خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح فرماندار شوش درباره مطالبات کارگران هفت تپه

عدنان غزی، فرماندار شوش اظهارات خود در برخی رسانه‌ها مبنی بر بی‌اطلاعی از وضعیت هفت تپه را رد کرد و گفت: پرداخت مطالبات کارگران هفت تپه با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش، عدنان غزی افزود: بنده در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری دانشجو نگفتم که ۴۰ روز در قرنطینه خانگی هستم و از اعتراضات کارگران بی‌اطلاعم بلکه پس از کسب نظر پزشکان به محل کار خود بازگشتم و در چند جلسه اخیر استانی حضور داشتم.

وی ضمن قدردانی از ارتباط و همکاری کارگران گفت: کارگران و شورای کارگری با ما و دیگر اعضای شورای تامین همکاری بسیار خوبی دارند و بنده نیز در همان روزهای اول در بین کارگران حضور یافتم و از آخرین اقدامات و پیگیری‌ها که توسط اینجانب و اعضای شورای تامین شهرستان صورت گرفته به کارگران گزارش ارائه کردم.

فرماندار شوش بیان کرد: همراه با اعضای شورای تامین شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکنون چندین جلسه و دیدار با استاندار خوزستان، رئیس کل دادگستری استان خوزستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و همچنین وزارتخانه‌های مرتبط داشتیم و به صورت حضوری و گاه تلفنی گزارشی درباره اعتراضات صنفی کارگران ارائه دادیم.

وی افزود: چگونه ممکن است با این پیگیری‌ها و اقدامات از تجمعات صنفی کارگرانی که در فاصله کمتر از ۵۰ متر و در نزدیکی منزل بنده بر پا شده بی‌اطلاع باشم و چنین اظهاراتی را ارائه کنم.

غزی اظهارداشت: اخیرا جلسه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون این موضوع با حضور مسئولان مربوطه استانی و کشوری با کارفرما برگزار شده و منتظر ابلاغ مصوبات این جلسه هستیم که در آن وضعیت پرداخت معوقات کارگران تعیین تکلیف شده است.

رئیس شورای تامین شهرستان شوش افزود: ضمن تشکر از تلاش و همکاری بی‌وقفه خبرنگاران از همه این عزیزان انتظار می‌رود نسبت به تنظیم اخبار و انتشار آن دقت بیشتری داشته باشند و با چنین اخباری احساسات کارگران و اذهان عمومی را تحریک و جریحه دار نکنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا