خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین بروکر بازار فارکس

رپورتاژ آگهی: این روزها شاید زیاد نام سرمایه‌گذاری در بازار فارکس را شنیده باشید. ما در این مقاله سعی بر این داریم، ابتدا بازار فارکس را برای شما معرفی کنیم و در گام بعدی شما را با بهترین بروکر بازار فارکس یعنی بروکر آلپاری آشنا کنیم و مزایای آن را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید با خیال راحت از خدمات این بروکر استفاده کنید.

معرفی بازار فارکس

بازارفارکس (FOREX) به معنای تبادل ارزهای خارجی است در حقیقت شما می‌توانید در این بازار به داد و ستد انواع ارزهای خارجی بپردازید، در حقیقت بازار فارکس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مالی با گردش حساب روزانه 5 تریلیون دلار است.

معاملات در بازار فارکس همیشه به‌صورت جفت ارز است یعنی شما با خرید یک ارز، ارز دیگری را می‌فروشید، درواقع سرمایه شما در حال گردش است. حال شاید برای شما سؤال پیش بیاید کدام بروکر برای معاملات بازار فارکس مناسب است؟

ما به شما بروکر آلپاری را پیشنهاد می‌دهیم، در ادامه قصد داریم دلیل آن را برای شما توضیح دهیم.

معرفی بروکرآلپاری

بروکر آلپاری زیرمجموعه شرکت Exinity Limited است و از سال 1998 در موریس فعالیت خود را آغاز کرده است و به کاربران ایرانی خود خدمات ارائه می‌دهد.

عدم ورشکستگی بروکرآلپاری

این بروکر با 22 ساله قدمت تاکنون بسته یا ورشکسته نشده است که این نکته برای تریدرها نکته حائز اهمیتی است. این بروکر برای کاربران ایرانی خود، ارزش زیادی قائل است و برای آنان خدمات ویژه‌ای ارائه داده است.

پشتیبانی و ارائه پلتفرم فارسی زبان

نکته مهم دیگری که بروکرآلپاری را در بین تریدرهای ایرانی یک بروکر خاص جلوه داده است، پشتیبانی و ارائه پلتفرم فارسی زبان به‌صورت 24 ساعته است. جالب است بدانید کاربران فارسی زبان این بروکر می‌توانند با یکی از روش‌های ثبت درخواست تماس، اپ مسنجر، اپ تلگرام، اپ واتساپ، اپ وایبر، گفتگوی آنلاین با این بروکر ارتباط برقرار کنند و سؤالات و ابهامات خود را رفع کنند.

تنوع در ارائه حساب

مورد بعدی که باعث شده است تریدر های ایرانی، این بروکر را انتخاب کنند، تنوع در ارائه حساب توسط بروکر آلپاری است. حساب‌های که این بروکر به کاربران خود ارائه می‌دهد، شامل Nano متاتریدر 4، Standard متاتریدر 4، Ecn متاتریدر 4، pro.ecn متاتریدر 4، Standard متاتریدر 5، Ecn متاتریدر 5 است که میزان دپازیت، استاپ اوت، کمسیون و لوریج هرکدام متفاوت است، در ادامه میزان هرکدام را توضیح می‌دهیم.

  • Nano متاتریدر 4: حداقل دپازیت 0$، لوریج 1:500، استاپ اوت: 10%، بدون کمیسیون.
  • Standard متاتریدر ۴: حداقل دپازیت 20$، لوریج 1:1000، استات اوت:20%، بدون کمسیون.
  • Standard متاتریدر ۵: حداقل دپازیت 100$، لوریج 1:1000، استات اوت: 20%، بدون کمسیون.
  • ECN متاتریدر ۴: حداقل دپازیت 300$، لوریج 1:3000، استات اوت:60%، بدون کمسیون.
  • ECN متاتریدر ۵: حداقل دپازیت 300$، لوریج 1:3000، استات اوت:60%، بدون کمسیون.
  • Pro-ECN متاتریدر ۴۵: حداقل دپازیت 500$، لوریج 1:3000، استات اوت:60%، کمسیون از 1.6 دلار در هر لات.

نکته مهم این است که در بروکرآلپاری حداقل لات برای معامله 0.01، مقدار واریزی 1$، حداکثر لوریج 1:3000 و امکان استفاده از اسکالپ، ربات و حساب پم وجود دارد.

امکان انواع معاملات

مورد بعدی که این بروکر را منحصربه‌فرد کرده است امکان معامله 11 شاخص جهانی، سهام 10 شرکت برتر در ایالات‌متحده آمریکا، معامله کالاهایی مثل نفت خام، گاز طبیعی، طلا و نقره، اکثر قراردادهای ما به ‌التفاوت و 60 جفت ارز است.

کپی تریدینگ

تریدرهای مبتدی می‌توانند در این بروکر از روش و استراتژی معامله گران حرفه‌ای کپی کنند و در معاملات خود پیاده کنند که اصطلاحاً به آن کپی تریدینگ می‌گویند.

پشتیبانی از سیستم‌های مالی متفاوت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های که این بروکر دارد، پشتیبانی از سیستم‌های مالی متفاوت است. تریدرها می‌توانند به 4 روش نتلر، تاپ چنج، وب مانی، پرفکت مانی در این بروکر واریز و برداشت وجه انجام دهند. البته بهترین و مناسب‌ترین روش برای تریدرهای ایرانی روش وبمانی است زیرا در این روش تریدر مستلزم پرداخت کارمزد 8 دهم درصدی هستند که این مبلغ بسیار ناچیز است و نکته دیگر اینکه ایرانی‌ها برای استفاده از این روش نیازی به برنامه تغییر آی پی ندارند.

طرح‌های تشویقی و پروموشن ها

به تریدرهای قدیمی این بروکر به اصطلاح تریدرهای وفادار طرح‌های تشویقی و پروموشن ها تعلق می‌گیرد، البته تریدرهای تازه‌کار می‌توانند به‌صورت مرتب به این قسمت سر بزنند و اگر طرح‌های تشویقی و پروموشن ها به آن‌ها تعلق‌گرفته بود آن‌ها را برداشت بزنند.

ثبت نام آلپاری

ثبت نام دراین بروکر بسیار ساده است؛ و شما با وارد کردن اطلاعات صحیح خود شامل نام و نام خانوادگی (به لاتین)، نام کشور، نام شهر، شماره تلفن همراه با پیش شماره (+98) و ایمیل خود میتوانید ثبت نام خود را در این بروکر تکمیل کنید. همچنین می توانید با وارد کردن کد معرف 170002536 از 1000 امتیاز ویژه جهت استفاده از خدمات این بروکر بهره مند شوید.

سخن آخر

خب با نکات گفته ‌شده در مورد این بروکر، می‌توان گفت بروکر آلپاری یک بروکر معتبر است و تریدرهای ایرانی برای استفاده از خدمات آن نیازی نیست، نگران بسته یا ورشکست شدن آن باشند. فقط قبل از شروع معاملات در بازار فارکس و ثبت‌نام در بروکر آلپاری به چند نکته توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید با حفظ سرمایه از این بازار کسب سود دلاری کنید.

نکته اول: هیچ‌گاه طمع نکنید!

نکته دوم: اخبار و رویدادها در این حوزه را دنبال کنید.

نکته سوم: آموزش ببینید.

نکته چهارم: تمام سرمایه خود را وارد بازار فارکس نکنید.

شما عزیزان با رعایت این 4 نکته می‌توانید در بازار فارکس سودهای کلان کسب نمایید. ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید.

موفق و پرسود باشید

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا