خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی ( 25 کتاب محبوب مردم )

رپورتاژ آگهی

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی ( 25 کتاب محبوب مردم )

در این مطلب از رسانه انصاف نیوز 25 کتاب برتر از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی که بر اساس میزان خرید مردم در کتاب فروشی‌های اینترنتی ایران قابل مشاهده بوده را برای شما جمع‌آوری کردیم تا با پرمخاطب‌ترین کتاب‌های حوزه روانشناسی آشنا شوید.

مطالعه کتاب های روانشناسی در راستای ارتقا و رشد شخصیت افراد یکی از نکات مهمی است که باید در زندگی روزمره انجام شود، هر از گاهی همه ما نیازمند مقداری انگیزه یا اطلاعات مفید در راستای توسعه‌فردی و بهبود شرایط زندگی‌مان هستیم. قطعا بدون مطالعه کتاب‌های روانشناسی از تحقیقات، تجربیات و نکات مهم این حوزه که برای بهبود اوضاع زندگی مناسب هستند بی‌نصیب می‌مانیم. اما با وجود هزاران کتاب در زمینه روانشناسی باید به سراغ مطالعه کدام کتاب‌ها برویم؟ در این مطلب با پرفروش ترین و مشهور‌ترین کتاب‌های روانشناسی که به دیگران کمک کردند آشنا می‌شویم.

فهرست پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

  1. کتاب معجزه شکرگزاری: معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن پرفروش ترین کتاب روانشناسی در حوزه معنویات و شکرگزاری است.
  2. کتاب اثر مرکب: اثر مرکب نوشته دارن هاردی یکی از پرفروش ترین کتاب های روانشناسی موفقیت در زمینه توسعه فردی است، این کتاب تاثیر انجام کارهای کوچک به صورت پیوسته را به ما گوشزد می‌کند.
  3. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها: باشگاه پنج صبحی‌ها کتابی است که روش‌های سحرخیزی و برنامه‌ریزی افراد موفق که در سطح یک دنیا زندگی می‌کنند را به ما آموزش می‌دهد.
  4. کتاب اول عاشق خودت باش: اگر در زندگی دچار کمبود اعتماد به نفس هستید و یا خودتان را دوست ندارید، این کتاب پرفروش بهترین اثرگذاری را بر روی شما دارد.
  5. کتاب تختخوابت را مرتب کن: راه و رسم زندگی و مدیریت زمان را از زبان ژنرال نیروی دریایی آمریکا “ویلیام اچ . مک ریون” یاد بگیرید.
  6. کتاب عادت‌های اتمی: زندگی روزمره ما بر اساس عادت‌های ما تشکیل شده است، اگر قصد دارید عادت‌های بد را حذف کنید و عادات خوب را جایگزین کنید جیمز کلیر در این کتاب بهترین راهنمای شما است.
  7. کتاب 48 قانون قدرت: در کتاب 48 قانون قدرت ابتدا با ماهیت قدرت آشنا می‌شوید و سپس با یادگیری 48 قانون اصلی برای تبدیل شدن به یک فرد قدرتمند زندگی خودرا دگرگون کنید.
  8. کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد: هنریت کلاوسر نویسنده این کتاب موضوع هدف، برنامه‌ریزی و همینطور نکات مهمی را درباره تاثیر نوشتن به مخاطبین آموزش می‌دهد.
  9. کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه: نوشته ژوزف مورفی یکی از پرفروش ترین کتاب ها در حوزه پرورش و کنترل ذهن است.
  10. کتاب پدر پولدار پدر بی پول: این کتاب یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه امور مالی شخصی نوشته رابرت کیوساکی است.
  11. کتاب قورباغه را قورت بده: یکی از پرفروش ترین عناوین در زمینه برنامه ریزی و مدیریت زمان که توسط برایان تریسی نوشته شده است.
  12. کتاب هنر ظریف بی‌خیالی: هنر ظریف بیخیالی اثر مارک منسون به بررسی موضوع راه و رسم زندگی می‌پردازد.
  13. کتاب ثروتمندترین مرد بابل: نوشته جورج کلاسون که یک راهنمای جذاب درباره امور مالی و سرمایه‌گذاری است که جزو پرفروشترین کتاب های این حوزه شناخته می‌شود.
  14. کتاب محدودیت صفر: محدودیت صفر اثر جو ویتالی در زمینه توسعه فردی و موفقیت یکی از پرفروش‌ترین کتاب های روانشناسی در ایران است.
  15. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: در این کتاب نوشته ناپلئون هیل با نگاهی انگیزشی، تاثیر تفکر و خواستن را در رسیدن به موفقیت و ثروت بررسی می‌کند.
  16. کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد: یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی که در زمینه تحول درونی و افکار و همچنین موفقیت نوشته شده است.
  17. کتاب رازهای روانشناسی تاریک: کتابی نوشته شده توسط ویلیام کوپر که به بررسی راز های مختلف روانشناسی تاریک و روش‌های نفوذ و کنترل بر روی افراد اشاره می‌کند.
  18. کتاب زبان بدن: با ارتباط غیر کلامی می‌توانید تاثیر بیشتری بر روی مخاطبتان داشته باشید، فقط کافی است زبان بدن را بلد باشید، مطالعه این کتاب را به همه مخاطبین توصیه می‌کنیم.
  19. کتاب آیین دوست یابی: در کتاب که توسط دیل کارنگی نوشته شده هنر ارتباطات و کسب موفقیت در ایجاد روابط سالم را یاد خواهیم گرفت.
  20. کتاب قانون پنج ثانیه: این کتاب پرفروش روانشناسی اثر مل رابینز است و راهکاری را برای جلوگیری از اهمال کاری به مخاطبین آموزش می‌دهد.
  21. کتاب خودت باش دختر: نوشته ریچل هالیس، نویسنده و حامی مشهور حوزه زنان که در این کتاب با بیان خاطرات شخصی خودش موضوع عزت نفس زنان را بررسی می‌کند.
  22. کتاب ارتقای هوش مالی: کتابی پرفروش در حوزه امور مالی و ثروتمند شدن که توسط رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پدرپولدار پدرفقیر نوشته شده است.
  23. کتاب زنان زیرک: یکی از پرفروش ترین و بهترین کتاب‌ها برای دختران در راستای کسب آموزش های لازم برای انتخاب همسر، دوست و همراه در زندگی است.
  24. کتاب بی حد و مرز: نوشته شده توسط جیم کوییک که به بررسی میزان قدرت مغز و روش‌های کنترل آن و رسیدن به موفقیت در زندگی اشاره می‌کند.
  25. کتاب شیوه گرگ: پرفروش ترین شخص در تاریخ سهام آمریکا برای شما یک کتاب نوشته است، همان گرگ وال استریت معروف! پس اگر به حوزه فروش و مارکتینگ علاقه دارید این کتاب را از دست ندهید.

بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف

در نهایت اگر قصد مطالعه کتاب های روانشناسی پرفروش را دارید با مراجعه به صفحه معرفی بهترین سایت خرید کتاب با تخفیف در انصاف نیوز، می‌توانید با بهترین کتاب‌فروشی اینترنتی برای خرید آنلاین کتاب با تخفیف ویژه تا سقف 70 درصد از روی قیمت جلد بعلاوه ارسال رایگان به سراسر کشور آشنا شوید و پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی را از این سایت تهیه کنید.

از مزایای خرید اینترنتی کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگانخرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان اولین و مهم‌ترین مزیت خرید آنلاین کتاب است. کتابفروشی‌های اینترنتی مثل آمازون، بارنز‌اند‌نوبل، ترفت‌بوک، بوک‌شاپ و سراج‌بوک برای کاربران خود تخفیف‌های ویژه و همینطور ارسال رایگان درنظر گرفته‌اند.

خرید کتاب در۲۴ساعت شبانه روزیکی دیگر از مزایای اصلی خرید اینترنتی کتاب دسترسی آسان به فهرست کتاب‌ها و ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز است، امروزه با وجود کتابفروشی‌های آنلاین با چند کلیک می‌توانید به سادگی کتاب دلخواه خودتان را از بهترین سایت خرید اینترنتی کتاب با تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنید.

تنوع گسترده و بانک کتابقطعا برای شما پیش آمده که به کتابفروشی شهرتان مراجعه کردید ولی کتابی که می‌خواستید موجود نبوده، با وجود تنوع گسترده در سایت های اینترنتی کتاب، باز هم در این مقایسه سنگینی وزنه به نفع سایت‌های آنلاین فروش کتاب است.

بررسی نظرات کاربران و دیگر کتابخوان‌هاعامل تاثیر‌گذار بعدی هنگام خرید کتاب بررسی نظرات کاربران و مخاطبان درباره کتاب هاست، با مطالعه نظرات خوانندگان درباره یک کتاب تا حدودی می‌توانید با موضوع و کیفیت محتوای کتاب آشنا شوید و انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بیشتر این کتاب‌ها هم متاسفانه کتاب‌های زیر هستند و صرفا دلخوشی میدن تا آگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا