمام بچه و نوه و نبیره بزرگواران از تمام کشورهای غربی با شلوارک قراره از اونطرف به اسراییل حمله کنن و کار را تمام کنن

    8
    3
  48. اولا اگر قراره به آزادی بیت المقدس باشد و جنگ ادامه پیدا کند بهتر است از آن که سکوت کنیم دوما دامنه جنگ فلسطین می تواند دامنه ی جنگ جهانی باشد فلذا امت اسلام آماده جهاد باشد سوما جهاد در راه خدا و مظلومیت حق است لطفا دهان خود را با این الفاظ نجس نکنید

    2
    2
  49. نه اینکه اصولگراها برای فلسطینی ها شق القمرکردن؛ازوقتی من یادمه میخواید اسرائیل رو ازبین ببرید،الان هم زن و بچه فلسطینی رو دارن تارومارمیکنن فقط دارید شعارمیدید وبه هموطن های خودتون توهین میکنید ،من ازهردوگروه چپ وراست درایران متنفرم،اما شما جنان باددرگلو میندازید که انگار طاهرو معصوم هستید،منهم موافق حذف اسرائیل هستم ،اما مخالف این هستم بشینی توخونه وتاخرخره بخوری وبخوابی ،بیدارکه شدی عربده توخالی بکشی ؛اگه تصمیم به رفتن دارید بسم الله ،منتظر دستور کدوم ارباب بیگانه هستید؟الان وقتشه

    3
    1
  50. اول اینکه خود سران اسرائیل گفتند بعد از غزه نوبت حزب الله و ایران و… است، ثانیا در دفاع مقدس هم صدام نه تنها عهد نامه الجزایر را که جلو دوربین پاره کرد نپذیرفته بود و نه کاملا عقب نشینی کرده بود و اگر آتش بس بدون قبول عهد نامه بود یک آتش زیر خاکستر بود چون اگه صدام مطمئن بود که برای تنبیه متجاوز داخل عراق نمی شویم دوباره با تقویت و تمرکز نیرو حمله می‌کرد مثل حمله به حتی همدستش کویت،
    ضمنا این مملکت فرمانده کل قوایی دارد که دشمنان اذعان به ذکاوت سیاسی نظامیش دارند، لطفا شما با دادن پالس ترس، دشمنان را گساخ نکنید، بقول معروف :
    آماده جنگ باش اگر طالب صلحی.

    3
    2
  51. واقعا احسنت
    برکسانی که چرندیات این شیران دل گربه برنمیتابند،انهادرخونن واین اقاوامثالهوم چه چرندیاتی برمیتابند،مانندبحران فلان راه حل نظامی ندارد،بگونادان اگرراه حل نظامی نداردپس توسوریه چه غلطی میکردیم

    2
    1
  52. تمام این خرابیهای غزه با پول نفت خام صادراتی ایران بنحو احسن ساخته خواهد شد و ده برابر هم امکانات عمومی آنها افزایش خواهد یافت (همانطور که جنوب بیروت با دلارهای ایران ساخته شد) منتها بقیمت زیر خط فقر رفتن تمام ملت ایران ونابودی عمران و آبادی ایران تمام خواهد شد.
    هزینه خرابیهای این جنگها در کشورهای منطقه از گلوی مردم ایران بیرون کشیده خواهد شد و آسیبهای روحی و جسمی و روانی آن به مردم ایران وارد خواهد گردید.درست مثل اینکه آن جنگ در ایران دارد تخریب می کند.

    10
    7
  53. با این استدلال اگر امام زمان هم حضور شریفشان آشکار بشه و دستور جهاد بدن شما ها و همفکران تک چشمتون جلوی حرف امام زمان ایستادگی میکنید.تاریخ در حال تکرار شدن هست و شما با اهل کوفه زمان شهید کربلا هیچ تفاوتی ندارید ولی با این تفاوت که یارهای امام زمان دیگه ۷۲تن نیست.مانع اصلی حضور امام زمان شما هستید.

    8
    4
  54. قبل از مجهز شدن به بمب اتم ورود مستقیم ایران به جنگ با اسراییل که مساویه با جنگ با آمریکا؛حماقت محض ویک نوع خودکشیه.البته امروز باید اعتماد به نفس اسراییل شکسته بشه تا فکر حمله به ایران و تجزیه ی کشورمون برای همیشه از کله ش بیرون بره.

    5
    2
  55. بسیار عالی
    حرف و نظر اکثریت مردم ایران هم همین است البته اگه توجه و شنیده شود

    2
    4
  56. حاج آقا با همین دیدگاه هاتون 8 سال کشور رو به فنا دادید,انشالله که حق رو فدای تعصبات حزبی نکردید

    7
    1
  57. بسیار ضعیف یافتم این را
    استدلال اول چنین بود که چون آمریکا و … چنین دلیلی می‌آورد اشتباه است؟ بطلان آن که فکر می‌کنم واضح است اگر صحیح باشد پس چون آمریکا موافق حضور ایران در جنگ نیست پس ایران باید در جنگ شرکت کند

    در مورد استدلال دوم اکثر افراد نه برای ملیت و ایران می‌جنگیدند بلکه برای اسلام شاید جالب باشد که بدانید درصد درخواست اعزام برای دفاع از حرم بیش از درصد حضور نیروهای نظامی و مردمی حاضر-شاید فقط افراد مربوط به جنگ محسوب شده بودند- در مناطق جنگی ۵۸-۶۷ می‌باشد آن‌طور که شنیده‌ام پس به نظرم نمی‌آید صحیح باشد

  58. من دیگه به تمام حرفهاوگفتاروکرداراینهاشک دارم،توجنگ هم بجزطلبه های که به دنیابندنبودن کسی دیگری ازاینهانبودکه حالاافتخارات جنگ رومیخوان بپای خودشون بنویسن

    7
    1
  59. البته در موضوع دفاع از فلسطین و غزه باید تمام مسلمین جهان و کشورهای مسلمان متحد باشند و کشورهای مسلمانی مثل پاکستان و عربستان سعودی و ترکیه واقعا کوتاه اند و بدانند که مردم دنیا دارنند آنها را رصد می کنند

    4
    1
  60. خداراسپاس ازلطف وعنایتش تاچهره کریح این زعمای قوم که بدروغ خودراحامی مردم ظلم ستیزقرارداده بودن عیان شدتابدانیم اینان هم دست کمی ازشاه اردن،سیس،امیرامارات،،،،،،،،ندارن

  61. من نمیدونم درست شنیدم از اول که حماس جنگ را شروع کرده یانه. اخه جنگ رو فلسطین شروع کرد. بعد اسراعیل همه جا غزه را داغون کرد.خوب دفاع کرده اما اسراعیل دفاعش اینجوریه وحشیانه دفاع میکنه. مردم بیچاره تلف میشن وای بربچه ها. قربونی شدن برا هیچی. بعدشم اینکه حالا نه که داعش تا تو مجلسمونم نرفت وتا حرممون نرفت. البته مردم ازادن هرکی دست داره بره غزه شهید بشه خدا روحشم شاد کنه. راه بازه برن

    9
    4
  62. جناب حجت الاسلام دفاع از مظلوم اما و اگر ندارد،جهاد بالاترین مرتبه یقین است، اگر شما از جانتان می ترسید ما نمیترسیم،بنشینیم ببینیم فلسطینیان تکه تکه میشوند هر بار،دوباره آتش بس بعد از یک مدت دوباره وحشی گری،فقط خدا میداند،خداوند در روز قیامت چهره اصلی امثال شما را نشان خواهد داد و نیت اصلی از سخنان شما بر همگان روشن خواهد شد،روزی که باطن افراد آشکار شود.

    5
    6
  63. لازم است که کشورهای مسلمان . ایران ،عربستان ،پاکستان، ترکیه ،عراق ،در مقابل رژیم جنایتکار اسرائیل متحد شوید و به این جنایتکاران را ملحد درس عبرت دهند

    3
    3
  64. در مقابل تحلیل کشکی شما من هم یه تحلیل آبکی از «کله دراز های» محترم بکنم که،با دقتی که روی دوستان کوچه ،مدرسه،دانشگاه و حتی جبهه کردم افرادی که مثل جنابعالی که دراز داشتند همیشه اسباب دردسر،یآس و منفی گرا بودند.قربون اون کاکل روی پیشونیت برم کجای تحلیل ها و پیش بینی های شما و جناحتون تا حال کارساز بوده؟!

    3
    4
  65. دوستان همگی بدرستی جواب خزعبلات این اقاوامثال وی رادادن،دیگرنبایدبه این اقایان ودولتمردان باتدبیرامیدداشت،ازهمینجابه مردم مظلوم غزه احادملت فلسطین میگویم دیگردل به این دولتمردان ونمایشهای سیاسی نبندیدکه معلوم گشت همه دروغ استوکسی بکمک شمانخواهدامد،خودانچه راکه بایدانجام دهیدابی ازرؤسای مابرای گرم نمیشود،اینهانیزمانندهمان گذشتگان هستن که بوقت یاری خودراعقب میکشن به بهانه های واهی

    2
    1
  66. سلام وعرض ادب
    ن بگو اگه همسایتون دشمنت هم باشه وخونش آتیش بگیره ،بازهم نباید یه کم آب ببری واون آتیشو خاموش کنی،بابا سنگ دلی تاچقدر

    1
    0
  67. چرا بعضی‌ها اینقدر بی منطق و بیسواد واحمق هستن توی این کشور آخوند زده هر کسی از خواب بیدار میشه طبل جنگ می‌کنه نفر نه آموزش دیده نه اسلحه دیده نه صدای شلیک حتی یه کلت را شنیده از گرفتن کل اسراییل حرف میزنند واز رفتن کل مردم ایران توی جنگ کسانی که تا دیروز توی خیابانها مردم را به گلوله ویبستن چه اعتراضی چه غیر اعتراضی باز هم از مردم مایع میذارن آقاجان این بنده خدا تحلیل درستی کرده حرفش اینه چرا باید نفر اول دیپلماسی از جنگ وتهدید بزنه یعنی علنن میخواد ایران را بندازه وسط رینگ بدون هیچ ملاحظی مگه رهبرنگفته ما در عملیات طوفان اقصی شرکت نداشتیم وخبر نداشتم. دیگه تو که حرف زدنت مثل دختر هجده ساله هست از جنگ‌ کردن میگی خوب برو خودت وبچه هاتون فامیلهاتو بفرست کسی جلوی تو را نمیتونه بگیره

    7
    2
  68. همه این ۴۰ سال و این همه تهدید الکی بود؟
    مردم مسلمان ایران حاظرند برای مردن برن غزه !
    سلاح و موشک و هواپیما میسازیم و دقدرت سپاه و ارتش ! رجز خونی ها توخالی بود؟
    مسلمانان دارن توی گودال اتش دشمن خدا میسوزن:
    منتظر امام زمانید؟
    چرا اجازه نمیدید بریم ؟شما نیاید و خوش باشید

    1
    3
  69. انصافت رو شکر انصاف نیوز
    من اولین بار هست این پیام رو گذاشتم چرا نوشتی تکراری و حذف کردی
    برای دنیای دیگران عاقبت خودت رو ارزون فروختی

  70. یکعده در زمان جنگ ایران و عراق فرار را برقرار ترجیح دادند و پول و ثروتشان را بردند خارج و منتظر شدند که آبها از آسیاب بیفته وصلح که شد برگشتند و تحت حمایت رفسنجانی هم قرار گرفتند و ثروتشان را افزون کردند و در سیستم های دولتی نفوذ کردند از مسئولین بی عرضه و بی کفایت هم شدند و تا حالا هم ردشان مونده الان همین توبره خورها با نوچه های خودشون که این شعارهای کفرانه را سر می دهندو داعیه بی طرفی را می کنند اینها اگر تَقّی به توقی بخوره باز در میرند هیچوقت در کنار هم وطنان آسیب دیده و یا مسلمانان نبوده و نخواهند بود حتی شرفشان هم برای اجنبی هست و دفاع از ناموس و شرف خودشان هم نمیکنند.

    4
    1
  71. واقعا باعث تاسف هست که یک عده بزدل تحلیل های سیاسی بنویسند طبق گفتار شما پس باید منتظر باشیم تا یک روزی فلسطین آزاد شود ؟
    در ضمن اگر اینطور است که وارد جنگ با اسرائیل توی خارج از مرز ها نشیم چطور آمریکا علنا از اسرائیل با ۲۰ هزار کیلومتر فاصله حمایت می کند و انگیزه دفاعش به قول شما افول نمی کند ؟
    تا زمانی که امثال شما همچین تفکری داشته باشند هرگز فلسطین آزاد نمیشود

    1
    5
    1. اصلا چرا باید برامون مهم باشه که فلسطین ازاد بشه یا نه ما خودمون ته خط فقریم بجای ایران چشمشون به موقیعیت جغرافیایی فلسطینه دارن ازش حمایت میکنن همه میدونن اسرائیل شروع کننده بوده ولی اصلا چه دلیلی داره ایران بره طرف کسیو بگیره

  72. از هر فرصتی استفاده میکنید که بگید یه عده تند رو هستند که اتفاقا جلوتر از رهبر میرن. خود رهبری اگر خیلی زاویه پیدا بشه میگن. شما فقط دنبال دولت اصلاحاتی هستی پس دشمن سازی میکنی. امیرعبدلهیان باید یکسری تهدید رو و متحد کردن کشورها رو انجام بده که منجر به کوتاه اومدن اسرائیل بشه. وگرنه با حرف اون که رهبری اجازه ای به نیروهای مسلح نمیده. این شما هستید که دنبال اختلاف میگردید و با اذهان پلید خودتون هی فکر میکنید و متن و خبر ایجاد میکنید. یکسری چیزای منطقی و احساسی که جمعش نتیجه دلخواه شما رو بدهد و قطعا انصاف نیوز هم از همین گروه هست که این بنده خدا رو بود می‌کنه وگرنه کسی نه می‌شناسه اینو زیاد نه رسانه دیگه پخش کرده. بی انصاف نیییوز

    2
    2
  73. نخیر باید اسرافیل نابود بشه اصلا نمیشه اخوندها و بسیجیا اماده حمله هستن باید بزنیمشون نمیشه به قران نمیشه اسراییل زشته زشت پلیده بریم بزنیم دهنش اینا گفته های شما بود چی شد با موشک فرستادن به غزه و زدن اسراییل فقط دستتون به خون بیگناها الوده شد و اسراییل بزرگتر فکر کنم شما خودتون یهودی و ظالم هستین که با این کار قتل و بچه کشی که به کفشتونم نیست دامن زدین ننگ به وجودتون

    4
    3
  74. من موافق ارسال نیرو به غزه هستم فقط اون عزیزانی تشریف ببرن که میخوان برن بهشت .سریع عجله کنید اسراییل در بهشتو براتون باز کرده .فقط شعار ندید لباس رزم بپوشید و اسلحه دست بگیرید نرید فرودگاه مهرآباد اونجا پروازهای داخلی انجام میشه برید فرودگاه امام

    11
    3
  75. ترسوها اونا دارن به خاطر شما ها کشته میشن واقعا ترسو وبزدل هستید فقط لب ودهن هستید هیچی نیستید

    1
    9
  76. آقایان محترم ایرانی شما الان مردم تون در فقر به سر میبرند نسبت به این همه منابع غنی اقتصادی بعد نگران مردم فلسطین هستین اگر انسانی باشهباید هر دو طرف رو در نظر بگیریم انسانهای بی گناه .
    چراغی که به خانه رواست بر مسجد حرام است

    13
    2
  77. دوست عزیز کشورهای جهان سوم هیچ گونه مداخلاتی درامور خود وسایر کشورها ندارند فقط بازیچه استکبارند برای جهان سوم اصلا مرزی وجود ندارد توهم فرا مرزی بگیرند بلوک شرق فقط برای بقای حاکمان تلاش می کنند وبلوک غرب برای نظم نوین جهانی ،این جنگ ها نه مذهبی است ونه ملی ،عوامفربی وکشتار مردم بی گناه ،تاریخ هرکشوری درحال تکرار است فقط نمایشنامه عوض می شود ،

    12
    1
  78. این نظریات احمقانه خودش عامل و گسترش دهنده ظلم و جنگه،برای همین اسرائیل ۷۰ سال ماند.
    نگاه سطحی و محدود و آینده نگر نبودن باعث میشه که کار رو یکسره نکرد
    این صلح خودش باعث تداوم جنگ و ظلمه
    و جنگ خودش باعث صلح و عدالت

    3
    3
  79. این احمق نمیدانه که همچنین صلحی یعنی تداوم جنگ،ظلم،ترور و …. و اتفاقا جنگ همه جانبه صلح رو برمیگردانه

    2
    6
  80. متاسفم براتون با انتشار این تحلیل آبکی!
    جناب شیخ بفرمایند با دشمن خونخواری که آب رو روی مردم مجروح بسته و سالهاست اونها رو محاصره کرده و اجازه ی رسیدن کمک های بشردوستانه رو نمیده باید با کدام زبان سخن گفت؟!
    سخن گفتن برای انسانه نه برای هیولای کودک خوار صهیونیست!

    2
    4
  81. تندروهای احمق و جوگیر پای ملت بدبخت و بیچاره ایران را به جنگ خانمانسوز نکشونید که همه بدبختی ایران بخاطر شرو ور های شماست اگر راست میگی و … خودت برو غزه و با اسراییل بجنگ. دیگر چکار بقیه مردم داری که به جنگ بکشونی

    11
    2
  82. چه کسی این دشمن را ساخته مگه ماسندرسمی دادیم از غزه دفاع کنیم جوانان بیکار مملکت رادر یابید

    8
    2
  83. لعنت بر تفکر لیبرال اصلاح طلب صهیونستی.ما ملت مسلمان ایران گوش به فرمان رهبر و ولی امرمون هستیم وای به حال اسرائیل میشه اون لحظه ای که رهبرم امر جهاد کنند.اونوقت دیگر لکه ای از این جرثومه فساد روی زمین باقی نخاهیم گذاشت.

    2
    6
  84. خداوند در سوره فتح آیه ۲۵ فرموده اگردر جنگ زنان و مردان مومنی باشند(ایمان به خدا و پیامبرشان) که در شهرند و ندانسته بکشید خونشان به گردنتان است پس چرا جنگ را شروع کردید تا این همه مسلمان در غزه و مومن یهودی در اسراییل بمیرند چون خونشان گردنتان است پس اگر جنگ میخواهید خودتان طلاب بروید و گرنه زودتر صلح کنید و از اول جنگتان اشتباه بزرگی بود

    5
    4
  85. امیرعبدالهیان اشتباه میگوید و ظریف صحیح ، وقتی داعش به نزدیکای مرز ایران رسید را فراموش کرده اید ؟ در جنگ جهانی اول و دوم که ایران بی طرف ماند چطور ؟

    4
    1
  86. زمان جنگ هم این توجیهات را میکردی که وارد جنگ نشی ، از آدمهای … که انتظاری نیست ، برو درست را بخوان ، یحمل اسفارا.

    2
    3
  87. اگر معیار، عقل و غیرت شما سست عنصران بود الان باید داعشیان زن و بچه های ما رو به اسارت می بردند.

    4
    4
  88. هرگز فراموش نخواهیم کرد جمله زیبا اما خائنانه؛ دنیای امروز دنیای گفتمان است نه دنیای موشک
    از خواب بیدار شوید

    6
    1
  89. یعنی تو به دفاع از حرم طعنه میزنی؟
    لباس پیغمبر را دزدیدی
    این رو هم یادت باشه که دنیای فردا دنیای گفتمان هاست!!!!!
    برای نابودی ظلم باید هزینه داد این رو هم بدون که هزینه جنگ بسیار کمتر از هزینه تسلیم شدن است.

    2
    5
  90. یعنی تو به دفاع از حرم طعنه میزنی؟
    لباس پیغمبر را دزدیدی
    این رو هم یادت باشه که دنیای فردا دنیای گفتمان هاست!!!!!
    برای نابودی ظلم باید هزینه داد این رو هم بدون که هزینه جنگ بسیار کمتر از هزینه تسلیم شدن است.
    سرمایه اسرائیل در ایران=اصلاح طلب

    4
    3
  91. یعنی تو به دفاع از حرم طعنه میزنی؟
    لباس پیغمبر را دزدیدی
    این رو هم یادت باشه که دنیای فردا دنیای گفتمان هاست!!!!!
    برای نابودی ظلم باید هزینه داد این رو هم بدون که هزینه جنگ بسیار کمتر از هزینه تسلیم شدن است.
    سرمایه اسرائیل در ایران=اصلاح طلب….

    4
    3
  92. سگ هارتشنه به خون را نکشی اخر کار خودت را پاره پاره میکند اگر کشورهای اسلامی دست به دست هم ندهندو این سگ را مدفون نکند بعد از فلسطین نوبت به کشورهای بعدی مسلمان است چه دلتان بخواهد چه نخواخد از استدلالهای بیهوده دست بردارید این جسم هار به خون تمام مسلمان ها و تمام ممالک انها تشنه است .

    5
    5
  93. دیدگاه ضعیف و کلاس اولی بود بهتره این نظراتتون رو اول با اهل فن بررسی کنید تا متوجه اشکال بزرگ در دیدگاهتون بشوید
    اینکه به عنوان کارشناس صحبت کنید این ظلم به علم و تجربه است که هر کسی هر حرف ناپخته ای رو تدریس کنه
    انشالله که قصد از آب گل الود ماهی بگیرید و نون به نرخ روز بخورید نداشته و به عنوان مزدور کلامی به سما دیکته نکرده باشند

    2
    4
  94. این زبون بسته ، بیشتر حجه الشبهه هست ، تا حجه الاسلام .
    از این حجه الشبهه ها در طول تاریخ زیاد داشتیم ، یه زمانی بنی امیه و بنی عباس پول خرج میکردند تا علیه نبی مکرم اسلام و ائمه طاهرین و دستورات و احکامشان شبهه ایجاد کنند ( مثل کعب الاخبار و .. ) ، حالا صهیونزم جهانی داره پول خرج میکنه و حجه الشبهه می خره . به این میگن تکرار تاریخ . توصیه می کنم تاریخ بخونید دوستان .

    3
    5
  95. سلام. آقای حیدری عزیز، بابت تحلیل درست جنابعالی از شما ممنونم، اگر کسی شیشه خونه‌ من رو بشکند فرصت نفس کشیدن رو ازش میگیرم، تابرسه که بخواد خوشحالی کنه،متاسفانه هنوز رد پای انسانهای اولیه از مملکت ما پاک نشده، بخدا نه عراق،نه افغانستان،نه فلسطین، نه حتی لبنان، برای ما نيست، ما باید به فکر مملکت خودمان‌ باشيم که از لحاظ اقتصادی صفر شدیم، اگر یک لیوان آب داشته باشی خودت تشنه چند نفر دیگه هم تشنه باشند لیوان آب رو بین آنها تقسیم کنی ولی به خودت آب نرسه بخوری اونهایی که رفع تشنگی کردن تورو زیر پا له‌ میکنند، متاسفانه اقتصاد ما همین لیوان آب هست، پس آب رو هدر ندید،و با بی فکری لیوان آب رو نشکنید.

    6
    1
  96. سلام آقای حیدری گیریم تمام فرمایشات شما درست و صحیح که البته بنده باهاش موافق نیستم اما توجه شما رو به گفته کارشناس اسراییلی که با کارشناس عرب در شبکه i24 news شرکت داشتند جلب می‌کنم که برگردان صحبت هایشان رو کاوش مدیا در تاریخ ۱۷ اکتبر گذاشته ، کارشناس اسراییلی میگه: ایران امروز زمام امور را در دست گرفته و اسرائیل هم تا زمانیکه بازوهای ایران در شمال و جنوب اسرائیل قرار دارند نمی تواند به ایران حمله کند… ، خب جناب آقای حیدری این که حرف آقای امیر عبدالهیان و کیهان نیست حرف کارشناس اسراییلی هست ، این حدیث پیامبر واقعا بجاست که فرمودند: یک ساعت تفکر ، از هفتاد سال عبادت بدون تفکر ارزشمندتر است ، خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

    1
    6
  97. کشور داری به روش شماها را نه فقط در هشت سال ریاست جمهوری روحانی بلکه در دولتهای هاشمی و خاتمی و حتی دولت میرحسین موسوی به وضوح دیده و لمس کرده ایم .‌
    حتی کشورهای اروپایی و غربی که همیشه برای تجاوز به دیگر کشورها وارد جنگ شده اند هیچ گاه این نوع سیاست را برای کشور خود نمی‌پسندند و انگلستان در جنگ جهانی دوم تا پای از بین رفتن جلو رفت ولی پای میز مذاکره یا به قول چرچیل میز تسلیم نرفت .‌
    اینکه جبهه مقدم جمهوری اسلامی در حال حاضر در غزه است یک واقعیت تمام است .‌
    وقتی نتانیاهو در سازمان ملل بدون هیچ ترسی ایران را به حمله اتمی تهدید میکند مطمئنا نقشه شومی پشت این یاوه گویی بوده پس چرا در موضع ضعف قرار بگیریم ، البته تیز هوشی رهبر انقلاب مثال زدنی است و حتی در جنگ با داعش نیروهای نظامی ایرانی در جنگ حضور نداشتند بلکه به عنوان کارشناس جنگی در معرکه بودند .
    از حضراتی تقاضا میشود دستاورد این نوع سیاستها را برای مردم روشن کنند که در این چهل سال که دولت و خیلی از مراکز کشور حتی ارگانهای نظامی در اختیارشان بود چه دسته گلی به گردن مردم ایران انداختند .

    4
    3
  98. الان مثلا حس عقل کل بودن داری شیخ؟ اولا منظور آقای امیر عبداللهیان دخالت مستقیم نبود دوما چون این استدلال امریکا استفاده کرده ما نمیتونیم استفاده کنیم؟ چه ربطی داره؟ سوما عراق خلع سلاح شده رو با ایران مقایسه میکنی؟ چهارما دیگه تو دنیا اون ائتلاف های هالیودی برای حمله به هیچ کشوری تشکیل نمیشه حتی برای سوریه نیابتی کار کردن مطمئن باش هیچ وقت کسی مغز خر نخورده چیزی رو بهانه کنه به ایران حمله کنه و در انتها اینکه چه خوش گفت یار ما، وقتی بر طبل جنگ میکوبند مرد از نانورد شناخته میشود.

    3
    4
  99. چرابه خاطر اثبات تحلیل غلط خودت خطبه امام علی علیه السلام رو ناقص نقل میکنی ومفهوم کلام امام رو برعکس جلوه میدی امام فرمودند اغزوهم قبل ان یغزوکم
    به آنها حمله کنید قبل از آنکه به شما حمله کنند
    فوالله ماغزی قوم فی عقر دارهم الاذلوا
    هان به خداقسم هیچ قومی در خانه خودشان موردحمله قرارنگرفتندمگراینکه خواروذلیل شدند
    فراموش کردیدخط ونشان کشیدن آنها و اذنابشان برای کشاندن جنگ به ایران
    این تحلیل اگر از روی جهالت نباشه عین خیانت به کشور وآینده کشور در این دریای طوفانی استعمار نوین
    تنها راه بقای ایران تلاش برای قویترشدن وتقویت نفوذمنطقه ای وفرامنطقه ای هست
    زنده باد مجاهدان ومدافعان اعتلای ایران اسلامی
    زنده باد امام خامنه ای ،حکیم فرزانه،مجاهد نستوه،شیرمرد جهان انسانیت ،عاقل ومدبر به معنای کلمه

    6
    4
  100. هرکی دوست داره باشه بره اونجا بجنگه کسی جلو شما هارا نگرفته مگر نمی‌گفتند تا نابودی اسرائیل فلان روز فلان ساعت مانده الان وقتشه که برید جلو ببینیم چند چندین خودتان اعلام کنید کی میرید دوباره میگم الان وقتشه برید به سلامت

    7
    3
  101. معلوم نیست بالاخره غرض این آقا از این افاضات کلام چیه یعنی چی یعنی ما داعش در سوریه و عراق جنگیدیم هم اشتباه بود بعدش این آقا نمیدونه که کشور اسرائیل یه کشور اشغالگری و آرزوی نیل تا فرات رو داره و این مقایسه چه مقایسه ای هست که ایران رو با کشوری اشغالگر مقایسه میکنه اگه آمریکا در خارج مرزهای به کشورهای دیگه حمله میکنه این از خوی تجاوز و حشیگریش هست در حالیکه حمله ایران به اسرائیل خونخوار بجهت دفع شر و نابود کردن ظالمی و دفاع از مظلومه.

  102. گرمردرهی،میان خون بایدرفت
    وزپای فتاده،سرنگون بایدرفت
    توپای به راه درنه وهیچ مپرس
    خودراه بگویدت که چون بایدرفت
    بزدلی وترسویی شمادرتاریخ میماندمگرنشنیدی که رهبر عزیزمان درجواب ابلهان وکوته فکران که گفتندچراما باداعش درسوریه وعراق میجنگیم؟ایشان جملهٔ تاریخی خودرااینگونه آغزکردند:«…اگرماباداعش درعراق وسوریه نمیجنگیدیم،الان مجبوربودیم دردروازه های همدان باآنان روبروشویم»
    وزیرخارجه خوب گفته اند…کوته نظران بایددرافکارخودتأمل کنند…

    1
    4
  103. کاسه ی داغتر از آش شماها و امثال تان هستین
    شما ها کی میخواهین بفهمید که در اینجور مناقشات باید دیپلماسی میانجی رو پیش گرفت
    امروزه دوران لشکر کشی برای حمایت از
    فلان کشور منسوخ شده و این تفکر باعث اسیب دیدن کل مردم کشور حامی خواهد شد . فقط باید از طریق دیپلماسی و سازمانهای بین المللی پیش رفت .

    8
    4
  104. شما ابعاد رو نمی بینی فقط جلوی پات رو زورکی می بینی
    اخه مردم ایران چه گناهی کردن که باید تاوان یاوه گویی های شما و سران رو بدن
    تا کی ؟

    3
    2
  105. امروز هرکی ادعا می‌کند امام حسین ع برای ۱۴۰۰سال پیش از این است بدانند اشخاصی مثل این روحانی نما در لباس پیامبر همانند قاضی شریح دستور خود را از ارباش اصلاحات واصلاحات از اربابش یزید زمان اسقاطیل وآمریکا دریافت کرده او نمی‌داند برفرض محال ایران را تحویل دادید به اربابانتان مطمئن باش همانند مصعب که مختاریان بریده وخاین به مختار در دم مانند گوسفند ذبح شدند به تعداد چهار هزار نفر همان نصیبتان خواهد شد از این خوش خدمتی در طی این ۴۴ سال ملت ایران دو دشمن ایران وملت ایران را دیگر خوب شناخته یکی صهیونیزم ودیگری طیف وگروه اصلاحاتچی متاسفانه در لباس میش

    5
    3
  106. در پاسخ بگویم از اینکه آقای عبدالهیان اصلا نه سواد دیپلماتیک دارند و نه مانند دکتر ظریف به این شغل مهم مسلط دارند و همیشه هم ضعف دیپلماسی این آقا در همه موارد مخصوصا برجام وقضییه آذربایجان وعربستان مشهود بوده به نظر بنده ایشان محترمانه استعفا بدهند و بروند چند تا کتاب دیپلماسی بخوانند شاید در چند سال آینده به درد وزارت خارجه خوردند ثانیا مردم ما ۴۰ساله درگیر جنگ اقتصادی وتحریم وغیره بوده والان هم قادر به جنگی دیگر نیست وملت ایران نخواهند پذیرفت آقای شریعتمداری ودوستان وخانوادهاش خواستند تشریف ببرند غزه جنگ کنند

    6
    7
  107. بسم الله الرحمن الرحیم

    من فکر میکنم شما ترسیدید ،اقای معلم دین ،و چرا این ترس القا میکنید به بقیه و بقیه را می ترسانید..میدونید این قیام خود مردم فلسطین آغاز کردند اونها از مرگ نترسیدند اونها با سنگ در مقابل اسلحه جنگیدند و نترسیدند شما دوتا ناو آمریکایی و دوتا جنگنده دیدید ترسیدید ..مگه شما به خدا ایمان ندارید مگه نمیدونید پیروزی فقط به دست خداست نه به دست بایدن و ناو جنگی.. شما اگه قیام کنید و با ایمان به حمایت خدا از حق بجنگید پیروزید ..یا پیروزید یا شهید در راه حق هستید…شما اگه نگران هستید که جنگ وسیع شود تلاویو اذیت شوند ..مگر مردم غزه اذیت نشده تند مگه تمام مردم فلسطین دست یاری به سمت انسان های آزاده دراز نکردند ، مگه نباید کاری کرد مگه نباید حق مردم فلسطین بهشون داده بشه مگر کودک داخل غزه کشته نشد مگه مادر داخل غزه کشته نشد و نمیشه ..پس چرا اینها کشته شدن پس حق اینها چه میشه..پس دفاع از اینها چه میشه..مگه خدا رو عبادت نمیکنید مگه انسان نیستید مگه از ظالم نباید بدتون بیاد مگه نباید در مقابل ظلم سکوت نکنید ..پس چرا ترسیدید ..مگر در جنگ امام حسین کودک نبود مگر زن نبود ،مگر امام دلسوزی کردن که جنگ نکنیم تا کودک و زن کشته نشود ..دلسوزی در مقابل ظالم اجازه تاخت و تاز به ظالم است..دلسوزی کردن در مقابل ظلم های ظالم بی ارزش شدن ارزش های بالای انسانیت است…اگر ظالم اسراییل عبرت نگیرد اگر ظالم اسراییل ادب نشود اگر در مقابل ظالم اسراییل ایستادگی نباشد اگر در مقابل ظالم اسراییل مرد میدان نباشد ،غزه را خاک خواهد کرد تجاوز خواهد کرد فلسطین را خواهد گرفت و خداوند ظالم را آزاد خواهد گذاشت تا هدف بعدی کسانی باشد که برای دفاع از حق بلند نشدند برای دفاع از حق می تونست ولی کاری نکرد..مطمئن باشید آمریکا اون ور کره زمین اومده داره حمایت می‌کنه از رفقیش اسرائیل تا منافع خودش از طریق اسراییل بدست بیاره اسراییل را حمایت می‌کنه و قوی می‌کنه که منافع شو از واسطه به اسم اسراییل از کشورهایی مثل فلسطین منافع شو بگیره ..مثل نفت و گاز …پایگاه زده در هر کشوری فقط برای منافع خودش فقط برای اینکه کشورش قوی بکنه..و خاک بر سر ما که دشمن جلوی ما جولان می‌کنه و برمیداره و می‌بره و اجازه میدیم …خاک بر سر ما ..غیرت ما اندازه جوان فلسطینی نیست که سنگ در دست دارد و از خودش و وطنش دفاع می‌کنه…ای مردم مسلمان ای مردم مومن و به خدا ایمان آورنده…اگر در مقابل ظالم ساکت باشید و اجازه تصرف بدید اجازه تجاوز بدید اجازه غارت بدید…خداوند این دشمن را آزاد خواهد گذاشت تا شما امتحان بشید ایمان شما به خدا واقعی است یا شعار هست…و دقیق الان همین قضیه است اگه دشمن به عقب رانده نشه..پیروز میشه و قدرت زمین میشه و بر شما حکومت خواهد کرد و سرنوشت شما مثل فلسطین خواهد شد…پس با ایمان به خدا چون پیروزید دست خداست باید با ظالم مبارزه کرد اگه به خدا ایمان دارید بجنگ یا پیروزید یا شهید در راه حق …

    9
    3
  108. فلسطینیا اونجا دارن میمیرن اونوقت شما برای ضعف و بیغیرتیتون بهانه میارید؟ وای بر شما بزدل ها

    5
    4
  109. درود خدا به جوادی عاملی مرد موقعیت شناس تمام حرفهای این آقا درست است باید در این موقعیت درست عمل کنیم یک اشتباه هم نظام هم ایران را به نابودی میکشاند

    2
    5
  110. حیف اسم انصاف که روی این پایگاه خبری گذاشته شده.
    این پایگاه بیشتر ماسمالی کردن چهره غرب و غربزده هاست به روش نوین و شبه اسلامی است.
    یه مجله ای که پاچه لیسی غرب از سرتاپاش چکه میکنه .فکر می‌کنند با اوردن چند تا کلمه قشنگ و تفسیر جانبداره چند آیه و روایت می‌تونند مردم را گول بزنند. جمعش کنید این مسخره بازیها را.

    انصاف نیوز چه خنده دار . ادمو یاد ازادی بیان غرب میندازه

    5
    2
  111. اگر کسی میخواهد و مرد میدان ست بصورت انفرادی تشریف ببرد ولی نمیتواند از ایران و ملت مایه بگذارد.. دیگر گذشت هر کاری دوست داشتین انجام دادین

    9
    4
  112. با سلام به حجه الاسلام بزرگوار؛ جدای آیات و روایات موجود و وظایفی که در بحث ظالم و مظلوم و وظیفه مسلمان در این رابطه موجوده و این روزها بسیار بدان اشاره شده و ضرورت تکرار نیست، بدان و آگاه باش که جنابعالی نظر شخصی خودتان را با این شیوه ی سوگیرانه و اغوا کننده بیان کرده اید ولی دیپلمات کارکشته ای همچون امیرعبداللهیان مثل جنابعالی الزاماً نظر شخصی را بیان نمینمایند. ایشان قطعاً بدون فکر و اندیشه قبلی و فی البداهه حرف نمیزنند. ایشان نظر نظام را بسیار حساب شده بیان مینمایند. نظر نظام هم نظر فرماندهی کل قواست و نظر شورای امنیت ملی ست. گاهی لازم میشود که کشوری از زبان تهدید هم صحبت کنه جناب. در ثانی مگه سالهای متمادی شهید حاج قاسم سلیمانی و در مجموع سپاه طرافراز قدس که رسالت برون مرزی دارد، در جبهه های فرامرزی تحت فرماندهی فرمانده کل قوا حضور نداشتند و در همین نوع جبهه ها که شما اشاره داشتید شهید نشدند… پس لطفاً برای نظام و از جانب نظام تصمیم نگیرید

    5
    3
  113. بلاخره حاضر نشدید نظر بنده رو درج کنید .
    اگه یک کمی هم به انصاف انصاف نیوز اعتقاد داشتم حالا فهمیدم انصاف انصاف نیوزدر درج نظرات هم ظاهری ومهندسی شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا