خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قائم‌مقام شبکه پنج سیما: عذرخواهی آقای قرائتی دال بر آزادگی اوست

قائم‌مقام مدیر شبکه‌ی پنج سیما در واکنش به برخورد آقای قرائتی با فردی معروف به حسین دوربینی در برنامه‌ی زنده‌ی «عطر عاشقی» [لینک]، گفت: ایشان پس از این اتفاق، بهترین حرف را خودشان زدند که گفتند عصبانی شدم و عذرخواهی می‌کنم و این نشاندهنده‌ی حریت و آزادگی این معلم اخلاق است.

«محمد تورنگ» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز در پاسخ به این که «آیا فکر نمی‌کنید این عذرخواهی تأثیر ندارد وقتی این برخورد از سوی یک معلم اخلاق باسابقه در رسانه‌ی ملی صورت می‌گیرد؟»، گفت «آیا شما پزشکی را سراغ دارید که هیچ‌گاه سرما نخورد و یا کمر درد نگیرد؟!» که خبرنگار پاسخ داد «آیا فکر نمی‌کنید این مثال، قیاس مع‌الفارق باشد؟!» تورنگ تصریح کرد: «به هیچ‌وجه!»

او گفت: آقای قرائتی سال‌ها خدمات ارزنده‌ای به کشور داشته و انسان صبور و خوش اخلاق بوده‌اند و حال با یک اتفاق بی‌انصافی است اگر بخواهیم تمام این محسنات را زیرسوال ببریم و وقتی فرد در چنین جایگاهی عذرخواهی کرده است، نباید دیگر جنجال‌آفرینی کرد.

قائم‌مقام مدیر شبکه‌ی پنج سیما با اشاره به این «فرد مورد تذکر بارها در برنامه‌ها حضور داشته است»، اظهار کرد: در این عالم، هیچ چیزی مطلق نیست و آقای قرائتی هم 38 سال به این مملکت خدمت دلسوزانه کرده‌اند و این اتفاقات برای هر یک از ما در مقاطعی خاصی ممکن است رخ دهد؛ ضمن این که چنین انتظاری از ایشان نداشتیم و برخورد صورت گرفته را تأیید نمی‌کنیم.

وی گفت: مهم این بود که ایشان خوشبختانه هرچند با کمی تأخیر اما در نهایت عذرخواهی کردند و اکنون از رسانه‌ها و سایر افراد انتظار داریم بیش از این به موضوع دامن نزنند و در حقیقت برای حضور این مفسر قرآن بارها پیگیری و تماس برقرار می‌کنیم که می‌پذیرند در برنامه‌ها حضور یابند.

تورنگ در پایان این شعر را خواند:

چه جرأت و جسارتی، به هر دلیل و علتی

شکسته نفس خویشتن، بُود پیِ رضایتی

کاش شدی که خواجگان، گرفته عبرتی از آن

گشوده  لب به  اِعتذار، چو محسن قرائتی

مجری برنامه: خیلی دلم به حال آقای دوربینی سوخت!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینکه این ستت دراین دیار طردومحذوف شده است بجایی رسیدهکه یک تکلیف واجب اولیه نشانه ازادگی افراد است …..بشکل مبتذلی به اینده امیدوارم.

    4
    1
  2. اتفاقاً برخوردهایی از نوع برخورد آقای قرائتی با آقای دوربینی مفید است. مفید است از آن جهت که گاهی پشت ویترین آقایان را عیان می سازد. مفید است از ان جهت که تبختر برخی از آقایان را در برابر ما مردم عادی عیان می سازد. مفید است از آن جهت که نشان می دهد آقای قرائتی باید بازنشست شوند و تبلیغ قرآن و نماز را به اهل آن بسپارند تا این اهل فن ریزشی را که در دوران مسئولیت آقای قرائتی در تعداد نمازگزاران پدید آمد جبران کنند.

    9
    1
    1. مرد حسابی ! جنجال آفرینی کدومه ؟! کی خواسته خدمات درخشان این مفسر کبیر ! رو زیر سؤال ببره ؟! این بزرگوار بارها مرتکب چنین رفتاری شده، بقول خودتون چهل ساله با قرآن که مملو از آیات اخلاقی و تربیتیست انس داشته اما مناسفانه هنوز نتونسته این غرور و منیت خطرناک را معالجه کنه ، بعد جنابعالی در ستایش ایشون شعر میخونی ؟! مرحوم آیه الله بروجردی بخاطر بی پاسخ گذاشتن پرسش یک طلبه یکسال تمام روزه می گیره و از اون شخص حلالیت میطلبه ؛ همه حرف اینجاست که موعد بازنشستگی ایشون و بسیاری از حضرات خیلی وقته فرا رسیده اما انگار گوش شنوائی نیست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا