خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یکشنبه، دیدار نمایندگان مجلس با رهبری

رییس، هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه با رهبری دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مجلس، در این دیدار که مطابق سالهای گذشته بعد از تشکیل مجلس جدید و انتخابات هیات رییسه برگزار می شود، پیش از سخنرانی رهبری دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی درباره اولویت‌ها و برنامه های مجلس دهم نظر خود را خواهد گفت.

نخستین دستورکار هیئت رئیسه مجلس دهم:

گزارش وزارتخانه های اقتصادی در صحن علنی

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نخستین دستورکار هیئت رئیسه مجلس دهم ارائه گزارش از سوی وزارتخانه های حیاتی اقتصادی درصحن علنی است، گفت: میزان مصرف، تولید و واردات سوخت به ویژه بنزین با حضور وزیر و مسئولان وزارت نفت در صحن علنی مجلس شفاف سازی می شود.
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹

مسعود پزشکیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملیاتی نشدن شعار سال های مختلف توسط مسئولان کشور گفت: با مطرح شدن شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس، وزارتخانه های مختلف و مدیران، به جای نوشتن برنامه عملیاتی سخنان مقام معظم رهبری را تکرار می کنند، در حالی که مشکل ما اجرای برنامه و نبود عزم و اراده برای اجرای آن است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، افزود:اگر مجلس و دولت به طور مستمر از اقتصاد مقاومتی سخن بگویند،اما راه و مسیر ضدمقاومت باشد، هیچ فایده ای ندارد، لذا با اجرایی نکردن یک سال گذشته و شعار عملیاتی نشده و بازهم سال جدید و شعار جدید که اجرایی نمی شود.

وزارتخانه ها باید برنامه های خود را برای تحقق شعار سال تشریح کنند

پزشکیان با بیان اینکه اولین دستورکار هیئت رئیسه مجلس دهم ارائه گزارش از سوی وزارتخانه های حیاتی اقتصادی در صحن علنی است، ادامه داد:وزارتخانه ها باید براساس چارچوب های قانون، سیاست های کلی و شعار سال از وضعیت موجود گزارش دهند و برنامه های خود برای تحقق شعارها را تشریح کرده و راه حل های مشخص شده را ارائه کنند.

وی یادآور شد: برنامه های وزارتخانه ها را در تبادل نظر با کارشناسان مجلس و کارشناسان دانشگاهی بررسی می شود و نظرات و بازخورد خود را مطرح می کنند تا با تعامل مسیر صحیح را در پیش بگیریم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: میزان مصرف، تولید و واردات سوخت به ویژه بنزین با حضور وزیر و مسئولان وزارت نفت در صحن علنی مجلس شفاف سازی می شود، تا برنامه ریزی های مورد نیاز جهت حمایت از بنزین تولید داخل و کیفی سازی آن انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا