خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402 | فینال لیگ بسکتبال اسپانیا (دیدار دوم)

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در دیدار دوم فینال لیگ بسکتبال اسپانیا از ساعت 20:00 رودررو می‌شوند.

(این دیدار با نتیجه 86 بر 85 به نفع بارسلونا به پایان رسید تا نتیجه سری 2 بر 0 به نفع بارسا شود)

اوضاع بارسلونا و رئال مادرید در رقابت‌های بسکتبال نیز تقریبا رونوشتی از شرایط فوتبال است و این دو تیم قدرت‌های برتر این رشته ورزشی محبوب در اسپانیا نیز محسوب می‌شوند.

در زمینه افتخارات نیز شرایط شباهت جالبی به فوتبال دارد چراکه بارسلونا با 16 قهرمانی در لیگ ACB پرافتخارترین تیم است و 27 بار نیز قهرمان کوپا دل ری شده اما فقط 2 بار فاتح اروپا شده است در مقابل اما رئال مادرید که 14 بار قهرمان لیگ شده با 28 قهرمانی پرافتخارترین تیم کوپا دل ری و البته با 11 قهرمانی در یورولیگ همانند تیم فوتبال در اروپا آقایی می‌کند.

حالا دو تیم بسکتبال بارسلونا و رئال مادرید بازهم در فینال لیگ قرار دارند و باید دید رئال برای مرتبه پانزدهم فاتح جام می‌شود و یا بارسا عناوین قهرمانی خود در لیگ را به عدد 17 می‌رساند؛ سری فینال تا به اینجا 1 بر 0 به نفع آبی اناری‌هاست و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402 از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده بسکتبال بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402 | فینال لیگ بسکتبال اسپانیا (دیدار دوم)

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402 | فینال لیگ بسکتبال اسپانیا (دیدار دوم)
پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402 | فینال لیگ بسکتبال اسپانیا (دیدار دوم)

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402

تیم بسکتبال بارسلونا پرافتخارترین تیم لیگا ACB برای مرتبه سی و یکم در مرحله فینال حضور دارد و رئال مادرید پادشاه بسکتبال اروپا نیز حضور بیست و چهارم خود در فینال این لیگ را تجربه می‌کند.

گفتنی است این برای دفعه هفدهم است که فینال لیگ بسکتبال اسپانیا تبدیل به رقابت ال کلاسیکو می‌شود که در 16 مرتبه قبلی هر کدام از دو تیم 8 بار به عنوان قهرمانی رسیده‌اند و باید دید این بار کدام تیم به عنوان قهرمانی خواهد رسید.

سری فینال تا بدین جا با حساب 1 بر 0 به نفع بلوگرانا است و آبی‌اناری‌ها امشب نیز در دیدار دوم در ورزشگاه «پالائو بلوگرانا» میزبان خواهند بود.

رئال مادرید در همین فصل یازدهمین عنوان قهرمانی یورولیگ را تصاحب کرد و حالا به دنبال رویایی کردن فصل است و بارسا بسکت نیز نمی‌خواهد قهرمانی لیگ را هم از دست بدهد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402 را از ساعت 20:00 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402
پخش زنده بارسلونا و رئال مادرید 28 خرداد 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا