خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع اعتراضی به افتتاح یک بیمارستان تجهیز نشده

جمعی از مردم «بوانات» از توابع استان فارس با در دست داشتن تابلو نوشته هایی در مخالفت با افتتاح عجولانه ی بیمارستان این شهرستان در دهه ی فجر، در مقابل دفتر امام جمعه تجمع کردند.

به گزارش انصاف نیوز، با توجه به قصد مسوولان برای افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان بوانات در دهه ی فجر، در صورتی که هنوز برخی از زیرساخت های این بیمارستان از جمله محوطه سازی داخل و ورودی بیرون بیمارستان آماده نشده، بخشی از مردم مخالفت خود را با افتتاح آن اعلام کردند.

بر اساس خبر سایت محلی حرف رسا، شرکت کنندگان در این اعتراض که پس از حضور در دفتر و روبروی دفتر امام جمعه، در نماز جمعه نیز حاضر شدند و تجهیز و تکمیل بیمارستان و سپس افتتاح بیمارستان را خواستند. معترضین افتتاح زودهنگام را «سیاسی» خوانده اند.

بیمارستان 64 تختخوابی بوانات از مصوبات دور اول سفر احمدی نژاد است که کار ساخت آن از سال 1388 شروع شده و هنوز پس از گذشت 6 سال تکمیل نشده است؛ کار محوطه سازی آن و سیستم سرمایشی و گرمایشی آن در حال انجام است و تجهیزات آن نیز هنوز به صورت کامل به بوانات نیامده و گفته شده که برخی از مسوولین شهرستان بر این افتتاح کاملا مصر هستند.

54564566 54564567 54564568

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا