خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا کوچک‌زاده دروغ گفت؟

روز جمعه مهدی گوچک‌زاده در حسینیه‌ی ارشاد مدعی شد که در بهشت زهرا رای داده است، اما ساعاتی بعد در اینستاگرام کد شعبه‌ای را نوشت که نزدیک به میدان آزادی تهران است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، شعبه‌ی 1192 که کوچک‌زاده مدعی شده در آن رای داده، با ادعای قبلی او که فیلم آن در اینترنت پخش شده همخوانی ندارد و بسیار از یکدیگر فاصله دارند.

کوچک‌زاده روز گذشته (جمعه) در حالی که می‌خواست وارد حوزه‌ی رای‌گیری در «حسینیه‌ی ارشاد» شود، مردم حاضر با شعار این که «ته صف» از او خواستند که مانند آنها در صف بایستد و او که دید نمی‌تواند در آن جو از درب اصلی وارد شود، به سمت درب داخل کوچه رفت.

تعدادی از خبرنگاران و مردم حاضر برای تهیه‌ی گزارش و خبر، او را تا «درب پشتی» همراه کرده و در این فاصله از او سوالاتی می‌پرسند که جواب نمی‌دهد ولی مجبور می‌شود چند کلمه به دوربین‌ها و موبایل‌هایی که فیلم می‌گرفتند پاسخ دهد.

خبرنگار «برنا» به او گفت: مردم می‌گویند «بیا ته صف»، چرا از این در پشتی؟ چرا از طریق صف نمی‌آیید؟

کوچک‌زاده به او می‌گوید: «بنده امروز در بهشت زهرا رایم را داده‌ام. نیازی ندارم اینجا بروم ته صف یا سر صف. این جو سازی‌ها چیه؟»

یکی پرسید: «پس چرا آمدید اینجا؟» و کوچک‌زاده گفت: «که مردم را ببینم. نیایم؟».

یکی از مردم حاضر به او گفت: «مردم نمی‌خواهند ببینند شما را»! و یکی دیگر در حالی که کوچک‌زاده در حال وارد شدن از درب پشتی بود، تذکر داد: «آقا حق الناس است، نرو تو». البته کوچک‌زاده رفت!

صبح امروز (یکشنبه) او در اینستاگرام خود در روایت اعتراض مردم به «ته صف»، مدعی شد:4755777

«ديروز بعد از قرائت فاتحه براي پدرم در بهشت زهرا تصميم گرفتم از چند حوزه راي گيري بازديد كنم و موفق هم شدم از حسينيه ارشاد و از مسجد شهدا و مسجد لرزاده و … بازديد كنم و البته چون در همه‌ی اين مكان‌ها صف‌های طولانی براي راي دادن تشكيل شده بود در يكي از مساجد كه خلوت بود (صندوق١١٩٢) رای خود را به صندوق انداختم».

صندوق 1192 که کوچک‌زاده مدعی شده در آن رای داده، در منطقه‌ی 9 شعبه ی ثابتی در در بلوار «استاد معین»، خیابان «شهید لعل آخر» است. عدد درج شده بر روی صندوقی که در عکس منتشر شده از سوی خودش دیده می شود، 1192 است که ربطی به بهشت زهرا ندارد، مگر این که پا داشته است!

آیا کوچک‌زاده، نماینده‌ی فعلی تهران که خود را کاندیدای مجلس آینده هم کرده بود، دروغی به این وضوح به مردم دروغ گفته است؟

 

متن روایت کوچک‌زاده

متن روایت اینستاگرامی مهدی کوچک‌زاده حاوی توهین ها و تهمت هایی که یادآور ادبیات محمود احمدی‌نژاد، رییس سابق جمهور است در پی می‌آید:

«ديروز بعد از قرائت فاتحه براي پدرم در بهشت زهرا تصميم گرفتم از چند حوزه راي گيري بازديد كنم و موفق هم شدم از حسينيه ارشاد و از مسجد شهدا و مسجد لرزاده و … بازديد كنم و البته چون در همه‌ی اين مکان‌ها صف‌هاي طولاني براي راي دادن تشكيل شده بود در يكي از مساجد كه خلوت بود (صندوق١١٩٢) راي خود را به صندوق انداختم.

در همه‌ی جاهايي كه رفتم از جمله حسينيه‌ی ارشاد مردم به معني درست آن با متانت و بزرگواري در صف انتظار دادن راي ايستاده بودند اما در حسينيه ارشاد علاوه بر صف متشكل از مردم، مشتي اوباش كه به نظرم بيشتر با ميكروفن‌ها و دوربين‌هاي شارلاتانيزم رسانه‌اي داخل و اربابان خارجي آنها هماهنگ بودند، براي جو سازي و تهيه خوراك براي رسانه‌هاي بيگانه نيز حضور داشتند! اين عده قليل (در مقايسه با جماعت كثير ايستاده در صف) با اوباشگري به پرخاش نسبت به من و در ظاهر با ادعاي حمايت از خاتمي پرداختند و من را كه براي بازديد از حوزه‌ی حسينيه ارشاد مثل چند حوزه‌ی راي گيري ديگر رفته بودم الزام به ايستادن در صف مي كردند! خوشبختانه مردم ايستاده در صف فريب اين اوباش را نخورده و با آرامش صحنه را نظارت مي‌كردند و ماجرا ختم به خير شد!

حال شما قضاوت كنيد اگر روزي كار با هوچيگري به دست كساني بيفتد كه از چنين نوچه‌هايي همراه با حمايت رسانه‌اي بيگانه برخوردارند بيفتد چه جنايت‌ها ممكن است در حق مردم رخ دهد و همه «لطف» وانمود شود! درست مثل … بماند الان كلاس دارم و دانشجويانم منتظرند».

4878784

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام

    قرآن کریم ادبستان است و یک مسلمان واقعی اولین نماد تقوایش داشتن ادب و اخلاق محمدی (ص )که ظاهرآ ایشان با آن بیگانه است

    ولذا از کوزه همان تراود که دراوست *

  2. شک نکن مثل چی دروغ گفته. شما چرا تیتر خبرتو اینجوری زدی و سوالی پرسیدی؟معلمومه که دروغ گفته. این جماعت جز انگ زدن و برچسب زدن کاری بلد نیستن. چون ملت بهش گفتن یارو برو توی صف صفاتی که لایق خودشه به اون بندگان خدا نسبت داده

  3. سلام، من علاقه ای به ایشون ندارم، لیکن اگر مطلب رو با دقت بخونید، میبینید که نوشته در یکی از مساجد رای دادم، نگفته اون مسجد توی بهشت زهرا یا اون منطقه بوده، بابا انصاف داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا