خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله خونین زورگیران به مربی تیم ملی فوتبال ایران

حمله خونین زورگیران به مربی تیم ملی فوتبال ایران منجر به ایجاد جراحاتی بر روی تن حمید مطهری و البته به سرقت رفتن گردنبند وی شد.

به گزارش انصاف ورزشی، ساعاتی پس از آنکه مشخص شد حمید مطهری یکی از دستیاران امیر قلعه نویی در تیم ملی از سرمربیگری در پیکان تهران انصراف داده است یک اتفاق دیگر او را دوباره به صدر اخبار رسانه‌ها بازگرداند.

مطهری اینبار مورد حمله وحشیانه سه زورگیر قرار گرفت که ضمن به سرقت بردن گردنبند وی موجب ایجاد جراحاتی سطحی بر روی بدن او نیز شدند.

حمله خونین زورگیران به مربی تیم ملی فوتبال ایران
حمله خونین زورگیران به مربی تیم ملی فوتبال ایران

رسانه «ورزش سه» در گزارش حمله زورگیران به مربی تیم ملی و بازیکن و مربی سابق پرسپولیس نوشت:

«عصر امروز حمید مطهری مربی تیم ملی کشورمان در اتوبان مدرس جنوب به شمال، نرسیده به صدر شرق مورد حمله سارقان قرار گرفت.

در این درگیری سه موتورسوار زورگیر با کمین برای مطهری، ابتدا آینه خودروی او را شکستند و به محض اینکه مربی تیم ملی شیشه را پایین داد که ببیند چه اتفاقی افتاده است بر سراو ریختند.

این درحالی بود که حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود اما درنهایت سارقان با در حضور بهت زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!»

حمله خونین زورگیران به مربی تیم ملی فوتبال ایران
حمله خونین زورگیران به مربی تیم ملی فوتبال ایران

در سال‌های اخیر حمله و زورگیری به اهالی نامدار ورزش در ایران به سرعت رو به گسترش بوده و پیش از مطهری علی دایی، خسرو حیدری، سیامک نعمتی، ایمان مبعلی و بسیاری دیگر از نامداران ورزش ایران به خصوص فوتبال با این پدیده شوم دست و پنجه نرم کرده‌اند.

به نظر می‌رسد شرایط مالی خوب ورزشکاران به خصوص اهالی جامعه فوتبال در شرایط بد اقتصادی حال حاضر یکی از دلایل رشد این پدیده اسفناک است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. طعنه می زنی؟! نکنه انتظار داری برای هر ایرانی یه پلیس مسلح بذارن به عنوان نگهبان؟! کار جلف می کنند گردنبند طلا میندازن گردنشان اشرار بی پول وسوسه میشن تعقیب می کنند و گردنبند را می ستانند. نکنند این کارها رو. طلا
      روی بدن مرد حرام است.

      2
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا