خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترمیم بخش فرهنگی دولت با آرایش جدید؟

علی رغم مشخص نشدن وضعیت علی جنتی وزیر ارشاد تا این ساعت – 16 یکشنبه -، اما سناریویی از سوی برخی مشاوران حسن روحانی برای ترمیم بخش فرهنگی دولت مطرح است؛ تغییر مدیریت دو وزارتخانه و سه سازمان.

خبرنگار انصاف نیوز گزارش می‌دهد که وضعیت آقای جنتی به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود ولی در صورتی که او در این پست ماندی نباشد، 4 گزینه برای جایگزینی او مطرح هستند: مسجدجامعی، صالحی امیری، حسام الدین آشنا و سید عباس صالحی.

راهبرد اصلی، تعیین سرپرست از داخل این وازرتخانه است تا در فرصت بعدی نامزد وزارت معرفی شود؛ معرفی گزینه‌ی اصلی هم به احتمال زیاد پس از ملاقات رییس جمهور با رهبری انجام خواهد شد.

شنبه شب برخی منابع خبری مدعی پذیرش استعفای جنتی از سوی رییس جمهور بودند در حالی که یک مقام مسوول این خبر را تأیید نکرد. به گزارش انصاف نیوز، تا دیشب – شنبه – رسماً و کتباً استعفایی دریافت نشده بود که رییس جمهور درباره‌ی آن تصمیم بگیرد.

سناریوی ترمیم بخش فرهنگی دولت با آرایش جدید نیز که در حال پیگیری است، از این قرار است:

یک –  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: سید رضا صالحی امیری

دو – وزارت ورزش و جوانان: مسعود سلطانی‌فر

سه – سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری: احمد مسجدجامعی

چهار – فرهنگستان هنر: سید محمد بهشتی

پنج – سازمان اسناد و کتابخانه ملی: سید محمد صادق خرازی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بعیده صالحی امیری رای اعتماد بگیره . برا ورزش و جوانان که نشد . درسته ترکیب مجلس عوض شده ولی تغییر رویه وجود نداره . شاید با سرپرستی تا انتخابات ادامه بده که در این صورت خوده جنتی بهتره بمونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا