خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز عصر صیانت | رضا کیانیان


 رضا کیانیان در اینستاگرام نوشت: در باره طرح صیانت نوشتیم، بیش از یک میلیون امضا جمع کردیم، نامه فرستادیم، به نمایندگان و رییس مجلس نامه نوشتیم خطاب قرارشان دادیم . داد زدیم. شکواییه پُر کردیم . با هر زبونی. مشهدی ، غیر مشهدی !اما مجلس ..محترم چراغ خاموش دارد طرح صیانت را تصویب می کند. همین نشان می دهد که نمایندگان مجلس چقدر مردمی هستند! و از حقوق رأی دهندگانشان دفاع می کنند. واقعاً خسته نباشید.
قاعدتاً طرح صیانت از ورود ما «نخودی» ها به پهنه اینترنت جلوگیری می کند، و به «خودی» ها که از ما بهتران هستند. اجازه دسترسی نامحدود به اینترنت را هدیه می کند!
سال هاست این ماجرای خودی و ناخودی همچنان ادامه دارد. مثلا من در زمان ِمعجزه هزاره سوم رفتم بانک تجارت پنجاه میلیون تومان وام بگیرم. مشهور هم بودم . ولی آنقدر موانع سر راه بود، که پشیمان شدم. ولی دقیقاً از همان زمان حکمرانی احمدی نژاد دادن وام های غیر مشروع اوج گرفت. از زمان حکومت ایشان پشت سر هم بانک و قرض الحسنه باز شد. و ربا و وام های غیرالحسنه و پول شویی پر و بال گشود.وام به خودی ها می دادند هزار میلیارد هزار میلیار. ولی به ناخودی ها نه! چون نامحرم هستند.
راستی تازگی ها شنیدم ایران با «صدهزار دلار» حق شهروندی اهدا می کند. می خواستم بپرسم شهروندی «خودی» می دهند یا «نخودی»؟ اگر شهروندی خودی می دهند، پول را جور کنیم و بپردازیم و «خودی» بشویم. و از حقوق از ما بهتران بهره مند گردیم!
من که از ایران نمی روم، ایران سرای من است . حداقل با پرداخت صد هزار دلار در جهان موازی خودی ها قرار بگیرم. البته به دست آوردن صد هزار دلار قبلاً ها آسان بود. حالا جزو غیر ممکن ها شده . ولی در روابطی که در کشور مان ساخته اند همه چیز ممکن است. حتا رفت و آمد به جهان های موازی. حتماً راهی پیدا می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا