خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه: پارازیت مردم کنگان را کلافه کرده

امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: شدت پارازیت افزون بر اختلال در گیرنده های تلویزیون مردم کنگان را نیز کلافه کرده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر افزود: مدتی است پارازیت باعث اخلال در شبکه های استانی شده و مردم از این موضوع گلایه مندند.

وی یادآورشد: صدا و سیمای استان با بررسی دقیق و رفع اشکال اجازه ندهد عده ای از روی عدم آگاهی و عده ای از روی غرض فضا را علیه دستگاههای امنیتی مسموم کنند.

خطیب جمعه کنگان گفت: برخی مباحث مطرح شده در خصوص کیفیت پایین بنزین عرضه شده در شهرستان باعث شکوه مردم شده است که دستگاههای مربوطه با اقدامی کارشناسی نتیجه را اطلاع رسانی کنند.

محمودی در ادامه به مشکلات روستاهای شهرستان از جمله قلعه میان (میانلو) اشاره کرد و گفت : مردم این روستا از وضعیت کمبود امکانات رفاهی ، نداشتن اماکن مذهبی ، ورزشی و فرهنگی گلایه دارند و شایسته نیست شهرها و روستاهای شهرستانی که میزبان قطب صنعت کشور است از برخی امکانات محروم باشند.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت 5 مرداد سالروز اقامه نماز جمعه در ایران اسلامی گفت: به برکت نظام دینی امروز سنگر نماز جمعه به شبکه رسانه ای عظیمی تبدیل شده که علاوه بر غیرقابل نفوذ بودن ، خنثی کننده توطئه دشمنان نیز هست.

وی پس از تجلیل از ائمه جمعه سابق ، موقت و متوفی و اعضای ستاد نماز جمعه کنگان افزود : نماز جمعه سنگر حفاظت از ارزشها و آرمانهای اصیل اسلام و انقلاب و به فرموده رهبری قرارگاه ایمان ، تقوا و بصیرت است.

محمودی بااشاره به دریافت حقوق های نامتعارف توسط برخی از مدیران گفت : باید دست چپاولگران به بیت المال از هر دولت و حزب و جناحی که بوده و هستند قطع و دستورات صریح رهبری معظم انقلاب در این راستا بصورت کامل اجرایی شود.

امام جمعه کنگان افزود : باتوجه به عمل نکردن امریکایی ها به تعهدات خود در برجام و اینکه بدعهدی عادت دیرینه استکبار است این مسئله باید عبرتی برای رفتار با آمریکایی ها در آینده باشد.

انتقاد از قتل عام مسلمانان مظلوم کشمیر ، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و تقدیر از بسیج ورزشکاران ، تحلیلی بر کودتای ترکیه و تقدیر از سیاست منطقی جمهوری اسلامی و نیز نکوداشت 6 مرداد روز کارآفرینی و فنی و حرفه ای و تقدیر از کارآفرینان از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم نماز جمعه کنگان بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا