خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت نوراللهی به پرسپولیس ؛ کورسوی امید در روزهای تلخ برای سرخ‌پوشان

بازگشت نوراللهی به پرسپولیس از آن دست خبرهایی است که می‌تواند امید را در دل هواداران پرسپولیس زنده کند. اگرچه این انتقال سخت به نظر می‌رسد.

به گزارش سایت خبر ورزشی احمد نوراللهی می‌تواند یک‌طرفه با شباب الاهلی فسخ کند. احتمال بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس آنجایی تقویت می‌شود که بدانیم اون این روزها شرایط خوبی در تیمش ندارد.

سرمربی شباب الاهلی این بازیکن ملی‌پوش را گاه نیمکت نشین می‌کند، حتی در چند بازی آسیایی سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی نوراللهی را به سکوها فرستاده است. به نظر می‌رسد نوراللهی از این شرایط بسیار ناراحت است چرا که او به دنبال پوشیدن پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی قطر است.

در قرارداد احمد نور اللهی با شباب الاهلی یک گزینه وجود دارد که احتمال فسخ قرارداد یک‌طرفه را فراهم کرده است. در این قرارداد شرط ادامه همکاری در سال دوم منوط به رضایت دو طرف شده است بنابراین به نظر می‌رسد نوراللهی می‌تواند قرارداد را یک‌طرفه فسخ کند.

باید دید احمد نوراللهی از رقم قرارداد بالای خود با شباب الاهلی خواهد گذشت تا با بازگشت به پرسپولیس احتمال حضور خود در جام جهانی را تقویت کند یا رقم قرارداد نجومی این بازیکن برای سال دوم او را در شباب الاهی ماندگار می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا