خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو تفاوت و دو تشابه موسوی و احمدی نژاد

/ از نگاه یک فعال رسانه‌ای اصولگرا /

«عبدالله گنجی» مدیر مسوول اصولگرای روزنامه‌ی «جوان» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «دو تفاوت  و دو تشابه موسوی و احمدی نژاد» به بهانه‌ی اظهارات اخیر احمدی نژاد، رییس جمهور اصولگرای دولت‌های نهم و دهم نوشت:

بارها گفته و نوشته‌ام که آنچه در سال 1388 اتفاق افتاد یک طراحی از پیش انجام شده بود که ربطی به احمدی نژاد نداشت. اولین حجت هم نوع شعارهای مطروحه علیه اصل انقلاب، ولایت فقیه و آرمانهای امام بود و دهها سند دیگر نیز وجود  دارد.

اما احمدی نژاد در آخرین نامه‌اش به رهبری دو موضوع را مطالبه کرده است که  ادعا و مطالبه‌ی موسوی در آن زمان بود. لذا امروز وجه تمایز احمدی نژاد و موسوی در دو چیز است و اشتراکشان دو چیز دیگر.

تمایز اول اینکه یکی در حصر و دیگری آزاد است و دوم اینکه موسوی در حصر به یکی از کاندیدای تایید شده‌ی نظام رای داد اما احمدی نژاد و دوستان رای باطله دادند و اصرار داشتند دوربین‌ها هم ضبط و منتشر کنند.

اما دو موضوع مطروحه‌ی احمدی نژاد عین موسوی است: 1- موسوی انتخابات را خیمه شب بازی دولت و صدا و سیما می‌دانست و احمدی نژاد آن را محصول مهندسی شورای نگهبان. حال همه منتظرند ببینند احمدی نژاد خودش را محصول مهندسی می‌دانند یا مثل همه‌ی مسائل دیگر خود را یک استثنا قلمداد می‌کند.

دوم  اینکه موسوی خواستار ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات مجدد ریاست جمهوری بود. اما احمدی نژاد چند قدم جلوتر است یعنی هم خواستار ابطال انتخابات 1396 ریاست جمهوری است هم مجلس و هم عزل رئیس قوه قضائیه.

نتیجه اینکه احمدی نژاد برای هجو نظام حاضر است بدنامی و عدم مشروعیت خود را نیز اثبات و فریاد بزند.

اما نظام از اصول ثابت و مشخصی پیروی می‌کند. سال 1388 از احمدی نژاد دفاع نکرد که از رای اکثریت و جمهوریت دفاع کرد و امروز نیز همان دفاع از جمهوریت ادامه دارد و ربطی به حسن روحانی ندارد. این جمله‌ی امام را باید با طلا نوشت و همه جا نصب کرد که: «این ولایت فقیه است که جلوی دیکتاتوری را می‌گیرد». مصداق آن هم فرق نمی‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. اتفاقا هنوز شوک این جریانات شخص زنده کننده امال وارزوهایشان انان را به سرودن اراحیف وسخنان وحرکات هیستریک واداشته …….

  1. مدیریت محترم سایت انصاف نوز
    با سلام و احترام
    سایت جهان نیوز و احتمالاً برخی دیگر از رسانه های موسوم به اصولگرا دروغ شرم آوری را به نقل از محمد شریعتمداری منتشر کرده اند و آن اینکه آقای مهندس میر حسین موسوی و اطرافیان ایشان درسال ۸۴ به احمدی نژاد رای دادند . من نمی دانم آقای شریعتمداری خود این ادعا را کرده یا به او هم دروغی بسته اند اما بنده که خود از نزدیک در جریان بوده ام می دانم که این ادعا دروغ محض است . آقای مهندس میرحسین موسوی و همفکران ایشان به هیچوجه در سال ۸۴ به احمدی نژاد رآی ندادند و بلکه در همان ایام برخی افراد که با ایشان رابطه کاری داشتند در فضای مجازی علیه احمدی نژاد و جریان متبوع او اعلام موضع کردند و هشداردادند . از شما خواهش می کنم در شرایطی که برای آقای مهندس امکان پاسخگویی فراهم نیست بنا بر رسالت رسانه ای خود به هر نحو می دانید و اگر امکان داشت به صورت مطلبی مستقل و یا با سؤال از نزدیکان آقای موسوی و… در این زمینه روشنگری بفرمائید . اجرتان با خداوند رحمان و رحیم

     0

     0

  2. حقيقتا در اوج و در اوهام بسر مي بري عزيز جان!! حالا که مي بينمت، متوجه ميشوم که خالص و نابي، قاطي و ناخالصي نداري! دمش و دمت گرم. وقتي که شهامت و جرأت گفتن حقايق و واقعيات را نداري، اگر ساکت بماني، نميگويندت لالي!! اصول ثابت و مشخص نه تنها در سال 88 که در سال 84 هم، به روشني هرچه تمام تر، حمايت تمام قد از آن موجود (احمدي نژاد رو ميگم) بود. البته بر شماها وقتي که روز روشن و خورشيد را انکار و شب را داد ميزنيد، حرجي نيست. لا علي المريض حرج!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا