خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زاکانی علاوه بر شهردار تهران، معاون رییسی هم می شود؟

برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند زاکانی شغل فعلی خود را به درستی انجام نداده تا شغل دوم خود را هم دریافت کند. اگر چه این مسئله مانند شهردار شدن او پرحاشیه نیست و مدرک مرتبط تحصیلی نمی خواهد اما معمولا دو شغله شدن دولتمردان یک امری نادر است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه جابجایی‌اش در کابینه، اظهار کرد: این جابجایی نیست و در واقع یک محبتی از طرف رئیس جمهور است.

وی اضافه کرد: اگر هیأت دولت تصویب کند، با حفظ سمت، بر عهده من خواهد بود که به عنوان دستیار رئیس جمهور، خدمت بیشتری به متکدیان، کودکان خیابانی، معتادان متجاهر و به طور کلی آسیب‌های اجتماعی داشته باشم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فقط یک کلام ایران باید تجزیه شه دیگه حرفی ندارم واقعا دیگه حرفی ندارم گویا گوشی نیست هرچقدر می خواهیم … احترام همه حفظ شه نمی دونم بعضی ها چه فکری می کنند تجزیه تمام کنید بره کافیه دیگه حرفهامون را زدیم

  2. اصلاحطلب ها درخواست انتخابات زودهنگام مجلس رابدند دوستان نمی فهمند هرچی فضا را می بندند وضع بدتر میشه گرچند گوش نمی دند دیگه حرفی برای زدن ندارم تموم شد

  3. داخل کشوری که ادعای مدیریت بر جهان را دارد ،قحط الرجال است که. یک فرد با شغل سنگین شهرداری تهران ،دستیار رییس جمهورشود!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا