خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رئیسی: کاندید نمی شوم» تکذیب شد!

سایت الف (به صاحب امتیازی احمد توکلی) نوشت: «حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در انتخابات شرکت میکنید؟ گفت: بله حتما شرکت میکنم و رای می دهم اما کاندیدا نمی شوم؛ بنده خادم زائران امام رضا هستم. وی افزود: انتخاب اولم حرم امام رضا(ع) است وتا متعین  نباشد و احساس تکلیف نکنم ورود نخواهم کرد.ضمن اینکه شانه از زیربار هیچ مسئولیتی که متوجه من شود خالی نمی کنم».

به گزارش انصاف نیوز، در روزهای اخیر بخشی از اصولگرایان به دنبال کاندیداتوری آقای رئیسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری بودند؛ انتخاباتی که پیروزی مجدد حسن روحانی در آن بیشترین احتمال را در میان نظرسنجی ها و تحلیل ها دارد.


توضیح، بامداد پنجشنبه:

سایت الف که خبر بالا را به نقل از خبرگزاری صداوسیما منتشر کرده بود، ساعاتی پی از آن نوشت:

«خبرگزاری صداوسیما مصاحبه این خبرگزاری با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی درباره انتخابات را تکذیب کرد. به گزارش تسنیم، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: با توجه به انتشار اخباری در خروجی برخی پایگاه ها و کانالهای اطلاع رسانی مبنی بر مصاحبه خبرگزاری صدا و سیما با آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به اطلاع میرساند امروز مورخ 18 اسفند ماه خبرگزاری صدا و سیما هیچگونه مصاحبه ای با آیت الله رئیسی در رابطه با انتخابات انجام نداده است و خبرهای منتشرشده در این خصوص صحیح نمی باشد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا