خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازداشت خواهر ستار بهشتی [+خبر آزادی]

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم گفت: سحر بهشتی به دلیل اخلال در نظم، فحاشی و توهین به مقامات مسئول، تمرد از مامور، درگیری فیزیکی تفهیم اتهام شد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام قاسم پور از دستگیری خواهر ستار بهشتی خبر داد و گفت: روز گذشته در فضای مجازی فراخوانی برای برگزاری جشن تولد ستار بهشتی در منزل مادر وی منتشر شد.

وی ادامه داد: مدعوین این مراسم فعالان سیاسی معاند نظام بودند و لذا به منظور پیشگیری از هرگونه اقدام علیه امنیت، طبق دستور دادستانی از ورود برخی خودروها به محل برگزاری جشن جلوگیری به عمل آمد.

دادستان رباط کریم گفت: با هماهنگی دادستانی حدود 10 خودرو ارشاد شدند و در این مراسم شرکت نکردند اما در حین ارشاد یکی از خودروها، سحر بهشتی (خواهر ستار بهشتی) با مامورین درگیر می‎شود و شروع به توهین و فحاشی می‎کند.

حجت الاسلام قاسم پور گفت: سحر بهشتی به دلیل اخلال در نظم، فحاشی و توهین به مقامات مسئول، تمرد از مامور، درگیری فیزیکی بازداشت و تفهیم اتهام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سحر بهشتی در حال حاضر به دلیل عدم تامین وثیقه روانه زندان شد

 

خبر تکمیلی

خواهر ستار بهشتي آزاد شد

دادستان رباط كريم گفت: سحر بهشتي با تخفيف قرار وثيقه آزاد شد. تابناك نوشت؛ حجت‌الاسلام محمدحسين قاسم‌پور اظهار كرد: خواهر ستار بهشتي با تخفيف قرار وثيقه آزاد شد. وي بيان كرد: سحر بهشتي به دليل درگيري با ماموران نيروي انتظامي در جريان جلوگيري از تجمع غيرقانوني عناصر ضدانقلاب در جشن تولد ستار بهشتي بازداشت شد. دادستان رباط كريم تصريح كرد: سحر بهشتي به دليل عدم تامين وثيقه روانه زندان شده بود كه با تخفيف قرار وثيقه آزاد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خبر امروز صبح روزنامه آرمان:

    خواهر ستار بهشتي آزاد شد
    شنیده شد که دادستان رباط كريم گفت: سحر بهشتي با تخفيف قرار وثيقه آزاد شد. تابناك نوشت؛ حجت‌الاسلام محمدحسين قاسم‌پور اظهار كرد: خواهر ستار بهشتي با تخفيف قرار وثيقه آزاد شد. وي بيان كرد: سحر بهشتي به دليل درگيري با ماموران نيروي انتظامي در جريان جلوگيري از تجمع غيرقانوني عناصر ضدانقلاب در جشن تولد ستار بهشتي بازداشت شد. دادستان رباط كريم تصريح كرد: سحر بهشتي به دليل عدم تامين وثيقه روانه زندان شده بود كه با تخفيف قرار وثيقه آزاد شد.

دکمه بازگشت به بالا