خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گاف رسانه ای رجانیوز یا …

روز گذشته آیت‌الله مکارم شیرازی، در دیدار با  اعضای شورای شهر قم موضوعاتی را مطرح کردند که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌ها داشت.

به گزارش انصاف‌نیوز با نگاهی به مطالب مطرح شده در واکنش به این سخنان شاهد آن هستیم که فعالان فضای مجازی از هر دو طیف سیاسی نسبت به آن واکنشی منفی نشان داده‌اند.

پس از این واکنش‌های منفی بود که کانال تلگرامی سایت تندرو رجانیوز شب گذشته دست به اقدامی عجیب زد و برای کاستن از جوّ منفی ایجاد شده پیرامون این سخنان تکذیبیه‌ای را به نقل از دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی منتشر کرد. با نگاهی دقیق‌تر به تکذیبیه مورد اشاره می‌توان به این نکته پی برد که آنچه منتشر شده است مرتبط با مطالبی است که شبکه‌های فارسی زبان خارجی علیه این مرجع تقلید در گذشته مطرح کرده اند. با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی مشاهده می‌شود که این تکذیبیه که کانال تلگرامی رجانیوز پس از سخنان اخیر اقدام به بازنشر آن کرده است در تاریخ 18 مرداد 1396 منتشر شده  و هم‌اکنون نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید قابل مشاهده است.

رجانیوز پس از مدتی این تکذیبیه‌ی تکراری را که در این زمان خاص بازنشر شده بود از کانال تلگرامی خود حذف کرد. مشخص نیست که این یک «گاف رسانه‌ای» بوده و یا تلاشی بی سرانجام برای کاهش بازتاب‌های منفی اظهارنظر مطرح شده از سوی این مرجع تقلید درباره‌ی «ردیف بودجه حسابی برای قم»!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا