خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عصبانیت روزنامه جوان از «بی‌حجابی» زنان در مراسم تودیع مرضیه برومند: این «شاخ‌‌وشانه‌کشی» به صورت جدی پیگیری شود

اعتمادآنلاین نوشت: روزنامه جوان نوشت: بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه بدون مراعات ضوابط حدود شرعی و قانونی حجاب در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند. لازم است با پیگیری جدی این شاخ و شانه‌کشی، از قانون و ارزش‌های اخلاقی اعاده حیثیت شود.

روزنامه جوان مراسم معارفه مرضیه برومند به عنوان رییس خانه سینما را «بسیار متعارف» خوانده از «بی‌حجابی» زنان در این مراسم انتقاد کرده و خواستار پیگیری جدی این «شاخ‌وشانه‌کشی» شده است!

به گزارش جوان، مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و آتی خانه سینما برخلاف عنوان متعارف و معمولی‌اش بسیار نامتعارف و با اقدامات ساختارشکنانه حاضران انجام شد، به شکلی که می‌توان آن را تودیع اخلاق و معارفه قانون‌شکنی اعضای این خانه ترجمه کرد. بسیاری از خانم‌های حاضر در جلسه بدون مراعات ضوابط حدود شرعی و قانونی حجاب و البته بدون کمترین نگرانی در حال رژه رفتن جلوی دوربین عکاسان خبری بودند و حتی مرضیه برومند به عنوان مدیرعامل جدید این خانه در حال معانقه و در آغوش کشیدن برخی از آقایان همکار و حاضر در این گعده ساختارشکنانه است. در مورد دیگر مدعوین هم که قس علیهذا. 

این روزنامه نزدیک به سپاه در ادامه تاکید کرده است: اگرچه مدت‌هاست به لطف انفعال مسئولان وزارت ارشاد و سازمان سینمایی شاهد اتفاقات ساختارشکنانه و خلاف قانون بسیاری از سینماگران و سلبریتی‌ها هستیم، اما لازم است در این مورد به‌خصوص که در حکم هماوردطلبی و مخدوش کردن وجهه قوانین در گردهمایی‌های این افراد قابل تفسیر است با پیگیری جدی این شاخ و شانه‌کشی، از قانون و ارزش‌های اخلاقی اعاده حیثیت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی خود این خانم وقیحانه در بسیاری از مناسبت ها از بی حجابی و … طرفداری می کنند و اصول و ارزش های ملی و مذهبی را در کشوری که زندگی می کنند، زیر پا می گذارند! فکر می کنید هم پالکی ها و اطرافیانش بهتر از خود این فرد هستند؟؟؟!!!
    لعنت الله علیهم اجمعین

    12
    12
  2. از کوزه همی تراود که در اوست ول کنیداین درپیتی هارا باعث جان صدها نفر از جوانان این خاک شدند

    10
    7
  3. آقای روزنامه جوان و مخاطبین محترم در دین هیچ اجباری وجود ندارد اما شما که دم از دینداری میزنی و در خلوت آن کار دیگر میکنی چرا سراغ دزدان بیت المال نمیری؟ درآمدت چقدر از خط فقر بالاتره؟ یه سر به شرکتها و کارگاهها زندی ببینی کارگر چطور داره نون خشک به خون میزنه؟ چیزی از بازار داغ فروش کلیه شنیدی؟
    آدم زنده وکیل وسیع نمیخواد شما برو یه فکری به حال آخرت خودت بکن

    24
    12
    1. این جوابا دیگه قدیمی شده…
      اینا مال موقع آزادی های یواشکی بود و کمپین حجاب اجباری…
      .
      بعد از جنبش می.تو دیگه اینا منسوخ شده
      گل من

  4. سلبریتی های سینما در همه جای دنیا دلقک های جامعه هستن. فقط کافیه تیپ برد پیت رو در آخرین مراسم با دامن زنانه بخاطر بیارید. بهشون بخندین. جدی نگیرید.

    2
    1
  5. لعنت بر سلبریتی های کثیف که دین و ایمان را در کل کشور نابود کردند استفاده از صدا و سبما برای رواج بی بندو باری و مشهور شدن و یگران را دنباروی بی دینی خود کردن ان وقت یک مشت بیشرف و بی صفت فحش به روحانیان میدهند و انها را مقصر میدانند خدا چون ترکیه زمینتان را شخم بزند که مستحق عذاب الهی هستید در ترکیه دزدی و فساد اقتصادی کم بود ولی فساد اخلاقی و بی بندو باری زیاد و ان را در سفره مسلمانان دنیا گذاشتند به خشم الهی دچار شدند نوبت به شما ناجوانمردان ام میرسد وعده الهی حق است

    2
    1
  6. یعنی خودِ شما موافق بی حجابی هست؟؟
    اگر چنین باشد که گفتن هزاران افسوس کم هستش
    راستی امام خمینی آن سالها فریاد زد علمای اسلام بداد اسلام برسید منظورش کجای اسلام بود ؟؟؟

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا