خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان درباره حواشی کنسرت و فوتبال: بگیر و ببند جواب نمی دهد

نایب رییس مجلس دهم گفت: می‌توانیم از فرصت برگزاری مسابقه فوتبال در ایران استفاه کنیم و اندیشه آزادیخواهی و ظلم ستیزی را گسترش دهیم یا اینکه مسابقه را تعطیل کنیم و در نتیجه گروهی که طرفدار ورزش هستند را ضد تفکر اسلامی کنیم و این به تصمیم خود ما وابسته است.

مسعود پزشکیان در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به حواشی ایجادشده برای دیدار ایران و کره جنوبی تاکید کرد: هر ابزاری می‌تواند مفید یا مضر باشد و این ابتکار ماست که می‌تواند یک موقعیت را به تهدید یا فرصت تبدیل کند

نایب رییس مجلس دهم اضافه کرد: چه کنسرت و چه مسابقه فوتبال می‌شود در جهت مثبت استفاده شود و می‌توان در کار اشتباه استفاده کرد. از هر وسیله می‌توان هر استفاده‌ای کرد، از طبل و سنج و…. هم برای مراسم عزاداری ماه محرم می‌توان استفاده کرد هم به عنوان آلات موسیقی.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم از فرصت برگزاری مسابقه فوتبال در ایران استفاه کنیم و اندیشه آزادیخواهی و ظلم ستیزی را گسترش دهیم یا اینکه مسابقه را تعطیل کنیم و در نتیجه گروهی که طرفدار ورزش هستند را ضد تفکر اسلامی کنیم و این به تصمیم خود ما وابسته است.

نایب رئیس مجلس متذکرشد: امر و نهی و بگیر و ببند هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و اگر قرار است مردم را قانع کنیم، باید با استدلال با آن‌ها صحبت کنیم.

پزشکیان ابراز داشت: زمان شاه بعضی معتقد بودند اگر یک ساعت رادیو و تلویزیون در اختیار ما باشد مردم را آگاه می‌کنیم، اما امروز هزاران ساعت برنامه رادیو و تلویزیون در اختیار برخی افراد است، اما در اقناع مردم ناتوان هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ببينم جناب پزشكيان ؛ يعنى بعد از چهل سال كارمون رسيده به اينجا كه براى مردم استدلال كنيم ؟ نكنه بعدش تقاضا ميكنيد براى اينكه استدلال ها نتيجه بده قربون صدقه هم بريم ؟ جامعه ، كه دانشگاه يا انجمن فلسفه نيست احتياج به استدلال داشته باشه ! ميترسم بفرمائيد پس سيره و روش اميرالمؤمنين (ع) چى ميشه ؟ خدا خيرتون بده، اصلاً از شما انتظار نداشتم ؛ اون وقت كه امام ملت رو از دويدن پشت سر حكام منع ميكرد، وسيله نقليه اسب و قاطر بود، اما الان چى ؟ اصلاً تجسم كنيد دويدن پشت سر اسبها رو ! انصافاً زشت نيست ؟! تازه، آقايون كه كسى رو مجبور نميكنند، مردم هم بايد به طريقى احساسات بى شائبه خود را نسبت به خادمين كشورى بروز بدن يا نه ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا