خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جمعی از طلّاب درپی برگزاری کنسرت در قم نامه نوشتند

جمعی از طلّاب حوزه علمیه قم در پی‌  برگزاری کنسرت در شهر قم نامه سرگشاده ای نوشتند.

به گزارش شفقنا، در بخشی از این نامه آمده است :با نزدیک‌شدن به ایّام عزاداری سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین (علیه‌السّلام)، آن بزرگمرد تاریخ بشریت، و بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر، و مدافع راستین شرع مبین، و آماده‌شدن فضای جامعه و قلوب مؤمنین، جهت تعظیم این شعار بزرگ دین، متأسفانه با خبر شدیم عدّه‌ای ، در امّ القرای جهان اسلام و عشّ آل محمد (علیهم‌السلام)، اوّلین کنسرت موسیقی با نوازندگی و خوانندگی مرد و زن را برگزار نمودند.

شهری که هزاران فقیه و بزرگ‌مرد علم و فضیلت از آغاز عصر غیبت کبری تا زمان ما، در آن وجود داشته و دارند، و با وجود حوزه مبارکه عظیمه قم که همگی در احیای شریعت، و ابطال فساد و منکر پیش‌قدم بوده‌ و هستند، چه کسی به خود جرأت داده است حرمت‌شکنی نماید، و در جوار بانوی کرامت، زن و مرد را بر روی صحنه آورده، تا با هم به نوازندگی و آوازه‌خوانی بپردازند!! هیهات که مراجع عظام تقلید، ائمه محترم جمعه، طلّاب حوزه علمیه قم، هیئات عزاداری و مؤمنین، از این گناه بزرگ درگذرند واجازه دهند دوباره، باطل چنین جولانی بدهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آوازه خوانى ؟! آيا حضرات معنى كلمات و فرق آواز و آوازه را نميدانند ؟ يا نويسنده بيانيه مرتكب چنين خبطى شده ؟
    وانگهى شما اَعزّه با چشم خودتان ديديد كه زن و مرد روى صحنه به خواندن و نواختن پرداختند ؟ يا موثّقين برايتان نقل كرده اند ؟!

  2. با این همه محدودیت بی موردی که برای مردم ایجاد میکنند و این همه دخالت نابجا به زودی با چوب و چماق هم نمیتونن دین مردم رو حفظ کنند چه برسه با رضایت خودشون. با نام دین دارند تیشه به ریشه دین و ایمان مردم میزنند. خودشون هم شاهد گسترش دین گریزی در جامعه هستند، اما غافل از تاثیر گفتار و رفتار خود همه چیزو میندازند گردن رسانه های بیگانه.

  3. باقی غزل را زینسان همی شمار که زینسانم ارزوست . دلواپسان خون سیدالشهدا . مگر سیدالشهدا برای اصلاح دین جدش نیامده بود؟ چنین است اصلاح دین ؟ خدایا عاقبت همه مارا ختم بخیر فرما قبل از اینکه جانمان را بستانی. دمر الله جهل والنفاق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا