خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرونده تتلو به دادگاه رفت؛ بازداشت او تمدید شد

پرونده ی امیر تتلو، خواننده مشهور زیرزمینی از دادسرای فرهنگ و رسانه به دادگاه رفته است. او حالا از زندان اوین منتظر رسیدن زمان برگزاری دادگاه است.

به گزارش انصاف نیوز، تتلو تا زمان برگزاری دادگاه در وضعیت بازداشت در زندان اوین خواهد ماند مگر این که به درخواست وکلای او برای تبدیل قرار بازداشت پاسخ مثبت داده شود.

ظهر امروز نیز نزدیکان او در توضیحی درباره ی آخرین وضعیت پرونده اش اعلام کرده اند:

هموطنان و طرفداران عزیز، ضمن سلام و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و ماه محرم، نظر به اینکه در روزهای اخیر شایعات و اخبار و تصاویر کذب و ساختگی بسیاری از موضوع و وضعیت فعلی پرونده قضایی هنرمند و خواننده محبوب کشورمان جناب آقای امیرحسین مقصودلو (تتلو) در شبکه های اجتماعی مجازی منتشر شده و شاید باعث کدورت خاطر دوستان و علاقه مندان ایشان بشود و یا باعث بروز حاشیه های بی مورد در پرونده گردد، بدین وسیله موارد زیر به اطلاع شما عزیزان می رسد:

١- پرونده قضایی آقای امیرحسین مقصودلو (تتلو) مراحل رسیدگی قضایی و قانونی خود را در مرجع قضایی ذیصلاح سپری می کند، ما با اعتماد کامل به رسیدگی های دستگاه قضایی و حاکمیت عدالت و انصاف در قوه قضاییه، از همه شما طرفداران و دوستداران این خواننده محبوب کشورمان تقاضامندیم ضمن حفظ آرامش خود از انتشار شایعات و هرگونه اخبار (به استثناء اخبار و مطالب مندرج در صفحه رسمی اینستاگرام و کانال تلگرام ایشان) خودداری فرمایید.

٢- به اطلاع میرساند خوشبختانه مراحل تحقیقات پرونده در مجموعه دادسرای فرهنگ و رسانه به پایان رسیده و پرونده برای رسیدگی نزد دادگاه صالحه ارجاع شده است. تا این لحظه هیچگونه حکمی له یا علیه ایشان صادر نشده است. وکلای مجرب ایشان در حال پیگیری حقوقی و تنظیم دفاعیات لازم برای ارائه به دادگاه و همچنین مصالحه با شاکیان هستند.

٣- با توجه به اتمام مراحل تحقیقات و بازپرسی، به دلیل تمدید مجدد قرار بازداشت ایشان توسط ریاست محترم دادگاه و عدم پذیرش تامین مناسب برای آزادی ایشان تا اتمام روند رسیدگی پرونده، ایشان ضمن احترام به نظر قاضی محترم دادگاه تقاضای تجدیدنظر خواهی و تبدیل قرار کرده اند که در حال رسیدگی است.

در پایان از پیگیری ها و پیام های بیشمار شما عزیزان صمیمانه تشکر کرده و تقاضامندیم امیر عزیز را از دعای خیر خود محروم نکنند.

متن تکمیلی

عصر دوشنبه، کانال تلگرامی تتلو که گویا از طرف نزدیکان او به روز می شود، متنی دیگر را نیز منتشر کرد که با کمی اصلاح در پی می آید:

متاسفانه علیرغم اینکه در طول سالهاى اخير از آقای مقصودلو هیچگونه آهنگی مغایر شئون و فرهنگ ایرانی و اسلامی منتشر نشده است و همواره ایشان جوانان و طرفداران خود را به انجام فرائض دینی، رعایت حجاب و عفاف، پاکی و صداقت، تلاش و کوشش، ورزش و سلامت، دوری از استعمال دخانیات و الکل و حمایت از حیوانات تشویق و توصیه کرده اند، بر اثر سوء برداشت یا سوء تفاهم، فعالیت ایشان را ترویج فساد و فحشا! معنی کرده اند، که این موضوع شدیدا تکذیب می شود.

تقاضامندیم که لطفا بررسی نمایند که در طول این مدت ایشان سعی به انتشار آهنگ های مذهبی در مدح ائمه اطهار علیهاالسلام، وطن و شهداء دفاع مقدس و شهداى هسته اى، حمایت از حق انرژی صلح آمیز هسته ای، تشکر از نیروهای مسلح و مدح خداوند متعال، حمایت از مردم و مشکلات عمومی، دوری از خشونت و افراطی گری آهنگی نخوانده اند؟ پس چطور روا میدارید که چنین اتهاماتی منتسب به ایشان شود؟!

اعتقاد و باور قلبی ما اینست که خداوند و مردم ما شاهد و ناظر اعمال و عملکرد همه ما هستند. خوشبختانه ملت ایران و طرفداران فهیم ایشان به خوبی واقف به چرایی و چگونگی برخورد با وی هستند.
همه ما میدانیم که برخورد شایسته با یک هنرمند پرطرفدار و چهره فرهنگی چگونه است و تفاوت این رفتار چکشی را با یک برخورد فرهنگی و سازنده به خوبی می دانیم. حداقل انتظار این بود که در مواجهه با خطا یا اشتباه احتمالی یک فرد، در شان و جایگاه فرهنگی و حساس خود برخورد میکردند.

آقای امیرحسین مقصودلو همواره در این مدت تاکید داشته اند که اگر به هردلیل رفتار و سخنان ایشان فردی را مکدر و ناراحت کرده از ایشان عذرخواهی و پوزش میطلبند. شایسته این است که رافت اسلامی را در مواجهه با یک چهره هنری و فرهنگی در نظر گرفته و تصمیمی تحسین آمیز در این خصوص گرفته شود که عدالت را بیش از پیش نمایان سازد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تتلو همون نبود که یهو ارزشمدار و با بصیرت شد و خطاب به بانوان بدحجاب گفت “پدرسگ بدحجاب درست لباس بپوش”؟! اینو دیگه چرا گرفتن؟ با این فحش‌های خفنی که یاد گرفته بود انتظار داشتیم [م…] بشه، نه این که سر از زندان در بیاره!

  2. خیلی خوب کردند گرفتن فقط […] بند یادشون نره بزنن. بابا اینترنت رو به گند کشیده بود مرتیکه ی […]

  3. این خواننده مبتذل و با بصیرت را به جرم فحشا و توهین و تهدید به بردیدن سر! بازداشت کرده اند..ایشان کلا تعادل روانی ندارد….

  4. تتلو مصداق بارز توهم در جامعه است.از مسولین خواهش میکنیم تتلو را به فضا ارسال کنند

  5. هنرمند، با هر تفکر و عقیده ای، اگر تعداد هواداران او بیش از حدّ تعیین شده باشد، با فشارها روبرو خواهد شد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا