خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکرار کنم یا صدا اومد؟

شماره ی جدید هفته نامه ی صدا به بررسی ریاست مجلس دهم پرداخته است.

به گزارش انصاف نیوز، روی جلد شماره ی جدید هفته نامه ی حزب کارگزاران سازندگی، طرحی از محمدرضا عارف، سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان، اعتدالگراها و اصولگرایان میانه رو یا همان لیست امید نقش بسته است.

در این طرح، گوشی موبایلی در دست عارف است، کسی از آن سوی خط از او می پرسد «تکرار کنم یا صدا اومد؟» و عارف در پاسخ می گوید «صدا اومد حاج آقا، خوبم اومد …!»

اشاره ی طراح به کلیپ کوتاه سیدمحمد خاتمی است که از عبارت «تکرار می کنم» برای حمایت از همه ی دو لیست «امید» در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی منتشر شده بود.

صدا در این شماره به این پرداخته که «رییس مجلس دهم کیست؛ عارف یا فیلسوف؟». عارف که منظور همان محمدرضا عارف است و فیلسوف هم منظر علی لاریجانی است که بیش از دیگران حرف از ریاست آنها بر مجلس دهم است.

انتخابات در 7 اسفند ماه برگزار شده و مجلس آینده در هفته ی اول خردادماه آتی یعنی حدود دو ماه و نیم آینده کار خود را آغاز خواهد کرد؛ باید دید که آید عارف تازه وارد رییس خواهد شد یا علی لاریجانی همچنان رییس می ماند.

667

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصاف عزيز ! اتفاقاً از ” ايهام ” مورد نظر هفته نامه مذكور غفلت كردى، چون : همانطور كه در انتخابات ٩٢ رئيس محبوب اصلاحات به دكتر عارف پيام داد تا بنفع روحانى انصراف دهد در ماجراى رياست مجلس هم گويا قرار است همين ” تقاضا ” تكرار شود ، اينكه به عارف ميگويد: تكرار كنم يعنى اين بار هم بايد عقب نشينى را بنفع لاريجانى تكرار كنى !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا