خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نطق نماینده‌ی ردصلاحیتی: حالا که فرصت دارید پرونده‌ام بررسی شود

یک نماینده‌ی فعلی مجلس که در انتخابات اخیر به گفته‌ی خودش به خاطر «گزارشات کذب» ردصلاحیت شده، از شورای نگهبان خواست حالا که فرصت کافی دارد پرونده‌ی اعتراضش بررسی شود و آن گزارش‌ها نیز برای بررسی به دادگاه صالحه ارائه شود تا از سابقه‌ی او و امثال او «رفع ابهام شود».

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، بخشی از نطق علنی مجید منصوری، نماینده‌ی فعلی لنجان در جلسه‌ی امروز مجلس در پی می‌آید:

از قصه دور و دراز صلاحیتی که مهر تایید بر آن نخورد چند نکته‌ای معروض می‌دارم. از کنار ملامت‌ها و تهمت‌های ناروا ی افراد مغرض به مصداق آیه شریفه قرآن  «وَ الَّذينَ لا يَشْهَدُونَ الزُّورَ وَ إِذا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا کِراماً» آنان که شهادت ناحق نمی‌دهند و آنگاه که با لغو و بیهودگی مواجه می‌شوند، از آن بزرگوارانه گذشت می‌کنند می‌گذرم؛ چرا که بر خود فرض دانستم به احترام قانون، لحظه‌ای از تلاش، در جهت حفظ وحدت و همدلی، فروگذاری نکنم تا مصداقی شود بر تدبیر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر حفظ همدلی و همزبانی در کشور عزیزم  ایران هر چند اشکال اساسی در قانون انتخابات باعث شد تا شورای محترم نگهبان نتواند فرصت کافی جهت رسیدگی کامل به پرونده ی 12000 نفر را داشته باشد و بنده را که جانباز جنگ تحمیلی، فرزند جانباز و چهار سال خدمت صادقانه به نظام و مردم منطقه داشتم و یک ریال از مال بیت المال برای خود و خانواده توشه‌ای نگرفتیم و در جهت حمایت از نطام و دولت خدمتگزار لحظه‌ای فروگذاری نکردم به علت گزارشات غیر واقع که در هیچ محکمه و دادگاه صالحه‌ای مطرح و ثابت نشده رد صلاحیت شده‌ام.

لذا از شورای محترم نگهبان این خواسته را برای خود محق می‌دانم الان که فرصت کافی پیش رو دارید پرونده‌هایی را که تا مرحله‌ی تایید پیش رفت و بنا بر عدم تشکیل جلسه‌ی شورا ناتمام ماند و صلاحیت آنان اعلام نشد بررسی مجدد کنید و از گزارشات کذبی که بر روی پرونده‌ها درج شده از طریق هر دادگاه صالحه‌ای که شورا صلاح بداند معرفی فرمایند تا این موضوعات که پیشینه‌ی چهار سال خدمتگزاری بنده و امثال بنده را نشانه رفته است رفع ابهام شود تا حق الناس مد نظر مقام معظم رهبری محقق شود.

بی شک تدابیر هوشمندانه‌ی مقام معظم رهبری، تلاش مجدانه‌ی دستگاه دیپلماسی دولت و مقاومت و پایداری آحاد ملت، اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه را به دنبال داشت و امیدواریم این مهم همراه و همگام با اقتصاد مقاومتی به توسعه و پیشرفت این سرزمین بیانجامد، اکنون که تحریم‌ها مرتفع شده امید است خبر پایان تحریم‌ها نوید پایان سوءاستفاده‌ها، اختلاس‌ها و رانت‌ها را به ارمغان آورده، و دست کاسبان تحریم و چپاولگران بیت‌المال را قطع و سریال غم‌انگیز اختلاس‌ها به پایان برسد.

لذا بر این اساس وحدت ملی، یک ضرورت ملی است، مشکلات پیش روی کشور فراتر از توان محدود یک گرایش سیاسی است، باید بتوانیم با اتکا به خرد جمعی و استفاده از ظرفیت‌ها و شخصیت‌هایی که منشأ خیر و اثر فراوان در این کشور بوده‌اند  توان کشور را بالا ببریم و اجازه دهیم دلبستگان به دین، نظام و اعتلای کشور با تنوع تخصص‌ها و سلایق مختلف بتوانند در مسولیت‌های مختلف کشور حضور و خدمت فعالانه داشته باشند.

و یک توصیه به مجلس آینده: رصد کنید که آیا آنچه در مجلس اتفاق می‌افتد مورد رضایت مردم است؟ از خود بپرسید مردمی که بسیاری از تنگناها را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تحمل می‌کنند و مواجه با برخی از آسیب‌های اجتماعی هستند و نگران سرنوشت آینده‌ی خود و فرزندانشان هستند، آنها در عملکرد چه می‌خواهند و ما در برابر آنها چه می‌کنیم؟ آیا تصمیمات ما برای برون رفت کشور از مشکلات کارساز است؟ اگر اینگونه نیست تجدید نظر اساسی در قانون گذاری و امور نظارتی داشته باشید.

و همچنین با احترام به هر نوع نگاه و گرایش سیاسی، به افق بلندتر نگاه کنید، دست دولت را در پیشبرد وظایف ملی‌اش باز بگذارید، جهانی فکر کنید و ملی عمل کنید و قانون فصل ممیز سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی‌تان  باشد.
انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا