خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برانکو:یا هیچ،یا همه چیز،فقط پیروزی می خواهیم

سرمربی پرسپولیس می گوید مقابل استقلال چاره ای به جز پیروزی ندارند.

به گزارش خبرآنلاین، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال گفت:«دوستانی از کرواسی مهان ما هستند.من به همه آنها خوش آمد می گویم.آنها فردا بزرگترین بازی آسیا را تماشا می کنند.باز هم می گویم که افتخار بزرگی است که یک طرف این بازی بزرگ باشیم.»

او این را گفت و ادامه داد:«ما امتیازهای زیادی گرفته ایم و در جدول رده بندی هم در جایگاه خوبی قرار داریم.این خودش بهترین دعوتنامه است برای اینکه هواداران به ورزشگاه بیایند.بازیکنان من باید همه توان خودشان را بگذارند تا هواداران شان را خوشحال کند.آنها باید تلاش کنند که قهرمان شوند.»

برانکو درباره غیبت کمال کامیابی نیا هم گفت:«بازی نکردن کامیابی نیا می تواند ما را زمین گیر کند اما همیشه از این مشکلات وجود دارد.ما رصا خالقی فر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و وصعیت امید عالیشاه هم مشخص نیست.»

خبرنگاری به او گفت که چثدر احتمال می دهید که پرسپولیس در این بازی به پیروزی برسد که برانکو گفت:«ما در 19 بازی نباخته ایم اما در داربی همه چیز فرق می کند.ما و استقلال هم امتیاز هستیم و آن‌ها کل فصل را در صدر جدول بودند. چه کسی می تواند مطمئن باشد که ما پیروز می شویم؟ طبیعی است که تلاش می کنیم تا پیروز شویم و گزینه دیگری نداریم. یا همه یا هیچ. پس ریسک می کنیم و امیدواریم نتیجه را هم به دست بیاوریم.»

برانکو در پاسخ به این سوال که مشکل گلزنی پرسپولیس در دربی حل شده است یا نه گفت:«ما موقعیت های زیادی را از دست می دهیم.پنالتی های زیادی را خراب کرده ایم و می خواهیم تلاش کنیم که درصد به ثمر رساندن موقعیت ها را بالاتر ببریم. در دربی خیلی مهم است که موقعیت های نیم بند را به ثمر برسانیم چه برسد به موقعیت های صد در صد. همانطور که گفتم در این بازی‌ها هیجانات و استرس‌ها بیشتر می‌شود و این عوامل باعث می شود که شانس‌های صد‌درصد را هم از دست بدهیم.»

خبرنگاری از برانکو درباره قضاوت محسن ترکی و اینکه او به ضرر پرسپولیس سوت می زند سوال کرد که برانکو این واکنش را نشان  داد:«درباره داوری هیچ صحبتی ندارم و به سلامت آنها اطمینان دارم. طبیعی است که اشتباه برای همه می تواند ایجاد شود. قبل از هر چیزی به کار خودمان باید بپردازیم و روشی که به میدان می رویم.»

او در پایان درباره حضور پروین در تمرینات پرسپولیس گفت:«پروین اسم بزرگ پرسپولیس و فوتبال ایران است.ایشان با این کارشان افتخار بزرگی را نصیب ما کردند.ایشان یک بار دیگر نشان داد که پرسپولیس چقدر در قلبش قرار دارد و چقدر با ما خواهد بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا