خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادی تند به علی علیزاده درباره ادعایی علیه رضا حقیقت نژاد

برترین‌ها نوشت: علی علیزاده را شاید بتوان یک پدیده منحصر به فرد دانست، از این جهت که در ظاهر با رسانه‌های اپوزیسیون و به اصطلاح برخی برانداز در ارتباط است و گاه و بیگاه مهمان آن‌هاست اما همیشه «نظر دیگری» دارد، یعنی با مثلا بی‌بی‌سی فارسی صحبت می‌کند اما محتوای حرف‌هایش را اینجا در تهران رسانه‌های مثل «فرهیختگان» بیشتر می‌پسندند. او در توئیتر هم حیات ویژه‌ای دارد، یعنی همان خصلت «نظر دیگر» را آن جا هم حفظ کرده. موجی به راه می‌افتد و مثلاعده کثیری «یک نظر» دارند، او اما نماینده آن «نظر دیگر» است.

علی علیزاده؛ ماشین قدرتمند تولید پرت و پَلا

تا زمانی که حرف نظر و بحث و تضارب آراست، وجود علیزاده مغتنم است او حرفش را از جهتی بدون این که تحت تاثیر افکار عمومی قرار بگیرد، بیان می‌کند و خب این اصلا بد نیست و حتی راه اندیشه را باز می‌کند و چرخش عقاید و افکار کمک می‌کند، ماجرا اما جایی پیچ می‌خورد که علیزاده کارش به انگ زدن و فحش دادن و هتاکی می‌رسد، مثلا همین اخیرا و اصلا همین دیروز روزنامه‌نگاری از رسانه‌های فارسی‌زبان بر اثر سرطان فوت کرده، با عقاید و افکار سیاسی‌اش کاری نداریم که مورد تایید هم نیست اما خب مرگ بر اثر سرطان که دوست و دشمن نمی‌شناسد، علیزاده اما حتی پس از مرگ آن روزنامه‌نگار هم به او انگ جنسی زده و اصلا نوشته که او بر اثر ایدز فوت کرده.

این شکل اظهارنظرها شاید با عقاید یک بچه مسلمان منطبق نیست و شاید بدین شکل نوشتن و توئیت زدن چهره خالی از یک روزنامه‌نگار مسلمان به نمایش نمی‌گذارد، حیف است چهره فعالی چون علیزاده به وادی این‌گونه اظهارنظرهای شاذ و بعضا بی‌ربط و پرت و پَلا بیفتد، ماجرا را در زیر مرور کرده‌ایم:

علی علیزاده؛ ماشین قدرتمند تولید پرت و پَلا

احسان سلطانی در پاسخ به این توئیت نوشت: تمام دوستان رضا حقیقت‌نژاد به نیابت از خانواده او جمع شوند پول بذارن و از علی علیزاده به خاطر دروغ رذیلانه‌ای که گفته شکایت کنند.

دفعه قبل به خاطر شکایت مدتی فرار کرد به گرجستان؛یا باید بگوید غلط کردم،یا اسناد دروغ رذیلانه‌ای که گفته را منتشر کند.

علیزاده رسما یک روانی خطرناک است

ارشیا: چرا یک حرکت جمعی برای بیرون انداختن علیز انجام نمیشه . جای این در هیچ شبکه اجتماعی نیست.

دیگری نوشت: ‌علیز کیست؟ کسی که ابتلا به ویروس HIV از نظرش جرمه و می‌شه علیه مبتلایان نفرت‌پراکنی کرد.

به دروغ و به زعم خودش برای خدشه‌دار کردن حیثیت کسی که دیگه در این دنیا نیست مدعی می‌شه طرف ایدز داشته. از مرگ یک آدم برای اهدافش و نفرت‌پراکنی علیهش استفاده می‌کنه

رضا معتقده: ‌آدمی که برای مخالف خود، خصوصا پس از درگذشت وی احترام قائل نیست، ارزش دشمنی هم ندارد…

توئیت ‎علیز در مورد ‎رضاحقیقت‌نژاد آخرین میخ به تابوت انسانیتش بود.

مژگان نوشت: ‌با هم متحد بشیم و علیز را ریپورت کنیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بابا این بیچاره خودش معذرت خواهی کرد و توئیتشو هم پاک کرد .

    حالا هی باز یه عده دارن میتوپن بهش

    12
    19
    1. ايشون نه تنها به يك روزنامه نگارشريف كه تنهابه جرم بيان حقيقت جلاى وطن كرد توهين كرده بلكه به تمام ملت ايران توهين كرده به زودى سيلى محكمى خواهدخورد

      10
      22

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا