خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارشی از هدر دادن هزارن لیتر آب مصرفی در تهران +عکس

شهرداری تهران که گویی برای اجرای پروژه ی شهر فروشی مانعی در برابر خود نمی بیند، گویا غیر از فضای سبز حتی در برابر منابع آبی هم حساسیتی نشان نمی دهد.
به گزارش انصاف نیوز، پروژه ای که تصاویر آن دیده می شود به پلاک ثبتی ۷۴.۵ در منطقه ی سعادت آباد تقاطع بلوار دریا و بلوار خوردین واقع شده، مربوط به ایجاد یک مجتمع تجاری_اداری به نام رویال سعادت آباد و در یکی از بهترین نقاط این منطقه است.
بنا بر شنیده های خبرنگار انصاف نیوز در هنگام گود برداری، این پروژه به یک سفره آب زیر زمینی و یا قنات در عمق زمین برخورد می کند و ولی بدون توجه به نیاز مبرم شهر تهران به ویژه در دوران کم بارشی فعلی اقدام به تخلیه ی آب این قنات و انتقال آن به جوب های اطراف شده، به گونه ای که در طی چندین ماه هزاران لیتر آب زلال از محل این پروژه به جوب های اطراف منتقل می شود.
چندین شهروند ساکن در اطراف این پروژه در این باره می گویند که پیگیری چندین باره ی آنان از طریق شهرداری بی نتیجه مانده و هیچ جوابی از مسوولین شهرداری دریافت نکرده اند.
میزان آب هدر رفته در این پروژه در شرایط فعلی شهر تهران و کم بارشی شدید در سال اخیر باعث تاسف است، اما سوال اینجاست که چرا شهرفروشان لااقل جلوی هدر رفتن آب را نمی گیرند؟

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا