خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رقبای قالیباف دولت نزدیک‌تر از همسوها در مشهد؟

خبر احتمال تغییر استاندار خراسان رضوی عصر پریروز درحالی در محافل خبری پیچید که همراه این خبر از گزینه‌های اصلی جانشینی برای استانداری خراسان رضوی نام برده شده بود.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، شنیده‌ها از دو گزینه، یعنی: «محمد پژمان» شهردار سابق مشهد و «غلامحسین مظفری» مدیرعامل بانک شهر برای جایگزینی «علیرضا رشیدیان» استاندار فعلی خراسان حکایت دارد. این در حالی است که هر دو از نزدیکان «محمد باقر قالیباف» و اعضای اصلی تیم او هستند.

برخی فعالان سیاسی هوادار دولت روحانی می‌پرسند که کم‌توجهی رییس جمهور به جریان سیاسی حامی خود و توجه بیش از حد به رقبای انتخاباتی چه دلیلی دارد و در حالی که طیف بزرگی از حامیان رییس جمهور در شهرستان‌ها هنوز خارج از بدنه‌ی دولت قرار دارند استفاده از رقبای انتخاباتی برای پست‌های حساس چگونه قابل توجیه است؟

یکی از سیاست‌های حسن روحانی در عرصه‌ی داخلی تاکنون، دادن امتیاز ویژه به رقبای انتخاباتی در به کارگیری نیروهای اجرایی بوده که این کار در عمل کارایی دولت را در آن جایگاه‌ها تا حد زیادی پایین آورده است.

پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور یکی دیگر از نزدیکان سردار قالیباف است که حضور او از نظر بخشی از کارشناسان، منفی ارزیابی می‌شود.

«محمد پژمان» در سمت معاون وزیر راه و «محمد هادی ایازی» در سمت قائم مقام وزیر بهداشت از دیگر نیروهای حلقه‌ی اصلی سردار قالیباف هستند که با داشتن پست‌های مهم در دولت حسن روحانی موجب نارضایتی‌هایی در بدنه‌ی اجتماعی حامیان روحانی شده‌اند.

حال باید منتظر ماند و دید که با توجه به چینش نمایندگان مجلس در مشهد و تولیت جدید آستان قدس، آیا دولت در پی واگذاری کامل خراسان رضوی به رقبای خود است یا خیر؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مطلب بسیار ضعیفی بود، آقای مظفری فرماندار اصلاح طلب بسیار موفق نیشابور هست، ضمن اینکه برای اولین بار در دوران فرمانداری ایشان در 7 اسفند اصلاح طلبان به صورت کامل انتخابات را در نیشابور بردند، آقای پژمان هم شهردار موفق مشهد بوده و بیشتر از اینکه به قالیباف نزدیک باشد به اصلاح طلبان و کارگزاران گرایش دارد

    1. با سلام مطلب شما کاملا درسته چون آ قاي مظفری از همکاران ما در جهاد دانشگاهی است و کاملا اصلاح طلب هستند گزینه بسیار مناسب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا