خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک ادعا: ماجرای عجیب تقلید صدای روحانی توسط فریدون!

یک نماینده ی دلواپس مجلس مدعی شناسايي و پيگيري فيش‌هاي نجومي در دولت شد.

محمدجواد كريمي قدوسي در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو»، زیرمجموعه ی بسیج دانشجویی،، اظهار داشت:

– با پيگيري‌هايي كه از سوي مجلس پيرامون بحث حقوق‌هاي نجومي صورت گرفت به سرمنشاء اين موضوع رسيديم. يك كانون در نهاد رياست جمهوري این مسائل را مديريت مي‌کند. آقاي حسين فريدون شخصیام  برجسته اين كانون است.

– خواسته ملت و نمايندگانشان اين است كه آقاي رئيس جمهور به  موضع خود در اين زمينه كه اعلام كرده با كسي عقد اخوت نبسته عمل كرده و آن را ثابت كند.

– چرا بايد عده‌اي از مسئولان مرتبط با فعاليت‌هاي غيرقانوني فريدون همچون مدير عامل بانك رفاه عزل و به دادگاه معرفي شوند، اما وي همچنان برسركار بماند؟

– دستيار رئيس جمهور تاكنون بارها به دليل پرونده‌هاي سنگينش به دادگاه احضار شده.: يكي از پرونده‌هاي حسين فريدون “تقليد صداي رئيس‌جمهور” است؛ در يك مورد وي با تقليد صداي روحاني طي تماس‌هايی با مراكز اقتصادي در راستاي ترخيص كالاهاي غير مجاز اقدام كرده و از آنها خواسته تا جلوي واردات اين كالاها را نگيرند.

– در مورد ديگر نيز فريدون با تقليد صداي رئيس‌جمهور طي تماسي با مولاوردي معاون روحاني به وي اعلام مي‌كند كه از انجام يك سفر خودداري كند. مولاوردي هم كه گمان مي‌كند اين دستور توسط رئيس‌جمهور داده شده از انجام آن سفر خودداري مي‌كند.

– چندي بعد در جلسه اي رئيس‌جمهور به مولاوردي مي‌گويد كه چرا به سفر موردنظر نرفته و وي ماجرا را شرح مي‌دهد!

– فريدون به منظور اين اقدام غيرقانوني به دادگاه احضار شده و روحاني نيز از اين موضوع باخبر است. حتي گزارشات آن نزد مقامات است كه با پي‌نوشت خواستار برخورد رئيس‌جمهور پيرامون اين مسئله شده اند.

– پرونده ديگر فريدون درباره فروش زمين‌هاي كيش است، وي با رانت ايجاد شده، اين زمين‌ها را با قيمت‌هاي پايين به فروش مي‌رسانده. البته تعدادي از مسئولان نيز در آنجا حضور داشته و حق دلالي دريافت مي‌كردند.

– اين اخبار كاملاً موثق و رسمي بوده و بسياري از نمايندگان نيز از آن مطلع هستند، از روحاني می‌خواهیم طبق گفته خودش مبني براينكه با هيچ كس عقد اخوت نبسته ظرف 48 ساعت حسين فريدون را عزل كند؛ ما نيز در تذكراتمان اين موضوع را مطرح كرده و خواستار موضع گيري قاطعانه رئيس‌جمهور در اين زمينه هستيم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. من پسرم با نمره ممتاز قبول شده ، خودش گفته يه ام پي تري ميخواد، اين آقا سراغ داره جايي رو که ام پي تري درجه يک بفروشن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا