خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محدودیت استفاده از وایبر در امارات متحده عربی

اداره مخابرات امارات متحده عربی اعلام کرد که استفاده از وایبر در این کشور، بدون مجوز غیرقانونی است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایمنا، اداره مخابرات امارات متحده عربی اعلام کرد که استفاده از وایبر بدون مجوز، غیرقانونی است. وایبر معروف‌ترین و پرکاربردترین نرم افزار گوشی‌های هوشمند است که به طور گسترده ای در سراسر جهان و کشور امارات برای برقراری تماس تلفنی رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر اپلیکیشن وایبر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه در سراسر جهان است.
به تازگی دیده شده روزنامه‌های محلی و شبکه های اجتماعی امارات، خبر از مسدود شدن استفاده از وایبر در این کشور داده‌اند. روز چهارشنبه مخابرات امارات اعلام کرد از این پس برای استفاده از وایبر باید از مخابرات مجوز داشت و در غیر این صورت استفاده از آن ممنوع است. وایبر را دو ارائه دهنده مخابراتی عمده در امارات متحده عربی با وضع قانون ارائه می‌دهند.
اداره مخابرات امارات اعلام کرده است سیاست‌های نظارتی VoIP ، تنها اتصالات دارای مجوز ارائه خدمات مخابراتی در امارات متحده عربی را می‌پذیرد. با وجود این هشدار همچنان بسیاری از ساکنان این کشور مشغول استفاده از وایبر هستند.
از دیدگاه کاربران، این برنامه به دلیل استفاده از تماس‌های تلفنی رایگان محبوب شده است. یکی از کاربران در این خصوص گفت: با استفاده از تماس وایبر هزینه‌ها کاهش میابد و این در حالی است که با استفاده از خطوط تلفن Dh۷ ، برای گفتگوی ۱۰ دقیقه ای هزینه‌ای گزاف‌تر باید پرداخت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا