خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبرها از نزاع دسته‌جمعی در ماهان کرمان | یک نفر جان باخت و چند نفر دستگیر شدند

چند خبر از خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا، تسنیم و فارس درباره‌ی نزاع دسته‌جمعی روز گذشته در حوالی ماهان کرمان را در ادامه می‌خوانید:

ایرنا:

«فرماندار کرمان ضمن تشریح ابعاد نزاع دسته ‌جمعی با انگیزه شخصی در اطراف شهر ماهان از توابع این شهرستان که به فوت یک خانم انجامیده است گفت: افراد خاطی بازداشت‌ شده‌اند.

علی بابایی افزود: در درگیری دست جمعی عصر امروز در ماهان کرمان همچنین چند نفر مجروح شده اند.

به گفته وی این درگیری که در آن یک خانم ۵۹ ساله نیز فوت کرده است، در پی درگیری شخصی شروع شده که با ورود ماموران فراجا افراد خاطی دستگیر شدند و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ترخیص ۲ مصدوم درگیری و نزاع دسته جمعی در ماهان کرمان خبر داد.

دکتر سید محمد صابری شبانگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه عصر امروز با اورژانس تماس برقرار و اعلام شد بین دو گروه مسافران ۲ اتوبوس حامل مسافران غیرکرمانی در ماهان درگیری و نزاع اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه یک مرد ۴۴ ساله در این درگیری به دلیل وارد شدن ضربه به سر مصدوم شده بود که خوشبختانه بعد از درمان از مرکز درمانی مرخص شد.

وی ادامه داد: مصدوم ۳۸ ساله نیز به دلیل پارگی در پشت سر و گوش در حال دریافت اقدامات درمانی است که بزودی ترخیص می شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان گفت: در این حادثه همچنین یک زن دچار ایست قلبی تنفسی شده است.

وی اظهار داشت: پرسنل اورژانس بعد از اطلاع از این حادثه فوری به محل حادثه اعزام شدند و خدمات سی پی آر و احیای قلبی به این خانم ارائه و وی به مرکز بهداشتی درمانی منتقل شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان با بیان اینکه این بیمار در مرکز درمانی نیز اقدامات لازم را دریافت کرد ادامه داد: اما متاسفانه اقدامات درمانی موثر واقع نشد و این فرد در نهایت فوت شد.

وی بیان کرد: طبق گزارش همراه وی که خود را نوه فرد متوفی معرفی کرده و طبق گزارش پزشکان معالج این خانم حدود ۷۲ ساله آثار عمل جراحی باز قلب روی قفسه سینه داشته است.

دکتر صابری گفت: فرد متوفی از اهالی استان هرمزگان و احتمالا شهرستان جاسک بوده است»

ایسنا:

فرماندار کرمان گفت: در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.

علی بابایی درباره نزاع دسته جمعی که امروز در پارکینگ باغ شاهزاده ماهان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: در این نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.

او علت نزاع را مسائل شخصی اعلام کرد و افزود: با ورود ماموران فرجا افراد خاطی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

فرماندار کرمان توضیح داد: دلیل فوت این خانم را نیروهای اورژانس در محل بررسی کرده‌اند.

او درباره هویت این دو گروهی که نزاع کرده‌اند، گفت: همه این افراد مسافر بودند و هیچ کدام اهل ماهان و کرمان نبودند. گفتنی است در این دعوا از سلاح استفاده نشده است.

رئیس اورژانس کرمان درباره وضعیت دو مصدوم نزاع دست جمعی در ماهان توضیحاتی ارائه داد.

دکترسیدمحمد صابری شامگاه سوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه عصر امروز با اورژانس تماس برقرار و اعلام شد در حاشیه شهر ماهان بین دو گروه مسافران اتوبوس غیرکرمانی درگیری و نزاع اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در این نزاع یک مرد ۴۴ ساله به دلیل وارد شدن ضربه به سر مصدوم شده بود که خوشبختانه بعد از درمان، از مرکز درمانی مرخص شد.

صابری بیان کرد: یک مصدوم ۳۸ ساله نیز پارگی در پشت سر و گوش داشت که وی نیز در حال دریافت اقدامات درمانی است که شاید تاکنون مرخص شده باشد.

رئیس اورژانس کرمان افزود: در این حادثه همچنین یه زن دچار ارست قلبی تنفسی شده است.

وی بیان کرد: پرسنل اورژانس بعد از اطلاع از این حادثه فوری به محل حادثه اعزام شدند و خدمات سی پی آر و احیای قلبی به این خانم ارائه و وی به مرکز بهداشتی درمانی منتقل شد.

صابری تاکید کرد: این بیمار در مرکز درمانی نیز اقدامات لازم را دریافت کرده اما متاسفانه اقدامات درمانی موثر واقع نشد و این فرد در نهایت جان خود را از دست داد.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: طبق گزارش همراه بیمار که خود را نوه فرد متوفی معرفی کرده و طبق گزارش پزشکی، این خانم مُسن آثار عمل جراحی باز قلب روی قفسه سینه داشته است.

وی گفت: فرد متوفی از اهالی استان هرمزگان و احتمالا شهرستان جاسک بوده است»

فارس:

«به دنبال درگیری دسته جمعی در باغ شازده کرمان یک نفر جان باخت.

بعد از ظهر روز یکشنبه در پارکینگ باغ شازده کرمان درگیری جمعی بین دو گروه از افراد که یک گروه آنها از مسافران بوده اند صورت می گیرد.

با بالا گرفتن دامنه درگیری افراد جدیدی به صحنه وارد می شوند و با خشونت و فحاشی اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوس حامل مسافران کرده و شیشه های اتوبوس را می شکنند.

در جریان این درگیری یک زن حدودا 60 ساله دچار ایست قلبی شده و متاسفانه در بیمارستان فوت می‌کند.

لحظاتی بعد پلیس در محل حاضر شده و افرادی را دستگیر می کند. شرایط در حال حاضر تحت کنترل است. 

محمد صابری امشب سوم اردیبهشت ماه در گفت‌وگویی اظهار کرد: ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه عصر امروز در پی نزاع شخصی ۲ گروه مسافران خارج از استان در حوالی شهر ماهان با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس تماس گرفته شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه یک خانم دچار ارست قلبی تنفسی شده بود بیان کرد: همکاران ما بلافاصله به محل اعزام شدند و عملیات احیای قلبی برروی این خانم ۷۲ ساله انجام شد و وی به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شد و هرچند اقدامات لازم انجام گرفت اما وی در نهایت درگذشت.

صابری با اشاره به اظهارات نوه این بانوی فوت شده و همچنین گزارش پزشک تصریح کرد: فرد متوفی حدود ۷۲ سال داشته و آثار عمل جراحی قلب باز بر روی بدن وی مشخص بوده و وی اهل استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: علاوه بر این خانم دو فرد ۳۸ و ۴۴ ساله از مسافران نیز در این نزاع مصدوم شدند که فرد ۴۴ ساله از ناحیه سر آسیب دیده بود و از بیمارستان مرخص شد و فرد ۳۸ ساله نیز از ناحیه پشت گوش و سر دچار آسیب شده است که احتمالا تا ساعتی دیگر از مرکز درمانی مرخص می‌شود»

تسنیم:

«فرماندار شهرستان کرمان گفت: متاسفانه بر اثر نزاع دسته جمعی بین گروهی از مسافران یک خانم در ماهان فوت شد.

علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان اظهار داشت: عصر امروز بین گروهی از مسافران در منطقه گردشگری شهر ماهان نزاع رخ داده است که متاسفانه تعدادی مجروح و فوت شدند.

وی با بیان جزئیات این اتفاق گفت: بر اثر این درگیری یک خانم 59 ساله فوت می‌شود و تعدادی نیز مجروح شدند.

فرماندار شهرستان کرمان عنوان کرد: این نزاع بعد از درگیری شخصی شروع شده و با ورود ماموران فراجا افراد خاطی دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

بابایی با بیان اینکه جزئیات بیشتر وقوع نزاع در دست بررسی است و در پیام‌های بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ مورد ناامنی در شهرستان وجود ندارد و افراد طرف دعوا نیز دستگیر شدند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا