خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تداوم نگاه احمدی‌نژادی در شرکت نفت سپاهان

پس از انتشار مطلبی با تیتر «خیمه یاران احمدی نژاد در حیاط خلوت صندوق بازنشستگی صنعت نفت»، اعتراض دیگری در همین باره به انصاف نیوز رسیده است به این شرح:

«در مطلب خیمه‌ی یاران احمدی نژاد در حیاط خلوت صندوق بازنشستگی اشاره شد که گاها دولت در عزل و نصب‌های مجموعه‌های فرودستی یا دقت لازم را ندارد یا به‌واسطه‌ی بعضی سفارش‌ها از نیروهای مغرض و مخالف جریان خواست ملت بهره می‌برد.

متاسفانه علی رغم تذکرات چندباره‌ی خیرخواهان نزدیک به دولت و متخصصان دلسوز همسو با جریان اعتدالی حاکم بر فضای سیاسی کشور همچنان شاهد حضور افرادی هستیم که توانایی اداره‌ی نوانایی هم ندارند چه برسد به اداره‌ی مجموعه‌ی عریض و طویلی به نام شرکت نفت سپاهان.

ای کاش شیخ الوزرای کابینه‌ی دولت، زیر مجموعه‌ی تحت امر خود را مورد پرسش قرار بدهد که با چه معیار و استانداردی نسبت به انتخاب چنین مدیرانی با سطح کیفیت بسیار پایبن اقدام کرده است.

وابستگی عاطفی مهندس زنگنه به شخص نصرت رحیمی بر هیچ فعالی در این حوزه پوشیده نیست و وفاداری مدیر ارشد به پرسنل صادق خود قابل ستایش است اما در اختیار قراردادن این حجم از منابع، امکانات، نیروی انسانی و ثروت در ید مدیرانی که کفایت لازم را نداشته باشند، آیا حیف و میل کردن بیت المال نیست؟!

لازم است مدیرعامل شرکت نفت سپاهان و به تبع آن، آمران و عاملان انتصاب این مدیر پاسخ بدهد این حجم از کادر سازی و استخدام طیف خاصی از پرسنل با وابستگی به جریان بازنده‌ی انتخابات اخیر به چه منظور صورت گرفته است؟!

انتصاب راننده‌ی مدیرعامل به‌عنوان کارشناس بخش بازرگانی با سابقه‌ی ۶ ماه حضور در سپاهان چگونه قابل توجیه است؟!

ادامه‌ی سرمایه‌گذاری بدون بررسی توجیه اقتصادی در کشورهای با ریسک بالای سرمایه‌گذاری آفریقایی با چه اهدافی صورت می‌گیرد!؟
حضور برادر مدیرعامل با وابستگی سیاسی مشخص بدون داشتن منصب رسمی آیا شبه در کارها به وجود نمی‌آورد؟!

و چندین مطالب این چنینی که در صورت ادامه‌ی وض موجود، به زودی به سمع و نظر مردم شریف خواهد رسید.»

خیمه یاران احمدی نژاد در حیاط خلوت صندوق بازنشستگی صنعت نفت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا