خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض یکی از سهامداران کلینیک جام‌جم مشهد

یکی از سهامداران کلینیک جام‌جم مشهد گفت: یک آقازاده پشتیبان فردی دو تابعیتی آمریکایی – ایرانی شده تا این مجموعه پزشکی درمانی را در مشهد تصاحب کنند.

اکبر مرادی، سهامدار این ملک در گفت‌وگو با انصاف نیوز گفت: سال ۱۳۸۰ ملکی را از یک مرد مسنی خریداری کردیم و مبایعه، شهود، تسویه حساب و… داشتیم؛ در حقیقت مستندات ما کامل بود. ملک آستان قدسی و اوقافی بود و تسویه حساب ملک انجام نشده نبود. ما منتظر شدیم تا بدهیها تسویه شود. پیگیری‌های عادی ما برای تنظیم سند نتیجه نداد لذا درخواست الزام به سند را به دادگاه ارائه کردیم. با تمام مدارک دقیق پیش رفتیم.

او تاکید کرد: فروشنده قبل از فوت املاک خود را به فروش می‌رساند اما بعد از فوتش برخی ورثه با چند وکیل تصمیم میگیرند هر چیزی که پدر فروخته را پس بگیرند. دو مورد دیگر هم شنیدم که سه سال پیش با مشکل مشابه ما با این روثه روبرو بودند. ما فکر می‌کردیم که با مدارک و مستندات خیالمان راحت است.

اکبر مرادی با بیان این که طرف این پرونده یک فرد دو تابعیتی است که در ایران حضور ندارد، افزود: درباره‌ی این ماجرا یک بار یک آقازاده به ما گفت «من پسر سلطان خراسان هستم!» و شما حریف من نمی‌شوید. «من امیر خراسانم، …» و اسم او در جایی از پرونده و رای هم وجود دارد. فروشنده ملک  و‌ وراث او با این اقازاده نسبت نزدیک خانوادگی دارند. اول ما دادخواست الزام تنظیم سند را به دادگاه دادیم و در دادگاه بدوی هم رای گرفتیم اما در دادگاه تجدیدنظر یک دانگ بدون مدارک مستند معترض شد و ‌دادگاه پرونده را در پیچ و خم‌های عجیب و غریبی هدایت کرد و رای به تخلیه و ‌تصاحب کل ملک به نفع تجدیدنظرخواه یک دانگ داد.

این سهامدار مجموعه پزشکی جام جم تاکید کرد: بعد از آن که دادخواست الزام تنظیم سند را دادیم، طرف مقابل هم درخواست تخلیه ملک را مطرح کرد. رای بدوی به نفع ما صادر شد اما در تجدیدنظر یک دانگ معترض بود. با این طرح دعوا خیال‌مان راحت شد چون نهایتا مجبور بودیم که طرف مقابل را برای یک دانگ از ملک راضی کنیم. اما دادگاه تجدیدنظر تمام اسناد ما مثل مبایعه‌نامه، تسویه حساب‌ها و… احداث چندمجموعه جدید و‌مجهز و …. را ابطال و رای تخلیه شش دانگ ملک را صادر کرد. ما برای این پرونده مکرر به بخش نظارتی قوه قضاییه مراجعه کردیم، تخلفات عدیده در پرونده در روند رسیدگی  را گزارش کردیم، وضعیت مدیر شعبه و‌عدم بیطرفی از نظر خودمان را اعلام کردیم اما پیگیری‌های ما به جایی نرسید.

اکبر مرادی با انتقاد از ارجاع پرونده به شعبه 14 تجدیدنظر، از نحوه‌ی رسیدگی به این پرونده بشدت ابراز نارضایتی کرد «از اینکه مدارک به هیچ‌عنوان راهگشا نیست و ….»

او در پاسخ به این سوال که آقای علم الهدی چه کاری برای شما انجام داد؟ تاکید کرد: دفتر ایشان نامه‌ای برای پیگیری به دادگستری نوشت اما این نامه هم عملا به جایی نرسید چون این نامه‌ها بیشتر تشریفاتی است و کاری را پیش نمی‌برد. ما درگیر یک ماجرای جدی در مشهد شده‌ایم. خیلی‌ها هم به ما می‌گویند اشتباه کردید که به مدارک بسنده کردید موضوع فراتر از این چیزهاست؛ شما درگیر یک مساله‌ی در هم تنیده در این پرونده‌اید.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا به رای تجدیدنظر هم اعتراض کردید؟ گفت: هر جایی که درخواست می‌دهیم طرف مقابل کدها را بسته‌ است و عملا اعلام می‌کنند ما میترسیم و ‌حوصله دردسر نداریم. تضییع حق بزرگی در این پرونده صورت گرفته و عملا دسترنج افراد بسیاری در حال از دست رفتن است. بررسی نحوه رسیدگی‌ها و شعبات و قضات و … برخوردها، پرده از بسیاری موارد برمی‌دارد. لذا از مسئولین محترم و عالیرتبه قضایی تقاضا داریم، به وضعیت این پرونده ورود کرده و ببینند که آیا در پرونده نفوذی شده است؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا