خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا نماینده نماد شخصیت مردم حوزه انتخابیه است؟

به گزارش انصاف نیوز، جلال جلالی زاده، نماینده ی اصلاح طلب مردم سنندج در مجلس ششم در فیسبوک نوشت:
بدون شک کسانی که از کاندیدا حمایت می کنند از فکر، دیدگاه و مواضع او حمایت می کنند. بنابراین ورود نماینده ای به مجلس با حمایت افراد یا احزاب و تشکل های مختلف موجب متوجه شدن مسوولیت همه ی رفتار ها، موضعگیری ها، نقاط قوت و ضعف به آن هاست.

از اینجاست که دفاع و حمایت از کاندیدای خاصی مسوولیت سنگینی را بر عهده ی حامیان قرار می دهد و نمی توان گفت که فلانی را نمی شناختم و یا دچار محذوریت و رودربایستی شدم. چون رای دادن یعنی عرضه و ارایه ی شعور و فهم و درک و میزان تعهد اجتماعی و سیاسی فرد را نشان می دهد.

اکنون که اهمیت و ارزش رای در زندگی ملت ها و ارتباط آن با شخصیت رای دهنده مشخص شد، نباید فریب شعارها، ملاحظات و یا فریب زبان بازی افراد را خورد. زیرا تحمیل یک شخص بر مردم یک شهر و منطقه ای تنها مختص چهار سال نیست بلکه همیشه تداعی کننده ی رفتار آن شخص به نام مردم آن شهر است.

به عنوان مثال اگر مردم یک شهر در انتخاب بین یک فرد متخصص، شایسته و فرهیخته و یک ملیجک، به فرد متخصص و اصیل رای ندهند، باید برای همیشه برای اشتباه در انتخابشان افسوس بخورند و عملکرد نماینده ی نالایق به عنوان یک نقطه ی ضعف محسوب شود که از انتخاب او احساس پشیمانی کنند.

امروز افرادی را می بینیم که با فریبکاری از پاکدلی مردم استفاده کرده و از نردبان اعتماد آنان بالا رفته و با رفتارهای نابجایشان موجب آسیب رساندن به جایگاه تاریخی و هویتی اهالی آن شهر شده اند و چون با فریب به موقعیتی رسیده اند و نمی توانند دوباره اعتماد مردم راکسب کنند شخصیت واقعی خود را نشان داده و با تخریب دیگران تلاش می کنند زندگی پوشالی خود را ادامه دهند.

پس به هوش باشیم در انتخاب مانند اهالی بعضی از شهرها در انتخاب نماینده انگشت حسرت را نگزیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جابجایی حوزه انتخابیه از مسخره ترین شعبده های انتخابات است. طرف نمایند شهری بشه که توش زندگی نمیکنه و حتی بدنیا نیامده چطور میخواهد مشگلات مردم ان شهر را حل کند. انتخابات تبدیل به انتصابات میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا