خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خرید ویپ و پاد – لوازم جانبی در غرب تهران

رپورتاژ آگهی

شما می توانید تمامی محصولات ویپینگ از قبیل ویپ و پاد سیستم و قطعات کویل و کارتریج آن ها را به صورت اورجینال و اصل با قیمت مناسب و بهترین کیفیت از وبسایت آکو ویپ و یا فروشگاه حضوری آن در غرب تهران تهیه کنید. میتواند به فروشگاه ما واقع در ستارخان تهران مراجعه کنید. البته خرید آنلاین از طریق وبسایت نیز برای کلیه دوستان گرامی امکان پذیر است.

در دنیای امروز، دستگاه‌های ویپ به عنوان یک جایگزین سلامتی برای سیگارهای سنتی جا افتاده‌اند. اما چگونه می‌توانیم دستگاه ویپ مناسبی را انتخاب کنیم؟ در این راهنما، به بررسی موارد مهم خرید دستگاه ویپ پرداخته و شما را در انتخاب بهترین گزینه همراهی خواهیم کرد.

1. نوع دستگاه ویپ

دستگاه‌های ویپ به دو نوع اصلی، یعنی POD و MOD تقسیم می‌شوند. POD برای افراد سیگاری مناسب است، دستگاه MOD با تنوع بیشتری در قابلیت‌ها و حجم بخار مناسب افراد قلیانی خواهد بود.

2. نوع باتری و ظرفیت آن

ظرفیت و نوع باتری از جمله عوامل مهمی هستند که بر عملکرد دستگاه تأثیر می‌گذارند. اگر تمایل به استفاده طولانی مدت دارید، دستگاه با باتری با ظرفیت بالا را انتخاب کنید.

3. نوع مایع جویس

نوع مایع ویپ نیز بر ارتباط با تجربه‌ی استفاده تأثیر می‌گذارد. انواع مختلف مایعات ویپ از جمله طعم‌دهنده‌ها و نسبت VG/PG متفاوتی دارند. اطمینان حاصل کنید که مایع انتخابی با سلیقه‌ی شما هماهنگ است و البته اورجینال است.

4. تنظیمات قابل انجام

دستگاه ویپ با تنظیمات مختلفی عرضه می‌شود. قابلیت تنظیم دما و توان، امکان تغییر هواکش و تنظیم جریان هوا از ویژگی‌هایی است که به شما امکان می‌دهد تا تجربه‌ی ویپ خود را سفارشی‌تر کنید.

5. کیفیت ساخت و طراحی

در هنگام خرید دستگاه ویپ، به کیفیت ساخت و طراحی آن توجه کنید. دستگاهی با دیزاین جذاب، نشانه‌ای از پایداری و ارتقاء تجربه‌ی کاربری است.

در انتخاب دستگاه ویپ مناسب برای خود، از موارد فوق غافل نشوید. با دقت به نوع دستگاه، باتری، نوع مایع جویس، تنظیمات و کیفیت ساخت، تجربه‌ی ویپ شما به شدت بهبود خواهد یافت.

مقایسه دقیق تر ویپ و پاد سیستم

دستگاه های ویپ برای جویس ها مناسب هستند. جویس ها حجم نیکوتین کمتری نسبت به سالت نیکوتین ها (مایع مصرفی دستگاه های پاد سیستم و پاد ماد) دارند و حجم بخار زیادی را تولید می کنند و می توانند برای بعضی افراد به خصوص افرادی که می خواهند قلیان را ترک کنند جذاب تر باشند.

در دستگاه های پاد سیستم از سالت نیکوتین ها که دارای غلظت بیشتری از نیکوتین هستند استفاده می شود. همچنین این دستگاه ها حجم بخار کمتری نسبت به دستگاه های ویپ تولید می کنند و به اصطلاح گلو را پر می کنند و با توجه به این ویژگی ها برای افراد سیگاری جذاب تر هستند.

در کل اگر که به دنبال دستگاهی هستید که میزان نیکوتین بالایی را ارائه دهد و از طرفی هم نمی خواهید که هزینه زیادی را متحمل شوید، تهیه یک دستگاه پاد سیستم برای شما به صرفه تر خواهد بود. اما اگر که دنبال تنوعی بیشتری در ویپینگ هستید و می خواهید تنظیمات دلخواه خود را هنگام استفاده بر روی دستگاه اعمال کنید، خرید یک دستگاه ویپ برای شما منطقی تر است.

جهت خرید ویپ در غرب تهران می توانید به صورت حضوری به فروشگاه آکو ویپ مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین از صفحه مربوطه در وبسایت ما به سفارش دستگاه مورد نظر خود اقدام کنید.

قطعات مصرفی ویپ و پاد

بسته به نوع دستگاه ویپ یا پاد سیستم شما، ممکن است که به تعویض قطعات نیاز پیدا کنید. در دستگاه‌ های ویپ، کویل و کارتریج از جمله قطعاتی هستند که احتمال دارد به تعویض نیاز پیدا کنند. در کل، برای استفاده از دستگاه ویپ یا پاد سیستم به تعویض قطعات نیاز پیدا میکنید اما این موضوع بسته به نوع دستگاه می تواند متفاوت باشد.

به هر حال جای نگرانی وجود ندارد زیرا تمامی این قطعات در تهران و از فروشگاه آکو ویپ قابل تهیه می باشند و حتی اگر که نمی توانید به صورت حضوری به خرید دستگاه مد نظر خود اقدام کنید، سفارش محصولات از وبسایت ما بسیار آسان است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام و دورود
    من اتفاقا چند وقت پیش از این سایت و و سایت ویپ ایران همزمان خرید کردم
    خیلی خدمات خوبی داشتن و اتفاقا ویپ هاشونم اوکی بودش خواستم اگه پیام منو میبینن یه تشکر ازشون کنم
    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا