خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بارسلونا نهایت آرزوی من است

فرانکی دی یونگ:بارسلونا رویای من بود، تمایلی به رفتن ندارمفرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد به این باشگاه متعهد بوده و قصد جدایی ندارد.
به گزارش “ورزش سه”، دو سال از انتقال فرانکی دی یونگ به بارسلونا سپری شده و هنوز همه چیز مطابق انتظار این ستاره 24 ساله و باشگاه پیش نرفته است. در ماه‌های اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی فرانکی دی یونگ از بارسلونا و انتقال او به لیگ برتر منتشر شده، اما این هافبک هلندی تاکید کرد همیشه در رویای بازی کردن برای بارسلونا بوده و علاقه‌ای به جدایی از این باشگاه ندارد.

فرانکی دی یونگ به نشریه گاردین گفت: “من از بازی کردن با لباس بارسلونا بسیار خوشحالم. من از جوانی می‌خواستم اینجا حضور یابم، بنابراین انتقال به نوکمپ برایم رویایی بود که به حقیقت پیوسته است. البته دوست داشتم در این دو سال جام‌های بیشتری کسب کنم و از این نظر انتظار بیشتری از خودم داشتم. اما در بارسلونا خوشحالم و می‌خواهم سال‌های زیادی در این تیم باقی بمانم.

خود ژاوی نیز یک هافبک بود و این موضوع خیلی به من کمک می‌کند. گاهی به دفتر او می‌روم و ژاوی فیلم‌های بازی‌هایم را به من نشان داده، نظرش را می‌گوید و به من نشان می‌دهد که چگونه می‌توانم پیشرفت کنم. خیلی موارد در مقایسه با زمان حضور رونالدو کومان در باشگاه یکسان است. در نهایت سبک بازی بارسلونا همیشه خیلی به مربی بستگی ندارد و بلکه بیشتر به فلسفه این باشگاه مربوط است. البته هر سرمربی رویکرد و روش خاص خود را برای ترکیب و در رابطه با جزئیات کوچک‌تر دارد.”

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا