خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برگزار نکردن راهپیمایی اربعین به سود مردم همه کشورهاست»

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با استناد به سخنان رهبری در مورد چگونگی برگزاری مراسم اربعین گفت: ما نسبت به کشور و مردم خودمان و کشور و مردم عراق مسئول هستیم. اگر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث تهدید هر ملت و قومی شود، ما مسئول هستیم. مردم عراق که برادران دینی ما هستند پس مسئولیت بیشتری نسبت به آنها داریم. عدم برگزاری راهپیمایی اربعین، هم به سود کشور ما و هم به سود مردم همه کشورهاست.

کیومرث سرمدی در گفت‌وگو با ایسنا با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد چگونگی برگزاری مراسم اربعین با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ما باید رعایت بیشتری در  مراسم اربعین کنیم. طبیعتا در نظام اسلامی و اعتقاد دینی ما حفظ جان انسان ها بسیار مهم است و این مسئله، تناقضی با حفظ شعائر و ارتقاء معنویات ندارد. برداشت من از سخنان مقام معظم رهبری این است که سلامت از هر چیزی مهم‌تر است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ادامه داد: نظر شخصی من این است که با رعایت موارد بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و البته جلوگیری از تجمعات، هم احساس معنوی و قلبی محبان امام حسین (ع) تامین می شود و هم به حفظ جان انسان‌ها اهمیت می دهیم. رهبری چندین بار تأکید کردند که هر چه ستاد ملی مبارزه با کرونا دستور دهد، شخصا عمل می‌کنند. ترجیح حضرت آقا این است که با دعا و توسل به درگاه امام سوم شیعیان، برای ریشه‌کن شدن این ویروس درخواست کنیم.

نماینده اسدآباد در مجلس تأکید کرد: ما نسبت به کشور و مردم خودمان و کشور و مردم عراق مسئول هستیم. اگر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث تهدید هر ملت و قومی شود، ما مسئول هستیم. مردم عراق که برادران دینی ما هستند پس مسئولیت بیشتری نسبت به آنها داریم. عدم برگزاری راهپیمایی اربعین، هم به سود کشور ما و هم به سود مردم همه کشورهاست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا