خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سلطان نان» دستگیر شد

سلطان نان به گفته‌ی مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیروان در خراسان شمالی، «فردی که در این شهر ماهانه ۱۰ هزار قرص نان خریداری می کرد، شناسایی و به پلیس معرفی شد.»

به گزارش قدس آنلاین، صادق رضا قلی زاده اظهار کرد: این فرد در چند ماه اخیر از نانوایی‌های سطح شهر نان خرید کرده و به فروشگاه های مواد غذایی شهر عرضه می کرد.

وی افزود: بررسی دقیق در سامانه نانینو، منجر به شناسایی این فرد متخلف شد، در این باره پرونده برای مراحل قانونی به پلیس امنیت عمومی شهرستان تحویل شد.

او اظهار کرد: این فرد با ۹ کارت بانکی اقدام به خرید نان از پنج باب نانوایی می کرد، البته هنوز همکاری نانوایی ها با این متخلف در این زمینه به اثبات نرسیده است.

براساس این گزارش اخیرا حدود پنج هزار قرص نان احتکار شده در یکی از منازل حاشیه شهر بجنورد خبرساز شد که نان‌ ها انباشت و خشک شده به عنوان خوراک دام به دامداران عرضه می شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. عرض سلام و ادب ، آیا روزی حلال از یارانه و سوبسید آرد که دولت به من و شما میده در اورده؟
      اینکه نان دولتی رو به مبلغ چندرقاز خریداری کنه و به قیمت حداقل دوبرابر در بازار آزاد بفروشه حلاله؟
      به نظر بنده همین دلال ها و کاسب ها هستند که باعث میشه دولت رو مجبور کنه تا یارانه رو از روی ارزاق برداره و نقدی به مردم پرداخت کنه ، حالا مباحث سیاسی که چرا کم یا زیاد پرداخت میشه رو کار ندارم ولی به نظر بنده درآمد این بنده خدا حق الناس محسوب میشه و کاملاً حرام هستش
      البته نظر شخصی بود و دوست داشتم با هموطنان درمیان بزارم

      2
      2
  1. مگه چکار کرده آدم که نکشته به دادگاه احضار شده.بنده خدا داشته کاسبی میکرده چه اشکالی داره؟؟؟شایدم کار سخت(کارگری)نمیتونسته انجام بده به این کار روی آورده

    22
    3
    1. دزدی که نکرده خرید و فروش می‌کرده اونم نان به جای خیلی ها که توی صف نمیرفتن این میرفته توی صف

      5
      2
  2. آلان تمامی سوپرمارکت های معتبر در سطح کشور نان بسته بندی از هر نوع نان بخواهی موجود دارند خوب همه نمیتوانند در روز با شلوغی تو صف نانوایی منتظر بشود پس این نانها از کجا میاید البته کار جرمی نیست مایحتاج همه قشر جامعه است…

    6
    1
  3. سلام اگه راست می گید یه سری به نانوایی های اصفهان حبیب آباد برخوار.که درخانه ودرآغول گوسفندان نان غیربهداشتی.وبدونه مجوض باآردقاچاق دولتی میپزند.وبه مردم باقیمت های گران می فروشند.سربزنید.
    هم غیر بهداشتی
    هم در آغول
    گوسفندان
    هم بدونه
    مجوض

  4. بعداز دستگیری اینهمه سلطان تاثیری در وضعیت اقتصادی داشت یا دارد بنظرم یه شو تبلیغاتی است که خبرنگاران و خبرگذاری های از حال مردم بی‌خبر به این آتش در زباله دان را گسترش می‌دهند و بوی کثافت وادارش در ذهن ها باقی می ماند .این مسخره بازی ها سلطان نان آب سکه ارز مرگ هوس بازی جلوی ورو مواد مخدر و اختلاف گرها را بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا